پایگاه خبری آفتاب
۰۱ /تير /۱۴۰۵
Monday 22 June 2026
News ID:۱۰۴۷۸۶۸
۰۱:۴۸
۱۴۰۵/۰۲/۱۴

روز ۶۶ جنگ؛ آتش بس نقض شد | سنتکام: ۶ قایق ایرانی را غرق کردیم | حمله موشکی ایران به امارات | ترامپ: تقویت نظامی آمریکا در منطقه ادامه دارد | شلیک ارتش به حوالی شناور‌های آمریکا | آغاز عملیات آمریکا در تنگه هرمز | سنتکام اصابت موشک به ناوچه را تکذیب کرد | فرمانده خاتم الانبیا: اگر ارتش آمریکا وارد تنگه هرمز شود مورد تهاجم قرار خواهند گرفت

روز ۶۶ جنگ؛ آتش بس نقض شد | سنتکام: ۶ قایق ایرانی را غرق کردیم | حمله موشکی ایران به امارات |  ترامپ: تقویت نظامی آمریکا در منطقه ادامه دارد | شلیک ارتش به حوالی شناور‌های آمریکا | آغاز عملیات آمریکا در تنگه هرمز | سنتکام اصابت موشک به ناوچه را تکذیب کرد | فرمانده خاتم الانبیا: اگر ارتش آمریکا وارد تنگه هرمز شود مورد تهاجم قرار خواهند گرفت
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفته است که طرح پیشنهادی جدید ایران برای توافق و پایان جنگ را بررسی کرده اما قائل قبول نیست. اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه نیز از دریافت پاسخ آمریکا به پیشنهاد ایران خبر داد و گفت در حال بررسی آن هستیم. در حالی که پیام‌های مکتوب بین ایران و آمریکا در حال رد و بدل شدن هستند، وضعیت تنگه هرمز همچنان ناامن و بحرانی است. ترامپ از آغاز پروژه آزادسازی کشتی‌ها در تنگه خبر داد و نسبت به احتمال اخلال ایران در این پروژه هشدار داده است.
۰۱:۴۸
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
به گزارش آفتاب نیوز،

در این گزارش اخبار مربوط به جنگ، آتش بس و مذاکرات به روزرسانی می شود...

امارات: ایران ۱۲ موشک بالستیک، ۳ موشک کروز و ۴ پهپاد شلیک کرد
۰۰:۲۰

وزارت دفاع امارات اعلام کرد: ایران ۱۲ موشک بالستیک، ۳ موشک کروز و ۴ پهپاد شلیک کرد.

 

ترامپ: آتش‌ سنگین نبود
۲۳:۴۳

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در گفت‌وگوی با ای‌بی‌سی نیوز، هنگامی که پرسیده شد آیا آتش‌بس نقض شده است، مدعی شد این آتش‌ سنگین نبود. بعد به شما می‌گوییم. کشتی‌ها در حال حرکت هستند.

جاناتان کارل خبرنگار ای‌بی‌سی گفت: در یک تماس تلفنی چند لحظه پیش، ترامپ از بیان این که ایران آتش‌بس را نقض کرده خودداری کرد. در مورد حملات امروز ایران با پهپاد و موشک به امارات متحده عربی، ترامپ به من گفت: بیشترشان سرنگون شدند. یکی نفوذ کرد. آسیب چندانی ندید.
 
ترامپ گفت: به یک کشتی کره جنوبی شلیک شد و من فکر می‌کنم کره جنوبی باید اقدامی انجام دهد. … این یک کشتی کره جنوبی بود که تنها حرکت می‌کرد. کشتی اسکورت نشده نبود.

ترامپ در اظهاراتی دیگر گفت: در نظرسنجی‌ها گفتند: ۳۲٪ مردم با رئیس‌جمهور ترامپ مخالف هستند. ولی وقتی موضوع را اینطور مطرح کنی که «آیا داشتن سلاح هسته‌ای برای ایران درست است؟» دیگر آن، ۳۲٪ نخواهد بود.

رئیس کمیسیون اروپا: حملات به امارات غیرقابل قبول است
۲۲:۳۶

رئیس کمیسیون اروپا در واکنش به حمله ادعایی صورت گرفته علیه امارات متحد عربی گفت که این بلوک به تلاش‌ها برای کاهش تنش در منطقه غرب آسیا ادامه می‌دهد.

اورسولا فون‌درلاین با انتشار پیامی در ایکس نوشت: امروز، شریک ما، امارات متحده عربی، بار دیگر هدف حملات موشکی و پهپادی قرار گرفت که منشأ آن ایران عنوان شده است.

وی با اعلام همبستگی خود با امارات، گفت، این حملات غیرقابل قبول است و نقض آشکار حاکمیت و حقوق بین‌الملل به‌شمار می‌رود.

ساعاتی پیش، وزارت دفاع امارات ادعا کرد که به این کشور حمله موشکی و پهپادی صورت گرفته است. این وزارتخانه همچنین مدعی شد موشک‌های کروز ایرانی را بر فراز آب‌های سرزمینی این کشور رهگیری کرده است.

مدارس امارات تا ۳ روز آینده غیرحضوری شد
۲۲:۰۴

مدارس در امارات غیر حضوری شد.

بحرین اعلام آماده باش کرد
۲۱:۵۱

تسنیم نوشت: بحرین اعلام آماده باش کرد.

منبع نظامی ایرانی: امارات اقدام غیرعاقلانه‌ای انجام دهد، تمام منافعش به هدف ایران تبدیل می‌شود
۲۱:۳۰

یک منبع نظامی تاکید کرد: در صورتی که امارات اقدام غیرعاقلانه‌ای انجام دهد، تمام منافعش به هدف ایران تبدیل می‌شود و هیچ نقطه‌ای از تاسیسات اماراتی در امان نخواهد بود.

یک منبع نظامی در واکنش به گزافه‌گویی منتسب به امارات به خبرگزاری تسنیم گفت: تاکنون تهدید رسمی از ناحیه اماراتی‌ها اعلام نشده و آنچه تا این لحظه گفته می‌شود، اخباری است که در رسانه‌ها به نقل از منابع وجود دارد؛ اما اگر اماراتی‌ها بازیچه اسرائیل شوند و دست از پا خطا کنند، درسی خواهند گرفت که تا ابد فراموش نکنند.

 وی تاکید کرد: در صورتی که امارات اقدام غیرعاقلانه‌ای انجام دهد، تمام منافعش به هدف ایران تبدیل می‌شود و هیچ نقطه‌ای از تاسیسات اماراتی در امان نخواهد بود.

این منبع نظامی خاطرنشان کرد: امارات می‌داند که در خانه شیشه‌ای بسیار نحیف و ظریفی نشسته است و ناامنی برای او سمّ مطلق است. اگر می‌خواهد اشتباه جنگ ۴۰ روزه را تکرار کند، ما خویشتنداری را کاملاً کنار گذاشته و با این لانه صهیونیست‌ها، همچون بخشی از رژیم صهیونیستی برخورد خواهیم کرد.

رئیس کمیته دفاعی امارات: به حمله ایران پاسخ می‌دهیم
۲۱:۲۶

علی النعیمی، رئیس کمیته دفاعی امارات در تماس با همتای اسرائیلی خود گفته است که امارات به ایران حمله متقابل خواهد کرد!

شبکه کان اسرائیل خبر داد که علی النعیمی، رئیس کمیته دفاعی امارات در تماس با همتای اسرائیلی خود گفته است که امارات به ایران حمله متقابل خواهد کرد و در مورد پرتاب موشک‌ها سکوت نمی‌کند.

استفاده از سامانه‌ای اسرائیلی در امارات علیه موشک‌ها
۲۱:۱۷

سی‌ان‌ان به نقل از یک منبع آگاه از استفاده از سامانه‌ای اسرائیلی در امارات علیه موشک‌ها خبر داد.

امارات: در حال مقابله با ششمین تهدید موشکی هستیم
۲۱:۱۶

 امارات مدعی شد: در حال مقابله با ششمین تهدید موشکی هستیم.

رسانه اسرائیلی: یک مقام ارشد اماراتی به اسرائیل اطلاع داده است که قصد ندارد در برابر حملات سکوت کند
۲۰:۵۴

کانال ۱۲ اسرائیل مدعی شد: یک مقام ارشد اماراتی به اسرائیل اطلاع داده است که قصد ندارد در برابر حملات سکوت کند. 
 
او گفت «ایران به ما حمله کرده است، ما پاسخ خواهیم داد».

امارات: حق کامل و مشروع خود را برای پاسخ به حملات ایران محفوظ می‌داریم
۲۰:۵۳

وزارت خارجه امارات ادعا کرد که "حق کامل و مشروع" خود را برای پاسخ به آنچه حملات ایران خواند، محفوظ می‌دارد.

ترامپ: اگر ایران به کشتی‌های آمریکایی که عملیات را در تنگه هرمز انجام می‌دهند حمله کند، از روی زمین محو خواهد شد
۲۰:۵۰

ترامپ در ادامه به فاکس نیوز گفت: «ایران در مذاکرات صلح انعطاف‌پذیرتر شده است.»

وی افزود که تقویت نظامی ایالات متحده در منطقه ادامه دارد. 

ترامپ گفت: «ما سلاح و مهمات بیشتری در سطح بسیار بالاتری نسبت به گذشته داریم».

ترامپ مدعی شد که ایران در رابطه با جابه‌جایی کشتی‌ها، "پروژه آزادی"، چندین حمله به کشورهای نامربوط زده، از جمله به یک کشتی باری کره‌جنوبی.
 
دونالد ترامپ، زئیس جمهور امریکا در شبکه اجتماعی تروث سوشال نوشت: ایران در رابطه با جابه‌جایی کشتی‌ها، "پروژه آزادی"، چندین حمله به کشورهای نامربوط زده، از جمله به یک کشتی باری کره‌جنوبی. شاید وقت آن رسیده که کره‌جنوبی بیاید و به این مأموریت بپیوندد!
 
وی مدعی شد: ما هفت قایق کوچک یا همان طور که خودشان می‌گویند قایق‌های "تندرو" را سرنگون کرده‌ایم. 
 
او در ادامه تصریح کرد: غیر از کشتی کره‌جنوبی، در حال حاضر هیچ خسارتی در هنگام عبور از تنگه وارد نشده است. پیت هگست، وزیر جنگ، و دن کین، رئیس ستاد مشترک ارتش، فردا صبح یک کنفرانس خبری خواهند داشت.

امارات: سه تبعه هندی در حمله‌ به منطقه صنایع نفتی فجیره زخمی شدند
۲۰:۴۹

وزارت دفاع امارات اعلام کرد که صداهای شنیده‌شده در مناطق مختلف، نتیجه درگیری پدافند هوایی با موشک‌های بالستیک و پهپادها بوده است.

به نقل از الجزیره، وزارت دفاع امارات اعلام کرد که صداهای شنیده‌شده در مناطق مختلف، نتیجه درگیری پدافند هوایی با موشک‌های بالستیک و پهپادها بوده است.

وزارت دفاع امارات متحده عربی اعلام کرد: «صداهای شنیده شده در چندین منطقه ناشی از درگیری پدافند هوایی با موشک‌های بالستیک و پهپادها است.»

بنا به این بیانیه، سه تبعه هندی در حمله‌ای که منطقه صنایع نفتی فجیره را هدف قرار داد، زخمی شدند.

عمان نیز هدف حمله قرار گرفت
۲۰:۴۴

بعد از امارات، خبرگزاری رسمی عمان نیز مدعی شد که این کشور هدف حمله قرار گرفته است.

جماران نوشت: بعد از امارات، خبرگزاری رسمی عمان نیز مدعی شد که این کشور هدف حمله قرار گرفته است.

خبرگزاری رسمی عمان اعلام کرد که در اثر حمله به ساختمانی در استان بخاء دو نفر زخمی شدند و تحقیقات در این زمینه در جریان است.

 

۴ جنگنده F-۳۵ اسرائیل به همراه یک سوخت رسان به پرواز درآمدند
۲۰:۳۱

عصر ایران نوشت: ۴ فروند جنگنده F‑۳۵ اسرائیل به همراه یک فروند هواپیمای سوخت‌رسان به پرواز درآمدند و تصاویر این پرواز در فضای مجازی منتشر شده است.

عراقچی: ترامپ خیال کرد با یک ضربه کار ایران تمام می‌شود
۲۰:۳۰

عباس عراقچی نوشت: «ترامپ ساده‌لوحانه باور داشت، اینکه جمهوری اسلامی آنقدر ضعیف است که می‌توان با یک ضربه نهایی کار ایران را تمام کرد»

عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران با انتشار پیامی در شبکه ایکس نوشت: «اسرائیل این ایده را مطرح کرد که ایران یک ببر کاغذی است، چیزی که ترامپ ساده‌لوحانه باور داشت، و اینکه جمهوری اسلامی آنقدر ضعیف است که می‌توان با یک ضربه نهایی کار ایران را تمام کرد.»

وی در ادامه افزود: «این ادعا به دلایل زیادی کاملا نادرست از آب درآمد. تهران خود را در این جنگ در موضع دفاعی می‌بیند، در حالی که در برابر تجاوز آمریکا و اسرائیل مقاومت می‌کند و مبارزه‌ای بسیار شدید را به نمایش گذاشته است.»

تسنیم: ادعای آمریکا درباره غرق‌کردن قایق‌های ایران کذب است
۲۰:۱۳

یک مقام ارشد نظام اعلام کرد ادعای آمریکا درباره غرق‌کردن قایق‌های ایران کذب است.

یک مقام ارشد نظامی اعلام کرد ادعای آمریکا مبنی بر غرق کردن تعدادی از قایق‌های جنگی ایران کذب است.

ساعتی پیش آمریکایی‌ها ادعاهای مختلفی از جمله عبور دو کشتی از تنگه هرمز و هم‌چنین غرق‌کردن چندین قایق جنگی ایران را مطرح کرده بودند که هر دو ادعا، تکذیب شد.

سنتکام: ۶ قایق ایرانی را که قصد حمله به کشتی‌ها را داشتند، غرق کردیم
۲۰:۰۶

فرمانده ستاد مرکزی ایالات متحده، سنتکام، در ادعایی اعلام کرد: ما مسیری را در تنگه هرمز برای تأمین امنیت ناوبری و ادامه محاصره بنادر ایران باز کردیم.

فرمانده سنتکام افزود: سپاه پاسداران موشک و پهپاد به سمت کشتی‌های تجاری شلیک کرد و ما از آنها محافظت کردیم. «پروژه آزادی» یک عملیات دفاعی است و ما ناوشکن‌های ضد موشک بالستیک را مستقر کرده‌ایم.

وی مدعی شد: کشتی‌های موجود در خلیج فارس متعلق به ۸۷ کشور هستند و ما از کشتی‌ها می‌خواهیم که با خیال راحت از تنگه هرمز عبور کنند. ما شش قایق ایرانی را که قصد حمله به کشتی‌ها را داشتند، غرق کردیم. ما طبق دستور رئیس جمهور ترامپ به حملات ایران پاسخ خواهیم داد.

یک مقام ارشد نظامی: ایران برنامه‌ای برای هدف قرار دادن امارات نداشته است
۲۰:۰۵

صداوسیما به نقل از یک مقام ارشد نظامی نوشت: ایران برنامه‌ای برای هدف قرار دادن امارات نداشته است.

فرمانده کل ارتش: ناوشکن‌های آمریکا با نیرنگ به خیال نزدیک شدن به تنگه هرمز بودند
۱۹:۵۵

سرتیپ امیر حاتمی، فرمانده کل ارتش، در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: فرزندان ملت ایران، چشم بیدار خلیج فارس‌اند. هر وجب ازاین آب‌ها در تیررس اراده ماست. ناوشکن‌های آمریکا با نیرنگ خاموشی رادار به خیال نزدیک شدن به تنگه هرمز بودند؛ اما پاسخ ما آتشی بود.
 
وی افزود: موشک‌های کروز، و پهپاد‌های رزمی به پرواز درآمدند، امنیت این منطقه، خط قرمز ایران است.

وزارت دفاع امارات: در حال مقابله با حملات موشکی و پهپاد ایران هستیم
۱۹:۴۵

 وزارت دفاع امارات مجددا ادعا کرد: اکنون در حال مقابله با حملات موشکی و پهپاد ایران هستیم.

جزئیاتی از حادثه برای کشتی کره جنوبی در تنگه هرمز
۱۹:۳۹

وزارت امور دریایی کره جنوبی عنوان کرد: انفجاری در موتورخانه یک کشتی کره جنوبی روز دوشنبه در تنگه هرمز رخ داد.

خبرگزاری یونهاپ کره‌جنوبی گزارش داد: مقامات در حال بررسی گزارش‌های مربوط به حمله به یک کشتی کره‌جنوبی در تنگه هرمز هستند.

همزمان خبرگزاری رویترز به نقل از شرکت HMM کره جنوبی اعلام کرد: آتش‌سوزی در یکی از کشتی‌های این شرکت رخ داده است، اما هنوز مشخص نیست که آیا این آتش‌سوزی ناشی از حمله بوده است یا خیر.

 

گفتگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه ترکمنستان
۱۹:۳۸

در گفتگوی تلفنی وزیر امور خارجه ایران و ترکمنستان، آخرین مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی بررسی شد.

در گفتگوی تلفنی عصر امروز سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و رشید مردوف، وزیر امور خارجه ترکمنستان آخرین مسائل منطقه‌ای و بین المللی بررسی شد.

در این تماس تلفنی، وزیر امور خارجه کشورمان، همتای خود را در جریان آخرین روندهای مرتبط با روند دیپلماتیک و تلاش‌ها و ابتکارات جاری برای پایان دادن به جنگ آمریکا -اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران قرار داد.

گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و الجزایر
۱۹:۳۰

وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و الجزایر تلفنی با یکدیگر گفتگو کردند.

وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران از تماس تلفنی سید عباس عراقچی وزیر خارجه و همتای الجزایری وی خبر داد.

بر اساس این گزارش، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر امروز دوشنبه در تماس تلفنی با احمد عطاف وزیر امور خارجه الجزایر، درباره روابط دوجانبه و آخرین تحولات منطقه ای گفتگو کرد.

اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

ترافیک هوایی در امارات مختل شد
۱۹:۲۸

گزارش‌های مستند حاکی است، ترافیک هوایی در فرودگاه‌های شارجه و دوبی دچار اختلال شده است.

طبق مستندات برخی هواپیماها در الگوهای انتظار (دایره‌های انتظار) وارد شده یا به مسیر برگشت برمی‌گردند.

«فلایت‌رادار» هم اعلام کرد تمامی پروازهای در مسیر دبی و شارجه موقتاً متوقف شده‌اند.

امارات: آتش‌سوزی در منطقه صنایع نفتی فجیره پس از حمله پهپادی از ایران
۱۹:۱۶

ادعای دفتر رسانه‌ای فجیره امارات مدعی آتش‌سوزی در منطقه صنایع نفتی فجیره پس از حمله پهپادی از ایران شد.

امارات دوباره هشدار حمله موشکی صادر کرد
۱۹:۰۶

امارات گفت پدافند هوایی‌اش برای مقابله با حمله موشکی فعال شده است و از شهروندان خواسته است که در جای امن بمانند و منتظر هشدارها و به‌روزرسانی‌های رسمی باشند.

وزارت دفاع امارات در اصلاحیه ای اعلام کرد چهار موشک کروز که از ایران به سمت این کشور در حرکت بودند، شناسایی شدند که سه موشک بر فراز آب‌های سرزمینی این کشور منهدم و یکی از موشک‌های کروز در دریا سقوط کرده است.

سپاه: هیچگونه شناور تجاری و نفتکش در ساعات گذشته از تنگه هرمز عبور نکرده است
۱۹:۰۳

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: هیچگونه شناور تجاری و نفتکش در ساعات گذشته از تنگه هرمز عبور نکرده است.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هیچگونه شناور تجاری و نفتکش در ساعات گذشته از تنگه هرمز عبور نکرده و ادعاهای مقامات آمریکایی بی اساس و کذب محض است و سایر تحرکات دریایی مغایر با اصول اعلامی نیروی دریایی سپاه با مخاطرات جدی مواجه و شناورهای متخلف با قدرت متوقف خواهند شد.

حمله ایران به امارات
۱۸:۴۶

برخی منابع گزارش دادند چند موشک بندر «جبل علی»‌ امارات هدف قرار داده است.

وزارت دفاع امارات ادعا می کند 4 موشک از ایران پرتاب شده است.

فعال شدن پدافند هوایی در امارات
۱۸:۳۴

امارات از فعال شدن پدافند هوایی در پی تهدید موشکی خبر داده است.

سپاه: هیچگونه شناور و نفتکشی در ساعات گذشته از تنگه هرمز عبور نکرده
۱۸:۰۰

روابط عمومی سپاه اعلام کرد: هیچگونه شناور تجاری و نفتکش در ساعات گذشته از تنگه هرمز عبور نکرده و ادعاهای مقامات آمریکایی بی اساس و کذب محض است و سایر تحرکات دریایی مغایر با اصول اعلامی نیروی دریایی سپاه با مخاطرات جدی مواجه و شناورهای متخلف با قدرت متوقف خواهند شد.

گفتگوی وزرای خارجه روسیه و مصر درباره مذاکرات آمریکا و ایران
۱۷:۴۶

بر اساس اعلام وزارت خارجه مصر، بدر عبدالعاطی و سرگئی لاوروف وزرای خارجه مصر و روسیه در تماسی تلفنی درباره تحولات منطقه ای و در وهله نخست روند مذاکرات میان آمریکا و ایران گفتگو و تبادل نظر کردند.

وزارت خارجه مصر در این بیانیه اضافه کرد: وزیر خارجه مصر در این رایزنی تلفنی، بر لزوم حمایت از تمامی تلاش‌ ها در راستای تنش‌ زدایی تاکید کرد.

 

آمریکا: از چین می‌خواهیم که به تلاش‌های ما برای باز کردن تنگه هرمز بپیوندد
۱۷:۲۶

بسنت وزیر خزانه‌داری آمریکا در شبکه فاکس نیوز گفت: ترامپ و شی جین پینگ در تماس تلفنی خود درباره ایران گفت‌وگو کردند. از چین می‌خواهیم که به تلاش‌های ما برای باز کردن تنگه هرمز بپیوندد.

فرماندهی سنتکام: ناوشکن‌های موشک‌انداز در خلیج فارس هستند
۱۷:۱۶

فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) اعلام کرد: ناوشکن‌های موشک‌انداز هدایت‌شونده پس از عبور از تنگه هرمز در حمایت از «عملیات آزادی»، در خلیج فارس هستند. نیروهای آمریکایی به طور فعال در تلاش‌ها برای از سرگیری کشتیرانی تجاری در تنگه هرمز مشارکت دارند. دو کشتی تجاری با پرچم ایالات متحده با موفقیت از تنگه هرمز عبور کردند.

شلیک ارتش به حوالی شناور‌های آمریکا
۱۷:۰۵

روابط عمومی ارتش اعلام کرد: ناوشکن‌های  ایالات متحده آمریکا، ساعاتی قبل با خاموش کردن رادارهای خود در دریای عمان، قصد نزدیک شدن به تنگه هرمز را داشتند که بلافاصله پس از روشن کردن رادارهای خود، کشف و با اخطار رادیویی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مبنی بر مخاطرات نقض آتش بس مواجه شدند. دلاورمردان ارتش پس از بی توجهی ناوشکن‌های آمریکایی، در اخطاری مجدد، صراحتا اعلام کردند که هرگونه تلاش برای ورود به تنگه هرمز، نقض آتش بس تلقی شده و با واکنش نیروهای دریایی مواجه خواهد شد. در این مرحله و به دنبال بی توجهی ناوشکن‌های آمریکایی صهیونی به اخطار اولیه،  نیروی دریایی ارتش، با شلیک تیرِ اخطار موشک‌های کروز، راکت و پهپادهای رزمی در حوالی شناورهای دشمن متجاوز، هشدار داد؛ مسئولیت و عواقب مخاطره آمیز اینگونه اقدامات، متوجه دشمن متخاصم خواهد بود.

ادعای حمله ایران به یک کشتی کره جنوبی در تنگه هرمز
۱۷:۰۴

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی نوشت: یک کشتی متعلق به کره جنوبی در تنگه هرمز هدف حمله قرار گرفت.

بلومبرگ نوشت: امارات متحده عربی هشدار اضطراری برای تهدیدات موشکی احتمالی صادر کرد: به مکان‌های امن بروید.

برخی منابع خبری نیز نوشته اند: سنتکام مدعی شد در اولین گام از عملیات پروژه آزادی، ۲ کشتی تجاری با پرچم آمریکا از تنگه هرمز عبور کردند.

سخنگوی شرکت اچ‌ام‌ام تأیید کرده که آتش‌سوزی در یکی از کشتی‌های فله‌بر این شرکت رخ داده است. این سخنگو گفته که «هنوز مشخص نیست آیا این آتش‌سوزی ناشی از یک حمله خارجی بوده یا یک مشکل داخلی.»
 
بر اثر این آتش‌سوزی به موتورخانه این کشتی آسیب وارد شده است.

آغاز عملیات آمریکا در تنگه هرمز
۱۶:۱۸

آمریکا از آغاز عملیات خود در تنگه هرمز خبر داده است.

اکسیوس نیز به نقل از یک مقام آمریکایی نوشته است: قواعد درگیری برای نیروهای آمریکایی در منطقه تغییر کرده است و آنها مجاز به حمله به تهدیدات فوری علیه کشتی‌هایی هستند که از تنگه عبور می‌کنند، مانند قایق‌های تندروی ایران یا مواضع موشکی ایران.

مکرون: فرانسه مورد اعتماد ایران و آمریکا است
۱۵:۱۲

امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه گفت: ما مورد اعتماد ایالات متحده هستیم، اما از سوی ایرانیان نیز مورد احترام و اعتماد هستیم.  ما می‌توانیم از جنبه‌های دیپلماتیک، نظامی، اقتصادی و مالی خدمات ارائه دهیم تا بازگشایی تنگه هرمز تسهیل شود.

برنامه جدید آمریکا برای تردد کشتی ها در تنگه هرمز
۱۴:۰۹

سازمان عملیات تجارت دریایی بریتانیا اعلام کرد: ایالات متحده یک منطقه امنیتی تقویت شده برای پشتیبانی از تردد در تنگه هرمز ایجاد کرده است. کشتی‌هایی که قصد تردد از تنگه هرمز را دارند، باید عبور از آب‌های سرزمینی عمان در جنوب طرح جداسازی مسیرهای ترافیکی را در نظر بگیرند.  با توجه به حجم پیش‌بینی‌شده ترافیک، توصیه می‌شود برای حفظ ایمنی ناوبری با مقامات عمان از طریق کانال ۱۶ وی‌اچ‌اف هماهنگ شود.  تردد از طریق طرح جداسازی مسیرهای ترافیکی یا در مجاورت نزدیک آن باید به دلیل وجود مین‌هایی که به طور کامل بررسی و مهار نشده‌اند، فوق‌العاده پرخطر تلقی می‌شود.

همچنین یکی از مقامات ارشد آمریکا به اکسیوس گفت: رئیس‌جمهور خواهان اقدام است. نمی‌خواهد دست روی دست بگذارد. فشار می‌خواهد. توافق می‌خواهد.

منبعی نزدیک به ترامپ گفتد که مأموریت بشر‌دوستانه برای آزادسازی کشتی‌های سرگردان در تنگه به این معناست که اگر ایرانیان دست به اقدامی بزنند، آنها طرف بد خواهند بود و ما مشروعیت لازم برای اقدام را خواهیم داشت.

برد کوپر، فرمانده سنتکام، روز پنجشنبه طرحی جاه‌طلبانه‌تر به ترامپ ارائه داد که بر اساس آن، کشتی‌های نیروی دریایی از تنگه عبور می‌کردند. 

یک مقام آمریکایی که از جزئیات آن طرح مطلع بود، گفت آمریکا در پاسخ به هر موشک یا قایق تندرویی که ایران پرتاب کند، آنها را منهدم می‌کرد و در صورت تشدید تنش از سوی ایران و حمله به کشورهای حاشیه خلیج، جنگ را با تمام قوا از سر می‌گرفت. نسخه فعلی ریسک کمتری برای تشدید فوری تنش دارد.

سخنگوی سپاه: هیچ تغییری در روند مدیریت تنگه هرمز ایجاد نشده
۱۳:۵۶

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تحرکات دریایی مغایر با اصول اعلامی نیروی دریایی سپاه با مخاطرات جدی مواجه خواهد شد. شناورهای متخلف با قدرت متوقف خواهند شد. 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: محدوده جدید تنگه هرمز که توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران کنترل می‌شود به شرح زیر است:

- از جنوب خط بین کوه مبارک در ایران و جنوب فجیره در امارات

- از غرب خط بین انتهای جزیره قشم در ایران و ام القیوین در امارات

روز ۶۶ جنگ؛ آتش بس شکننده | حمله موشکی ایران به ناوشکن های آمریکا | فرمانده خاتم الانبیا: اگر ارتش آمریکا وارد تنگه هرمز شود مورد تهاجم قرار خواهند گرفت | ترامپ: پروژه آزادی کشتی‌ها در تنگه هرمز آغاز خواهد شد

روز ۶۶ جنگ؛ آتش بس شکننده | حمله موشکی ایران به ناوشکن های آمریکا | فرمانده خاتم الانبیا: اگر ارتش آمریکا وارد تنگه هرمز شود مورد تهاجم قرار خواهند گرفت | ترامپ: پروژه آزادی کشتی‌ها در تنگه هرمز آغاز خواهد شد

۱۵ خدمه کشتی توسکا وارد ایران شدند
۱۳:۵۳

لحظاتی پیش ۱۵ خدمه کشتی توسکا وارد ایران شدند.

این کشتی ۲۸ خدمه داشت که پیشتر ۶ نفر از آن‌ها آزاد شده بودند. هم‌اکنون ۷ نفر از خدمه این کشتی در پاکستان هستند.

وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد: «به عنوان یک اقدام اعتمادساز از سوی ایالات متحده آمریکا، بیست و دو خدمه کشتی کانتینربر توقیف شده ایرانی «ام‌وی توسکا» به پاکستان منتقل شده‌اند.»

فارس: اصابت دو موشک به ناوچه آمریکایی در پی بی‌توجهی به هشدار ایران
۱۳:۳۵

خبرگزاری فارس نوشت: منابع خبری محلی در جنوب از اصابت دو موشک به یک ناوچه نیروی دریایی آمریکا خبر می‌دهند. 

این ناوچه که امروز (دوشنبه) با نقض امنیت تردد و کشتیرانی در حوالی جاسک به قصد عبور از تنگه هرمز حرکت کرده بود، پس از بی‌توجهی به هشدار نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران، هدف حمله موشکی قرار گرفت.

به گزارش این منابع، ناوچه آمریکایی بر اثر این اصابت‌ها از ادامه مسیر بازمانده و مجبور به عقب گرد و فرار از منطقه شده است.

جزئیات بیشتری از میزان خسارت‌ها و تلفات احتمالی منتشر نشده است‌.

خبرگزرای تسنیم هم نوشت: یک منبع مطلع نظامی گفت: ایران برای هر سناریویی آمادگی کامل دارد و آمریکایی‌ها می‌دانند که ایران اجازه قلدری به ترامپ و نیروهای آمریکایی نخواهد داد.

وی با اشاره به شلیک‌های اول نیروهای ایرانی به برخی شناورهای رزمی آمریکا، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ایران همچون جنگ ۴۰ روزه اجازه‌ی عبور به نیروهای رزمی آمریکایی نخواهند داد و هرگونه تردد در تنگه هرمز نیز بدون مجوز نیروهای مسلح ایران انجام نخواهد شد. تمام شناورها باید از تجربه جنگ ۴۰ روزه عبرت بگیرند و هزینه حماقت آمریکایی‌ها را نپردازند. ایران علاوه بر شلیک به سمت به شناورهای رزمی آمریکا، سناریوهای دیگری نیز تدارک دیده است که در صورت نیاز به آن اقدام خواهد کرد.

ارتش: مانع ورود ناوشکن‌های آمریکایی به تنگه هرمز شدیم
۱۳:۳۰

ارتش اعلام کرد: با اخطار قاطع و سریع نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، از ورود ناوشکن های دشمن آمریکایی - صهیونی به محدوده تنگه هرمز ممانعت شد.

 

بقائی: با توجه به رویه طرف آمریکایی در طرح مطالبات نامعقول، بررسی پاسخ آنها راحت نیست
۱۲:۵۹

اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به ایرنا گفت: پیام آمریکا از طریق پاکستان دریافت شد و در حال حاضر درباره جزئیات موارد مطرح‌شده بحث نمی‌کنم، زیرا این موضوعات همچنان در حال بررسی است. با این حال، می‌توان حدس زد که با توجه به رویه طرف آمریکایی در زیاده خواهی و طرح مطالبات نامعقول، بررسی این پاسخ راحت نیست.

ارتش اسرائیل در دو شهرک جنوب لبنان عملیات انفجاری انجام داد
۱۲:۳۸

با وجود آتش‌بس در جنوب لبنان، منابع محلی از انجام عملیات انفجاری و فعالیت گسترده پهپادهای اسرائیل در چند منطقه مرزی خبر می‌دهند؛ اقدامی که بار دیگر از نقض عملی توافق میدانی حکایت دارد.

ارتش اسرائیل، بامداد امروز چند عملیات انفجاری را در دو شهرک الخیام و القنطرة در جنوب لبنان انجام داد.

هم‌زمان، پهپادهای اسرائیل تا ساعات اولیه صبح به پرواز خود بر فراز آسمان جنوب لبنان ادامه دادند.

 

تماس تلفنی عراقچی با وزیر خارجه پاکستان
۱۲:۳۷

دفتر سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در اسلام‌آباد اعلام کرد که سناتور محمد اسحاق دار معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه این کشور شب گذشته با سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه ایران گفت وگوی تلفنی انجام داد.

طرفین اوضاع منطقه‌ای و تلاش‌های دیپلماتیک پاکستان برای صلح و ثبات در منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

طرف پاکستانی اعلام کرد: آقای عراقچی از پاکستان به خاطر نقش سازنده و تلاش‌های صادقانه میانجی گری بین طرفین قدردانی کرد.

اسحاق دار نیز بر تعهد پاکستان به ترویج تعامل سازنده تاکید کرد.

وی افزود: گفت‌وگو و دیپلماسی تنها راه عملی برای حل مسالمت‌آمیز مسائل و دستیابی به صلح و ثبات پایدار در منطقه و فراتر از آن است.

 

ماکرون: در طرح جدید آمریکا در مورد تنگه هرمز شرکت نخواهیم کرد
۱۲:۳۶

امانوئل، ماکرون،‌ رئیس‌جمهور فرانسه در اولین واکنش به طرح ترامپ برای اسکورت کشتی‌ها در تنگه هرمز گفت: در طرح جدید آمریکا در مورد تنگه هرمز شرکت نخواهیم کرد.

خبرگزاری فرانسه به نقل از ماکرون اعلام کرد که رئیس‌جمهور فرانسه خواستار بازگشایی تنگه هرمز با هماهنگی ایران و آمریکا شده است.

 

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا: اگر هر نیروی مسلح بیگانه‌ای که قصد ورود به تنگه هرمز را داشته باشد، مورد تهاجم قرار خواهند گرفت
۱۰:۰۵

سرلشکر خلبان علی عبدالهی فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) در پیامی بیان کرد: مکرر اعلام کرده‌ایم امنیت تنگه هرمز در اختیار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران می باشد و در هر شرایطی هرگونه عبور و مرور امن، با هماهنگی نیروهای مسلح صورت می‌گیرد.

وی افزود: سران جنایتکار و ارتش متجاوز و تروریست آمریکا که مدتی هست در آبهای آزاد و بین‌المللی جهان به سرقت و دزدی دریایی روی آورده اند و امنیت تجارت و اقتصاد جهانی را در معرض خطر قرار داده‌ اند، خود و همپیمانان آنها باید درک کرده باشند که ملت مقاوم و شجاع و نیروهای مسلح آماده و مقتدر ایران اسلامی تا کنون در عمل ثابت کرده‌اند که به هرگونه تهدید و تجاوز دشمن در هر سطحی و در هر منطقه ای از ایران بسیار سخت و پشیمان کننده پاسخ می دهند.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا(ص) ادامه داد: ما با تمام توان امنیت تنگه هرمز را حفظ و پرقدرت مدیریت می کنیم و به تمام کشتی های تجاری و نفتکش اعلام می کنیم از هرگونه اقدامی برای تردد بدون هماهنگی نیروهای مسلح مستقر در تنگه هرمز خودداری نمایند تا امنیت آنها به خطر نیفتد.

سرلشکر عبداللهی با تاکید بر اینکه هشدار می دهیم هر نیروی مسلح بیگانه بخصوص ارتش متجاوز آمریکا، چنانچه قصد نزدیک شدن و ورود به تنگه هرمز را داشته باشند مورد تهاجم قرار خواهند گرفت، اظهار داشت: حامیان آمریکای شرور مراقب باشند و کاری نکنند تا با پشیمانی غیرقابل جبران مواجه شوند زیرا اقدام تجاوزکارانه آمریکا برای برهم زدن شرایط کنونی جز پیچیده تر شدن وضعیت و به خطر افتادن امنیت شناورها در این محدوده‌ نتیجه ای نخواهد داشت. سرلشکر خلبان علی عبدالهی فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص)

آغاز رسمی فرایند بازگرداندن کشتی ایرانی‌ «توسکا» و انتقال ۲۲ خدمه باقی‌مانده آن به ایران
۰۹:۳۳

فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) از آغاز رسمی فرایند بازگرداندن کشتی توقیف‌شده ایرانی به نام «توسکا» و انتقال ۲۲ خدمه باقی‌مانده آن به ایران خبر داد.

بر اساس این گزارش، ۲۲ ملوان ایرانی که بیش از دو هفته در بازداشت نیروهای آمریکایی به سر می‌بردند، اکنون به پاکستان منتقل شده‌اند تا از آنجا مسیر بازگشت به تهران را طی کنند. 

این اقدام پس از آن صورت گرفت که ۶ تن دیگر از خدمه این کشتی، هفته گذشته از طریق یک کشور منطقه آزاد شده و به ایران بازگشته بودند. با این اوصاف، تمامی ۲۸ خدمه کشتی آزاد شده یا در شرف بازگشت هستند.

همچنین سنتکام در بیانیه‌ای که محور گزارش ای‌بی‌سی است، اعلام کرده که خود کشتی «توسکا» نیز برای انجام تمهیدات لازم و طی مراحل قانونی تحویل، به آب‌های پاکستان منتقل شده و «به مالک اصلی خود بازگردانده خواهد شد.»

منبع: فارس

ابراهیم دولت‌آبادی، مهدی رسولی و محمدرضا میری اعدام شدند
۰۸:۳۳

ابراهیم دولت‌آبادی، مهدی رسولی و محمدرضا میری از بازداشت شدگان اعتراضات دی ماه سال ۱۴۰۴ در مشهد اعدام شدند.

قوه قضاییه درباره اتهام آنها اعلام کرد: اقدامات خشونت‌آمیز گسترده‌، شهادت مظلومانه نیروی حافظ امنیت حمیدرضا یوسفی نژاد، اغتشاشات منطقه طبرسی که منجر به شهادت تعدادی از نیروهای حافظ امنیت...

اصابت پرتابه ناشناس به یک نفتکش در بندر فجیره
۰۸:۲۶

پایگاه UKMTO از اصابت پرتابه به یک نفتکش در روز گذشته خبر داد.

این نفتکش در نزدیکی بندر فجیره حضور داشته است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی: تنگه هرمز با پست‌های توهم‌آلود ترامپ مدیریت نخواهد شد
۰۷:۴۰

 ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت، هرگونه مداخله آمریکا در رژیم جدید دریایی تنگه هرمز، به‌منزله نقض آتش‌بس تلقی خواهد شد.

وی افزود، هیچ‌کس سناریوهای «بازی مقصریابی» (Blame Game) را باور نخواهد کرد! «تنگه هرمز با پست‌های توهم‌آلود ترامپ مدیریت نخواهد شد!»

ترامپ: همه کارت‌ها در دست من است۱
۰۲:۳۱

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا تصویری از خود در شبکه اجتماعی تروث منتشر کرد که روی آن، جمله‌ی «همه کارت‌ها در دست من است» نوشته شده است.

سخنگوی‌ سپاه: قدرت پاسداران و نیروهای مسلح ما تمام شدنی نیست
۰۲:۲۳

سردار حسین محبی، سخنگوی‌ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: تجربه ما در میدان‌های نبرد هم در گذشته، هم در حال حاضر و هم انشاءالله در آینده قطعاً نمایانگر این است که نیروهای دشمن تاب مقاومت در برابر نیروهای ما را ندارند چراکه تنها توان عملیاتی آن‌ها متکی بر جنگ افزارهای مادی و فناوری است اما نیروهای ما علاوه بر برخورداری از توان عملیاتی و تجهیزات نظامی، قدرت دیگری دارند که به قدرت بی انتهای الهی متصل است.

ترامپ: پروژه آزادی، صبح دوشنبه به وقت خاورمیانه آغاز خواهد شد
۰۱:۳۷

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پستی جدید در شبکه اجتماعی تروثسوشال مدعی شد، «کشورهایی از سراسر جهان، که تقریباً هیچ‌کدام از آن‌ها در درگیری‌های خاورمیانه — که به‌طور آشکار و خشونت‌آمیزی پیش چشم همگان در جریان است — دخالتی ندارند، از آمریکا پرسیده‌اند که آیا می‌توانیم به آزادسازی کشتی‌های آن‌ها که در تنگه هرمز گرفتار شده‌اند کمک کنیم؛ کشتی‌هایی که در موضوعی گرفتار شده‌اند که مطلقاً هیچ ارتباطی به آن‌ها ندارد — آن‌ها صرفاً ناظرانی بی‌طرف و بی‌گناه هستند! 

به خاطر صلاحِ ایران، خاورمیانه و ایالات متحده، ما به این کشورها گفته‌ایم که کشتی‌های آن‌ها را با ایمنی از این آبراه‌های محدود شده به بیرون هدایت خواهیم کرد تا بتوانند آزادانه و با توانمندی به کسب‌وکار خود ادامه دهند. 

او همچنین ادعا کرد، تکرار می‌کنم، این‌ها کشتی‌هایی از مناطقی از جهان هستند که به هیچ وجه در وقایع کنونی خاورمیانه دخالتی ندارند. من به نمایندگانم دستور داده‌ام به آن‌ها اطلاع دهند که ما بیشترین تلاش خود را به کار خواهیم بست تا کشتی‌ها و خدمه آن‌ها را به سلامت از تنگه(هرمز) خارج کنیم. در تمامی موارد، آن‌ها گفته‌اند که تا زمانی که منطقه برای کشتیرانی و سایر امور امن نشود، باز نخواهند گشت.

ترامپ افزود این فرآیند که «پروژه آزادی» نام دارد، صبح دوشنبه به وقت خاورمیانه آغاز خواهد شد. من کاملاً آگاهم که نمایندگانم در حال انجام گفتگوهای بسیار مثبتی با کشور ایران هستند و این گفتگوها می‌تواند منجر به نتایج بسیار مثبتی برای همگان شود. جابجایی کشتی‌ها صرفاً به منظور آزادسازی افراد، شرکت‌ها و کشورهایی است که مطلقاً مرتکب هیچ خطایی نشده‌اند — آن‌ها قربانی شرایط شده‌اند.  این یک اقدام بشردوستانه از سوی آمریکا، کشورهای خاورمیانه و به‌ویژه کشور ایران است. ذخایر غذایی و سایر ملزومات ضروری برای حضور سالم و بهداشتی خدمه پرشمار در بسیاری از این کشتی‌ها رو به اتمام است. من فکر می‌کنم این کار گام بلندی در جهت نشان دادن حسن نیت از سوی تمام کسانی باشد که در طول ماه‌های اخیر با چنین شدتی در حال نبرد بوده‌اند. 

او در پایان تهدید کرد، اگر به هر شکلی در این فرآیند بشردوستانه مداخله‌ای صورت گیرد، با آن مداخله متأسفانه باید به شکلی قاطعانه برخورد شود. 

Error Report
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
🔴 رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا:

ایران میخواهد اقتصاد جهان را به گروگان بگیرد
Answer
فرح
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
چخبر

اسمان تهران ابری😮
Answer
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
هوای زیستن یا رب
چنین سنگین چرا باید؟

🤍🤍🤍🤍
بانو
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
🔶در جلد جدید مجله‌ی تایم،
۸ عدد کلاه صورتی با عنوان «make iran great again»
بر روی هر کلاه، به چاپ رسانده است.

🔶دو نکته‌ی قابل توجه این تصویر:
۱. کنایه از اینکه ایران هشتمین کشوری است که آمریکا در تاریخ برای بزرگ کردن آن اقدام کرده است.
۲. کلاه‌ها رنگ صورتی دارند و اشاره به «کد پینک» دارد.


نظر شخصی:
مورد دوم رو از مورد اولی خطرناک و مهلک تر میدونم.
👅زبون‌بسته
البته صورتی نیست. قرمزه. از نوع magenta. صورتی نیست دوست من ♥️ دقیقا کلاه ترامپ هم همینه
Anonymous
کد پینک چیه؟؟؟
نوشین خانم
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
چند تا کاربر هستن یا خبرنگارن، یا خیلی دوست داشتن خبرنگار بشن.
سوگل
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
واقعاً اتفاقات امروز در تنگه هرمز عجیب هستن!!
صبوری آمریکا و اسرائیل و امارات در پاسخگویی به حملات بنظرم عجیبه...
Anonymous
کدوم صبوری
زدن ۶ تا قایق را پودر کردن
هشدار دادن حرکت خطری کنید بیشتر ضربه میخورید
اینا هم زورشون به امریکا نرسید
امارات را خیلی ملایم زدن که بیشتر حملات دفع شد
Anonymous
البته ما از اتفاقات و شرایط اونجا خبر دقیق نداریم
صرفا اخباری کمی از جزییات اتفاقاتی که امروز افتاده به بیرون درز کرده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
مشترک گرامی،
دسترسی به بسته «اینترنت پرو 50 گیگابایت یک‌ساله» برای شماره شما فعال شده است.
شما از این لحظه 30 روز فرصت دارید تا از طریق لینک زیر، نسبت به احراز هویت و فعال‌سازی سرویس اقدام نمایید:
.
.
.
من سیم کارت رایتل دارم. اینو امروز برام فرستادن.
من اصلآ بی کارم. جزو هیچ نهاد و سازمان و ارگانی نیستم
به چه عنوان میخوان به من هم اینترنت پرو بدن ؟!!!
خوب یهو بگن کلآ همه مجبورن از همین استفاده کنن دیگه !
غلط کردن خوب
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
فقط یتی سابق در پاسخ به غیر سیگاری :)))
فکر کنم خسته بود اصلا نخوند چی نوشته
تازه میخواست بعدا باهاش بحث هم بکنه :))
عالی بود!!!!
Answer
خاکستری کم رنگ
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
با توجه به اینکه کامنتم حذف نشده بود و من عجله کردم ،نامم را به خاکستری کم رنگ برگرداندم ، سپاس از آدمین گرامی آفتاب ، همیشه آفتابی باشید
اسدالله میرزا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
جمهوری اسلامی از دست امارات به این خاطر عصبانی هست از اوپک خارج شده و محدودیت تولید نفت رو از بین برده و کمبود نفت ایرانو داره پر میکنه
Anonymous
امارات حساب‌های بانکی رو به خزانه داری آمریکا لو داد
Anonymous
حسادتم هست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
حالا که با شروع جنگ قیمت دلار کم میشه لطفا جنگ را شروع کنید
.
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
والا این چیزی که ما میبینیم به خاک ایرانم حمله شه میگن آتش بس شکسته نشده لفظی 15 بار صداسیما زیرنویس کرده آتش بس نقض شده ولی اثراتی ازش ندیدیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
سعی کنید اسرائیل را در این مرحله وارد جنگ نکنید که آنها متخصص نقطه زنی هستند .
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
عربها از این به بعد جمع اوری ارتش و خرج نظامی شون رو بیست برابر میکنن. فکرشو نمیکردن چنین غافلگیر بشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
اینطور که پیداست ترامپ تنگه هرمز رو باز کرده و پیش بینی این عکس العمل از طرف جمهوری اسلامی رو داشته ، نقشه ی اصلی‌شون چیه خدا میدونه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
تحلیل من اینه این گره فقط با ترور ترامپ باز میشه وگرنه حالا حالا درگیر مذاکره و جنگ بی نتیجه هستیم
Anonymous
اگر ترامپ ترور بشه ، به نفع مردم ایرانه
Anonymous
دقیقاً
مرگ ترامپ بهترین هدیه به دنیاست.
حسنک
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
با عرض ارادت خدمت جناب
نخبه غیر سیگاری
اگر یک روز صبح از خواب بیدار شدی ودیدی رادیو و تلویزیون
و مخصوصا هر مسئول و غیر مسئولی فقط در مورد مشکلات
و نقایص و کمبودهای داخل مرز های ایران دارند حرف می‌زنند
و هیچ کاری به بیرون از مرزها ندارند
اون روز شاید فرمایش شما درست باشه.
خاکستری کم رنگ
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
بنظرم آمریکا منتظر اشتباه صدام از طرف ایران هست ، حمله به امارات بعد تشکیل اعتلاف بین‌المللی علیه ایران
مهدی ۱۹۱
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
🔻🔺ترامپ: تولید آمریکایی با قدرت به کشور بازگشته است

رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا در سخنانی درباره حمایت دولت از کسب‌وکارها و تولید داخلی گفت اداره کسب‌وکارهای کوچک آمریکا در سال گذشته میلیاردها دلار وام برای شرکت‌های نوپا، کسب‌وکارهای متعلق به کهنه‌سربازان و تولیدکنندگان آمریکایی صادر کرده است.

دونالد ترامپ گفت: «سال گذشته، اداره کسب‌وکارهای کوچک ما ۷ میلیارد دلار وام به ۱۱ هزار شرکت نوپا و همچنین ۱.۳ میلیارد دلار وام به ۳ هزار کسب‌وکار کوچک متعلق به کهنه‌سربازان پرداخت کرد.»

او افزود: «این‌ها کسب‌وکارهای بزرگی هستند. برای همین می‌گویم چطور می‌توانیم اسمش را کسب‌وکار کوچک بگذاریم؟»

ترامپ همچنین اعلام کرد ۳.۲ میلیارد دلار به تولیدکنندگان آمریکایی اختصاص یافته تا عبارت افتخارآمیز «ساخت آمریکا» دوباره احیا شود.

رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا تأکید کرد: «اکنون چیزهایی در آمریکا ساخته می‌شود که هیچ‌کس فکر نمی‌کرد بازگشت آن‌ها حتی ممکن باشد.»
خبرخوان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
🔴 کانال ۱۴: فرودگاه بن‌گوریون در آماده‌باش کامل قرار گرفت

گزارش‌ها حاکی است فرودگاه بن‌گوریون اسرائیل در وضعیت آماده‌باش بالا قرار گرفته و احتمال بسته شدن حریم هوایی و تخلیه هواپیماها در حال بررسی است.

در همین راستا، سازمان فرودگاه‌ها و وزارت حمل‌ونقل اسرائیل طی امروز چندین جلسه و ارزیابی امنیتی برگزار کرده‌اند.
خبرخوان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
📻📣 منابعی به اسرائیل هیوم گفتند که ایالات متحده و اسرائیل در پاسخ به حمله ایران به امارات، در حال بررسی حمله به سکوهای پرتاب موشک و یک تأسیسات انرژی ایران هستند.
ســامــان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
🔴منابع غربی از به پرواز در آمدن بمب افکن های B1 B2 B52 از پایگاهای اروپا و پایگاه دیگو گارسیا خبر دادند.!!!!

Khabar-bist@
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
کلمات فارسی عجیب :

هژمونی
پاشنه آشیل
هلی برن
دکترین
بولتن خبری
کریدور
هارمونی
کنسرسیوم
پوپولیسم
بروکراسی
بلوک غرب
هیمنه
بایکوت خبری
اریکه
ائتلاف
الیگارشی
پروپاگاندا
کارتل
🇦🇫
الیگارشی چیه ؟
یاوه گو📢
اریکه
هارمونی
هیمنه
فارسی
ائتلاف
عربی
بقیه لاتین هستند
Anonymous
فارسی نیستن همه انگلیسی هستن فقط فارسی تلفظ میکنن
✅️
خیلی ماشالااا داره
ایمانه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
از این نبرد خسته شد
ابهتش شکسته شد
سایه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
🚨 #فوری | اسرائیل هیوم: ایالات متحده و اسرائیل در حال بررسی هدف قرار دادن سایتهای پرتاب موشک و یک تأسیسات انرژی ایران در پاسخ به حمله ایران به امارات هستند
مهدی ۱۹۱
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
🔴ترامپ: سالمند نیستم؛ همان حس ۵۰ سال پیش را دارم

رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا در واکنش به بحث‌ها درباره سن و وضعیت جسمانی خود گفت خود را سالمند نمی‌داند و همچنان احساس جوانی دارد.

دونالد ترامپ گفت: «من سالمند نیستم؛ خیلی جوان‌تر از یک سالمند هستم. همان احساسی را دارم که ۵۰ سال پیش داشتم.»

او در ادامه با اشاره به صداقت خود در بیان وضعیتش افزود: «زمانی خواهد رسید که به شما نمی‌گویم وضعیت خوب است؛ چون صادق هستم. می‌گویم وضعیت خوب به نظر نمی‌رسد.»
Anonymous
جالب بود. واقعا هم پیر به نظر نمیرسه
منبع موثق
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
📢ترامپ: به محض پایان یافتن مسأله ایران قیمت های نفت به سرعت کاهش خواهد یافت. ایران نباید به سلاح هسته ای دست یابد. نه جنگ ایران را تایید می کنم نه آن را دوست دارم و از جنگها خوشم نمی آید.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
اتش بس دقیقا چجکری باید بشکنه؟
هر کی هرکاری دلش میخواد داره میکنه ، دوباره میگن آتش بسه 😐
مهدی ۱۹۱
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
🔴فرودگاه بن گوریون به دلیل احتمال بسته شدن فضای هوایی اسرائیل در حالت آماده‌باش کامل است.
مهدی ۱۹۱
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
🔺🔻 پرتاب پاول رئیس فدرال رزرو به سطل زباله توسط ترامپ
+🖼
🔻🔺ترامپ درباره جنگ با جمهوری اسلامی: ما همین حالا در جنگ هستیم

رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا در اظهاراتی درباره رویارویی با جمهوری اسلامی گفت آمریکا هم‌اکنون در وضعیت جنگی قرار دارد.

دونالد ترامپ گفت: «ما الان در حال جنگ هستیم. آن‌ها می‌گویند چرا اینقدر طول می‌کشد؟»

او در ادامه با مقایسه این وضعیت با جنگ‌های گذشته آمریکا افزود: «ما ۱۹ سال در ویتنام بودیم، سال‌های زیادی در عراق بودیم، ۱۰ سال؛ کره ۷ سال. حتی جنگ جهانی دوم را هم ذکر نمی‌کنم، آن یکی خیلی بزرگ بود.»

این اظهارات نشان می‌دهد دولت ترامپ تقابل با جمهوری اسلامی را در چارچوب یک رویارویی جدی و فراتر از یک بحران کوتاه‌مدت توصیف می‌کند.

🔺ترامپ: نظرسنجی‌ها جعلی‌اند؛ مردم نمی‌خواهند جمهوری اسلامی سلاح هسته‌ای داشته باشد

رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا در اظهاراتی تازه بار دیگر به برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی اشاره کرد و هم‌زمان اعتبار نظرسنجی‌ها علیه خود را زیر سؤال برد.

دونالد ترامپ گفت: «نظرسنجی‌ها گفتند ۳۲ درصد مردم با رئیس‌جمهور ترامپ مخالف هستند. اما وقتی سؤال را این‌طور توضیح بدهید که آیا داشتن سلاح هسته‌ای برای جمهوری اسلامی اشکالی ندارد؟ دیگر این عدد ۳۲ درصد نخواهد بود.»

او در ادامه تأکید کرد: «حتی اگر این را هم بگویید، باز هم ۳۲ درصد خواهد بود؛ چون نظرسنجی‌ها کاملاً جعلی هستند.»

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که موضوع برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی همچنان یکی از محورهای اصلی فشار سیاسی و امنیتی واشنگتن علیه این حکومت است.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
میگن محبوبیت جی دی ۳۶ درصد شده ما چی بگیم که محبوبیت ر.جم.. و سخنگوی د .و برخی دیگه منفیه ۱۰۰ درصده
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
🔴ترامپ در رابطه با جنگ ایران:

🔻الان وسط جنگیم، بعد بعضیا میگن چرا طول کشیده؟!
ما ویتنام رو ۱۹ سال کش دادیم، عراق حدود ۱۰ سال، کره ۷ سال…
اصلاً نمی‌خوام از جنگ جهانی دوم چیزی بگم!
مهدی انصاری
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
ازامشب دراطراف برج خلیفه وانتی هاوپرچمی های اماراتی گردهم می آیندوتاپاسی ازشب مشغولند
عموفری
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
زدن امارات حکایت بچه ای که میزننش میره باوالدینش برمیگره
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
🔴 ترامپ درباره ایران:

شما نمی توانید اجازه دهید آنها سلاح هسته ای داشته باشند وگرنه مشکلاتی خواهد شد که هیچ کس باور نمی کند.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
آروم آروم وقت حرکت لشکر جانفداها به سمت سواحل جنوبی و امارات هست
دعای ما هم بدرقه تون
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
کامنت نویس های فارس اونجا رو ول کردن اومدن اینجا می‌نویسن.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
قرار بود اسرائیل محو کنیم تنگه هم نتونستیم حفظ کنیم
ناشناس
قرارمون یادت نره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
از فارس دو سه نفر اومدن اینجا کامنت میگذارن.
ناشناس
مثل تاج دیپورت میشن
عموفری
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ازمش محسن خبری نیست تاکتیکاش دنیاروحیرون کرده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بهترین گزینه برای ترامپ حالت محاصره است و اگر بتونه از مسیر عمان، یک مسیر تردد کشتی باز کنه و برگه تنگه هرمز رو کمرنگ کنه.. تا ماه ها می تونه ایران رو تحت فشار قرار بده. متاسفانه ایران از برگه تنگه باب المندب استفاده نکرد و دیگه الان خیلی معنی دار نیست..
به نظر ترامپ به اسرائیل گفته اقدامی نکنه..
سلام سوسیس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اون پرده ای که یه عده هی میان میگن پشتش توافق شده

خیلی وقته که افتاده و دیگه وجود نداره ..
فضول
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
نت وصل شده؟ 🧐
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
زمان قدیم با نیزه و تیر میجنگیدن الان چون زبون هم را نمیفهمیدن الان با چیز دیگر کلا جنگ کار ...است
Answer
منبع موثق
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
📢العربیه:
ترامپ: سامانه های دفاع هوایی امارات اغلب موشک ها و پهپادهای شلیک شده از ایران را سرنگون کردند و آسیبی وارد نشده است. درباره حمله صورت گرفته به کشتی باری کره جنوبی که هنگام هدف گرفته شدن اسکورت نشده بود، تحقیق می کنیم.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اماراتی های ... را به شترسواری برخواهیم گرداند
Anonymous
پراید ۸۳ ۵۰۰‌ میلیون، والا ما خودمون داریم برمیگردیم اون دوران.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
قبل از اتش بس کامنت گذاشتم ک ترامپ به دنبال شریکه و میخواد میز ناهار و شامشو، کس دیگه حساب کنه
ولی آفتاب سانسور کرد
حالا با دعوت از چین و کره جنوبی برای باز کردن تنگه هرمز کاملا مشهوده ک ترامپ به دنبال شریکه
خصوصا ک امارات هم الان وارد بازی شد و چین امارات رو رها نمیکنه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اخ جون امارات رو میخوایم فتح کنیم
زمستونا ...میریم دبی
آخ جون💃🕺💃🕺
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
راکفلر ها، روتشیلد ها، مورگان ها، سوروس ها، پاپ ها ( سفید، سیاه، خاکستری) همه و همگی بزودی مقهور و بازنده بازی شطرنج چند بعدی دونالد ترامپ MAGA
Anonymous
🤣🤣🤣🤣
بازرس ژاور
آخرشو خراب کردی

فکر کردم یادی از برادر محسن و تاکتیک‌های ناشناخته میکنی
منبع موثق
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
📢العربیه:

ترامپ: یا توافق «با حسن نیت» یا بازگشت به درگیری با ایران
ناشناس
این "حسن نیت"گفتنش خیلی معناداره
ستاره شب
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
فقط به توهمات این به اصطلاح کارشناس شعار زده سیمای جبلی میلی زادگان دقت کنید تا بفهمید چرا از دلار ۶۸ ریال و ششمین ارز دنیا و پاسپورت معتبر دنیا رسیدیم به قله فلاکت خانعلی زاده کارشناس صداوسیما روی آنتن شبکه سه با اشاره به محدوده‌ای که ایران به محدوده ممنوعه تنگه هرمز اعلام کرد و گفت: «معنای این محدوده این است که محاصره دریایی امارات آغاز شده است. امارات از این به بعد برای صادرات نفت، باید از ایران مجوز بگیرد.» اظهارات کامل خانعلی زاده را می‌بینید و می‌شنوید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اصلا چرا کشتی اماراتیو زدن؟ طرفشون یکی دیگس
Anonymous
امارات پولاشونو بلوکه کرد خب
Anonymous
چون امارات یکی از جاهایی است که مورد استفاده امریکا برای جنگ است
بوش
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
واقعاً چقدر عده ای ساده لوح هستند،می گویند کشتی ایران تحویل داده شده!!!خب آیا منابع آن کشتی هم تحویل داده شده؟مهم منابع کشتی است که به دست نیروهای نظامی آمریکای بزرگ افتاده و این یعنی رسیدن به هدف،بعد اینکه کدوم کشوری حاضره که بر اساس یک توافق از قبل تعیین شده بهش موشک شلیک بشه؟در ضمن خیلی ها قدرت امارات رو دست کم گرفتن اما بدونید که این کشور فقط متحد آمریکا و اسرائیل نیست بلکه متحد تمام کشورهای عربی از جمله عربستان سعودی است که در کل همین امارات و عربستان از قدرتمندترین و پیشرفته ترین نیروهای هوایی برخوردار هستند و از الان به شما می گویم که آماده ی یک ائتلاف آمریکایی،عبری و عربی برای شروع یک جنگ تمام عیار باشید!حال یک سؤال مهم این است که در این ائتلاف کدام کشور دست بالا را دارد؟پاسخش ساده است آمریکا و به فرماندهی فرمانده کل قوا یعنی ترامپ ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بدم میست.. امارات خیلی از همینا رو که اونجا مفت میچرن اخراج میکنه
👅زبون‌بسته
کاش مفت میچرخیدن. گرون میچرخن. با پول ما
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اگه اون ۴ تا کشور عربی با هم یکی بشن بازم ۳۰٪ شاخص نظامیشون از ایران کمتره کلا هیچ جوره از پس ایران بر نمیان
Anonymous
یعنی جنگنده هایی داریم که اونا ندارن ؟
Anonymous
خودتو زدی به ..... یا واقعا .... .
مگه اینا تنهان؟ جنگ اصلی بین ایران و امریکاست.
...
Anonymous
خوش به حالت از هفت دولت راحتی 🤔
Anonymous
می دونم که کلا تعطیل تشریف دارین، ولی بد نیست بدونی عربستان به تنهایی بزرگترین نیروی هوایی خاور میانه رو در اختیار داره، حالا خویشتنداری می کنه، ی حرف دیگه اس
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
به امارات حمله کرده بعد نوشته امارات کار غیر عاقلانه ای کند تمام منافعش هدف قرار می‌گیرد!!!!!این یعنی چی؟؟
خب چرا به امارات زدی؟؟؟
Anonymous
دست گرمی زدم ببینم صدا میده یا نه
Anonymous
چون به امریکا و اسرائیل اجازه دادن از تو مرزشون وارد کشور ما بشن . اتفاقا تنها جایی که میزنه من ناراحت نمیشم چون حقشونه
Anonymous
چون پولاشون اونجا بود... امارات هم همشو دادبه آمریکا...
همخرابه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
این پنجین بار هست دارم میفرستم امیدوارم نشر داده بشه🤨🖤

🚨جنگ در پایان این هفته هم کنسل شد و رفت برای هفته‌ی بعدش💣!
در روزهای ۲۶،۲۷،۲۸ اردیبهشت جنگ قطعی است و ۱۰۰٪ رخ خواهد داد و خونین خواهد بود🩸💥🚀
Anonymous
باشه
حتما
منتظریم
😆😆😆😆😆😆😆
ســامــان
پیش بینهای شما هم مثل تاکتیکهای محسن رضایی ناشناخته و مبهم است
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
یه تئوری توهمی تو سرم هست میگم نکنه همه اینها نمایش باشه
بهانه آمریکا برای تسویه حساب با اروپا و فروش نفت بیشتر و گرانتر
عادی سازی روابط با اسراییل توسط اعراب و اقناع افکار عمومی و پیشبرد طرح آیمک
پوست اندازی نرم داخل کشور
برد، برد ،برد
و....
شاید همه چیز از آلاسکا شروع شد
وینستون
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 مقامات امنیتی اسرائیل معتقدند که آتش‌بس بین ایران و آمریکا می‌تواند ظرف چند ساعت از هم بپاشد
ناشناس۲۴۲
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 مایک والتز، سفیر آمریکا در سازمان ملل ادعا کرد که آمریکا و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس در حال تدوین قطعنامه‌ای در شورای امنیت هستند که ایران را به‌خاطر مسدود کردن تنگه هرمز محکوم کند.
والتز گفت مذاکرات درباره این قطعنامه این هفته انجام خواهد شد‌.
وینستون
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
گلوبال آپدیت ؛

🔴 ۲۴ ساعت آینده بسیار مهم است
Anonymous
آره مهمه🤣🤣🤣🤣🤣
۴۰ساله قراره ۲۴ ساعت آینده مهم باشه
هرمز بی تنگه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
تنگه چی شد😅
Anonymous
دست ایرانه
به وضعیت قبل عمرا برنگرده
Anonymous
تنگه پر
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ولی اعراب و اروپا یکم باید درد مردم ایرانو بچشن همین امارات سالها همکار اختلاصگرا و ... بود برای غارت ثروت ایران. اروپا هم که کارنامش سیاهه
Anonymous
واقعا یک هزارم درد ما رو مزه کنند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
عمارات ماستم نمیتونه بخوره بیاد به ایران حمله کنه
چه کامنتهایی اینجا ادم میبینه
Anonymous
خب بگیریمش😍
کلی پول و سرمایه دارن که آقایون میتونن بفرستن واسه آقازاده‌ها شون 😍
Anonymous
تو اول برو اکابر سواد نوشتن یاد بگیر ۱۰۰ بار بنویس امارات بعد بیا تحلیل کن
ممد
حتما پدافند قوی داریم؟!
Anonymous
برو همون فارست پیروزیهاتونو جشن بگیر
Anonymous
امارات در اولین روز آتش بس به پالایشگاه لاوان حمله کرد و ایران هم جوابی نداد
Anonymous
عمارات یا امارات؟؟!!
Anonymous
اولا امارات نه عمارات دوما خواهیم دید چه میشود...
Anonymous
درسته! عمارات اصلا کشور نیست که بخواد حمله کنه!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
یه حسی بهم میگه نشستی پای کشتی کج، همش فیلمه!
مهدی
حستونوبرای خودتون نگه دارید
Anonymous
بشین و ببین.
کلا کاری از دست مجازی جماعت عمرا برنیاد
Anonymous
کشتی کج نتایجش فیلمه و از قبل هماهنگ شدست وگرنه طرف رو برمیداره میندازه زمین واقعیه
حقیقت
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
یه طوری میگن فلان جا رو فتح کنیم هر کس ندونه فکر میکنه اینجا رو آباد کردن و میخوان برن به کشورهای دیگه کمک کنن. شما کشوری با چند ده برابر مساحت و صدها برابر منابع طبیعی،نفت و گاز و ...‌ رو به نون شب محتاج کردی ، شما رو چه به فتح و کشور گشایی!
Anonymous
کی حرف از کشور گشایی زد
Anonymous
آب نداریم ...بقیه اش بماند
ساناز
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
هووووف چیزی که منو نگران میکنه اینه امارات دیگه نقطه زنی نمیکنه و ممکن مردم بی گناه هدف حملاتش بشن و شایدم دلیل حمله .....🤦‍♀️
زامیاد
شک نکنید عقلانیتی که در حکًام امارات وجود داره باعث میشه بخاطر منافع ملیشون، وارد تک و پاتک با اینها نشن.
کمیل
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
کسانی که حتی گنجور را بروی ما بسته‌اند، به هیچ تنگه ای رحم نخواهند کرد
Anonymous
گنجور سِرورش خارج از ایرانه
نسکبان (naskban.ir) روی یک سرور ویندوزی در داخل ایران که به منظور پشتیبان فایلهای گنجور تهیه شده میزبانی می‌شود. فایلها و تصاویر آن نیز روی سرویس شمارهٔ ۲ نگهداری می‌شود. از این جهت در هنگام قطع اینترنت روی اینترانت داخلی ایران (برای کاربرانی که پیشتر به آن مراجه کرده‌اند و اسکریپتهای آن روی دستگاهشان کش (cache) شده باشد) در دسترس است
Anonymous
واقعا چرا
از شعر هم میترسن انگار
Anonymous
از اینجا استفاده کنید
http://offline.ganjoor.net
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
الان یه عده تز ندن اگه عماراتو فتح کنیم میتونیم کلی درآمد ازش دربیاریم
Anonymous
اگه بتونیم امارات رو فتح کنیم قطعا در عرض کمتر از یکسال بلایی به سرش میاریم که مردمش با ابرتورم چند هزار درصدی به نون شبشون محتاج بشن
Anonymous
بعد از حسینیه کردن کاخ سفید، نوبت اماراته🤬
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا اعلام کرد:
بالگردهای ام‌اچ-۶۰ سی‌هاوک و آپاچی برای از بین بردن قایق‌های کوچک جمهوری اسلامی که کشتیرانی تجاری را در تنگه هرمز تهدید می‌کردند، به کار گرفته شده..
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
زورشان به آمریکا و اسرائیل نمی‌رسد رفتند امارات را میزنند ، 😂😂😂😂😂😂😂😂
Anonymous
دقیقا
Anonymous
Netherlands (Kingdom of the)
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اینترنت باز شد!!!! 👏👏👏
Anonymous
واقعا؟
Anonymous
دروغ مگو
ممد
🤡🫵
Anonymous
خیلی خوشحالم بعد از مدتها انگار تازه دارم نفس میکشم
Anonymous
چرا دروغ میگی؟
Anonymous
رو کدوم اپراتور؟
ناشناس۲۴۲
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ساعت ۲۳:۲۰ یه هواپیمای بزرگ از فرودگاه مشهد بلند شد، دور زد رفت به سمت شرق
Anonymous
به نظر روسیه جای خوبی برای پناه گرفتن هستش ...
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 به گزارش رسانه‌های خبری اسرائیل، مقامات امارات متحده عربی گفته‌اند که در پاسخ به حملات ایران به زیرساخت‌های کشتیرانی، نفت و گاز، «پاسخ متقابل» خواهند داد.
Anonymous
تماما اخبار فیک
Anonymous
ا🚨امارات هنوز موضع مشخصی نگرفته فعلا فقط دارند محکوم میکنند
کار ج ا رو
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
لطفا به اخبار بدون منبع منفی بدین. ذهن بچه هامون داره نابود میشه از اخبار بی منبع کامنتای آفتاب
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
حسین کاظمی نیست تو فارس.. کامنتی ازش نمیبینم..گمونم رفته جنگ..
Anonymous
با اسم «حس ک» پیام گذاشته بود که فالس بلاک و ایدیشو حذف کرده😂
Anonymous
اه پس بلاک شده.‌مدتیه میبینم اثری از حرفهای اتشینش نیست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اگر خدا رو یاری کنید، خدا شما را یاری میکند،...
اما با حق الناس نمیشه خدا رو یاری کرد
با مال حرام نمیشه خدا رو یاری کرد
با ظلم به بندگان خدا، نمیشه خدا رو یاری کرد
با ریختن خون ناحق، نمیشه خدا رو یاری کرد
با دروغ و فریب، نمیشه خدا رو یاری کرد.
با دشمنی با خدا، نمیشه خدا رو یاری کرد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ترانپ:
از افراد خیلی محترم در ایران افراد محمد محترم خیلی خیلییی محترم تشکر میکنم که با ما همکاری کردن و به امارات میدونی چیه نه شوخی بود فقط کاری نکردنش و از من تشگر کردن و گفتن تو خیلی باهوشییی
خوب من خیلی خوبم واقعا از بایدن خوابالو خیلی بهترم
و ممکنه ایران رو محو کنیم
از توجه شما سپاسگزارم
Anonymous
جملاتت نامفهوم هست !! نمرت ۹
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
امارات ۲۵ سال آینده را نخواهد دید
حیدر حیدر
آشنا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
نقل است که میگویند مارگیری از کوچه ای میگذشت ، در راه توبره او (کیسه مار) به شاخه درختی گرفت و کیسه پاره شد ، مارها یک به یک از سوراخ توبره خود را بر زمین می‌انداختند و می‌گریختند و مارگیر غافل از این ماجرا به راه خود میرفت ، فردی که شاهد این ماجرا بود به‌ناگاه از دور فریاد برآورد :
عه‌..مارات !!!
دکترx
این هم یک نمونه دیگر از چرندیات مورد پسند ادمین بیسواد
Anonymous
مواظب باش نیشت نزنه!
دریا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
۱۰ شب جنگ دریایی شدید هست ...حالا ممکنه آمریکا هم ورود کنه ...
نخبه غیر سیگاری
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
نمیدونم این اینترمیلان چ به روز مغز هم وطن ایرانی آورده است!
به عنوان کسی که تا پای پله هواپیما برای مهاجرت رفتم و میشه گفت کس و عزیز نزدیکی در ایران به غیر از پدر و مادر پیرم ندارم.
کاملا مطمعنم کشور فقط درگیر تورم و ایلاریگاشی است که زاده تحریم است،
آقای جهانگیری به عنوان نفر اول اجرایی کشور در ۱۶ سال گفت در جنگ اقتصادی هستیم، نفر اول سیاسی وقت آقای روحانی هم موضوع رو قبول داشت، ولی فقیه وقت هم که از اول این موضوع را از سال ۸۹ می گفت، علت وضعیت کنونی عدم راهبرد و تکیه صرفا بر یک راهبرد در سال های ۹۷ ۹۸ ۹۹ ۱۴۰۰ است، بخشی از حامی های آقای روحانی ریزش شدید کردند.
با این تفکر که دولت رئیسی تندرو است و البته جنبش ززا ۱۴۰۱ مزید بر علت شد، بدنه حامی روحانی-خاتمی رها شد که در انتخابات های بعدی به نوعی کاستی ۹۷ تا ۱۴۰۰ فراموش شود و حتی انتخابات تحریم شد که مشارکت کم شود و به این امید که دوباره با فرد جدید و شعار جدید حامی ها جذب شوند.
اما این بدنه حامی جذب جریانات دیگر از چپ راست ایرانشهری و پادشاهی شد که بیشتر از اینکه در راستای تحکیم دموکراسی و صندوق رای باشد مروج انتهار در خیابان بودند.
مقالات، کتاب ها و سندهای راهبردی آمریکا و اسرائیل به وضوح از برنامه ها و پروژه درباره ایران صحبت می کنند، جنگ اجتناب ناپذیر بوده است از سال های ابتدایی ده ۸۰ میدانستیم که دیر و زود دارد اما قطعی است.
آیا رفتار ما باعث جنگ شد؟ خیر، حتی یک کتاب، مقاله یا سند راهبردی در ایران برای تغییر مرز های جغرافیایی که مرجع حکومت باشد وجود ندارد.
آیا حمایت از فلسطین باعث جنگ شد؟ خیر، هیچ سندی مبنی بر اقدام ایران وجود ندارد، اظهارات رسمی صرفا بر حق مردم فلسطین در دفاع و بازپسگیری سرزمین توسط مردم فلسطین تاکید دارد.
آیا مستندی برای دخالت خودخوانده ایران در منطقه وجود دارد؟ خیر، اگر چنین سندی وجود داشت بارها در نهاد های حقوقی جهت محکومیت منجر به دخالت نظامی بین المللی استفاده می شد مثل حمله عراق به کویت! حکومت انتقالی بعد از بشار اسد برای این موضوع خیلی تلاش کرده و می کند اما کوچکترین دستآوردی نداشته است! عجیب نیست!
آیا موضوع هسته ای باعث جنگ شد؟ جواب در دل کشور های پاکستان، هند، اسرائیل، فرانسه، ژاپن، آلمان، آمریکا، روسیه، چین، کره شمالی، کره جنوبی و ... وجود دارد که خیر است.
آیا اگر تمام شروط آمریکا را بپذیریم جنگ تمام می شود؟ خیر، جواب در دل اهدافی است که به عمد و اقرار مورد حمله قرار گرفته است، ساختار سیاسی، زیرساخت شهری و کشوری، صنایع، شهرک های صنعتی،...

بیایید کمی خلوت کنیم بی هیاهو رسانه فکر کنیم.
به یکدیگر برچسب نزنیم، ابدع کلمات: ارزشی، غربگدا، دلواپس، برجامیون، ...، وانتی، ورزشی، سطلی، و... از ابتدا اشتباه بود.

فراموش نکنید حق مطلق وجود ندارد نه و نه طرف های مقابل ما
Anonymous
بی هیاهو این همه اشتباه را خواندم و افسوس خوردم از این همه ... (نمیدانم چه وصفش کنم)
Anonymous
آیا ما پیروزیم و آمریکا نابود است ؟ خیر !
خودت متوجه شدی چی گفتی ؟!!
Anonymous
تو‌که انقد دوستشون داری تو همین کشوری که ساختن بمون برا دیگران هم نسخه نپیچ. چقدرم عاشق اروپا و امریکا هستین برا زندگی
نارنجی
چون تا پای پله هواپیما رفتی خیلی خاصی و باید استدلالای قشنگتو بپذیریم؟
Yeti (یتی سابق)
خیلی چیزایی که اساسی بودن فاکتور گرفتی تو تحلیلت. آفتابم نظراتمو منتشر نکرده. منم از کار اومدم جنازم اینجا خوابش میاد. ی روز دیگه ی جای دیگه شاید نشستیم ی بحث مفصلی کردیم در این باره. از هم یاد میگیریم
روشنا
حاجی من به هیچ‌جاش کار ندارم
فقط اونجا که گفتی هیچ سندی برای اقدامات ایران وجود نداره!
مهدی انصاری
به گمان من موضوع جنگ واجناب ناپذیری آن به علت خطرتولیدسلاح هسته ای توسط ج . ا بود ، درطول دهه ای گذشته این موردمنشاء اختلاف ایالات متحده وهمپیمانانش بوده است وکشورهای زیادی ازمتحدان آمریکادست به تولیدآن زدندکه آمریکاباتعهدحمایت کامل ازآنهادرخواست توقف کارتولیدآن رانمود .
زاغک
شما جات تو تلویزیونه
کنفسیوس
در نقد دیدگاه شما می‌توان گفت که اگرچه نقش تحریم‌ها و راهبردهای خصمانه خارجی در وضعیت فعلی غیرقابل‌انکار است، اما شما با تمرکز بیش از حد بر جبر بیرونی، سهم سوءمدیریت داخلی، فساد سیستمی و انسدادهای سیاسی را در فرسایش سرمایه اجتماعی و ناامیدی عمومی به حاشیه بردید. همچنین، ادعای فقدان هرگونه مستند برای دخالت منطقه‌ای یا بی‌اثری کنش‌های ایران در تحریک رقبای جهانی، با پیچیدگی‌های ژئوپلیتیک و واقعیت‌های دیپلماسی در تضاد است، چرا که در عرصه بین‌الملل، ادراک قدرت‌ها از رفتار یکدیگر به اندازه اسناد حقوقی تعیین‌کننده است. تحلیل شما با احاله دادن تمام مسئولیت‌ها به عوامل برون‌مرزی، ممکن است به نوعی بن‌بست تحلیلی منجر شود که راه را بر اصلاحات ساختاری درون‌زا و بازنگری در راهبردهای پرهزینه ملی می‌بندد.
رابینوویچ
متن شما تمام پاسخ های اشتباه به سوالات اشتباه داده.
آیا کشورهای هسته ای که نام بردید تا به حال روی موشکی نوشته اند فلان کشور باید نابود شود ؟ خیر
دنبال مستندی قوی تر از سخنان صریح و واضح حسن نصرالله درمورد لبنان میگردی ؟
بیشتر ساختار هایی هم که نام بردی یا سپر بودن یا سودشون مستقیمن به جیب 3... ریخته میشد.
اگر منظورت از انتهار همان انتحار باشد هم که سوال اساسی اینه که آیا کسانی که دفعات قبلی مثل ۹۸ و ۴۰۱ دست به خشونت بردن باعث رادیکالیزه شدن نبودن؟! ( فک نمیکنی تماما آدرس غلط میدهی عزیز؟)
و.....
Anonymous
هیچوقت به آدم غیرسیگاری نمیتونم اعتماد کنم
نخبه سیگاری
کشور فقط درگیر تورم و الیگارشی هست؟ ایدئولوژی آخرالزمانی چی میشه؟ صدور انقلاب؟ دشمنی با بیش از نصف دنیا؟ از بین بردن آب و محیط زیست؟ اشتباه بزرگ در قمار هسته‌ای؟ غیر از اینا چند مغلطه هم کردید که با مبنای اشتباه نتیجه مدنظر خود را گرفتید
یاوه گو📢
نخبه عزیز اینها را برو تو دانشگاه برای دانشجویان بگو ما اینجا عوام هستیم حرفهای خیلی پر مفهوم را نمی‌فهمیم
ج ا از اول اشتباه رفته
اشغال سفارت امریکا گام اول بوده
ورود بدون خبر به آژانس به بحث هسته‌ای گام دوم بوده
... در انتخابات گام سوم بوده
و....
... دی‌ماه
ا آخرین گام هم اعدام ...
Anonymous
نخبه عزیز!
اون الیگارشی است.
شاید سیگاری بشی درست بتونی تلفظش کنی
Anonymous
مطمعن؟ایلاریگاشی؟اگر از تکنیک «من خودم مخالف رژیمم ولی» و انواع مختلف آن مثل « من تا پای پله هواپیما رفتم خودم» استفاده میکنید و میخواید بگید مم باسوادم که مخاطب بهتون اطمینان کنه، حداقل این همه غلط املایی نداشته باشید که خرابش نکنه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ترامپ در گفت‌وگوی تلفنی با ای‌بی‌سی نیوز، هنگامی که پرسیده شد آیا آتش‌بس نقض شده است، گفت «[این] آتش‌ سنگین نبود. بعد به شما می‌گوییم. کشتی‌ها در حال حرکت هستند.»
Anonymous
ترامپ جا زن بازم جا زد
پوریا پارسی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
کاملا مشخصه همش نمایش هست و پشت پرده توافق در جریان است
امروز آمریکا کشتی ایرانی را برگرداند و ایران هم اجازه داد چند تا کشتی از تنگه بگذرند حالا هم برای اینکه دهان تندرو ها بسته شود چند تا تنش نمایشی و موشک پرانی راه انداخته اند
Anonymous
بسه دیگه..اخه چه توافقی پوارو؟؟توافق یعنی تسلسم و پاشیدن هسته ن. ظا. م
مس
آره کل دنیا مچل تندرو های ما هستن
Anonymous
منم موافق هستم
مخصوصا اون قسمت هدف قرار دادن امارات برای خنک شدن دل طرفداران در خیابان و تمام
Anonymous
زهی خیال باطل
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ترامپ:
امشب تا ساعت ۳ نصف شب فیلم سینمایی یا پخش میکنید یا تلویزیونم را خاموش میکنم
Anonymous
شما رو به خدا متن اصلی ررو بنویسید راضی تریم. الان این جمله ازش چه برداشتی میشه؟
یاوه گو📢
فیلم اکشن
خبرخوان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
📻📢 #فوری

تیراندازی در نزدیکی کاخ سفید رخ داده است، منطقه اکنون تحت قرنطینه قرار دارد.
Anonymous
بازچرا
یاوه گو📢
جدیدا
Anonymous
فیک نیوز
ســامــان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آقای رضایی تاکتیک اژدهای حلزونی رو کی میخوای اجرا کنی،؟؟ الان وقتشه، منتظریم
دخترلیبرال
وای🤣🤣🤣
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
مثل اینکه کسی جواب تلفن امارات رو نمیده..نکنه معامله شده
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
این پیامک از سرشماره HAMRAHAVAL برام اومده رفتم بالاتر دیدم چند ساله همین سرشماره داره برام قبض موبایلمو میفرسته، خیلی جالبه روی بستری تجارت می‌کنن که خودشون به زور به مردم تحمیل کردن، متن پیامک اینه:

كاربر گرامی،
شماره تلفن همراه شما برای دریافت اینترنت پرو تایید شده است. لطفا جهت دریافت لینک پرداخت اشتراک اینترنت پرو به همراه 50گیگابایت هدیه، به مبلغ 19,800,000 ریال به علاوه 10% مالیات بر ارزش افزوده، كد زیر را شماره گیری نمایید:
*10*3275#
پس از شماره گیری، لینک پرداخت برای شما پیامک خواهد شد.
«به جز مبلغ اعلام شده، نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه دیگری نمی باشد»

به نام اسلام....
Anonymous
چقد پررو هستن ..میخوان ضرر قطع نت رو اینطوری بگیرن. به یه عده‌محدود با قیمت گزاف بدن تا همون پول رو بگیرن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
امروز فهمیدم ارزش پول افغانستان از پول ما بیشتره
برام سواله چرا اتباع افغانی هر روز بیشتر میشن در حالی که این‌جا جنگه ، خب برگردید کشورتون پرچم افغانستان رو همون جا بچرخونید
Anonymous
خانونهای افغان اینجا آزادی دارن که میان بیرون من میبینم همشون بی حجاب هستن
Anonymous
چون کشور خودشون اقتصاد بسیار کوچکی داره. کار و امکانات نیست.
البته ما هم داریم به سمات افغانستان شدن پیش میریم اگر جلوشو نگیریم که میگیریم.
Anonymous
ارزش پولشون ظارها بیشتره چون از ایران پول میفرستن اونجا .. ایران برا افغانی بهشته. چی دارن تو کشورشون؟؟مردم ما هم که غریب پرست
Anonymous
اینا رو‌اگه زود بیرون نکنیم‌خطرناک‌میشن
Anonymous
فقط بحث حجاب نیست . اینا تو کشورشون هیچی ندارن حتی یه بانک درست. فرهنگ هم که افتضاح. ارزش پول هم ظاهریه ..اونجا گرسنگی بیداد میکنه .. و چون از ایران‌پول میفرستن اونجا و باعث خروج ارز میشن باعث تورم در ایران و بالا رفتن ارزش پولشون میشن.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
یاد جمله اقتصاد همیشه جلو تر از سیاسته افتادم افتاب سانسور کنی ینی دیگه وضع خیلی داغونه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
کاش همزمان اروپای نکبت هم طعم گرانی و فشار رو‌میچشید..لعنت به انگلیس و فرانسه
Anonymous
اشتباه منفی دادم شرمنده
آمین به حرفت❤️
عموفری
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
یه موشک زدیم به کشتی فله برکره جنوبی،ترامپ از کره هم خواست بیادتو گود، حکایت ازآب گل آلود ماهی گرفتن
لیلی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
جنگ با دشمن آمریکایی صهیونی را تبدیل به جنگ با امارات و کشورهای عربی منطقه خلیج فارس کردیم؟!
آرمان آریا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
از همه ی دوستانی که اخبار موثق نشر میدن تشکر میکنم
از آفتاب هم تقاضا دارم کامنت های رو اعصاب بچه مدرسه ای های بس... فعال منتشر نکنه روی اعصابمون نره ما اکثریتی هستیم که به اینجا پناه آوردیم برای فرار از جماعت وانتی و گ.گ تکذیب گر و گریز از بی خبری تحمیلی، در عوض همه جوره پای آفتاب عزیزمان هستیم.
Anonymous
ما اینجا پناه آورده ایم نداریم! یاد بگیر اعصابتم کنترل کنی. همونطور که شما حق حرف زدن داری اینجا ، بقیه هم با هر گرایش فکری دارن.

"از توجه شما که نه ولی ای توجه بقیه به این مطلب سپاسگزارم"
نارنجی
نه اتفاقا بهتره کامنت همه طیفی تایید بشه تا یه نمونه تقریبا واقعی از جامعه باشه. بی‌شمار بودن این مردم رو باور نمیکنن.
به هر حال ابزار لایک و دیسلایکو داریم.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
امشب یاد جمله اقتصاد جلو تر از سیاسته افتادم ولی این موضوع شامل ترامپ نمیشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
هرچقدر این امارات رو بزنن دستمریزاد دارند. اینا چشم طمع به جزایر سه گانه ما دارند. جنگ طلب نیستم ولی اینا حقشونه.
Anonymous
خوبه که جنگ طلب نیستی. آفرین. همینجوری صلح رو اشاعه بده
Anonymous
یک وجب از دست نمیره
مس
منم از کشورهای عربی خیلی بدم میاد مخصوصا قطر
یاوه گو📢
دقیقا همینه
امارات افتاده وسط که بعداً مشتلق بگیره و اونم همین بحث که گفتی هست
ایران برنده ابرقدرت چهارم و حتی سوم
ابزاتم بازنده
Anonymous
خیلی ماشالا داره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨کله زرد هشدارداده
اگر خون از دماغ سربازهای آمریکایی بیاد
ایران محو میشه
برو بابا 🗽🗽
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
چقدر دلم واسه تنگه سوخت خیلی زود بود واسش!
متاسفم
سایه شب
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 گزارشاتی از فعالیت جدید پدافند در امارات
بنده
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
چطور ممکنه موشکی که رهگیری شده مبداش معلوم نباشه...

دوستان متاسفانه نمایشی بیش نیست قضیه

اعصابم خورد شد از این مسخره بازی...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بیچاره دری و حیواناتش. بیچاره خلیج فارس..بیچاره ایران و‌مردمش
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
هیچ راه گریزی نیست برای دشمنان مردم ایران...
علیرضا!
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
سال دیگه همین موقع فیجی به ما حمله کرده !
آنتی یوروپ
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بنظرم قبل شروع دوباره جنگ ، س . پ .. ا..ه با هماهنگی آمریکا و اسرائیل یه حمله مشترک ب اروپا بکنن ، خیلی رومخه
Anonymous
اخ خیلی رو دارن اروپاییها
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
قبلا تو یوتوپ یه پیشگویی گفته بود جنگ به دریاها کشیده میشه ...کاش همه ی کلیپ هاشو دنبال میکردم چهار ماه پیش میگفت ....
پیشگوی اعظم
منم گفتم
جنگ احتمالا هم از طریق زمین و هوا و دریا صورت میگیره....
صادق عجیب کلام
داداش اینارو زیاد جدی نگیر. هر کدوم پنجاه شصت تا پیج اینستگرام درست میکنن و درمورد صدها سناریو صحبت میکنن بعد که یکی از این سناریوها اتفاق افتاد همون پیج رو با تبلیغات بولد میکنن و میان میگن ببینید من فلان تاریخ گفته بودم فلان اتفاق میوفته

اینا روش های قدیمی هستن دیگه خز شده
نون سین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دوستان عزیزی که به اخبار دسترسی دارین و لطف می‌کنید وقت میگذارید برای در جریان گذاشتن ما کامنت خونای ایزوله‌ی بی‌خبر از همه جا، و ادمین عزیزی که کامنت‌های دوستان رو از ممیزی رد و منتشر می‌کنید، خواهش می‌کنم قبل از تایپ و انتشار، از صحت و اعتبار خبرها اطمینان حاصل کنید، جسارتاً من و خیلیای دیگه فقط شما رو داریم برای اطلاع از سرنوشت خودمون و کشور عزیزمون و کامنت‌های منتشر شده رو‌ با دقت میخونیم؛ ممنون بابت زحمات‌تون
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
افتاب ناجور داره سانسور میکنه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
حالم از کلمات مدعی شد و ادعا کرد بهم میخوره
Jam
ابتذال واژه ها...
رویا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خدا لعنت کنه مردم ‌آزار رو. این وقت شب چرا باید ... وانتیا رو تحمل کنیم؟ از ته دل ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خوب همین جا باهمه خداحافظی میکنم تو جنگ درجایی در اصفهان زیبا زندگی کردیم که تمام خونه های پایین تر از ما کلی آسیب وخسارت دید ایندفعه حتما نوبت ما میشه خیلی میترسم برای خانوادم هیچ جارا هم نداریم بریم یه مدت اونجا .ای بابا عجب زندگی ای شد
Anonymous
خدا نگهدارت باشه
Anonymous
در پناه خدا باشید
Anonymous
سالم میای خبرارو دنبال میکنیم جانم
Anonymous
به امید خدا چیزی نمیشه داداش. الان هوا خوبه . شهرهای دیگه چادر هم میشه زذ
یاوه گو📢
سیرجان در خدمتیم
کلبه‌ای هست
تو باغه آب داره برق هم داره ۱۱ تا ۴ نداریم بقیه امکانات همگی خوبین
Anonymous
فقط جمله آخرت وجدانا
ایشالله سلامت باشید داداش
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 سنتکام به امارات هشدار داد که گروهی از پهپادها از ایران در حال حرکت به سمت دبی هستند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
به ساعات ملکوتی(دارن میزنن پ.... )با صدای پاتریک نزدیک می‌شویم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
باید همونطور که امارات قاطعانه اموال پاکستانیها رو‌مصادره و اخراجشون‌کرد میلیونها افغانی سربار رو‌اخراج کنیم
Anonymous
امیدوارم روزی برسه که یه افغانی تو ایران نباشه ***
Anonymous
میشه مگه عراقیا و لبنانی هارو نبینی فقط گیر بدی به افغانستانی ها
Anonymous
حتما در اینده افغانی در ایران نخ.اهد بود ..حتی اونهایی که در نسلهای قبل شناسنامه گرفتن
Anonymous
میلیونها افغانی رو با تعداد کمی لبنانی و عراقی مقایسه میکنی؟؟ا...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دی ماه جهان سکوت کرد و هیچی نگفت وقتی اون فجایع رخ داد
حالا داره به چشم میبینه، مردم چطور دست خالی مقابل اینها ایستادند
غیر قابل نشر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
افتاب جان دو سه روزیه سطحت پایین اومده !شده مثل خاله بازیها !!!
Anonymous
خب برو فارس نیوز
Anonymous
برو باشگاه خبرنگارا، صد تا کامنت بذار یکی‌ش منتشر نشه تا بفهمی خاله‌بازی چیه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
نمیدونستم موشک عقاب،سیاه آمریکا را بنویسم نظرم رد میشه
چه کنیم واقعیته ادمین نا محترم ارتش شکست خورده آمریکا یکی از بهترین موشک‌های فراصوت بالستیک خودشو برای،مقابله با سکو های پرتابگر شرق ایران آورده.
برد موشک ۳۵۰۰ کیلومتر
وزن کلاهک یک تن
زمان پرتاب تا رسیدن به هدف حداکثری صدوبیست ثانیه
ولی اینا همش پودر میشن با اژدهای حلزونی سردار محسن .وقتی صحبت‌های برادر محسن را،گوش،میدم یه آرامشی میگیرم که نمیشه توصیفش کرد .
وسلام آخر اینکه برای سوار اسب شدن زین لازم است
برای سوار شدن بر آدم ها ...
مس
یعنی سرعتش ۱۰۵ هزار کیلومتر بر ساعته ؟ نمیشه که
چیزی که میگی میشه حدود ۱۰۰ برابر سرعت صوت
من
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
سلام
هر کشور ، منافع خاص خودش رو داره
یعنی نمیشه بگیم کشورهای دیگه، منافع ما رو حتما در نظر بگیرن.
.
ترامپ هم به عنوان رییس جمهور امریکا، باید منافع شخصی خودش و منافع حزب جمهوری خواه و به طور خاص حامیان این حزب یعنی شرکت های تولید سلاح رو در نظر بگیره.
.
ترامپ با کشورهای عربی منطقه صدها میلیارد دلار قرارداد تسلیحانی بسته
و قاعدتا باید شرایط رو جوری مدیریت کنه که قراردادها سر جاشون باشن و نیاز به خرید سلاح همچنان حفظ بشه.

پس هر کشور باید منافع خودش رو در نظر بگیره و به دنبال تامین این‌منافع باشه
باتشکر
احسان
انقد در حوزه تکنولوژی درآمد داره که نیازی به فروش سلاح نداشته باشه. ویندوز بفروشه بیشتر سود می‌کنه تا سلاح. یه چیزی شنیدین...
Anonymous
دوتا خونه اضافی داشته باشی که کرایه هر کدوم تو ماه ۱ میلیارد باشه یکیش رو کرابه میدی و میکی بسه ؟؟
یاوه گو📢
تامین رفاه برای ۳۷۵ میلیون نفر میدونی یعنی چه ؟
خاله خانباجی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آقامحسن که داره امارات رو فتح میکنه و...دیگه دیگه.......
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دوستان عزیزم توجهی به اخباری که توی کامنتا میگن نکنید.
مثل سوخت رسان و توافق و ...
اکثر این خبرها بی منبع و فیک هست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
یکی از کامنتای فارس :
«از اون مهمتر فتنه اعتصاب بازار هست
فتنه برای ۱۹ اردیبهشت برنامه ریزی شده»
Anonymous
والا بنده های خدا الانم تو اعتصاب اجباری ان ...کی خرید میکنه الان تو این آشفته بازار ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
سخنگوی دولت: به شدت نسبت به قیمت ها حساس هستیم
...
Anonymous
قطعا سخنگوی دولت یکی از ده چهره منفور دهه اخیر خاورمیانه هستن
Anonymous
خوبه حساسی و وضع اینه ...
Anonymous
دروغگو دشمن خداست
Anonymous
فککککک نکنم
Anonymous
آره راست میگه...حساس هستند که یک موقع پایین میاد...وبا توسل به حربه جنگ گرانی و گران شدن رو توجیه کنن
Anonymous
خوب باشه، حالا بجز حساسیت دیگه چی؟ چه اقدام عملی ای میکنید؟
سنسور حساسیت
میشه بگید این حساس بودن شما ،
چه خاصیتی برای مردم داره ؟
چه خاصیتی برای مهار تورم داره ؟
و چه خاصیتی ، براب دلشوره گی و نگرانی و احساس بی دولتی. مردم داره !!؟؟
اصلا خاصیتی و اثری داره ؟!؟!!!?؟
مهدی انصاری
بایدقرص ضدحسایت بخوره
دیاکو آریایی🦋
Germany
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
۱۶ هواپیمای سوخت‌رسان آمریکایی همین الان بر فراز خاورمیانه در حال پرواز هستند؛ آماری که حتی از میانگین دوره‌های قبلی جنگ هم بیشتر است.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بحرین اعلام اماده باش کرد.🔥
دیگه تموم!🔥🤣
Anonymous
این دیگه چرا؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ازامریکاواسراییل وعربستان رسیدیم به امارات، اینوکجای دلمون بزاریم؟
Anonymous
ماشاالله آنقدر توان نظامی ما بالاست امارات هم احساس ابرقدرتی می کند در برابر ما احتمالا بعد از جنگ تعداد تلفات دوباره 1 به 100 بلشد
.
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آقا خواهشا الان که همه دنبال خبرن هر فیک نیوزی کامنت نکنید ترامپ کجا مهلت داده هیچ منبع معتبری نداره این خبر
Anonymous
مرگ بر دروغگو و شایعه پراکن ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اونایی که با اعتماد به نفس مدام میگفتید جنگ تموم شده حرفی ندارید؟
Anonymous
اگه منظورت تو آفتابه که یادم نمیاد کسی گفته باشه اینجا محل تجمع وطن فروشاست
غیر قابل نشر
اونام مرغشون یک پات دارد این وری هستند !!
Anonymous
تا تعریفت از وطن فروش چی باشه؟امت پرستها نمیتونن وطن پرست هم باشن
Anonymous
تهران صدای ماشین هم نمیاد چه برسه ....
Anonymous
مگه حتما باید تو تهران صدا بیاد ؟؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
چطوره که بقیه دنیا به جای حرف زدن "ادعا" می کنند؟ نوشتید فلانی تو امارات ادعا کرده که امارات حق دفاع از خودش را محفوظ می داند! خوب محفوظ می داند.‌ ادعا دیگه یعنی چی؟
Anonymous
این جمله یعنی پاسخ میده و تا وقتی پاسخ نده میشه ادعا
Anonymous
۲۲:۴۷
عزیزجان به اون جمله نمیگن ادعا. جمله خبری هست. حق با اون دوستمونه که کامنت اصلی رو گذاشته. وقتی یک کشور از حق خودش صحبت میکنه ادعا نیست. هشدار هست.
1819
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴🔴 رییس‌جمهور اوکراین، اعلام کرد آتش‌بس میان اوکراین و روسیه از نیمه‌شب ۱۵ اردیبهشت اجرا خواهد شد
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 اسرائیل هیوم:

جنگ با ایران هر لحظه ممکن است آغاز شود. حتی تا ساعاتی دیگر
گربه نارنجی دکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨 آسمون ایران کلا بسته شد و منابع میگن فردا یا پسفردا احتمالا جنگ شروع میشه.
1819
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴🔴وزارت دفاع امارات متحده عربی اعلام کرد سامانه‌های پدافند هوایی این کشور با ۱۲ موشک بالستیک، سه موشک کروز و چهار پهپاد مقابله کرده‌اند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
قاهر ۳۱۳ : یه جنگنده ساخته شده توسط ایران ولی تا حالا ازش رو نمایی رسمی نشده تو گوگل هم بزنید ۲نوع طراحی داره ولی حتا جزو ناوگان جدید هوایی هم ازش نام برده نمیشه میگن در حد اف ۳۵ و اف ۲۲ فانتوم عه ولی هیچ که هیچ برا همین بهش لقب جنگنده دروغین رو دادن
Anonymous
ماکته؟
Anonymous
بیکاری؟
دنبال چی میگردی؟
Anonymous
الکی سیاه نمایی و خود تحقیری نکنید، قاهر ۳۱۳ تنها هواپیمای پروازگریز دنیاس.
DJT
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ترامپ گفته تا ساعت سه بامداد امشب یا مذاکره امریکا میپذیرن یا بزرگ ترین حمله هوایی همه زیر ساخت ها محو میکنن
علیرضا!
چقدر این ترامپ شیرینه و بامزه است !
Anonymous
همچین چیزی نگفته. از خودت چرا حرف درمیاری
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
رئیس‌جمهور ترامپ در Truth Social:
من در ۸ ماه ۴۵ میلیارد دلار برای ایالات متحده آمریکا به دست آوردم!


وزارت دفاع امارات متحده عربی می‌گوید که سامانه‌های دفاع هوایی آن تاکنون ۱۲ موشک بالستیک، ۳ موشک کروز و ۴ پهپاد پرتاب شده توسط ایران را امروز رهگیری کرده‌اند.
1819
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴🔴وزارت دفاع آلمان اعلام کرد آماده است سهم بزرگی در چارچوب یک ائتلاف بین‌المللی برای حفاظت از آزادی کشتیرانی در تنگه هرمز ارائه کند
خبرخوان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴
سنتکام به امارات هشدار داد که گروهی از پهپادها از ایران در حال حرکت به سمت دبی هستند.
بیابان گرد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اونی که گفت تمام کشور های خلیج جز ایران هستند اشتباه کرده
فقط بحرین یک جزیره ایرانی بوده که اسمش دلمون بوده
اما سرزمین های دیگر مثل قطر و امارات و حتی یمن از عربستان جدا شده
شما سنتون نمیرسه ولی تو کتاب های هندوستان سال ۱۹۳۳ اسم یمن عربستان سعید بود
امارات و قطر و عمان هم جز عربستان بود
ولی انگلیس آن ها را جدا کرد که قدرت عربستان رو کم کنه
ولی عربستان الان نفر یک تمام کشورهای عربی هست
هر چی غرب روی امارات سرمایه گذاری کرد نتونست از ارزش سرزمین عربستان کم کنه
نشر بده
عباس آقا
بیابون عزیز
کشوری بنام عربستان هیچ وقت وجود نداشت. همینی که الان میبینی هم با فتنه بریتانیا از عثمانی جدا شده،
این کشورکهای جنوبی هم هیچ وقت کشور نبودن الانم نیستن مخصوصا امارات که از اسمش مشخصه چند تا امارت هستن که متحد شدن.

در مورد اینکه قسمتی از ایران بودن، بله بودن..
Anonymous
درود به عباس آقا و پاسخشان
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
روسیه جای نفت سوخو هارو داد ؟؟؟؟؟
چین هم قرار بود ناوگان زمینی رو تقویت کنه در ازای نفت ؟؟؟
ایران مظلوم تر از همیشه .......
Anonymous
برنامه ای برای تقویت ناوگان هوایی نبوده
فقط موشکی و مهمتر ساچمه و ضدشورش ووو
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بندر نفتی فجیره در امارات نقطه پایانی خط لولهADCOP است که تنها مسیر امارات برای دور زدن محاصره تنگه هرمز است که ظرفیت آن تا 1.5 میلیون بشکه در روز است و می‌توان آن را به 1.8 میلیون بشکه رساند.


دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس: ما در تمام اقداماتی که امارات متحده عربی برای حفظ امنیت خود انجام می‌دهد، در کنار این کشور می‌ایستد.


والا، به نقل از یک منبع امنیتی اسرائیلی: بانک اهداف ما در ایران گسترش یافته و روزانه به‌روزرسانی می‌شود
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
شنیدم که اسرائیل به یک تکنولوژی،دست پیدا کرده که هرگونه ساخت کلیپ وفیلم و حتی ظبط صدا ،باعث میشه موقعیت فرد یا افراد لو بره .میگن کلیپ آخر حسن نصراله باعث لورفتن جا ومکانش شده .تازه میگن این تلویزیون هوشمندها باعث میشه اونا شما را ببینند .ملت چقدر خرافات زده شدن .!!!
Anonymous
خوب اگر اسرائیل این همه پیش رفته است چطوریه که ما ابرقدرت شدیم اونوقت هااااااا
شمس
عزیز، این یک تکنولوژی خاصی نیست
وقتی فایلی ضبط میشه "متا دیتای" اون فایل هم در حافظش میمونه.
با برناما های مربوطه میشه این متا دیتا رو استخراج کرد.
حتی خود ما هم میتونیم این متا دیتا رو از فایل هامون حذف کنیم و یا استخراج کنیم.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
قاهر 313 و ناو شهید باقری چرا استفاده نمیشه؟ میلیاردها دلار هزینه ی اینا شده. حالا یه امتحان کنید شاید گرفت
Anonymous
طرف با دوتا ناو راکت انداز تنگه رو باز کرده هیچ کاری نکردیم چی میگی
Anonymous
غرق شدن این ۲ تا
محمود
پیش مستعان منتظر دستور هستند، فعلا در این سطح رزمی پایین استفاده نمی شوند.
بیشتر برای جنگ با مریخی ها و کهکشان راه شیر کاکائو طراحی شده اند.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
سناتور لیندزی گراهام: ایران قطعاً آتش‌بس را نقض کرده است، پس از آنکه به کشتی‌ها در تنگه هرمز حمله کرد و به امارات متحده حمله نمود.

بحرین، اردن و مصر حملات ایران به امارات متحده عربی را محکوم کرده و همبستگی خود را با دولت امارات اعلام کرده‌اند
Anonymous
چین و روسیه احتمالا پشت ایران درنیومدند ؟؟؟؟
با کیا رفتیم سیزده به در
Anonymous
چین و روسیه تو کشورای عربی بیشتر منافع دارن
دختر کبریت فروش
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
مصرم نشسته یه گوشه داره تخمه میخوره و هی محکوم میکنه 😂
Anonymous
تخمه کدو خریدم کیلو 900 تومن امروز
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
کسی تا حالا ابراهیم ذوالفقاری سخنگوی خاتم رو جز تو ویدئوهای تلویزیونی دیده؟ منظورم اینه که سخنگوها معمولا میان جلوخبرنگارها و حرف می‌زنن. الان توییت زده: شب خشم!
✌🏾
میگن ai
فرزند ایران
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اینترنت امارات و قطع کنید مردمش چه گناهی کردن جونشون در خطره 😞
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دشمن جدید امارات متحده عربی.
حال می تونیم با اسرائیل و آمریکا صلح کنیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
چرا یه موشک میزنیم قیمت دلار ۲۰ تومن اومد پایین؟
اگه اینطوره برای ثبات مملکت جنگ جنگ تا پیروزی✌️
فرزند ایران
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
من الان نگران امارات هستم که اینترنتش وصله
آخه ممکنه یه وقت حمله سایبری بشه بهشون خب 😑
000
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
حالا که دیدن ... به اسرائیل نمیرسه
رفتن دنبال یه هدف ساده تر
امارات ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
عربستان منتظر بازپس‌گیری سرزمینی است که انگلیس ازش جدا کرده
امارات
امارات رقیب دیرینه عربستان هست که در سودان و یمن باهاش درگیر هست
Anonymous
طبیعتا همه کشورهای حاشیه خلیج فارس باید خاک ایران باشن
حامیان جنگی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اینترنت رو برای مردمی که حامی جنگ ایران برای نابودی آمریکا و اسرائیل هستند وصل کنید
چسب زخم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴محسن رضایی:

برای فتح امارات آماده هستم


⭕️ مصر حملات موشکی و پهپادی به امارات را محکوم کرد.


🚨🚨پرواز هواپیماهای سوخت‌رسان آمریکایی


🚨🚨🚨 فوری‌ منبع عبری: منابع امنیتی ارزیابی می‌کنند که آتش‌بس شکننده بین آمریکا و ایران ممکن است ظرف چند ساعت فرو بپاشد.‼️

🚨پهپاد Northrop Grumman MQ-4C Triton آمریکایی در حال عملیات در خلیج فارس‼️


🔴ارتش ایران :

🔻امشب فصل جدیدی را آغاز می کنیم، فصلی که دشمنان تا به حال ندیده اند.
Anonymous
فتح امارات؟ 😐
Anonymous
نه فصل دوم اخطار نامه
خبرخوان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴
سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل:
هواپیماهای آمریکایی بیشتری از جمله هواپیماهای سوخت‌رسان امروز وارد اسرائیل شد.
سناتور جمهوری‌خواه نزدیک به ترامپ:
ایران آتش بس را قطعا نقض کرده است.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
امریکا یک قدرت پوشالی است..نه در جنگ پیروز شد..نه حتی تونست در کار صداوسیما اخلال ایجاد کنه ..نه اینترنت براتون آورد
عموترامپ..عموترامپ.. که میگفتید این بود😃
زهره
صبور باش
Anonymous
کار صدا سیما اخلال لازم نداره، فقط بودجه میگیره وگرنه مخاطب نداره که چیز مهمی باشه
واقعیت
صدا و سیما عملا تعطیله؛ هیچ برنامه‌ای تولید نمی‌شه؛ یا چهارتا مجری اطلاعاتی نشستن ..شعر می‌گن یا وصله به دوربین‌های مداربسته خیابون!!! وانتی نشون می‌ده
Anonymous
صدا و سیما رو کامل نزد گذاشته برای روز پیروزی!ا
اینترنت!!!
آفتاب نشر بده خودم سانسور کردم

عزیزم خیلی ساده ای که فکر میکنی پخش زنده صدا و سیما از ساختمان شیشه ای و صدا و سیمای خ ولیعصر داره پخش میشه!! برای نمونه بهت بگم حدود دو یا سه هفته قبل رفته بودم برای خرید مرکز تهران (جای دقیقش رو نمیگم که متهم به درز اطلاعات نشم) آقای دبیر رییس فدراسیون کشتی وارد ساختمونی شدن و اتفاقی ورودشون رو من دیدم پنج دقیقه بعد رفتم داخل مغازه ای که قرار بود خرید کنم و دیدم تلویزیون مغازه روشنه و داره پخش زنده مسابقات تیم ملی کشتی رو نشون میده، بعد پایان مبارزه دیدم دبیر به عنوان کارشناس و رییس فدراسیون توی پخش زنده داره حرف میزنه :) تمام پخش زنده شبکه ها تقسیم شدن توی سطح شهر و ساختمان های مختلف که اگر اتفاقی افتاد کل شبکه ها از دسترس خارج نشه
Snail Dragon
در مورد پوشالی بودن قدرت آمریکا نظری ندارم، ولی به تاریخ دنیای معاصر ارجاع میدم موضوع رو!!
اتفاقا به نظرم توی همچین شرایطی، وجود رسانه‌هایی مثل صدا سیما که خط فکری مشخصی رو دنبال می‌کنن، برا مشروعیت بخشی به حملات می‌تونه خیلی مفید باشه! (یه کم فکر کنید بهش 🧐🤔)
در ثانی، به نظرم خیلی نمی ارزه برا قطع خروجی همچین رسانه‌هایی، تسلیحات میلیون دلاری خرج بشه!
چسب زخم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨15 تانکر سوخت‌رسانی آمریکایی اکنون در خاورمیانه در هوا هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
همین مونده عرب ها سوار جنگنده شن بیان تو آسمون ایران!
بهزاد
امارات ۵۰ فروند f35 داره...
مهرداد
امارات f35 نداره. بیشتر ناوگان هواییش f16, میراژ و رافال هستند
صادق عجیب کلام
یکماه پیش که میراژها و اف۱۶ های اماراتی داشتن اصفهان و شیراز رو بمباران میکردندکجا بودی گلم؟

پ ن: حتی خود صدا و سیما هم تاییدش کرد. فارس هم تاییدش کرد
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 کانال ۱۲ اسراییل:

یک مقام ارشد اماراتی به اسرائیل اطلاع داده است که قصد ندارد در برابر حملات سکوت کند.‌
او گفت «ایران به ما حمله کرده است، ما پاسخ خواهیم داد»

🔴 تمامی مدارس در امارات متحده عربی به مدت ۳ روز غیرحضوری شدند.

🔴 سپاه

​«منتظر حملات از سوی امارات هستیم.»
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اخبار باز شدن پناهنگاه کشور های درگیر جنگ به گوش میرسد، بیچاره مردم ایرانم که پناهگاهی برای پناه ندارند و بی‌دفاع تر از همیشه هستند...
به شرط ناشناسی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔺️ ایندیپندنت فارسی: "دریادار برد کوپر، فرمانده فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام)، روز دوشنبه در مصاحبه تلفنی با العربیه، با اعلام آنکه توانمندی‌های نظامی ایران در جنگ با آمریکا و اسرائیل «به‌طرز چشمگیری تضعیف شده است» تاکید کرد: «این به این معنا نیست که همه آن از بین رفته، اما به‌شدت تضعیف شده."
خبرخوان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴
مقامات امنیتی اسرائیل ارزیابی می‌کنند که آتش‌بس شکننده بین ایران و ایالات متحده ممکن است ظرف چند ساعت فروپاشی کند و جنگ آغاز شود.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دلیل حمله موشکی به امارات


عصر ایران - "گلوبال 21" در تحلیلی به رویکرد امارات متحده عربی در قبال ایران پرداخته و در گزارشی تحت عنوان " قمار دو برابری امارات ؛ «قرارداد اجتماعی» در معرض خطر" نوشته است:

در تاریخ ۳ مه - 13 اردیبشهت- ایران تأیید کرد که امارات متحده عربی با استفاده از جنگنده‌ها، اقدام به بمباران خاک ایران کرده است. این تحولات تنها چند هفته پس از آن رخ می‌دهد که ایران دستکم چهار پهپاد «وینگ لونگ» ساخت چین را سرنگون کرده بود؛ پهپادهایی که در آن زمان تهران درباره تعلق آن‌ها به امارات یا عربستان سعودی تردید داشت، چرا که هر دو کشور از این مدل استفاده می‌کنند.

اکنون ایران اعلام کرده است که امارات به‌طور کامل وارد جنگ شده و هم از پهپادها و هم از هواپیماهای سرنشین‌دار استفاده کرده است.
خبرخوان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴فوری

تمام پناهگاه‌های عمومی در اسرائیل برای احتیاط بیشتر بازگشایی شدند.
غیر قابل نشر
ما هم به قوه قضاییه مون پناه میبریم !!!
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 سوریه حملات ایران به امارات را محکوم کرد
Anonymous
تا دیروز ما خودمان تو سوریه برو بیایی داشتیم الان شاخ شدن
Anonymous
هِی روزگار...
جات خالی بشّار!!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دلار بازار ۱۷۲
ناشناس ۴
اگه مرغ بهت یه ریال ارزونتر دادن بیا بگو دلار ارزون شد
آهو
وقتي دلار بالا میره همه چی بالا میره
اما پایین اومدنی هيچي پایین نمیاد
Anonymous
فرصت خریده!
دارن نوسان میگیرن
وت بلنکت
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨 کان نیوز گزارش داده که اسرائیل در حال آماده‌سازی برای فروپاشی احتمالی آتش‌بس است.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
چرا فقط امارات؟!

فعالیت نظامی لجستیک آمریکا در پایگاه اینجرلیک ترکیه که خیلی بیشتره
چرا به ترکیه حمله نمیشه؟
Anonymous
ترکیه جای امارات قبل از جنگ رو گرفته فعلا نمیتونن
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 اسرائیل در سراسر کشور پناهگاه‌های ضدبمب را باز کرده است
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
الان خیابانی داره میگه: ترمز تنگه هرمز دررفته و تنگه الان لنگِ لنگه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
... ب اسرائیل حمله کنید ک با رویای نابودیش ما مردمو نابود کردین
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آیااین نبردآخروپیروزی نهایی برای جمهوری اسلامی خواهدبود؟
یاهنوزچندمرحله دیگه مونده؟
Anonymous
هنوز مونده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خدمتتون عارضم که حتی با یک کشتی تفریحی هم میشه رفت خاک امارات رو اشغال کرد و کل تاسیسات نفتی اش رو فرستاد هوا
Anonymous
کشتی که سهله، حتی با cj 125 هم میشه. باور کن
Anonymous
سالهاست با همین نوع تحلیل ها باعث بدبختی ایران و ایرانی شدید
صادق عجیب کلام
داداش اونجا ایران نیست که بی در و پیکر باشه .پیشرفته ترین سیستم های پدافندی و دفاعی رو داره. توی همین درگیری های اخیر حدود سه هزار تا موشک و پهپاد به سمتشون شلیک شد کلا کمتر از سی چهل تاش به هدف خورد که تعداد کشته هاش به تعداد انگشتای یک دست هم نرسید
Anonymous
۷-۸ سال پیش قرار بود نفری یه سطل آب بریزیم اسرائیلو آب ببره. نریختیم و نتیجه ش شد دو تا جنگ به فاصله ی چند ماه.
به نظرم راه بندازیم این کشتی تفریحی رو بره اماراتو بگیره تا اینم شاخ نشده.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
تیتر زدند "مقام نظامی" گفته امارات در خانه شیشه ای هست بهتره حمله نکنه!!!!!

جناب!

شما در خانه فولادی هستی؟ نفت و پتروشیمی هات رو طالبان هم با پهپاد میتونه بزنه بدون پدافند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
💥💥خبرگذاری جمهوری اسلامی : ادعای امارات درباره حمله به این کشور !!!
دولت ج ا خودش نمیدونه حمله کرده یا نه !!
تو این مملکت چه خبره ؟؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
چرا اینقدر قطره چکانی نظرات را تأیید میکنید؟
مکنمنه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آقای اژه های در جلسه ضبط شده در پخش شبکه خبر فرمودن:
توی کاسب از سودت بزن
توی توزیع کننده از سودت بزن
توی مصرف کننده از مصرفت بزن
الان تو شرایط همدلی هستیم همه باید به هم کمک کنیم
Anonymous
خود قوه قضاییه هم از اعدام کردن بزند
Anonymous
توی قوه قضاییه هم از اعدام هات بزن!
چسب زخم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨🚨اسرائیل پناهگاه ها در سراسر کشور باز کرد.
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بخاطر توقیف دارایی ها به امارات حمله شد؟
مثبت بله
منفی خیر

در پاسخ به کشور دوست عمان باید بگویم متاسفانه اتش به اختیاری چند فروند موشک که درمیانه راه خودجوش مقصد را از امارات به عمان تغییر دادند موجب این حادثه شد
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
لطفا سوال منو منتشر کن

الان ایالات متحده خودشو کنار کشید که ج.الف و امارات باهم بجنگن؟؟
مگه طرف حساب ج.الف امریکا و اسراییل نیست؟؟؟؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
📍مقام نظامی ایران:

(امارات در خانه ایی شیشه ایی و ظریف نشسته است)
Anonymous
ظریف!
چه دو پهلو!
احیانا اشاره به فرد خاصی نیست؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ناتو:
قطعا شاهد تنش در خاورمیانه خواهیم بود و دو طرف برای کاهش تنش نیازمند اقدامات دیپلوماسی هستن. هر گونه حمله را محکوم میکنیم. ما به مذاکرات امیدواریم. دو طرف خواهان پایان جنگ هستند. ناتو در ادامه نیز ابراز امیدواری کرد.
Anonymous
من از اروپا یاد گرفتم آدم گاهی اوقات باید دهنشو ببنده و عمل کنه، یا حداقل فقط دهنشو ببنده.
از قدیم گفتن: دو صد گفته چو نیم کردار نیست
S. S
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
❌ ماهواره ناسا در بندر فجیره امارات آتش سوزی گسترده ثبت کرد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
کل امارات خرجش یه عملیات دریایی خاکی در حد اشغال یه روستاست برای ایران
Anonymous
منتظریم انجام بدین
مثل انتقام نشه!؟!
ناشناس
فکر نکنم ولی بسم الله
Anonymous
خرج اسرائیل هم چند سطل اب بود
Anonymous
خوب پس چرا دست دست میکنن؟ زودتر حمله کنن یه درس حسابی به همه کشورهای منطقه بدن دیگه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ترامپ ببند اون دهان پر از دروغت رو بزدل.....آفتاب چرا نمیزاری فحشی که لایق این املاکی دلال هستم رو بدم ؟
Anonymous
چرا نمی‌ذاره فحش بدی؟ به همون دلیل که نمی‌ذاره ما به دشمن فحش بدیم!
A
اینجا خبرگزاری آفتابه فحش دادن حرف رکیک و توهین ممنوعه اگه میخوای فحش بدی میتونی تشریف ببری خبرگزاری فالس نیوز همه مثل خودتون هستن
بهنام
آره آفتاب، ایشون درست می‌گه.
ما هم می‌خوایم به عوامل بدبختی ۹۰ میلیون نفر فحشی رو بدیم که لایقش هستند.
Anonymous
چون ادب داره!
چون اینجا خبرگزاریه نه چاله میدون
چسب زخم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴جروزالم پست:

🔸️نتانیاهو ساعاتی پیش پس از تحولات خلیج فارس، جلسه‌های امنیتی برگزار کرد و ما برای همه سناریوها آماده‌ایم
چسب زخم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨خبرگزاری تسنیم:

یک مقام ارشد نظامی گفت منتظر حملات امارات به ایران هستیم!
چسب زخم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨🚨🚨 ایران دوباره به امارات حمله کرد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
امارات:در حالا پدافند ششمین موشک هستیم
Anonymous
امارات از سامانه های پدافندی اسراییلی استفاده میکنه که در برابر موشکها بسیار موفق بوده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
نمی دونم چرا پایگاه های آمریکا و اسرائیل رو تو باکو نمی زنن
Anonymous
پانتورکا بخشی از ج.ا هستن
بامداد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
*ترامپ:«ایران تنها ۲۴ ساعت فرصت دارد. پس از آن، ممکن است جهان شاهد یکی از مخرب‌ترین حملات هوایی تاریخ باشد.»
بی‌نت
ترامپ:
تنها ۲۴ ساعت وقت دارید تا در ۴۸ ساعت بعدش، در ۳ ماه تصمیم بگیرید که ۶ ماه بعد اعلام کنید که ۴ سال دیگر چه طرحی برای آتش بس ۳۰ سال آینده دارید!! 😐😑
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ماکارونی :درطرح ترامپ برای بازگشایی تنگه هرمز شرکت نمی کنیم
ما خواستار بازگشایی تنگه هرمز ازطریق دیپلما هستیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ترامپ ترسویی بیش نیست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
نه ببین اینا پشت پرده توافق کردن اینا همش فیلمه 🤡🤡🤡
اره توافق کردن واسه همینه هی همش میزنن همو
خانم آقا مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
امارات اهل زدن هست ؟
یا بلوف میزنه
Anonymous
نیروهای نظامی زیادی از اسراییل و آمریکا در امارات هستن اونا بی هدف نیومدنه با لاخره یک خبری میشه
Anonymous
مگه امارات دل نداره
Anonymous
خانم آقا مرتضی 🧕😆
Anonymous
مسئله امارات نیست الان دقیقا بهانه رو دادن دست ترامپ و آمریکا که ج ا باید ازبین بره
من
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
سلام
فکر می کنم امشب تحولات زیادی در حوزه منطقه ای داریم.
.
لطفا ادمین آفتاب، الان یه چرت بزنه و برای بعد از ۱۲‌ امشب آماده باشه تا تحلیل های خودمان رو ارایه کنیم و بدون رد کردن، منتشر کنه

با تشکر فراوان
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
یه جوری نوشته خبر تکذیب شد مثل اینکه زدن چند تا قایق موتوری کار سختیه ! بابا قایقه دیگه حالا به قول شما قایق تندرو!
1819
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴🔴 وزارت دفاع امارات اعلام کرد پدافند هوایی این کشور در حال مقابله با حملات موشکی و پهپادی از سوی جمهوری اسلامی است و صداهای شنیده‌شده ناشی از رهگیری موشک‌های بالستیک، کروز و پهپادها است
Anonymous
امارات با آوردن سیستم پدافند لیزری وگنبد آهنین از خودش مطمئن هست وگفته امشب جواب میدهیم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
لااقل از قیافه وزیر خارجه عمان نیز خجالت بکشید :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
امارات چه زبون دراورده بعد از رسیدن تجهیزات اسراییل به خاکش ...
Anonymous
امارات اولین کشوری خواهد بود که در آینده دولت انتقالی ر.پ ر‌و به رسمیت میشناسه حالا ببین
فقط نباید در مورد جزایرمون زر بزنه وگرنه مشکلی نداریم باهاش
Anonymous
در رابطه با امارات باید گفت شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
سایه شب
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
⭕️ پست تازه ترامپ:

ایران به برخی از کشورهای بی‌ربط در رابطه با حرکت کشتی‌ها و پروژه آزادی، از جمله یک کشتی باربری کره‌ای، شلیک کرده است. شاید زمان آن رسیده باشد که کره جنوبی به این مأموریت بپیوندد!

ما هفت قایق کوچک یا همان‌طور که آن‌ها به آن‌ها می‌گویند، «قایق‌های تندرو» را سرنگون کرده‌ایم. این تنها چیزی است که در اختیار دارند.

به جز کشتی کره‌ای، در این لحظه هیچ آسیبی در تنگه وارد نشده است.

پیت هگستث، وزیر جنگ، و دن کین، رئیس ستاد مشترک ارتش، فردا صبح کنفرانس خبری خواهند داشت.
مدمکس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
الان دوباره موشک به امارات شلیک کردن . امشب جنگ شروع میشه با این فرمون
ستاره شب
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اولین روز جنگ پهباد بر فوق پیشرفته وقتی غرق شد فالس نیوز تکذیب کرد تا اینکه سنتکام فیلم رو گذاشت ۶ قایق که چیزی نیست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
چقد جنگ خوبه روحیه گرفتم سر زنده شدم
Anonymous
جنگ تو تنگه هرمزه امیدوارم تو کشور نباشه
Anonymous
بذار دوتا کوچه اونورترت بمب بخوره اونوقت حالتو میپرسم ببینم هنوز جنگ خوبه یانه ؟؟؟
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
⭕️ ترامپ : اونا نمیدونن با چه افرادی در افتاده اند باید با بمب با آنها مذاکره کنیم.

تیتر های افتاب رو هم مرور کنید
کورش
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ترامپ : به کشتی های ما حمله کنند از روی زمین محوشون میکنیم
خب ۶ تا قایق رو از رو دریا محو کردید ...بعدش؟؟؟؟
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 ترامپ به فاکس نیوز: ایران در صورت حمله مجدد به کشتی‌های آمریکایی از روی زمین محو خواهد شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨اسرائیل هیوم:
نشانه‌ای از قصد جمهوری اسلامی برای حمله به اسرائیل نیست
Anonymous
جدا چرا خبری از جنگ با اسرائیل نیست نه اونا چیزی میگن نه اینا 🤔
بامداد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
فعال رسانه‌ای اماراتی:

«امشب، شب سختی برای ایران خواهد بود.»



✍🏻دایی ما از این شب‌ها زیاد داشتیم
سَرِنَخ
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴
⭕️
🚨
از همه کامنت گذاران که خبرهای فوری و داغ رو خیلی سریع اینجا میذارن سپاسگزاریم
با تشکر از توجه شما
دیاکو آریایی🦋
Germany
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
⚡️ترامپ در تروث سوشال:

ایران به برخی از کشورهای بی‌ربط در رابطه با حرکت کشتی‌ها و پروژه آزادی، از جمله یک کشتی باربری کره‌ای، شلیک کرده است. شاید زمان آن رسیده باشد که کره جنوبی به این مأموریت بپیوندد!

ما هفت قایق کوچک یا همان‌طور که آن‌ها به آن‌ها می‌گویند، «قایق‌های تندرو» را سرنگون کرده‌ایم. این تنها چیزی است که در اختیار دارند.

به جز کشتی کره‌ای، در این لحظه هیچ آسیبی در تنگه وارد نشده است.

پیت هگستث، وزیر جنگ، و دن کین، رئیس ستاد مشترک ارتش، فردا صبح کنفرانس خبری خواهند داشت.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
روز 66 جنگ
بعد بگین اینا همش خراقاته
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
⭕️ کانال ۱۴ اسرائیل به نقل از یک مقام اسرائیلی:

ما آماده‌ایم که فوراً به نبرد برگردیم و منتظر چراغ سبز ایالات متحده هستیم
شانسورچی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
مقامات ج.ا. ادعای سنت‌کام مبنی بر غرق کردن تعدادی از شناور های سپاه کذب است.
پس خبر تایید شد.
ازم چیزی نمونده
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
به گزارش فرارو به نقل از فاکس نیوز، ترامپ در بخشی از این گفت‌وگو مدعی شد: «اگر ایران به کشتی‌های آمریکایی که عملیات پروژه آزادی را انجام می‌دهند حمله کند، از روی زمین محو خواهد شد.»
دخترلیبرال
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دوستان سریال ندیمه هم قشنگ ببینید شبیه روزگارماست
Anonymous
عالیه!
همینطور فیلم مد مکس که انگار داره حال و روز ما رو به تصویر میکشه!
رضا
یه اسپین اف جدید هم اومده ازش
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ترامپ تازه:

7 قایق تندرو سپاه رو منهدم کردیم.
ایراندوست
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
برات متاسفم آفتاب ، شما هیچ تفاوتی با فارس ندارید حتی یک تحلیل ساده در مورد تتر رو هم سانسور می کنید، حیف وقت که برای نوشتن در این زندان تلف شد
پیام
واقعن فکر میکنید اگر تفاوت داشتن یک دقیقه و یک ثانیه می‌تونستم تو ایران کار کنند هیچ تفاوتی بین نفرات جمهوری اسلامی و خبرکزایهای اون نیست هیچ تفاوتی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
فعلا که همه جا جنگ هست جز تهران..این بود گ.گ ترامپ و عجز او در مقابل حملات موشکی ایران به متحدانش
س
صب کن یه تهران هم میرسه
Anonymous
هروقت دمش رو گذاشت رو کولش رفت اونوقت میتونی از عجزش بگی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
حمله به عمان خوب بود منتطرشلیک موشک به قطر هستیم
وت بلنکت
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اوباما: مقاومت در برابر فشار نتانیاهو برای جنگ درست بود.
ترامپ اکنون به‌دنبال همان توافقی است که به آن انتقاد می‌کرد.
ناشناس🌤️
باراک حوووسسسین اوب‌اما را بمباران کنید❤️
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ترامپ در گفتگو با فاکس نیوز مدعی شد: اگر ایران به کشتی‌های [جنگی] آمریکایی که تحت «پروژه آزادی» کشتی‌ها را از تنگه هرمز اسکورت می‌کنند حمله کند، ایران «از روی زمین محو خواهد شد».
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خبرای مارو افتاب گذاشته ☺️
وینستون
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 خانم ها و آقایان لطفاً در این شرایط به هم الکی گیر ندید

خبرهایی که میزارن آنی و جامع از همه پلتفرماست ، یه سرو گردن از همه جا جلویین به لطف این دوستان اینجا

حالا یکی هم که داره اخبارو میزاره برا تویی که نت نداری و از دنیا بیخبری ، جا تشکر ک.. گیر نده بهش

با تشکر

Winston
بهمن
لازم نکرده وینستون نظر بده😠
جوجه رنگی
کسی گیر نداده چی میگی واسه خودت
پدر حسین کاظمی
تازه علاوه بر گیر الکی دادن غلط املایی هم میگیرن.
کنت
همگی خونسرد باشید
ازم چیزی نمونده
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
صدای جنگنده از غرب فعلآ شنیده نشده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴نامی، دستیار ویژه وزیر کشور:

اگه شرایط و روند مذاکرات خوب پیش بره، به عشق مردم محدودیت‌های اینترنت کشور رو احتمالا بین 1 تا 1/5 ماه آینده برطرف میکنیم....
هه
Anonymous
چه منتی هم سرمون میذاره
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ترامپ در گفتگوبا فاکس نیوزتهدید کرداگر ایران به کشتی های آمریکایی حمله کند از روی کره زمین محو خواهد شد
Anonymous
ترامپ رو عصبانی نکنید ...😥
مهدی ۱۹۱
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 نیروهای تیپ ۲۲۶ و یگان مهندسی ویژه یک مسیر زیرزمینی به طول حدود ۳۰ متر متعلق به حزب‌الله را منهدم کردند.

نیروهای تیپ ۲۲۶ تحت فرماندهی لشکر ۱۴۶، در روزهای اخیر در جنوب خط دفاعی پیشرو به فعالیت برای انهدام زیرساخت‌های ... و حذف ... سازمان ... حزب‌الله مشغول هستند.

مستندی از یک رزمنده یگان مهندسی ویژه از داخل انبار تسلیحات حزب‌الله پیش از انهدام، که در آن ده‌ها بمب و موشک ضدزره کشف شد را مشاهده نمائید
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خیلی سق سیاهی داری آفتاب ، اینقدر نوشتی آتش بس شکننده، که شکست، فردا لابد خبر میزنی آتش بس شکننده، شکست.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
فوری فوری⛔⛔
هشدار هشدار❌❌
همین الان صدای هفت جنگنده با فاصله نزدیک از آسمون شهر قلبم تقدیم میکنم به شما مردم هنر دوست و عشق پرور که جاتون تو آسمون هفتم قلبمه. 🌹❤
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
⭕️ ترامپ: در صورت نیاز، از تمام سلاح‌های پیشرفته خود علیه ایران استفاده خواهیم کرد

🔴 تقویت نظامی آمریکا در منطقه ادامه دارد

🔴رئیس کمیته دفاع امارات :
امارات به زودی به ایران حملاتی را آغاز خواهد کرد
Anonymous
لطفا نظرات شبح تاریکی را تایید نکنید چون همه خبرهاش دروغ هست معلوم نیست منبعش کجاست
Anonymous
تو دیگه خبر نزار اه
Anonymous
چی میشه یعنی آخرش؟
Anonymous
شبح تاریکی کارت درسته
وینستون لایت
خبرش تایید شد همین آفتاب هم نوشته
Anonymous
شبح ادامه بده.. خبرات درسته
Anonymous
دوستت داریم شبح تاریکی جان 👍🙏🍀
خبرخوان
Germany
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
، 📣📣
ترامپ به فاکس نیوز:

ایرانی‌ها بسیار انعطاف‌پذیرتر از گذشته شده‌اند.
ایرانی‌ها یا معامله‌ای با حسن نیت انجام می‌دهند، یا در نهایت عملیات رزمی ممکن است از سر گرفته شود.


یک مقام ارشد اسرائیلی به کانال ۱۴ اسرائیل گفته است که اسرائیل آماده بازگشت به درگیری فوری در ایران است و منتظر چراغ سبز از سوی آمریکایی‌ها می‌باشد.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
⭕️ چندین انفجار در امارات و عمان در اثر حمله ایران
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
کسی از جنوب غربی صدای جنگنده شنیده؟؟؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
صداسیما اصلا صداشو درنمیاره به امارات و جاهای دیگه حمله کردن! عجیب نیس؟ فقط زیرنویس کرده جریان قایقا کذبه!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
سنتکام:

عصر امروز به وقت محلی 6 قایق تندرو سپاه که در حال حمله به کشتی های تحت اسکورت آمریکا بودند، با موشک های بالگردهای سی هاوک و آپاچی منهدم شدند.
دیزنی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
امارات شد مثه خونه ما دوتا همسایمون باهم دعوا گرفتن این وسط شیشه خونه ما شکست🤭
ناشناس🌤️
عجب تمثیلی🥸
به هرحال. مرگ بر پاکستان
رضا ایران
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
تسنیم: خبر غرق کردن قایق ها کذب است
تستیم:هواپیما اوکراین به علت نقص فنی سقوط کرده و خبر شلیک موشک کذب است
گفتگوی ملی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آنچه متوجه شدم ، “ چپ “ ( به معنای جهانی آن نه آن طور که ما مصطلح در ایران بکار می بریم ) ملیت ، وطن و … برایش اهمیتی ندارد حالا این چپ ایرانی باشد ، آمریکایی باشد یا هر جایی دیگر . اگر با من بود تابعیت ایرانی افرادی چون “ گلشیفته فراهانی “و…. لغو می کردم .
Anonymous
دیکتاتور درون شما طرفداران رپ را هیچ دیکتاتور و قومی در تاریخ نداشته.
سانسورچی
الان مشکلت گلشیفته است؟! گلشیفته نباشه همه چی سرجاشه؟!
Anonymous
دقیقا. چپ ۹۷ درصد کارهاش از روی بی عقلیه فقط ۳ درصد شانسی خوب در میاد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
با شعار نمیشه باید عمل کرد
عینک دودی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ترامپ : اگر ایران به کشتی های ایالات متحده حمله کند کل ایران را نابود خواهیم کرد .
فاکس نیوز
Anonymous
اتم بزن
نامی
کجا گفته اینو؟ خبر دروغ نگذارید تو این موقع
عینک دودی
در ثانی هیچ منفعتی در انتشار خبر دروغ نداشته و ندارم . اساساً من هیچ کاره هستم و فقط شنیده ها را به عرض رساندم .
اسدالله میرزا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ایمپلنت کامل فک بالا و پایین به ۷۰۰ میلیون رسیده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
عارف معاون پزشکیان
ما دنبال جنگ نیستیم
پس دنبال چی هستی ؟؟؟؟
Anonymous
دنبال جور کردن کاسبی واسه گل پسرش است که ژن خوب است و فیلتر شکن فروشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اگه امشب شروع بشه ادمین شیفت شب قید خواب رو باید بزنه. آقا بهش بگید الان یه چرتی بزنه
سایه شب
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
⭕️ اینترمیلان : فرمانده سنتکام:

6 قایق ایرانی را که قصد حمله به کشتی را داشتند غرق کردیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ترامپ مثل همیشه عجب ضد حال بزرگی خورد
امروز میخاست ژست پیروزی بگیره مثلا خیر سرش با عملیات به اصطلاح ازادی در تنگه هرمز!!!
استراتژیست این عملیات امروز ایران دمت گرم خوب زدی تو خال
Anonymous
امروز تازه شروع شده الان ساعت ۱ ظهر امریکاست تا آخر شب خیلی مونده ….
Anonymous
اخبار رو از تسنیم و فالس دنبال نکن...یهو از خوشی س‌کته میکنی ....از منابع معتبر دنبال کن ...😁
Anonymous
پس چطور قیمت تفت اومد پایین؟
ناشناس🌤️
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
"ببین همش فیلمه. اینا توافق کردن" 🤡🤡🤡
Anonymous
اوکی بابا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
حمله ایران به امارات به نفع عربستان و قطر هست
اونها با سکوت حمایت میکنن
امارات از اوپک اومد بیرون عربستان به شدت عصبانی شد
ایران نباید عربستان و قطر رو بزنه
خود عربستان رقیبش رو تنبیه میکنه
Anonymous
ایران به عربستان قطر و عمان از 3 روز پیش پیام داده بود که قصد داره امارات رو تنبیه کنه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
فرارو: وزارت امور خارجه قطر مدعی شد: «حمله ایران به یک نفتکش اماراتی متعلق به شرکت «ادنوک» را حین عبور از تنگه هرمز محکوم می‌کنیم.»

به نقل از الجزیره، در ادامه آمده است: «تاکید می‌کنیم که حملات غیرموجه ایران به اموال کشورهای برادر باید متوقف شود؛ ما بار دیگر مخالفت قاطع دولت قطر با استفاده از تنگه هرمز به عنوان اهرم فشار را تکرار می‌کنیم و خواستار بازگشایی بدون قید و شرط آن هستیم.»
El Nino
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
توی اوج جنگ دلار تا 140 پایین اومد. هرچی امید بیشتر ریزش دلار بیشتر
دختر کبریت فروش
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
⛔ یک مقام ارشد نظامی: ایران برنامه‌ای برای هدف قرار دادن امارات نداشته است


من که گفتم موقع پرتاب موشک به ناوشکن ها منظور از «حوالی» ، حول و حوش امارات بود!


آفتاب تاییدش نکرد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ریزش شدید انس جهانی طلا
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آفتاب جان الان دیگه همه سرگرم جنگ و ... لطفا نظرات رو تایید کن
سالاری
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
تو این شرایط گفتگو با ترکمنستان و الجزایر دیگه چه صیغه ایه.احتمالا برا شورای امنیت هست
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴🚨 فرمانده سنـتکام: طبق دستور ترامـپ، با حملات ایران مقابله خواهیم کرد.
بوش
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
طوفان در راه است!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
عراقچی یکبار دیگه هم هنر مذاکره اش رو نشون داد 😂
بوش
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
شبح تاریکی و سایه شب،با قدرت به کارتان ادامه بدهید و این را بدانید که ما از شما که متضمن حق دسترسی همگان به اطلاعات آزاد هستید،ممنون و متشکرم.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
کسی می تونه به من توضیح بده منطق اینکه با وجود جنگ دلارو تتر میاد پایین دلیلش چیه قاعدتا نباید بر عکس می بود؟
Sen
دلار و طلا تو ایران با مفهوم امید به آینده نوسان میگیره. هرچی امید به آینده بیشتر قیمت پایین تر میاد.
Anonymous
احتمالا در زمان جنگ بدلیل بسته بودن مرزها و عدم واردات به کشور تقاضا برای دلار کم میشه و قیمت افت میکنه - شاید
Anonymous
فشار فروش برای نقد شوندگی
Anonymous
مردم به سمت فروش دلار و خرید مایحتاج میرن
دخترلیبرال
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آغاز مرحله دهم شارژ کالابرگ الکترونیکی از ۱۵ اردیبهشت
عصرایران
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
تسنیم تو راست میگی 😁😆
رضا ایران
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ادمین نظرات من رو منتشر کن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
تسنیم: ادعای آمریکا درباره غرق‌ کردن قایق‌های ایران کذب است.

امیدوارم فردا فیلم هاش در نیاد 🤦
Anonymous
کشتی از تنگه رد شد ، کذب محض است
قایق ها پودر شد ، کذب محض است
محاصره دریایی شدید تر شد ، کذب محض است
............................. کذب محض است

تنها چاره ی ......
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
مردم جو زده الکی امثال شبح تاریکی و سایه شب رو گنده نکین
لیبرال
نصف خبرهایی که میارن ده دقیقه بعد توسط آفتاب گذاشته میشه ، بعدش چهارتا خبر میارن تو چرا عصبانی میشی.
اگر اذیت میشی برو سایت های دیگه کلی سایت باب میل شما هست
ناشناس🌤️
شاید خودش میاد از خودش تشکر میکنه😂 اینجا که حساب کاربری نمیسازن برا کامنت گذاشتن. اصلا این چه بحثیه تو این وضع؟!
مرگ بر پاکستان
جاوید
چ ادبیاتی...
جو زده چیه؟
نت قطعه ....
همه هم انتنِ بیرون رو ندارن.ما نداریم.چون تو شهر کوچیکی زندگی میکنیم ک هنوز اینجا داشتن آنتن جرمه....
شخصا میام اینجا اخبار رو پیگیری میکنم.چ اشکالی داره
Lord amin
شرمنده منفی دادم
Anonymous
آفتاب جان برای شبح تاریکی و سایه شب یه تیک آبی بزار ، بد میگم رفقا ؟!
بابا حالا که همه دور هم هستیم یه حرکتایی بزنیم ، آفتاب یکم اهل ابتکار باش داداش ، یه نمه لول رو ببر بالا ، ماچ بهت ❤️
Anonymous
ازشون تشکر می‌کنیم چون اخبار رسانه‌های خارجی که برای ما فیلتر هست رو نشر میدن. بزرگ‌کردن چیه دیگه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
چجوریه که جنگ میشه دلار و طلا میان پایین برعکسه
Anonymous
کاهش تقاضا برای خرید هنگام جنگ ، باعث میشه قیمت بیاد پایین
بهزاد
ترس از مردم
شکوه را برمیگردانیم
چیزی برعکس نیست کاملا قابل انتظار و درسته
El Nino
امید
Anonymous
چون در شرایط جنگی تقاضا میره سمت نونخشک و کنسرو و این جور چیزها برای بقا نه دلار و طلا
Anonymous
از ترس مردم نوسان می‌گیرند
Anonymous
مردم امیدوار میشوند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اقا این خبرگزاریای داخلی چرا همه چیو تکذیب میکنن ؟بابا ما میدونیم شما راست میگین بقیه دروغ نمیخواد اینقد زحمت تکذیبیه بکشین
اشعه ایکس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
⛔ یک مقام ارشد نظامی: ایران برنامه‌ای برای هدف قرار دادن امارات نداشته است

📌 والا
همینجوری چند تا عشقی شلیک کردیم که از هوای بهاری لذت برده باشیم
و من الله التوفیق
Anonymous
همین چند روز پیش امارات رو تهدید کردن و به اطلاع قطر و عمان رسوندن!
پیرو شیعه علوی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
با توجه به ریزش دلار و تتر ، احتمالا تنگه باز می شود ، محاصره دریایی هم برچیده می شود . شاید تاکید کنم شاید همه این ها فیلم سینمایی بود .
نظر شخصی است مطلقا ملاک تصمیم گیری قرار نگیرد
Anonymous
با توجه به ریزش دلار و تتر پس جنگ یک نعمت است
منفی هم نوش جونت
Anonymous
ای وای میخواستم بر اساس نظر تو سرمایه گزاری کنم !!!!!!!
Anonymous
دلار تا ۱۵۰ راحت میریزه
بانک مرکزی یه نوسان تپل گرفت
Anonymous
خوبه یه کلمه نوسان یاد گرفتین! قیمت دلار از 180 هم بالاتره
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 منابع عبری: ایران رسما آتش‌بس را نقض کرد و احتمال اینکه حملات آمریکا و اسرائیل زودتر از موعد از پیش تعیین شدن آغاز شود وجود دارد
لیبرال
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
عمان رو چرا زدید ، چون با آمریکا برای تردد کشتی ها از سمت آب های خودش هماهنگی کرده بود؟
ناشناس
عمان نزدهدچرا الکی جو می دی
ایدین
ناشناس
عمان رو هم زده خبرهای آفتاب رو مطالعه کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨نفتالی بنت، نخست‌وزیر پیشین اسرائیل:
امارات متحده عربی، متحد راهبردی ما، به‌تازگی از سوی ایران هدف حمله قرار گرفته است، این اقدام در عمل اعلام ازسرگیری جنگ ایران علیه متحدان آمریکا و اسرائیل در منطقه است..
خبرخوان
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
وزارت امور خارجه امارات متحده عربی:

ما به شدت تجاوز ... مجدد جمهوری اسلامی با استفاده از موشک‌ها و پهپادها را محکوم می‌کنیم.

ما حق کامل و مشروع پاسخ به این حملات را برای خود محفوظ می‌داریم.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ایران امارات و نزده
تو دی ماه هم کسی و نکشته
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨 کانال ۱۲ اسرائیل به نقل از یک مقام ارشد:

​«برای دفاع و حمله آماده هستیم.»
نخبه سیگار فروش
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
امارات :
انتقام سخت علیه ایران در راه است.

ایران:
داداش اولا اسکی نرو ، این واژه ماس
دوما زنبیل گذاشتیم برا انتقام سخت ، چن صد تا انتقام بگیریم نوبت شما میشه ، برین ته صف .

چپ ها :
بابا ایران خیلی ترسناکه ، ازش بترسید و سازش کنید.

سناتور گراهام :
😜
Anonymous
نکته خنده دار اینه که همین فسقلی امارات الان هواپیماهایی داره که بیاد راحت روی خاک ما بچرخه و بره و ما هواپیماهامون نمیتونن برن سمتش چون قدیمی هستن و مثل اون که توی قطر زدن راحت شکار میشه
ایرونی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
امارات هم ۴ موشک‌ایران رو رهگیری و منهدم کرده
و آتش سوزی بر اثر حمله پهبادی بوده ....

عجب آ......
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨 امارات متحده عربی اعلام کرد:

​ در همین لحظه با موج جدیدی از حملات موشکی مواجه شده‌ایم.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
فرمانده سنتکام معروف به پینوکیو زیاد خالی میبنده جدی نگیرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
قیافه اونهایی که میگفتن اینها پشت پرده توافق کردن دیدنیه 😐
Anonymous
اینها پشت پرده توافق کردن و بستن. اینها همه نمایشه. قیافه شما هم طی روزهای آینده دیدنی خواهد بود.
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
⛔️ فوری
ترامپ: ایران همین الان اشتباه خیلی بزرگی مرتکب شد؛ شاید بزرگترین اشتباه در کل تاریخش!
Anonymous
تکذیب شد. در هیچکدام از پلتفرمهائی که ترامپ حرفاش رو بیان میکنه همچین چیزی نیست.
بامداد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 جمهوری اسلامی به عمان هم حمله کرد

بنابه گزارش خبرگزاری عمان، یک ساختمان مسکونی در بوخا عمان هدف حمله قرار گرفت که در نتیجه آن دو نفر از خارج نشینان زخمی شدند و به چهار خودرو خسارت وارد شد و شیشه های یک خانه مجاور نیز شکسته شد.
#
عینک دودی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
مسئول بلند پایه در ایالات متحده : شش قایق تندرو را غرق نمودیم .
منبع : العربی
ادموند
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
تمام کامنت ها شده شبح لطفا عدالت رو رعایت کنید
مریم
فکر کنم شبح از بچه های آفتاب نیوزه
Anonymous
اخباری که نمیتونن تو سایت بزارن بصورت کامنت میزارن
60 ثانیه
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ساعاتی پس از آغاز «پروژه آزادی» برای هدایت امن کشتی‌های گرفتار در تنگه هرمز، سامانه‌های پدافند هوایی امارات فعال شدند و وزارت دفاع این کشور از رهگیری سه موشک کروز شلیک‌شده از ایران خبر داد.

براساس داده‌های فلایت‌رادار پروازها در امارات متحده عربی به حالت تعلیق درآمدند. داده‌های رادارفلایت حاکی از تغییر مسیر پروازهایی است که به سمت امارات در حرکت بودند.

دفتر رسانه‌ای فجیره در امارات متحده عربی اعلام کرد که در منطقه صنایع نفتی فجیره در پی هدف قرار گرفتن با پهپاد، آتش‌سوزی رخ داده است.
60 ثانیه
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ساعاتی پس از آغاز «پروژه آزادی» برای هدایت امن کشتی‌های گرفتار در تنگه هرمز، سامانه‌های پدافند هوایی امارات فعال شدند و وزارت دفاع این کشور از رهگیری سه موشک کروز شلیک‌شده از ایران خبر داد.

براساس داده‌های فلایت‌رادار پروازها در امارات متحده عربی به حالت تعلیق درآمدند. داده‌های رادارفلایت حاکی از تغییر مسیر پروازهایی است که به سمت امارات در حرکت بودند.

دفتر رسانه‌ای فجیره در امارات متحده عربی اعلام کرد که در منطقه صنایع نفتی فجیره در پی هدف قرار گرفتن با پهپاد، آتش‌سوزی رخ داده است.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
تندروهای جنگ طلب تا ایران را نابود نکنند دلشان آرام نمی گیرد. اصلا از آرامش مردم رنج می برند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خبر تایید شده:

سنتکام مدعی انهدام 6 قایق تندرو از ایران شد
Anonymous
.......اعدامهای امروز
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 موج جدید شلیک موشک ها به امارات
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
رسانه های اسراییلی:

ایران آتش بس را به صورت آشکار نقض کرده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨ارتش آمریکا اعلام کرد:
جمهوری اسلامی با شلیک موشک، پهپاد و استفاده از قایق‌های کوچک، به کشتی‌هایی که ایالات متحده در تنگه هرمز از آن‌ها محافظت می‌کند حمله کرده
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
⭕️ صدا وسیما : به کشور های عربی حمله ی پیشدستانه کردیم اینا میخواستن بهمون حمله کنن
گیتی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
یکی که در جریانه بگه چرا امارات رو زدن؟
ج
گویا در حملات اسراییل به ایران جنگنده های اماراتی هم حضور داشته اند
Anonymous
یه کامنت بالا رو ببین اونجا نوشته
Anonymous
تخلیه حرص. وقتی با بزرگتر نمیتونه در بیفته حرصش رو اینجوری خالی میکنه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
یازدهمین پیامم

این یک بازی هست
Anonymous
همه جنگها نوعی بازی است
خبرخوان عللاف
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
یک ساختمان هم توی عمان رو زدند.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خب تا حالا با امریکا و اسراییل میجنگیدیم ...امارات هم اصافه شد ..به سلامتی پیش به سوی فتح قله ای دیگر 😥
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨به گزارش «فلایت‌رادار۲۴»، چندین پرواز که مقصدشان امارات متحده عربی بوده، در پی گزارش‌هایی از حملات در منطقه، به فرودگاه مسقط منحرف شده‌اند
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨 فرمانده سنتکام:

6 قایق ایرانی را که قصد حمله به کشتی را داشتند غرق کردیم

🔴 بر اساس گزارش خبرگزاری عمان، یک ساختمان مسکونی در بوخا، عمان، هدف حمله‌ای قرار گرفت که منجر به مجروحیت دو مهاجر و آسیب به چهار خودرو، همراه با شکستن پنجره‌های خانه‌ای در نزدیکی آن شد.
ساناز
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خبرگزاری دولتی عمان: «منبع امنیتی گزارش داد که یک ساختمان مسکونی که کارمندان یک شرکت در منطقه تبات بوخا در آن مستقر بودند هدف قرار گرفت که منجر به جراحات متوسط برای دو تبعه خارجی، آسیب به چهار خودرو و شکستن پنجره‌های خانه‌ای همسایه شد. مقامات مربوطه در حال بررسی این حادثه هستند و تعهد خود را به اتخاذ تمام اقدامات لازم برای تضمین ایمنی و امنیت شهروندان و ساکنان اعلام کردند،»
شرقی غمگین
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
جنگ شد؟ برگردم من؟ تو راه شمالم. یکی خبر قطعی بده لطفا
Anonymous
ظاهرا هیچکس خبر قطعی نداره ولی انگار احتمالش خیلی زیاده
پیش خانواده ت باشی بهتره
طلوع شیر و خورشید
اصولا جنگ از هفت اکتبر شروع شده و تموم نشده و تا مشخص شدن وضعیت ایران ادامه خواهد داشت
به شرط ناشناسی
ایران حملات موشکی و پهپادی به امارات و چند کشتی در تنگه هرمز شروع کرده. قطعا بی پاسخ نمی ماند!
خبرخوان
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 #خبر_فوری
هم اکنون فرمانده سنتکام از حمله به 6 قایق تندرو موشک انداز سپاه در تنگه هرمز خبر داد.
دیوی کلاه قرمزی
خیلی ناراحت شدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨خبرگزاری رسمی عمان اعلام کرد که:
یک ساختمان مسکونی در شمال این کشور هدف حمله قرار گرفته و در نتیجه آن دو تبعه خارجی به‌طور سطحی زخمی شده‌اند
Anonymous
ما نبودیم 😑
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
سکه در عرض کمتر از یک ساعت ۱۰ میلیون ریخت و دلار تو بازار ۱۷۵ فروش
Anonymous
معنیش چی میتونه باشه ؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨فوووری عراقچی: هرجا که باشی پیدات میکنم و به وزیر امور خارجت زنگ میزنم!
سایه شب
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
⭕️ رسانه های امارات:

انتقام سخت علیه ایران در راه است
Anonymous
مزاح مکن
امارات و این حرفا
سایه شب
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨 منابع عربی: هواپیماهای سوخت رسان آمریکایی در حال حرکت به سمت ایران
ایرونی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
چرا به جای امارات یکی از ناوها یا ناوچه های آمریکایی رو‌نمیزنه ؟!!!!!!
Anonymous
خیلی ساده است، نمیتونه.
Anonymous
امارات از همه کثیف‌تره، حتی از اسرائیل، زدن امارات یه مزه دیگه داره.
مریم
الان پزشکیان نظری نداره. اینها که میزنند آتش با اختیارند یا نه.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دستیار ویژه وزیر کشور از احتمال رفع محدودیت‌های اینترنت طی یک ماه آینده خبر داد
سگ دو
دیجه نمیخوایم
مال خودتون
یه ایرانی
Germany
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آمریکا اعلام کرد که شش قایق کوچک ایرانی را که در تلاش برای ایجاد مزاحمت برای کشتی‌رانی تجاری در تنگه هرمز بودند، «از بین برده» است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
چقدر شبیه اتفاقات دوره هیتلر داره پیش میره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
چرا تتر ده هزار تومان یهو ریخت؟
Anonymous
بازار دستوری نشنیدی؟ دستور اومده بریزه مث جنگ
خبرخوان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
مسئول ارشد نظامی رژیم جمهوری اسلامی:
ایران برنامه‌ای برای هدف قرار دادن امارات متحده عربی نداشت.

رسانه‌های اماراتی گزارش می‌دهند که امارات متحده عربی در حال آماده‌سازی پاسخ شدید تلافی‌جویانه علیه ایران است و هشدار می‌دهد «انتقام سخت.» علیه آنها
Anonymous
این عرب ها اون روشون که میدونید چی بودن
.لقب رو بنویسم افتاب سانسور میکنه ‌....خلاصه که آمریکا نیست هی مراعات کنه ....
سایه شب
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨سی‌ان‌ان: دبی انتظار حملات آمریکا/اسرائیل به ایران را ظرف ۲۴ ساعت آینده دارد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ریزش شدید طلا . سکه و تتر و دلار در بازار
دیاکو آریایی🦋
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
احتمالا اگر این سری درگیری بالا بگیره ایران امارات رو شدید میزنه(بخصوص ابوظبی رو)
بنظرم ایران میخواد سر فولاد مبارکه و پالایشگاه لاوان با خاندان آل نهیان تسویه حساب کنه
Anonymous
حاجی امارات مبدا واردات و صادرات تو خاورمیانه هست. بدبخت کردیم خودمونو
Ow Ow Ow Ow
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خب دیگه استراحت بسه میریم راند دوم
موج.شمار
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آماده باشیم برای شمارش موج های وعده صادق جدید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
سه تبعه هندی 😂
هند ۱ میلیارده نگران نباشید 😂
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
جنگ هم جنگهای قدیم.میزدن میومدن با افتخار میگفتن.چیه موش و گربه بازیها.شروع کنید دیگ
آقای ایکس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
رسانه های امارات:

انتقام سخت علیه ایران در راه است

🔴 @khabari
ازم چیزی نمونده
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
امارات کشور مزخرف و دروغگویی هست .دروغ میگه هر ایرادی هم باشه حمله از طرف آیران به امارات نشده
Anonymous
دروغ و راست مهم نیست. مهم اینه که جهان حرف کیو قبول میکنه
Anonymous
همین حالا تو آفتاب اکثریت کاربرها حرف کی رو قبول دارند بماند مردم جهان
Ms
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴امارات گفت پدافند هوایی‌اش برای مقابله با حمله موشکی فعال شده است و از شهروندان خواسته است که در جای امن بمانند.

🔴دولت امارات متحده عربی اعلام کرد که پس از حمله پهپادی از سوی ایران، آتش‌سوزی در منطقه نفتی فجیره رخ داده است.

🔴آتش‌سوزی در مرکز صنایع پتروشیمی امارات به دلیل برخورد پهپاد.

🔴یک کشتی در بندر صقر امارات هدف پهپادی قرار گرفت
دیاکو آریایی🦋
Germany
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
منابع اسرا ی ل ی:

امارات متحده عربی قصد دارد به ایران اعلان جنگ دهد.
Anonymous
عالی میشه، یه تک فقط امارات رو میزنیم.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
✈️ پروازها در امارات به حالت تعلیق در آمده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
*CNN:




دبی انتظار دارد تا 24 ساعت آینده آمریکا و اسرائیل به ایران حمله کنند.*
Anonymous
چرا من هرچی کامنت میزارم تایید نمیشه😡
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 منابع اسرائیلی: امارات متحده عربی قصد دارد به ایران اعلان جنگ دهد.
Anonymous
جوک خوبی بود
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
عراقچی زنگ میزنه چی میگه؟
Anonymous
یا شرایط ما رو قبول میکنید یا پا میشم میام اونجا (قدمش رو هر جا میزاره اونجا دچار بلا یا مصیبت میشه)
Anonymous
نام برنده کورس اسب دوانی بهاره ترکمنستان رو میپرسه!😂😂😂
دیاکو آریایی🦋
Germany
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
یک منبع به خبرنگار سی‌ان‌ان می‌گوید که انتظار می‌رود آمریکا/اسرائیل ظرف ۲۴ ساعت آینده به ایران حمله کنند.
کورش
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
تهران جنوب صدای ممتد پرواز هواپیما۱۹:۴۱
Anonymous
الفرار
دخترلیبرال
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اقای عراقچی باز رفت سمت تلفن
وینستون
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 منابع اماراتی :

امارات متحده عربی قرار است علیه ایران اعلام جنگ کند. انتظار می‌رود آنها ظرف ۲۴ ساعت ائتلافی عربی را علیه ایران را رهبری کنند
Anonymous
اینا همی جور ول می دن موشک ها رو... خدا رحم کنه... چی کار ای عرب ها داشتین آخه...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ترسوتر از امارات و عربستان تو کل دنیا وجود نداره
برید بمیرید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
یک منبع به خبرنگار سی‌ان‌ان در دبی می‌گوید که انتظار می‌رود آمریکا/اسرائیل ظرف ۲۴ ساعت آینده به ایران حمله کنند.
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨 سلطان الوشاحی

امشب شب سختی در ایران خواهد بود
Anonymous
این الوشاحی چیه؟ یا کیه؟ یا کجاست؟
حسام
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴خبرگزاری دولت:

سکه به ۲۰۶ میلیون تومان رسید.
Anonymous
اون برای دیروزه
الان شدیدا ریزش کرده و زیر ۲۰۰ اومد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
زدننننن؟
ناشناس ۸۸
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اگه میدونستم من چند روز برم شمال سفر جنگ شروع میشه زودتر میرفتم!!!!
شاپور( اسم بعدی ام بعد از رفتن عده ای)
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ما مردمانی خیلی خوبی بودیم
اما از خوبی و نجابت ما مردم خیلی سوء استفاده شد!
مطمئنا تاوان این سوءاستفاده را بدجوری خواهند داد.
بماند به یادگار...
به شرط ناشناسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔺️ العربیه انگلیسی: " سه تبعه هندی در حمله پهبادی به تاسیسات نفتی فجریه زخمی شدند."
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
... چراذحمله میکنید اگر فردا امارات پالایشگاه رو زد چه می کنید امریکا و اسراییل هم باهاش هستن
Anonymous
خب بزنه شما ها چرا نگرانید پولش به شما میرسه
Anonymous
پولش بع تو میرسه
hassan
هر چی صدمات کمتر باشه بهتره . حالا پولش نمیرسه ولی مصارف سوختی که میرسه .
Anonymous
هنوز نفهمیدی هدف نابودی ایرانه همون زمین سوخته
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🏅ساعت ۱۹:۱۹ برای چهارمین مرتبه آژیر خطر در دبی
لالای
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آفتاب طی هفته‌ی گذشت یک در میان خبر زد که آتش‌بس نقض شد. امروز هم زد، احتمالا چندبار دیگه هم بزنه.
Anonymous
امروز دیگه ما نقض کردیم با حمله ی پیشدستانه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨 حمله به تاسیسات پتروشیمی در بندر فجیره امارات
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
جمهوری اسلامی رسما به امارات حمله کرد
تاسیسات نفتی VTTI در فجیره هدف حمله هوایی قرار گرفت.
حمله موشکی به شارجه، دبی و ابوظبی
اراد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دوستان شهرهای مرزی لطفا عبور جنگنده ها رو به سمت مرکز و تهران و دیگر شهرها اطلاع بدید همین کارتون باعث میشه حداقل از نزدیک پنجره ها شیشه ها فاصله بگیریم ممنون و خدا همه ایرانیان رو در پناه خودش بگیره
Anonymous
هیچ جنگنده ای به تهران نخواهد رسید
برو دم پنجره تخت بخواب
از این امیدها هم نداشته یاش
مهرداد
داداش تا اون بنده خدا بیاد بگه و آفتاب نظرشو تایید کنه جنگنده برگشته آشیونه داره صبحونه میخوره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
وزیر علوم خبر داد: کاهش رتبه علمی کشور با تداوم قطعی اینترنت
همون موقعم که داشت میرفت بالا، نخبه هامون داشتن مقاله میدادن که برن، شما میگفتید رتبه علمی کشور داره میره بالا :))
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨 در حمله موشکی اخیر به فجیره امارات، سه نفر زخمی شدند
Anonymous
گفتن سه نفر زخمی هندی بودند، پای کشورهای جدیدی برای مقابله و حمله به ایران داره باز میشه.
خبرخوان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 لیندسی گراهام: زمان بازگرداندن آزادی ناوبری فرا رسیده است

لیندسی گراهام اعلام کرد اکنون زمان آن رسیده که آزادی ناوبری در منطقه بازیابی شود.

او تأکید کرد اگر ایران بر ایجاد وحشت در جهان اصرار داشته باشد، باید با قدرت به آن پاسخ داده شود.
Anonymous
ادمین آفتاب تو که طرف آمریکاواسرائیل نیستی پس منتشرکن:
مرتیکه متقلب بی.........لیندسی گراهام از آزادی مردم ایران رسیده به آزادی تنگه هرمز لعنت به آمریکایی های مدافع دیکتاتورهای جهان در پشت پرده و متظاهر و دروغگو به آزادی مردم دنیا در ظاهرسازی

لعنت بهت گراهام و ترامپ و بیبی شیطان صفت
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ساعت 7:31

تعداد زیادی سوخت رسان امریکایی به پرواز درامدند آن سوی خلیج فارس
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
صداسیما، شبکه خبر، اصلا نمیگه به امارات موشک و پهپاد زدیم. فقط زیرنویس کرده گزارشهایی از آتشسوزی در فجیره‌ی امارات.
Anonymous
فردا میگن فجیره امارات بیماری زمینه ای داشته و خود به خود آتیش گرفته
وینستون
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🛑وزارت امور خارجه کره جنوبی :

موتورخانه کشتی کره ای در تنگه هرمز هدف حمله قرار گرفته است

🔴وزیر خزانه‌داری آمریکا:

ما فقط در پاسخ به تیراندازی شلیک می کنیم و اگر ایرانی ها خواهان تشدید تنش هستند، آماده‌ایم

🔴 وزیر امور خارجه آلمان:

آلمان کاملا از موضع مذاکره‌ای آمریکا حمایت می‌کند.
هیچ توجیهی برای مسدود کردن تنگه هرمز توسط ایران وجود ندارد.
باید آن را بازگشایی کند.

🔴 بیانیه ائتلاف کشورهای عربی حوزه خلیج فارس:
حملات جمهوری اسلامی ایران را محکوم میکنیم

🔴 وینستون : کمربندارو ببندید !
دیاکو آریایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
مواضع امریکا در بندر جبل علی امارات مورد حمله قرار گرفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اینا دیگه صدای پرواز جنگنده‌س تو تهران
شما هم می‌شنوید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
به نطر راند سوم جنگ شروع میشه و این راند خونین تر ازدوراندقبلیه برای طرفین.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بوی F35 به مشام میرسه 👃
Anonymous
بوی سقوط F35 میاد
Anonymous
دقیقا بوی سقوط آف 35 میاد مثل جنگ دوازده روزه که 8 آف 35 رو ساقط کردیم و خلبانان زنش رو اسیر و جنگ قبلی که به آف 35 موشک زدیم و سرنوشت خلبان در حاله ای از ابهام است
الله اکبر الله اکبر ✊✊ حیدر حیدر
S
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨 #فوری | رئیس جبهه امنیت داخلی اسرائیل از مردم خواست آماده باشند
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 دفتر رسانه‌ای دولت فجیره:

"آتش‌سوزی در منطقه صنایع نفتی فجیره پس از حمله هدفمند پهپادی از ایران."

@
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
این محاصره و هرمز باعث شد یه چیزو بفهمیم برای اولین بار:

ما روزانه 500 میلیون دلار درآمد ادشتیم و نمیدونستیم!!!!

سالی 180 میلیارد دلار درآمد!!!!

بعد دولت لنگ 5 میلیارد دلار هست! چه به سر ما مردم آوردید؟؟؟؟ این همه پول حتی با شرایط تحریم، کجا میره؟؟؟؟؟؟؟؟
Anonymous
و ملتی که برای ۵۰ میلیون وام باید ماه ها منتظر باشند که آیا میشه یا نه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨تلویزیون العربیه پخش برنامه های عادی رو متوقف کرده و پوشش زنده بازگشایی تنگه هرمز و حمله موشکی به امارات رو گزارش میکند
سپهر جاویدان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 امارات: حمله پهبادی منجر به آتش سوزی در تاسیسات نفتی بندر فجیره شد
خبرخوان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴
گزارش آتش‌سوزی در سایت صنعتی نفت فجیره پس از حمله موشکی ایران.

چندین موشک بالستیک از بوشهر، جنوب ایران پرتاب شد.

چندین جنگنده F22 آمریکایی از اسرائیل به سمت امارات در حال حرکت است.

آتش‌سوزی‌های بزرگ در صنایع نفت فجیره، امارات متحده عربی.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
امارات با تصویر اون راننده کرد:آخه من چکارم
Anonymous
دلم براش تنگ شده
نامه رسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
فوری: چندین جنگنده f22 آمریکایی از اسرائیل به سمت خاورمیانه در حال حرکت است.
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴خبرگزاری فارس:
برخی منابع گزارش دادند چند موشک منافع آمریکا را در بندر جبل علی امارات هدف قرار داده است.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
۴ موشک زدن ۳تاش رهگیری شده یکیش تو آب افتاده پهپاد خرده به فجیره که آتیش گرفته
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بله جنگ شروع شده اما اینبار ایران حمله پیش‌دستانه کرده آمریکا هم چند نقطه در جنوب حمله کرده
رویا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
یک موشک کروز در دریا سقوط کرده....بیچاره ماهی های خاورمیانه هم آسایش ندارند...دلم خونه براشون
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨گزارش ها از امارات حاکی از آژیر خطر برای بار سوم هست، ظاهرا موج سوم حملات در حال انجام است…
کورش
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دوستان به آفتاب 🌞 ایراد نگیرید به تمام رسانه های خبری دستور داده شده حق ندارند هیچ خبری در باره جنگ و حمله از قول خبرنگارانشون بدهند مگر اینکه اطلاعیه نهادهای حکومتی یا نظامی باشه و مستقیما از،چند خبرگزاری پیشونی سفید مثل فارس و تسنیم و ... نقل قول کرده باشند
پس بچسبید به کامنتهای وطن دوستان ایرانی
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 حملات پهپادی سپاه به سمت تأسیسات نفتی امارات

🔴رسانه اسراییل : دبی خط قرمزی برای جهان آزاد است. ایران از حمله به امارات پشیمان خواهد شد.

🔴  مجددا، هشدار پناه گرفتن در امارات
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨چهار فروند موشک کروز به سمت دبی شلیک شده، ۳ فروند رهگیری شده و یک موشک در دریا سقوط کرده، موج دوم حملات پهپادی بوده به سمت بندر فجیره بوده گزارش ها از برخورد ۳ پهپاد و آتشسوزی در این بندر است
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
جنگ شروع شد؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨🚨 کانال ۱۴ اسرائیل:
دبی خط قرمزی برای جهان آزاد است رژیم ج.ا از حمله به امارات پشیمان خواهد شد.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
کم اخبار کذب منتشر کنید اول از صحت اخبار مطمئن باشید بعد کامنت کنید . این حرف ترامپ که ایران اشتباه کرده کذبه .
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خدایا شکرت
شروع شد
به امید پایان ظلم و پیروزی ارتش نور
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
منطقه حضرات:

1. به اماراتی که این همه سال به حفظمون و دور زدن تحریم ها کمک کرده حمله کنیم اونم بیشتر از دیگران

2. امارات بدون واکنش گسترده نظامی و با خویشتنداری اقدام به قطع روابط و کمک به آمریکا برای بستن راههای دور زدن تحریم میکنه

3. حضرات ازش طلبکار هستند!!!

منطق رو لذت می برید؟
بامداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ضرغامی خطاب ب ناوچه آمریکایی
برنامه بلد و نشان نصب کنید تا گم نشید!
خبرخوان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
📣 حملات آخرالزمانی اسرائیل به جنوب لبنان
جنوب لبنان داره شبیه غزه میشه
سیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
منبع خبری آفتاب نیوز شده فالس 🤦🏽‍♂️ زحمت نکش خودمون بخوایم میتونیم بریم اونجا 👀 این چه کاریه آخه ؟ فالس نیوز ؟؟؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
چرا آسمان تهران اینقدر شلوغه سمت جنوب شرق؟ دومین بار می‌نویسم افت
ج.ش
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
عصر ایران:
در برنامه‌ای تلویزیونی، مجری این سؤال را از مخاطبان می‌پرسد: طبق بیان قرآن کریم، حضرت داود در کدام جنگ پیروز شدند؟ و گزینه‌های پاسخ‌ها به این ترتیب است: در جنگ جالوت، هشت سال جنگ با رژیم بعث عراق ، جنگ ۳۳ روزه لبنان و جنگ ۱۲ روزه
چقدر مسخره....ول کنید دیگه
عینک دودی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
پالایشگاه فجیره در امارات هدف آماج حملات ایران قرار گرفته .
منبع : العربی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آخرین خبر از شبکه های عربی:

یک پهپاد به منطقه پتروشیمی در امارات برخورد کرده و آتشسوزی رخ داده

4 موشک کروز که به امارات شلیک شده بود منهدم شدند
وت بلنکت
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨بندر جبل علی و دبی هدف حملات راکتی ایران قرار گرفته‌.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
امارات:
آتش سوزی در پتروشیمی فجیره در اثر حمله پهپادی ج.ا
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨 آژیر های هشدار موشکی مجددا برای بار سوم در امارات فعال شد
افتاب
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
واااای نه دوباره جنگ 😭
سلطون
راست میگه.
تازه داشتیم از بالا رفتن قیمت طلا و دلار لذت میبردیم که یهو بازار ریخت
بامداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨 آتش‌سوزی در منطقه صنایع نفتی فجیره امارات در پی حمله پهپادی از ایران رخ داد. این خبر را دفتر رسانه‌ای دولت فجیره اعلام کرد.
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 امارات :

درحال پاسخ به حمله موشکی هستیم!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨⚡️یک کشتی بزرگ و ناشناس دیگر در نزدیکی دبی مجدد منفجر شد...
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴شهر عجمان امارات زیر شلیک موشکی سپاه قرار گرفته
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خبرهارواز کجا می گیرید خب به ما هم بگید مردیم از دلشوره😔
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خبر:

هم اکنون سوخت رسان های زیادی بر فراز آسمان خلیج فارس در حال پرواز هستند (جنگنده ها بر فراز آسمان هستند)

آسمان ایران و عراق هیچ پروازی قابل مشاهده نیست الان 6:44
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🉐️ پروازهای ورودی به فرودگاه بین‌المللی دبی (DXB) ، متوقف شدند.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
چه تند تند هواپیمای مسافربری رد میشه
بامداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
*❌وزارت دفاع امارات : ایران به ما حمله کرده

هبوط
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🉐️ منابع مختلف از شنیده شدن صدای انفجار در بندر جبل علی امارات خبر میدهند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
♦️ *بلندشدن جنگنده‌ها در اسرائیل بر اساس بیانیه رسمی ارتش اسرائیل مربوط به رژه تغییر فرمانده نیروی دریایی برای روز آینده است*
خبرخوان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
غیر رسمی
🚨 درباره درگیری بین ایران و آمریکا حتما بادقت بخونید👇

تا الان سپاه از اصفهان و بندر کنگ موشک به سمت ناو های آمریکا شلیک کرده و به دوتا از نفتکش های که برای ژاپن و کره جنوبی حمله کرده...

از اونطرفم ترامپ گفته ایران اشتباه مرگ باری انجام داده...

شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨 انفجارهایی امارات را لرزاند

وزارت دفاع امارات: دفاعات هوایی با تهدید موشکی مقابله می‌کنند. لطفاً در مکان امن بمانید و هشدارها و به‌روزرسانی‌ها را در سایت‌های رسمی دنبال کنید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨🚨🚨فوری : دولت امارت: سامانه پدافند موشکی در حال مقابله با حملات موشکی است ۱۸:۳۶
علی بابا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
فوری
اینترمیلان : فعال شدن پدافند امارات
خبرخوان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
📣 ترامپ: ایران همین الان اشتباه خیلی بزرگی مرتکب شد؛ شاید بزرگترین اشتباه در کل تاریخش!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ایران امارات رو با موشک زد
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🉐️ برای دومین بار در یکساعت اخیر هشدار حمله موشکی در امارات صادر شد
دیزنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
این همه اخبار ضد و نقیض چیه آخه😐
سرگیجه گرفتیم😵‍💫😵‍💫😵‍💫
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🉐️فعالیت پدافند هوایی در دبی
Anonymous
شبح عزیز، مرسی از زحمات و اطلاع‌رسانی خوبت 🙏❤️
کوروش
درود بر شبح تاریکی،
انصافاً اسمت برازندته.
انسانیت
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴زیرنویس اینترمیلان
امارات متحده عربی اعلام کرد: سامانه های پدافند هوایی در حال مقابله با یک تهدید موشکی هستند
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🉐️ عکس نزدیک از جنگنده‌های اسرائیلی و یک هواپیمای C-130 که چند لحظه پیش در ارتفاع کم بر فراز اورشلیم پرواز می‌کردند.
بامداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
❌️ ۴ جنگنده F-۳۵ اسرائیل به همراه یک سوخت رسان به پرواز درآمدند/ عصرایران
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ساعت حدود ۱۸:۲۰ دوشنبه؛ یک موشک از سمت روستای کرپان (جنوب هرمزگان) به سمت مکانی در خلیج فارس شلیک شد.
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🉐️ ترامپ: ایران بزرگ‌ترین اشتباه تاریخ خود را مرتکب شد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
 باید خون گریست به حال مملکتی که ،
اینترنت را قطع می کند، سپس خودش فیلترشکن میفروشد...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ظاهرا ارتش امریکا با یه روش دقیق و جالب در حال عبور دادن کشتی ها از تنگه هرمز هست و به تمام شناورهای نظامی اطراف تنگه اخطار داده با هر تحرک خارج از برنامه برخورد میشه

خب بسم الله
اگه ابر قدرتید جلوشو بگیرید
شکوه را برمیگردانیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
در حال حاضر ساعت 18.20 که دارم کامنت میزارم
توی آسمون ایران کلا 3 هواپیما هست با مقاصد نامعلوم
تقریبا کلیر هست
Anonymous
دستت درد نکنه دادش ❤️ آفتاب نیوز که اصلا رسالت خبرنگاری رو ول کرده ما خودمون باید به هم اطلاع رسانی کنیم 🤦🏽‍♂️
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴فوری-ترامپ

ایران اکنون اشتباه بسیار بزرگی مرتکب شده است، شاید بزرگ‌ترین اشتباه در تاریخ خود.
Anonymous
این خبر رو کجا گفته که ما ندیدیم
نه اینتر میلان گفته نه داخلی ها ….
شما هم شدی ستون پنجم دو طرف ؟؟؟؟
لیبرال
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اینجوری که بوش میاد انگاری تنگه هرمز هم ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
همراه بانک تجارت من باز نمیشه و همینطور بام
آیا برای همه این مشکل هست یا فقط برای منه؟!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
💢ترامپ:
ایران اکنون یک اشتباه بسیار بزرگ مرتکب شده است - شاید بزرگترین اشتباه در تاریخ خود
👀
کورش
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بعدها مشخص میشه که این تعداد عجیب پرواز از مهرآبادی که هنوز باز،نشده مربوط،به خروج چه چیزهایی از کشور و به کجا ها بوده و همه نظاره گر بی تفاوت این فجایع هستیم ۹۰ میلیون تماشاچی
پیام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
یه خبر جالب توجه تمام کانفیگ ها و وی پی آن های تونل شده داره از کار میفته ممکنه اپراتور به اپراتور متغیر باشد ولی نمیشه اعتماد کرد به نت ایران دیگه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
فقط عکس خخخ
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
وقتی شهرشلوغ بشه قورباغه هم هفت تیرکش میشه،ادمین آفتاب هم مهندسی کامنت میکنه))
... اینترنتوقطع کردوماراگذاشت توخماری)))
روباه شیرین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دوستان جسارتا میخواستم خواهش کنم مواقعی که اوضاع حساس تر میشه اولویت بندی کنید تا پیام های مهم تر دیده شه ، کمتر اهمیت بدین به جواب دادن به فلان سایبری ، دیگه سال هاست همه چی از روز روشن تره ، اونی که حتی در دی ماه متوجه نشد قطعاً با حرف شما متوجه نخواهد شد ، اقلیتی منفعت شون در نفهمیدنه و از جلب توجه و اتلاف وقت شما لذت می برند....
انسانیت
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
فالس نیوز یه تیتر خبر کار کرده

چین از مکتب ایران مبارزه با آمریکا را یاد گرفت 🤦‍♀️

اینا واقعا تو یه لیگ دیگه خودشونو بالا میبینن
Nobody
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
تلخ‌ترین داستان کوتاه واقعی جهان:
من متولد ۱۳۵۷ در ایران هستم
گرتا خانمشون
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
غزه اگه ۴ روز اینترنت نداشت دنیای چپها قیامت به پا می کرد با رهبری روباه خانم گرتا تونبرگ

ایرانی بختت
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
یه پیشنهاد دوستان و هموطنان عزیز
بلند شید بیفتید دنیال زندگی و کار و بار که همه سرکاریم الان بیشتر از ۲ ماه شد تا کی میخوای بشینی اخبار بخونی که الان میزنه فردا میزنه و ...مشخص جنگی دیگه در کار نیست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
به نظر F35 ها قابلیت بارورسازی ابرها رو هم دارند.. شاید به خاطر آلیاژ بدنه شون باشه!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
الان مردم ایران بیشتر از هر زمان دیگری و به طور هماهنگ خواهان حمله به کشتی های آمریکای جنایت کار هستند
یانوشکا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دوستان تا چند کیلومتر اون طرف تر حوالی حساب میشه؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
یه لحظه صبر کنید ببینیم کی به کیه. کی کی رو زد؟ کی رد شد؟ کی رد نشد؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
وزارت خارجه قطر در اعلامیه‌ای حمله ایران به یک کشتی اماراتی را محکوم کرد
وزارت امور خارجه قطر مدعی شد: «حمله ایران به یک نفتکش اماراتی متعلق به شرکت «ادنوک» را حین عبور از تنگه هرمز محکوم می‌کنیم.»

«تاکید می‌کنیم که حملات غیرموجه ایران به اموال کشورهای برادر باید متوقف شود؛ ما بار دیگر مخالفت قاطع دولت قطر با استفاده از تنگه هرمز به عنوان اهرم فشار را تکرار می‌کنیم و خواستار بازگشایی بدون قید و شرط آن هستیم.»

احوال آقای قطر؟!
نخبه سیگار فروش
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
امیدوارم چند بیت صائب رو ممیزی نکنین مال خیلی وقت پیشه !!

زخم می‌باشد گران شمشیر لنگردار را
زینهار از دشمنان بردبار اندیشه کن !

می‌توان از نبض پی بردن به احوال درون
مرد دریا نیستی ، از جویبار اندیشه کن !

پشه با شب زنده داری خون مردم میخورد
زینهار ! از زاهد شب زنده دار اندیشه کن !!

بوی خون می آید از آزار دلهای دو نیم ...‌
(( رحم کن بر خود - ز جور بیشمار - اندیشه کن ))
.....

پیش پاسخ:
بله مصرع آخر تغییر کرده.
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🉐️ رسانه های اسرائیلی:
تا امشب جنگ جدیدی میان ایران آمریکا و اسرائیل شکل خواهد گرفت.
شکوه را برمیگردانیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
در مورد حریم هوایی پرسیدین
توی اسمون ایران کلا یدونه هواپیما هست سمت شمال شرق
کل آسمان ایران خالیه
تنگه هرمز هم هیچ هواپیمایی نیست و فقط جنوب خلیج فارس سمت سواحل داره پرواز انجام میشه و سمت سواحل ایران و مرکز خلیج فارس هواپیمایی درحال پرواز نیست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔺 خبر مهم : دو کشتی امریکایی با پرچم این کشور بدون کوچکترین مزاحمتی از تنگه هرمز عبور کردند نه کسی مزاحم شد نه چیزی گفت ! 🤦🏽‍♂️
دخترک کبریت فروش
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بچه‌های تهران
صدای انفجار و هواپیما و پدافند میاد یا رعدوبرقه و من مالیخولیایی شدم !؟ 🥴
Anonymous
رعد و برقه
دخترلیبرال
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اینتر میلان داشتم میدیدم زیرنویس کرد نمیدونم دستیار کی گفته شاید یک ماه و نیم دیگه وصل کنن نت رو
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
⭕️ به مردم امارات متحده عربی گفته شده است که به دلیل تهدید موشکی به پناهگاه بروند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
گویا میخوان طوری جلوه دهند که ظاهر کارت تنگه هم در حال از دست رفتنه!
... این اقدامات همه برای آغاز دور جدید جنگه.
اینبار میخوان ایران آغاز کننده باشد.
تا هم ناتو ذرگیر بشه
هم مشروعیت و حمایت رسانه‌ای بیشتری داشته باشن
هم مسأله مجوز جنگ از کنگره حل بشه
هم تنگه آزاد بشه و امریکا خودشو قهرمان جا بزنه
اما کور خوندن
اما دست روی دست بسیاره
ج. ا. با پشتوانه چند میلیونی جان‌فدا حتما پیروز است.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آمریکا هیچ غلطی نمیکند میدونید چرا ؟؟؟‌ منم نمی‌دونم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
چرا من بلاکم؟؟
عضو انجمن اشباح
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
تابناک بدجوری از بسته شدن سیم‌کارتهای خونی سوخته و یه خبر برای ایرانسل رفته و نوشته:

در حالی که اینترنت بین‌المللی یکی از اصلی‌ترین ابزارهای کاری خبرنگاران محسوب می‌شود، گروهی از خبرنگارانی که از «خط سفید» ایرانسل استفاده می‌کنند، طی روزهای اخیر با قطع ناگهانی دسترسی مواجه شده‌اند و ...

دو ماه بیشتره که نت یک ملتی قطع هست و کجا هستی تابناک؟
وت بلنکت
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨 وزیر خزانه‌داری آمریکا در مصاحبه با فاکس نیوز ما فقط در پاسخ به آتش، آتش می‌ریزیم و اگر ایران خواهان تشدید تنش باشد، ما آماده‌ایم.
خبرخوان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
📣 سنتکام فیلم عبور نفت کشها منتشر کرده بعد
روابط عمومی سپاه میگه :

هیچگونه شناور تجاری و نفتکش در ساعات گذشته از تنگه هرمز عبور نکرده و ادعاهای مقامات امریکایی بی اساس و کذب محض است و سایر تحرکات دریایی مغایر با اصول اعلامی نیروی دریایی سپاه با مخاطرات جدی مواجه و شناورهای متخلف با قدرت متوقف خواهند شد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨امروز دو کشتی تجاری با پرچم آمریکا از تنگه عبور کرده است.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
حالاکه آتش بس نقض شده بهترین فرصت برای گرفتن انتقام رهبرشهیدمون ازاسرائیل وامریکاهست!
دیگه بهترین فرصت برای انتقام گیرنمیاد؛تازه حنظله اسم افسرهاراهم منتشرکرده!
بامداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ترامپ ی توییت زده روی روی نیروی هوایی و دریایی و موشکی و ...ایران خط کشیده که صد در صد تخریب شده و عکس خودش و نیروی هوایی و دریایی و موشکی آمریکا رو گذاشته که صد در صد کار میکننن....
یه نفر
یاد تفاوت رادیو و تلویزیون افتادم :)
توی یکیش خودت میبینی ، توی اون یکی یه نفر برات تعریف میکنه
خبرخوان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
العربیه فارسی📣
ارتش آمریکا: ناوشکن‌های هدایت‌شونده مجهز به موشک برای پشتیبانی از عملیات تنگه هرمز به آب‌های خلیج وارد شد.


وزیر خزانه‌داری آمریکا: اگر ایران رویکرد تشدید تنش را در پیش بگرید برای مقابله با آن آمادگی داریم.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
عید که عمومو دیدم میگفت
تنگه باز نخواهد شد
زیرساخت ها را نخواهد زد
The classic 😂😂😂
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اسمون کلیر نشده،ما نزدیک مهرابادیم هواپیما رد میشع همچنان
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
پزشکیان یه جلسه با به اصطلاح نمایندگان معترضان دی ماه داشت
(محمدرضا جلایی پور فرزند فرماندار جلایی پور و جامعه شناس خدوم
و ماشالله شمس الواعظین استاد و پدر روزنامه نگاری دوم خردادی ها .)
هر کدوم که نماینده تون ایناست لایک بدین
اگرم نماینده شما نیست دیسلایک
کورش
خب عباس عبدی دوم خردادی رو هم می‌بردند که کلکسیونشون تکمیل بشه همونی که ه ایرانیان معترض به فساد میگفت کرکس
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
حسن عباسی: متخصصین پیش‌بینی می‌کنند تا سال ۱۴۱۴، با نسلی روبرو خواهیم بود که ۳۰ سال سن دارند، اما قدرت تفکر و رشد مغزی‌شان در حد یک نوزاد ۶ ماهه باقی مانده است!

🎯 هرکسی با اینها نشینه زیر کرسی و به اشعار و تراوشات ...اینها گوش نده مغزش کوچیک میشه!
نخبه سیگار فروش
حسن اقای عباسی، باز بهتر از نسل قبله که ... اندازه بچه ۲ ساله جهانبینی و تعریف از علم و هستی داشتن‌ .
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دلم برای نوا های دلنشین کوماتوزه تنگ شده😔💔
Syndicite
عاشقتم🤣🤣
اوهارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
تورم در حدی بالاست که با پول سیگار امسال میشد پارسال تریاک کشید!
سوال
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آیا کسی میدونه توی تنگه هرمز چه خبره؟
فقط کشتی های آمریکایی میتونن برن و بیان و ایران محاصره دریایی هست؟
یا ایران تنگه رو بسته و هیچکس حق نداره رد بشه ؟
یا کشتی ها با اجازه ایران رد میشن؟
یا همه کشتی ها با حمایت آمریکا دارن رفت و آمد میکنن؟
Yeti (یتی سابق)
ی چند ساعت صبر کنی معلوم میشه کی راست میگه کی دروغ. مثل بقیه چیزا
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
باید خون گریست به حال مملکتی که هیچ نظری تایید نمیکنه
Anonymous
باید خون گریست برای ملتی که دلش به تله تکست خوشه😁😆🤣
انسانیت
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴زیرنویس اینترمیلان
وزیر خزانه داری آمریکا اعلام کرد :جمهوری اسلامی کنترل تنگه هرمز را در اختیار ندارد
اسی
دمت گرم همینجور مارو بی خبر نذار آفتاب که تو آفسایده
چپیم 🫶🏻😅
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
پست امشب رضا پهلوی .
با مردم کره همدردیم . گاردان جاویدان چشم بادومی رو‌ برای محافظت کشتی میفرستم
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
یه گروه از دموکراسی بگو هستند اینا چند دهه تقاضای رفراندوم داشتند
حالا که فهمیدن و باورشون شده تو رفراندوم میبازن
اومدن از رفراندوم بد میگن. و میخوان قبلش سهم بگیرن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
باید خون گریست بحال مملکتی که ،این روزنامه ...آفتاب شده گل سر سبد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آقا یکی بگه تهران صدای چیه ..رعد و برق یا بمب
Anonymous
رعد و برق
ناشناس🌤️
رعد و برقه.رعد و برقی که آدمو یاد روزهای پرهیجان میندازه😔
Anonymous
رعد وبرق
دیزنی
رعد برق
هوا ابریه
ناشناس
سوال منم هست. هواشناسی چیزی از رعد و برق نمی‌گه.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
باید خون گریست به حال مملکتی که ،
بوی بهبود ز اوضاع جهان میشنوم ،
هدف اصلی چینه نه ایران ،حالا چین هی زور میزنه اینجارو باتلاق کنه
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🉐️ صدا سیما: اتش بس نقض شد
Anonymous
صداسیما اینو نگفته هنوز.
فقط میگه آمریکا میخواست رد شه، نذاشتیم!
Anonymous
برای بار چندم نقض شه جواب می دیم ما؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
...
ترانپ قمار باز بدان وقتی ناو دنا را غرق می‌کردی فکر این روزها نبودی؟
این از بی‌غیرتی مسئولان... کشور است اگر فردا کشتی ای از تنگه عبور کند😑
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
در پاسخ به کاربر ناشناس فاکتورنویس که به جای استدلال شروع به تمسخر و نشر کامنت با عناوین جعلی برای تخریب میکند .
اگر نوشتم جرالد فورد عقب نشینی کرده اینا دلایلشه
۱.ناوهای هواپیمابر به صورت دوره ای عملیات میکنند و ماموریت ها ۶ ماهه هستش و بعدش با ناو دیگر جایگزین میشوند و در ۶ ماه بعدی به تعمیر و انجام تمرینات و استراحت میپردازن
۲.بعد از پایان ونزوئلا (طبق گزارش خبرگزاری ها) به خدمه این ناو دستور داده شد به سمت مدیترانه حرکت کنند و گفته شد که عملیات یک ماهه یا ۴۵ روزه بیشتر نیست
۳.ناو فورد به دلیل داشتن اسکادران اف ۳۵ میتواند در پدافند کمک بیشتری کند با داشتن رادار بهتر .
با توجه به برنامه حمله و پاسخ انتحاری که انتظار میرفت سعی کردن از ایزرا.. و اروپا دفاع کنند در صورت لزوم.
۵.اف ۳۵ ها میتوانستند در همکاری و طی یک عملیات مشترک کار کنند با نیروی هوایی متحدش و حمله از بک جناح صورت میگرف
۶.با توجه به کاهش تعداد موج و پرتابه ها احتمال میرود دیگر نیازی به پشتیبانی برای پدافند نباشد
۷. درصورت وقوع درگیری اینبار هدف اصلی کشورهای جنوبی و دارایی های امریکا ان جاست....
Yeti (یتی سابق)
الکی توضیح نده این مدل آدما سایز ناو به اون بزرگی و اون همه تجهیزات رو نمیبینن. چه برسه بشینن متن بخونن
ماکسیموس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دوباره شروع شد.😐😵‍💫🫠

اگر گفته شد: هدف قرار گرفت. یعنی فقط شلیک کردند. حالا کجا رفت و اصابت یا انهدام مهم نیست.

اگر گفته شد: فرار کردند. یعنی از ما دور شدند. حالا اون که فرار کرده به مقصدش رسیده مهم نیست.

مثالا تو خبرا هست.
آریو
گفته شد "اصابت"
Anonymous
متواری شدند یعنی جابجا شدند و کمی حرکت کردند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خبر دارم خبر همه به میدون شهر ، غذا و نوشابه و وانت همه جمعند
سالاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
شرکت کره ای گفته رو کشتی آتش سوزی رخ داده.حالا معلوم نیست عمدی و نتیجه حمله بوده یا اتفاقی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اینایی که میگن دیگه جنگی در کار نیست، من می‌خوام بهشون بگم از اولشم آتش‌بسی در کار نبود!😂 مگه میشه دو تا کشور توی آتش‌بس باشن بعد اون یکی، یکی دیگه رو محاصره کنه؟!
جنگ همچنان ادامه داره تا آمریکا به هدفش برسه! فقط شکل‌هاش تغییر می‌کنه
Anonymous
اینا همونیایی ان قبل از جنگ میگفتن آمریکا ناواشو اورده فقط تهدید کنه بعدم میفروشنشون میره.
اره الانم جنگ تموم شده دو تا ناو جدید مشتری واسشون پیدا شده اوردنشون بفروشه.
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خداییش به چه فلاکتی افتاده امریکا و دوستاش.ه هر دری میزنن تنگه باز نمیشه.به گریه افتادن ولی فایده نداره
Anonymous
به محاصره میگی گریه؟ 🤔
Anonymous
بله ...برو‌یه سر اسکله های جنوب میفهمی
بابا لنگ دراز
این کامنتُ از فالس کپی کردم جالبه :

اقا هشدار قاطع با غیر قاطع چه فرقی داره فکر کنم باید تو عملکردش باشه اما چیزی که هست توییت اون مو زرده درست بوده ناو رد شده الان این هشدار قاطع بوده یا غیر قاطع . بخدا اگر توافق کردید بگید اشکال نداره بازم میاییم خیابون ازتون حمایت میکنیم
وینستون
اعتیاد داره بیداد میکنه!
Anonymous
دقیقا
فقط اینجا یه مشت بازنده دلشون رو به کی خوش کردن
ترامپ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
شلیک به حوالی دقیقا کجا میشه!؟یعنی به آب؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
تا تکلیف مشخص نشه هیچ ایرانی وطن پرستی
خواهان صلح نیست!
Anonymous
به قول میرزاده عشقی اگه شماها وطن پرست حساب بشید من....
جیم دال
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آمریکا میگه ما کشتی هامون از تنگه عبور کرد

ج.ا میگه ما کشتی هامون از محاصره عبور کرد

کی به کیه الان؟؟؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
جوری که حضرات دارند چپ و راست شلبک موشک ، پهپاد ، تیربار ، اژدر و راکت انجام میدهند تعجب نخواهیم کرد که طی دو سه ساعت آتی چند فروند F35 دیگه هم در خلیج فارس سقوط کرده باشند
بابالنگ دراز
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
این کامنتُ از فالس کپی کردم جالبه :

اقا هشدار قاطع با غیر قاطع چه فرقی داره فکر کنم باید تو عملکردش باشه اما چیزی که هست توییت اون مو زرده درست بوده ناو رد شده الان این هشدار قاطع بوده یا غیر قاطع . بخدا اگر توافق کردید بگید اشکال نداره بازم میاییم خیابون ازتون حمایت میکنیم
شهرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨🚨دستیار ویژه ی وزیر کشور:
محدودیت های اینترنتی احتمالا تا یک ماه و نیم آینده برطرف می‌شوند.

ترامپ:
نیروهای ما صد در صد عملیاتی هستند. نیروهای ج ا نابود شده اند.

شرکت کشتیرانی کره ای اچ ام ام اعلام کرد که یک کشتی فله بر این کشور دچار آتش سوزی شده است. و بررسی ها ادامه دارد.

شورای همکاری خلیج فارس حمله به جمهوری اسلامی به نفتکش اماراتی را محکوم کردند.

منبع: اینتر میلان
Anonymous
احتمالا یک و ماه نیم
امارت الان مردمش اینترنت دارن
کارشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨 فوری :

چوپان های عزیز در سراسر کشور :

میدان با تو بیابان با ما
Anonymous
کروز با تو شعار با ما
Anonymous
ایرانی یعنی در حال غرق شدن هم باشه باز از زیر آب میاد بالا جوکشو میگخ 😂
S
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨جنگنده ها و پدافند امارات نتوانست این موشک را رهگیری کند و این موشک با دقت به موتور خانه کشتی کره برخورد کرده است.
Anonymous
جنگنده مگه موشک رهگیری می کنه؟
Anonymous
در جواب ناشناس . میتونه که سعیشو بکنه . نه به جنگنده آزاری
منتشر کن🤬
🧃🫰
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
پرواز حجاج چی میشه؟ کسی خبر داره
Anonymous
پواشون دود شد رفت هوا
راد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
این وسط گویا ایرانسل اینترنت بین‌الملل یه سری از سیم کارت سفید ها رو بی‌خبر و یهویی قطع کرده!

و چه فشاری خورده تابناک :)))
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آفتاب کشتیمون 🙏🏼 تورو خدا خبر ها رو زودتر آپدیت کن 👀 چه خبره تو جنوب ؟ کی به کیه؟؟؟؟؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
این پاسخ من برای دوستانی‌ست که به کامنت من انتقاد کردن که علت انتقاد به صادقی نادیده‌گرفتن فاجعه دی‌ماه است.‌ زیر همون کامنت این پاسخ رو‌ نوشتم اما منتشر نشد. پس دوباره این‌جا می‌نویسم. لطفاً منتشر کنید:

اول باید بپذیریم که هر انسانی حق دارد از یک هنرمند انتظار داشته باشد در قبال یک رویداد اجتماعی موضع بگیرد. این مطالبه فی‌نفسه مذموم نیست. اما نکته اینجاست که شرایط، امکان و هزینه‌های هر موضع‌گیری یکسان نیست. در فضایی که سانسور و محدودیت وجود دارد، نمی‌توان از بیرون و بدون درنظرگرفتن محدودیت‌ها، قضاوتی مطلق درباره چرایی سکوت یا عدم اجرای یک اثر انجام داد. گاهی سکوت نتیجه بی‌تفاوتی نیست، بلکه نتیجه فشار، ملاحظات حرفه‌ای یا محدودیت‌های رسمی و سانسور است.
اما حتی اگر کسی معتقد باشد هنرمندی در جایی کوتاهی کرده، این موضوع مجوز نفی یا تخطئه‌ی همدلی او در موقعیتی دیگر نیست. اگر رضا صادقی امروز برای دانش‌آموزان میناب ترانه‌ای خوانده، این عمل مستقل از هر موضع‌گیری دیگری قابل ارزیابی است. همدردی با یک گروه از قربانیان به معنای بی‌اعتنایی به گروه دیگر نیست؛ همان‌طور که سوگواری برای یک کودک، نفی اندوه برای کودکی دیگر محسوب نمی‌شود.
مشکل از جایی آغاز می‌شود که سوگ را به میدان تسویه‌حساب سیاسی تبدیل می‌کنیم و همدلی را مشروط به همسویی کامل با روایت مطلوب خود می‌دانیم. در چنین وضعی، به جای آنکه اصلِ «درد انسان» معیار باشد، «جایگاه سیاسیِ حادثه» معیار می‌شود. این نگاه ناخواسته ما را به تفکیک‌گذاری میان جان‌ها سوق می‌دهد؛ گویی ارزش اندوه، بسته به زمینه‌ی رویداد تغییر می‌کند.
اگر بپذیریم که جان انسان‌ها فارغ از موقعیت و روایت، حرمت دارد، آنگاه منطقی نیست از کسی که برای قربانیان یک حادثه سوگواری می‌کند، به دلیل آنکه در حادثه‌ای دیگر امکان مشابهی نداشته، خشمگین شویم. نقدِ هنرمند ممکن است، اما نباید به نفیِ اصلِ همدلی تبدیل شود.
در نهایت، معیار سلامت اخلاقی جامعه این است که بتواند بدون دوگانه‌سازی، برای رنج انسان‌ها اندوهگین شود. اگر از مرگ یک کودک ناراحت می‌شویم، باید از مرگ هر کودک بی‌گناهی اندوهگین شویم؛ و اگر هنرمندی برای تسکین یک رنج قدمی برمی‌دارد، بهتر است آن را در همان چارچوب ببینیم، نه در قالب رقابت میان سوگ‌ها.
Anonymous
خیلی خوب بابا، صدبار که تکرار نمیکنن. آفرین به تو و صادقی حالا بیخیال شو.
Anonymous
سلامت اخلاقی جامعه؟ خب اینکه مشخصه جامعه سلامت اخلاقی نداره! ولی علتش کیه؟ چه کسانی اول این دوگانه‌سازی رو ایجاد کردن؟ کیا بودن که برای مرگ عده ای شیرینی و شربت پخش میکردن و از مرگ عده ای دیگه پلی برای عوام فریبی و مطلوم نمایی ساختن؟
Anonymous
الکی با کلمات بازی نکنین! کسی که شجاعتش رو نداشته احستسش رو نسبت به یه واقعه تلخ ابراز کنه بهتره تو بقیه قوایعم غمش رو تو خلوت خودش نگه داره! اگه دنبال خودشیرینی نیست
گنجشک عصبانی
با احترام؛
📌دوست عزیز دارین از یک موضوع درست نتیجه گیری غلط میفرمایید! واقعیت اینه که خیلی از مسایل نیاز به تفسیر و‌ تحلیل فلسفی ندارن؛ واقعیت از اون چیزی که فکرش رو‌ بکنی عریان تره! بعید میدونم کسی در مورد موضوع میناب خون جگر نباشه! اما باید به ریشه ها ی اون نگاه کرد،نباید سطحی به مسایل نگاه کنیم! ما طی همین چهار سال اخیر طوفانها و دردهای خونینی رو از سرگذروندیم، آیا امثال صادقی در کشتی مردم بودن یا حاکمیت!؟
آقای صادقی اعتبارش از مردمه یا حاکمیت؟!
بله, جواب واضح و روشنه! مردم تصمیم میگیرن ایا این کردیت پابرجا باشه یا نه! مردم بارها نگاه و نظر سلبریتی ها رو در مورد مسایل سیاسی و اجتماعی دیدن! این نگاه یکی به نعل و یکی به میخ و یا به عنوان مورد نظر محسن چاووشی( وسط بازی) هیچ‌جایگاه و کارایی نداره، مردم میفهمن و مردم تصمیم میگیرن چگونه قضاوت کنن، حق با مردمه، برای رنج و خشم مردم احترام قائل باشید. الان وقت ماله کشی نیست.
امثال صادقی و چاووشی و ... تکلیفشون مشخصه! اگه هم میبینی به در و تخته میزنن برا اینه که تکلیفشون با خودشون مسخص نیست، اینها هیچ آسیبی از جنگ ندیدن! سیم کارت سفید دارن تا سکوت کنن! و این جواب تمام کامنت شما هستش! سیمکارت سفید یک لکه ننگ در تاریخ این سرزمینه...
ناشناس
کسی که در تمام فجایعی که توسط دولت مستقر رخ داده و از ترس جانش سکوت کرده، به‌تره این بار هم سکوت کنه و هر وقت بی‌تری تونست برای تمام فجایع عزاداری کنه، آواز و ترانه سر بده.
کودکان غزه رو تو نوشته‌ت جا گذاشتی فقط.
Anonymous
هر رابطه ای یه بهایی داره.‌ یه سلبریتی به ازای هر طرفدار و دنبال کننده هزینه ای رو به گردن میگیره. حالا اینکه این فرد تو یه غم جمعی سکوت کنه بخاطر ملاحظات چون نمیخواد هزینه ای بده اونم در حالیکه مردم اونقدر هزینه سنگینی دادن این ینی خیانت به توجه مردم. نمیشه توقع داشته باشی مردم دوستت داشته باشن وقتی خودت همیشه خودت و منافع خودت رو در اولویت قرار میدی
سیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
جناب ادمین آفتاب نیوز لطفا پیژامه رو دربیار بشین پشت فرمون
ما هیچ جای دیگه دسترسی نداریم 🤦🏽‍♂️ خواهشا خبرها رو زودتر کار کن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بیانیه نیروی دریایی ارتش صادقانه و واضح بود...اخطار بیسیم ..اخطار با شلیک بی توجهی ناوهای آمریکایی به هر دو اخطار و ادامه حرکت.
حسام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
❌ترور آلارم :
کشتی های آمریکایی محاصره سپاه پاسداران را شکسته و وارد تنگه هرمز شدند.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بیش از دو ماهه اینترنت رو که امروزه مث آب و برق میمونه قط کردن،
12 میلیون نفر در تهران ساکن هستن، حتا دوازده نفر هم جرات اعتراض ندارن،
بعد میگن چرا به ایران میگن جهان سومی!
Anonymous
شما جرأت دارید؟
Anonymous
تهران با دوشکا سرخیابونها وایسادن، انتظار داری مردم چکار کنن؟!
Anonymous
فعلا تا f35 هست کسی رقبت اعتراض با دست خالی رو نداره
Anonymous
اتفاقا الان هرکسی اعتراض کنه مردم غیر معترض او را عوام و بیسواد خواهند خواند.
سایه شب
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
⭕️ ترامپ:

وقت‌کشی را تمام کنید، و ببرید، برنده شوید
کمیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
پروردگارا پاک‌سرشتان و پاک‌دستان و پاک‌بازان را سر سفره ما قرار بده و شر و بدی و پیروانش را هر چه زودتر از دامن ما پاک بگردان
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
جنگ تا پایان تمتع و جام جهانی متوقفه
اینا سیاه بازیه
فیلم میگیرن که ما هنوز تنگه بستیم
اون یکی فیلم میگیره کشتی رو ما گزاشتیم بره

کارگردان داره
و تهیه کننده
Anonymous
داداش جنگ ۱۲ روزه هم در زمان برگزاری حج بود! حجاج به صورت زمینی از مرز عراق برگشتن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دلا دیدی که چین هم رفت
سیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آفتاب اگه حریم هوایی ایران و امارات بسته شده اعلام کن !!!🤦🏽‍♂️
زنده باد صلح
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
کاربران جنگ طلب آفتاب خیالتان راحت هیچ جنگی در کار نیست ‌شما هم در آرزوی جنگ پیر خواهید شد خخخخخخ
زنده باد صلح
کمیل
در طلب صلح، باید از جنگ بزرگ گذشت وگرنه ... به یغما میبرند
Anonymous
اون موقع که ما دنبال صلح بودیم شما به کل منطقه سلاح قاچاق میکردید دورویی هم حدی داره
ایراندخت
شما صلح رو چجوری معنی میکنید ،الان تو صلح و آرامشیم؟!
جیم دال
تو هم در آرزوی خرید خانه ماشین و اینترنت آزاد یک زندگی نرمال پیر میشی و در آرزوی خیییلی چیز های دیگه
نارنجی
آخر پاییز میبینمت
Anonymous
تو هم فهمیدی که هم صلح کردن هم اورانیومو دادن هم تنگه رو دادن !؟
منم فهمیدم
Anonymous
نه دیگه نمیشه ۴۷ سال دنبال جنگ باشین ولی الان بهو صلح طلب بشین
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
تو دهات افتاب نیوز اربابشون امریکا برنده شده...
Anonymous
😂😂تنگه رفت؟ای بابا نگران نباش
Anonymous
شما برو کلانشهر فارس نیوز
رها کن این بیغوله ماتم زده رو
Anonymous
مهم اینهکه جاییکه سانسور نیست (تا حدودی) پیروز بشید.
خبرخوان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 گزارش‌ها از شلیک موشک دوم و سوم از سیریک به سمت تنگه هرمز

گزارش‌ها حاکی است موشک دوم و سوم از سایت موشکی سپاه در منطقه سیریک (هرمزگان) به سمت تنگه هرمز شلیک شده است.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بیاین قبول کنیم اوضاع بهتر نمیشه
حداقل زل نمی زنیم به صفحه گوشی و خبر

هر روز بدتر از دیروز
Anonymous
جو ناامیدی نده ولایی
همه میدونیم قراره چکار کنیم....
000
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
این ناوچه ما چیشد؟...
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🉐️ امارات هم طی بیانیه ای اعلام کرد کشتی تجاری متعلق به شرکت اندوک آن هم مورد هدف قرار گرفت
Anonymous
ای بابا اینم که ناوچه نبود
تا ناوچه ! بعدی که مورد اصابت قرار بگیره ، بدرود
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
لطفا کامنتها بيشتر خبری باشه ما دسترسی درست به خبرها نداریم( جز آفتاب که منبع خبری قابل اعتمادیه) حداقل اونایی که اینترنت آزاد دارن بتونن منتشر کنن ما هم مطلع بشیم
کامنت‌باز
خب خبرها رو که عزیزجان خود سایت داره بالای همین صفحه بروزرسانی میکنه
شما چرا قفلی زدین رو کامنتها
کامنت اسمش روشه : نظر آزاد
خبرخوان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
⏺ نیروی دریایی آمریکا به کشتی‌ها دستور داده است که برای عبور از تنگه هرمز از «آب‌های عمان» استفاده کنند.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
تصاویری از بیمارستان نجف آباد تو ۱۸ و۱۹ دی دیدم و قلبم تیر کشید و مغزم صوت.
Anonymous
مغز اصولاً «سوت» می‌کشه
Anonymous
سوت
خبرخوان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
قشنگ شد📣📣

📻📢 وزیر خزانه‌داری آمریکا به فاکس نیوز:

از چین می‌خواهیم که به تلاش‌های ما برای باز کردن تنگه هرمز بپیوندد.
Anonymous
دنیارو مچل خودش کرده😂😂چین بگه نه به ضررشه بگه اره بازم به ضررشه😂
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
میگم یوقت زشت نباشه یه دو سه ساعتی هست چپ ها نیومدن
کامنت بزارن پشت پرده توافق شده شما خبر ندارید
دارم کم‌کم نگران میشم واسشون

کجایید؟؟
Anonymous
خداروشکر یک کلمه ی چپ بلد شدین
هر کی مثل شماها نیست چپه😆🤮
Anonymous
توافق شده
Anonymous
همون جایی که همیشه دیدی. طاقچه رو هم چک‌ کن عزیز دلم.
Anonymous
چه ربطی به چپ و راست داره
این یه تئوری بود که اگرچه بعیده ولی اگه اتفاق بیفته پشت پرده اتفاق میفته
Anonymous
همینجا ولی تایید نمیکنه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
یا ته این قضیه آزادیه یا چمدون را میبندیم و در به در میریم یه جایی بهتر از این خراب شده
Anonymous
متاسفانه جایی نداریم بریم
یاوه گو📢
خدا را شکر
هم وابستگی ندارید هم پولش را دارید ما بیچاره‌ها چکار کنیم ...
Anonymous
جایی را همون نمیدن
Anonymous
میموندی پس میگرفتی😂😂😂
وت بلنکت
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨🚨اکسیوس: یک مقام آمریکایی گفته اونها مجاز به حمله به تهدیدات فوری علیه کشتی‌هایی هستن که از تنگه عبور می‌کنن، چه قایق‌ها یا مواضع موشکی ایران.
S
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خبرفوری جنگ:
🚨 حریق سنگین بر روی کشتی کره


🚨صدای جنگنده های آمریکایی اطراف دبی و خلیج فارس


🔴 قطر حملات ایران را محکوم کرد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ترامپ به عکس جنجالی منتشر کرد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ما که اینترنت نداریم. بزار تا تهش بریم. هر اتفاقی بیفته ازنفس کشیدن در این هوای مسموم دز...سالار بهتره
فرزاد
ادمین اجازه بده ۱۰۰تا لایک به این کامنت بدم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ما که اینترنت نداریم. بزار تا تهش بریم. هر اتفاقی بیفته ازنفس کشیدن در این هوای مسموم دزد سالار بهتره
س
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اینتر میلان گزارش درباره دی ماه پخش میکنه. برا یه ماه افسرده شدن هر آدمی کافیه.هر آدمی هر انسانی
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🉐️ تمام پرواز های امارات لغو شد
سفید برفی مناطق محروم
شبح تاریکی عالی هستی دوست دارم
امامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بنظر شما ایا امکان مجدد جنگ هست؟ و اگر جنگ باز شروع بشه از قبل شدیدتر است؟
ناشناس
پاسخ AI
بر خلاف دور اول جنگ که با حملات گسترده و غافلگیرکننده همراه بود، دور جدید تهاجمی، هدفمند و بسیار کوتاه‌مدت طراحی شده است. این بار خبری از بمباران ۳۶ ساعته بی وقفه نیست.
· مدت زمان: جنگ هوایی جدید، اگر آغاز شود، حداکثر ۴۸ تا ۷۲ ساعت طول می‌کشد .
· استراتژی: این یک "ضربه محدود اما شدید" (Limited but severe strike) است. هدف، فلج کردن اراده ایران برای ادامه بن‌بست کنونی (بستن تنگه هرمز) بدون درگیر شدن در یک باتلاق زمینی است.
پوچ
اگر یکی یه غول چراق جادو پیدا کنه و مواضع یکی از طرفین رو به تسلیم نزدیک کنه جنگی رخ نمیده
به خدا پیرم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
قدیمیها میگفتن وقتی میخواستن یه کله گنده رو بکشن سوار توپولوفش میکردن
لیبرال
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بیا کشتی نیرو دریایی آمریکا اومده توی خلیج فارس ، اینجوری پیش بره یهو تا توی دریاچه ارومیه میرن چندتا عکس میگیرن و برمیگردن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
منتظر یک حرکت رونالدویی باشید!!
سالاری
منظورت رونالدینیویی هست؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ادمین خبرهارو زودتر تایید کن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اون هموطن که از آلمان اخبار میگه لطفا خبرها رو سریع تر بگوو ممنون
حلما👩‍⚕️
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴🔴دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا، با انتشار تصویری تاکید کرد نیروی دریایی، نیروی هوایی و سامانه دفاع موشکی آمریکا «۱۰۰ درصد عملیاتی» هستند
ایران برای همه ایرانیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
لطفا بدون هیچ درنگی توافق و صلحی پایدار را امضا کنید والا ما فعلا دست بالا داریم ازین فرصت طلایی استفاده کنیم بعدشم فورا بازسازی را با کمک کارآفرینان و ارزش آفرینان شروع کنیم .
اسماعیل فیروزی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ولی چرا حالا گه دیگه کنسروی نمونده ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
استقرار ناوشکن های آمریکایی در خلیج فارس!
هنوزپیرنشدم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
معتادها ترک کردند چون جنس گرون شده یه مسیول بیاد پاسخگو باشه
Anonymous
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
جاوید شاهنامه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
مشاهده پهپاد و هواگرد اطراف برج میلاد...
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🉐️ شنیده شدن صدای جنگنده در بندر جاسک، از شهرهای استان هرمزگان.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
هیچی دیگه جومونگ و امپراطور دریا هم وارد بازی شدن
کریمپیرنمیشود
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ناو ابراهام لینک خیلی پیر و قدیمیه مثل خود ترامپ
نارنجی
گاهی دود از کنده بلند میشه
ولی جالبه ترامپ توی دولتش جوون زیاد داره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
مابایدباکشورهای منطقه کاری نداشته باشیم و بهشون حمله نکنیم،چون بااین روند که پیش گرفتیم همه دشمن ایران میشن.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
امریکا اعلام کرد کنترل کامل تنگه هرمز بدست اورده
اکسیوس
T
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴رسانه های اسرائیل:

تا امشب جنگ شکل خواهد گرفت
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
واقعا دردناک است نام خلیج فارس هزاران سال خلیج فارس بوده و است حال اعراب با رشوه های میلیارد دلاری به اروپايي های ک ث ی ف و آمریکایی های پول پرست نام آنرا در تمام رسانه ها سایت ها گوگل مپ و... تغییر داده اند
سرشناس
رشوه لازم نبود، هر چی میکشیم از بی لیاقتی حضراته
Anonymous
یک چیزی به شما میدن!!!! اگر لیاقتش را نداشتی ازت می گیرند.!!! باید لیاقت نگهداری اش را داشته باشی
دخترلیبرال
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
چه هرج ومرجی شده توتنگه هرمز
S. S
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 حریم هوایی ایران در ساعت 16:30 به وقت تهران، مجددا بسته شد.

طبق نامه منتشر شده و گزارش های غیررسمی و گزارش عوامل:
🔸 پرواز های داخلی در حالت استند بای (شما بخوانید تعلیق) قرار گرفته و آماده باش تخلیه مجدد فرودگاه ها به کارگران و کارگزاران صادر شده است.
Anonymous
والاه من تو نیم ساعت چند باری صدای هواپیما شنیدم همین الانم میشنوم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
لطفا منتشر کنید

نزدیک به نیم قرن هست ما ایرانی ها در "رنج" داریم زندگی میکنیم...

پرسش اینجاست:

برای چی؟ چه به دست آوردیم "ما ایرانیان" "ما مردم"

این رنج برای چه بوده؟

پاسخ تباه شدن زندگی و عمر کوتاه ما آدم ها رو کی میده؟ دوباره میتونیم متولد شیم و زندگی کنیم و جبران کنیم؟؟
Anonymous
شما ایرانیان رو نمیدونم ولی اکثر ایرانیان بیش از صد ساله😑
Anonymous
پیر فرزانه‌ای گفت: همیشه قدر داشته‌هایتان را بدانید.
چون به صورت تاریخی قدر داشته‌هایمان را ندانستیم و فکر کردیم همه چیزهایی که داریم، همیشه بوده و به زحماتی که برای ساختنشان صرف شده بود، بی‌مهری کردیم، شخص من و شما نه، به صورت تاریخی عرض می‌کنم.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
نود درصد خبرهای مربوط به تنگه هرمز بازی رسانه ای ست و واقعیت این است که عبور ومرور آغازشده
Anonymous
دقیقا همینه 🙏🏼
Anonymous
👌👌👌
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🉐️ آماده باش تمام ارگان های دولتی و نظامی در ایران
Anonymous
اصلاً چنین چیزی نیست. من کارمند دولتی هستم. اصلاً چنین چیزی نگفتن بهمون.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
گویا کارت تنگه هرمز هم داریم از دست میدیم .
🛑
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨حریم هوایی کشور بسته شد
زن ایرانی
خوش خبر باشید همیشه
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🉐️ بنا به گزارش‌ها، کشتی کره جنوبی که مورد اصابت قرار گرفته، در کمتر از ۷۰ کیلومتری شمال غربی بندر شارجه امارات متحده عربی لنگر انداخته بود.
اینترنت پیرمردها
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
جانم فدای وانتیها
Anonymous
اشتباه مثبت دادم
💥
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨 فوری | وزارت کشور امارات:
با توجه به شرایط فعلی و تهدید موشکی احتمالی، لطفاً فوراً در یک ساختمان امن و دور از پنجره‌ها، درها و فضاهای باز پناه بگیرید و منتظر دستورالعمل‌ها باشید.
علی‌مُراد
اینو واسه اماراتیا گفته، ما هم تخمه گرفتیم رو پشت‌بوم منتظریم😊
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دلا دیدین تنگه هم رفت
ایرانی
واقعن اون ۲ تا منفی که بهم دادین رو بیان بهم بگین علتش چی بوده
اگه ...هستین قابل توجیه
کشتیهای پیرمردها
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
امیدوارم پیروز شویم
بامداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
♦️ قطر حملات ایران به تنگه هرمز را محکوم کرد
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🉐️ شلیک یک موشک بالستیک از ایران به سمت خلیج فارس باعث فعال شدن هشدار در امارات شده است
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آخرش چی میشه؟
تنگه هم باز کنند بعد چی میشه؟
نت چی میشه؟
چه آینده نا معلومی
ریچارد شیردل
شما اگر فرآیند تبدیل انگور شانی به محصول فانی رو مد نظر داشته باشی میبینی که زمان بر هست اما چیزی که بدست میاد...
Anonymous
همه چیز خوب و عالی میشه، اینقدر آیه یاس نخونید
خواجه حافظ
دمت گرم بریو هارت! حافظ هم همینو میگه! امید داشته باشید!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آخ جون دوباره کادر قرمزای آفتاب شروع شد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ادمین لطفا خبرها رو زودتر تایید کن ببینیم چی شده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آسمان ایران کلیر شده؟
💥
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨 #فوری | آژیرهای خطر موشکی در دبی به صدا درآمد
حلما👩‍⚕️
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴🔴شورای همکاری خلیج فارس حمله جمهوری اسلامی به نفتکش اماراتی را محکوم کرد
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🉐️ خبرگزاری یونهاپ: حمله ایران به یک کشتی مرتبط با کره جنوبی در تنگه هرمز
نارنجی
آه یانگوم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨وزارت خارجه قطر اعلام کرد :
حمله پهبادی به کشتی نفتکش اماراتی انجام شده و مورد اثابت قرار گرفته ..
سپهر جاویدان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 وزیر خزانه داری آمریکا: "کنترل کامل تنگه هرمز در اختیار آمریکاست".

🔴 "آمریکا تنها در صورتی شلیک می کند که ابتدا به سوی آن شلیک شود".

🔴 در ادامه و خطاب به مصرف کنندگان آمریکایی گفت، "کمک در راه است"
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آقا بوی جنگ میادش ولی
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🉐️ مقام ارشد آمریکایی:

🔸به زودی خواهیم فهمید که با ایران وارد توافق خواهیم شد یا جنگ‌ مجدد.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
افتاب جون اسم فیلم که دیگه مشکل نداره

عزیزان فیلم "تبل های توخالی" را تماشا و از دیدن آن لذت ببرید....
وت بلنکت
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
رویترز و چندتا خبرگزاری دیگه: در خصوص گزارش‌های ایران مبنی بر حمله به ناو جنگی آمریکا در تنگه هرمز، آمریکا می‌گوید هیچ کشتی‌ای مورد اصابت قرار نگرفته است.

فارس هم خبر رو پاک کرده، آفتاب جان شما ولی پاک نکن بزار بمونه به یادگار این ...خبرنویسی فارس😏😏
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🉐️ لحظاتی پیش، دو هلیکوپتر آپاچی لانگبو بر فراز دبی مشاهده شدند که به احتمال زیاد قصد رهگیری تهدیدات هوایی را داشتند.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴🔴وزارت خارجه قطر اعلام کرد حمله جمهوری اسلامی با دو پهپاد به یک نفتکش اماراتی وابسته به شرکت «ادنوک» در تنگه هرمز را نقض آشکار حقوق بین‌الملل و آزادی دریانوردی می‌داند
خبرخوان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 ادعای بن‌بست در مذاکرات؛ محاصره اقتصادی دست بالا را از ایران گرفته است

علی قلهکی اعلام کرده از «پیشنهاد ۹ شرطی آمریکا» و «پاسخ ۱۴ شرطی ایران» بعید است در شرایط فعلی توافقی حاصل شود و گفته چند روز است فضای انتظار برای وقوع تنش نظامی شکل گرفته است.

او تأکید کرده برخلاف برخی تحلیل‌ها، زمان به نفع ایران نیست و محاصره اقتصادی می‌تواند موقعیت تهران را تضعیف کند.
خب خوان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ایران و جهان در لحظه 🔴
هم اکنون امارات هشدارهایی درباره احتمال حملات موشکی قریب الوقوع به قلمرو خود دریافت کرده است.

در دقایق گذشته ساکنان امارات هشدارهایی درباره تهدیدات موشکی فوری دریافت کرده‌اند.


هم اکنون به ساکنان امارات متحده عربی توصیه شده است که در پی تهدید حملات موشکی به پناهگاه بروند.

هم اکنون سپاه اعلام کرد که تنگه هرمز را به طور کامل می‌بندد و به همه کشتی‌ها حمله خواهد شد.

گزارش ها از فعال شدن سامانه های پدافند هوایی در دبی، امارات.

3 موشک رهگیر بر فراز دبی شلیک شدند.

هم اکنون خبرگزاری دولتی کره جنوبی از حمله موشکی سپاه به یک کشتی این کشور در تنگه هرمز خبر داد.
گنجشک عصبانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
📌بلومبرگ:
صدور هشدار تهدیدات موشکی در امارات
امارات متحده عربی هشدار اضطراری برای تهدیدات موشکی احتمالی صادر کرد: به مکان‌های امن بروید.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ریزش طلا یک دلیل داره جنگ سنگین و بالا رفتن دلار هم دخالت دولت
Anonymous
طلا ریزشش کجا بود ؟
ضمنا جنگ طلارو صعودی میکنه نه ریزشی
نامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
⚠️فوری-یک کشتی متعلق به کره جنوبی در تنگه هرمز هدف حمله قرار گرفت
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 ترامپ: به ماجراجویی پایان دهید و پیروز شوید!!!
یه ایرانی
Germany
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
هم اکنون خبرگزاری دولتی کره جنوبی از حمله موشکی سپاه به یک کشتی این کشور در تنگه هرمز خبر داد
سایه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴🔴 #‌فوری | فوری درگیری مجدد نیرو دریایی ؛با ناوشکن های آمریکا!!
گزارش ها حاکی از شروع حملات نظامی در خلیج فارس است!
یه ایرانی
Germany
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
فوری

هم اکنون سپاه پاسداران اعلام کرد که تنگه هرمز را به طور کامل می‌بندد و به همه کشتی‌ها حمله خواهد شد
Anonymous
... دروغگو
1819
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴🔴اسکات بسنت، وزیر خزانه‌داری آمریکا، به فاکس‌نیوز گفت ایالات متحده در حال باز کردن تنگه هرمز است‌.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
فرماندهی مرکزی ایالات متحده مدعی شد که دو کشتی تجاری به پرچم ایالات متحده از تنگه هرمز عبور کردند.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خبر فوری:

وزیر خزانه داری آمریکا: بر تنگه هرمز مسلط خواهیم شد.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
💢🇺🇸 پرزیدنت ترامپ: به ماجراجویی پایان دهید و پیروز شوید!!!
Anonymous
بابت منفی اشتباهی عذرخواهی میکنم
پوچ
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
به ساکنان دوبی هشدار موشکی دادن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بعضی منابع گفتن پالایشگاه های جنوب هشدار تخلیه دریافت کردن.
حسام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
حداقل سه روز ممانعت کنید، بعد بر طبل شادانه بکوبید، هنوز نصف روز هم نشده!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
هنوز وضعیت واسه اموزش پرورش عادیه
سال پیش هم که معدل کشور ۹.۵ شده بود همچیز عادی بود
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
حجم سوخت رسان ها و جنگنده های اسرائیل و آمریکا در حال افزایشه.....

دوستان ریزش طلای جهانی شدت خریدار سنگینی تو اروپا و کشور های عربی نیست....


اگر طلا سقوط کنه زیر 4400، ممکنه عملیات نظامی سنگینی داشته باشیم....
خسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
مرخص مثل مکرون.
فرزند ناخلف
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🛑ادعای فرماندهی مرکزی ایالات متحده:

ناوشکن‌های موشک‌انداز هدایت‌شونده پس از عبور از تنگه هرمز در حمایت از «عملیات آزادی»، در خلیج فارس هستند.

🔴نیروهای آمریکایی به طور فعال در تلاش‌ها برای از سرگیری کشتیرانی تجاری در تنگه هرمز مشارکت دارند.

🔴دو کشتی تجاری با پرچم ایالات متحده با موفقیت از تنگه هرمز عبور کردند.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
این عکست قیمه ها ریخته تو ماستا
یه ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
فوری

جنگده در آسمان قشم رویت شد.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
فارس خبر زد: ناوچه آمریکایی با دو موشک مورد هدف قرار گرفت
بعد تسنیم زد موشک شلیک نشده برای حفظ آتش بس
بعد فارس خبر اولش رو پاک کرد
الان همه اوناییکه رو خبر اول فارس خوشحالی کرده بودن دارن زیر خبر دوم میپرسن چرا مارو مسخره کردین
ادمین فارسم نشسته کامنت پاک میکنه و آیدیارو میبنده
اوضاع عجیب خیطه🙄😁
ذهن پیچیده
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
شما ها خیلی ساده‌اید اینا خودشون بستن از قبل از این جنگ همه چی برنامه ریزی شده بوده.
حتی قهرمان جام جهانی هم معلومه.
صدام و بن لادن هم با اپستین تو یه جزیره نشستن سیگار میکشن. کلا دنیارو چندتا خانواده کنترل میکنن و زمینم صافه.
قمرهم یک رابطه ای با عقرب داره و. ..
شماها خیلی ساده‌‌اید. مثل من پیچیده و زرنگ باشید
Z
باحال بود😄
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خشت اول گر نهد معمار کج
تا ثریا می‌رود دیوار کج

بار کج به منزل نمیرسه!
Anonymous
همه کج هارو گفتی جز
مرغی که انجیر میخوره نوکش کجه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
فارس ...
داشت خبر جهانی رو به یه سمت دیگه میبرد
ناشناس🌤️
حیف تایم و انرژی ای که بخواد صرف فالس نیوز بشه.
Anonymous
خودشون میگن ما باید روایت سازی کنیم و جنگ روایت هارو در دست بگیریم
روایت= دروغ
نامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ساعت حدود ۱۶:۲۰ دوشنبه؛ ساکنان جزیره قشم یک جنگنده را در آسمان مشاهده کردند.
نامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ساعت حدود ۱۶:۲۰ دوشنبه؛ ساکنان جزیره قشم یک جنگنده را در آسمان مشاهده کردند.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آهای کازم توپ رو نگه دار برای خودت
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
انقدر تکرار نکنید اگه فلان شد ینی توافق کردن اگر فلان نشد ینی فلان نکردن!
هیچ توافقی نشده و نخواهد شد! پس تکرارش نکنید!
خروج کشتی ها تحت عنوان "بشر دوستانه" و "انسانی" هست، و اگر به کشتی ای شلیک بشه؛ در شورای امنیت قطعنامه ای علیه ایران شکل میگیره و تصویب میشه و نتیجه‌ش میشه ائتلاف جنگ علیه ایران! همونی که ترامپ میخواد!!!
پس اگر کشتی ای رد شد نیاید تکرار کنید که توافق شده!!!!!!
خواهیم دید چه خواهد شد!
یاوه گو📢
دوست تحلیلگر من
حالا اگر رد شدند و اتفاقی نیفتاد
فردا هم همین سناریو
پسفردا هم همین
و....
این یعنی تک دل دو او پیک خورده
کریم ....
دوستدارمردم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خیلی جالبه معاون وزیرکشورمیادواعلام میکنه که درشرایط امنیتی نظر دولتیا مهم نیست یعنی کسانی که منتصب شدن تصمیم میگیرن نه منتخبینی که تازه ازهزارتا فیلترنظام گذشتن ونماینده بخش کوچکی ازجامعه هستن
دموکراسی اونقدزیاده تو این سیستم که نورش چشمای تمام دنیارو کورمیکنه
امیدوارم زنده باشم وپاسخگوشدن خیلیارو ببینم درمقابل مردم کشورم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
لطفا منتشر کنید:

10/000 هزار ریال سال پیش از سال 1979 = 144 دلار

10/000 هزار ریال "اکنون" = 5 هزارم یک دلار

فکر میکنم همین مقایسه برای اینکه بفهمیم چه بر سر ایران گذشت در نیم قرن گذشته، کافی هست
سایه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 ساکنان نزدیک به خط ساحلی هرمزگان همچنان از شنیده شدن صداهایی مانند شلیک رگبار در دریا خبر می‌دهند.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
.
🔴مقام ایرانی به رویترز:


تهران برای جلوگیری از ورود یک کشتی جنگی آمریکایی به تنگه هرمز، تیرهای هشدار دهنده شلیک کرده است؛ مشخص نیست که آیا به آن آسیبی رسیده است یا خیر

اولش میگن با موشک زدیم دوتا ناوشونو نابود کردیم دارن فرار میکنم حالا که آمریکا تکذیب کرد چطور میپیچونن😄
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
تشکر از خاله قورباغه و بقیه دوستان

به محض این که خبر تازه ای باشه حتما به اشتراک میگذارم
شاسوسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
جنگ‌ هیچ برنده ای نداره، ولی بازنده اون همیشه مردم عادی هستن...💔🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️
Anonymous
ایندفعه شاید مردم عادی یه کشور بزرگی در خاورمیانه هم برنده جنگ باشن
Anonymous
مثل حمله به ژاپن ، کره جنوبی، آلمان و....
Hope
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴بخش نامه انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران مبنی بر «بسته شدن مجدد فضای هوایی کل کشور تا اطلاع ثانوی»
Anonymous
دروغگو
Nobody
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آفتااااب؟؟؟
اسماعیییل؟؟؟؟
مگه بقایی پسر خاله‌ته 😂😂😂
دیزنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
واقعا منتظرین جنگ بشه؟!🤔
ممد
جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
هوای امروز خیلی پسه...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
‼️‼️ *حسن نتاج، نماینده مجلس شورای اسلامی: داشتن بمب اتم، جهت ترساندن دشمن استفاده می‌شود و نباید به هیچ وجه این بمب را برای مردم استفاده کنیم، مگر اینکه اتفاقی بیفتد و ضعیف شده آن را در جاهای حساس مانند سیستم‌های نظامی استفاده کنیم*


خوب انگاری بمب اتم هم قراره بخوریم اونم از خودی!!
میلاد/جان فدا
از کی تا حالا اینا شدن خودی
... خیلی میبینم به اشتباه بعضیا اینا رو خودی می‌دونن
ما با اینا فرسنگ ها غریبه ایم
خوشخیال
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
این ۳:۳۰ رو کدوم خبرگزاری گفته؟
یکم واقع بین باشید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
تا کی میخواهید اینترنت قطع باشه
لیگ‌های ورزشی تعطیل
بورس بلاتکلیف
مدارس ...در هوا
دانشگاه ها بسته
مگه شما چهل میلیون جان فدا ندارید پس چرا از تجمعات مردمی می‌ترسید
وت بلنکت
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ترامپ: دو کشتی تجاری با پرچم آمریکا با موفقیت از تنگه هرمز عبور کردن.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
همینکه خبرگزاری ها ساکتن ینی داره اتفاقاتی میوفته که با به میل اینا نی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
فوری....‌.تعداد زیادی هموطن برنو بدست در سواحل گناوه مستقر شدن منتظر ناو امریکایی
درفش کاویانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دهه60 حتما انیمیشن کوه جواهر رو ببینید روحیتون عوض میشه
1819
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴🔴 سنتکام اعلام کرد که ناوشکن‌های مجهز به موشک هدایت‌شونده نیروی دریایی آمریکا پس از عبور از تنگه هرمز، در خلیج فارس در حال فعالیت هستند و از «پروژه آزادی» حمایت می‌کنند
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨 ترامپ:دو کشتی تجاری با پرچم آمریکا با موفقیت از تنگه هرمز عبور کردند
1819
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴🔴 سنتکام اعلام کرد که دو کشتی تجاری با پرچم آمریکا با موفقیت از تنگه هرمز عبور کردند
حلما👩‍⚕️
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴🔴سنتکام اعلام کرد که ناوشکن‌های مجهز به موشک هدایت‌شونده نیروی دریایی آمریکا پس از عبور از تنگه هرمز، در خلیج فارس در حال فعالیت هستند و از «پروژه آزادی» حمایت می‌کنند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
۲ کشتی 🇺🇸آمریکایی از تنگه عبور کردن 💨🛳️
به شرط ناشناسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔺️ سنتکام: "دو کشتی تجاری آمریکایی از تنگا هرمز عبور کردند."
یه ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بیانیه جدید سنتکام:

❌ ادعا: رسانه‌های دولتی ایران ادعا می‌کنند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با دو موشک به یک ناو جنگی آمریکا اصابت کرده است.

✅ حقیقت: هیچ کشتی نیروی دریایی آمریکا مورد اصابت قرار نگرفته است. نیروهای آمریکایی از «پروژه آزادی» حمایت می‌کنند و در حال اجرای محاصره دریایی بنادر ایران هستند.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
این جنگ هم دیگه مسخره بازی شده...فقط مردم بیچاره شدن.
000
مگه مردم قبلش خوش بخت بودن
تورم و گرانی که بود
دی ماهم که نگم
یه ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
سنتکام: نیروی دریایی آمریکا دو تا ناوچه موشک‌اندازش رو فرستاده تو خلیج فارس،بعد از اینکه از تنگه هرمز رد شدن

🔹 اینا دارن از عملیات "پروژه آزادی" حمایت می‌کنن و کمک می‌کنن تا کشتی‌های تجاری دوباره بتونن راحت عبور کنن

🔹 قدم اولش هم موفقیت‌آمیز بود : دو تا کشتی تجاری آمریکایی بدون مشکل از تنگه هرمز رد شدن و الان دارن راهشون رو ادامه می‌دن. وضعیت آروم‌تر شده!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ایرانی دوباره گول خورد
ساعت ۴ عه و هیچ اتفاقی نیوفتاده
Anonymous
دارن عبور میکنن ، بدون مزاحم
نارنجی
امروز به جز پروژه آزادی تنگه قرار نبود اتفاقی بیفته!
چرا همه منتظر بودن؟
Anonymous
مشتی مگه فوتباله
Anonymous
دارن از تنگه عبور میکنن
پیروزی پشت پیروزی
دیگه چی میخواید
بی‌نام‌و‌نشان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ساعت ۸ شب به وقت شرق آمریکا برابر با ساعت ۳:۳۰ دقیقه به وقت ایران بامداد روز چهارشنبه
Anonymous
چی میشه این ساعت؟
Anonymous
میخواد چه اتفاقی بیوفته؟
Anonymous
ساعت ۶ عصر به وقت غرب آمریکا برابر با ساعت ۲ به وقت ایران روز پنجشنبه
بی‌نام‌و‌نشان
دوستان عزیز،به حکم ادب،دوبار پاسخ شما رو نوشتم و ارسال کردم اما گویا توسط آفتاب تایید نشد.
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🖍 ترامپ:دو کشتی تجاری با پرچم آمریکا با موفقیت از تنگه هرمز عبور کردند.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
کی اولین بار اومد گفت آزادسازی ۸ صبح به وقت واشنگتن؟ الان توییت ترامپ و دیدم نوشته صبح دوشنبه به وقت خاورمیانه ! یعنی ۸ صبح ما ، نه خودشون
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
به گزارش اکوایران به نقل از انصاف نیوز، امیر سرتیپ محمدحسن نامی، دستیار ویژه وزیر کشور با اشاره به وضعیت محدودیت‌های اینترنت در ایران اعلام کرد که این محدودیت‌ها احتمالا طی یک ماه تا یک ماه‌ونیم آینده برطرف خواهند شد؛

محمدحسن نامی که سابقه وزارت ارتباطات در دولت محمود احمدی‌نژاد را نیز در کارنامه دارد، همچنین با اشاره به تجربه حضور خود در کره شمالی، به برخی ویژگی‌های حکمرانی در این کشور پرداخت و گفت که برخی جنبه‌های آن در رسانه‌ها کمتر دیده می‌شود.

*** حالا فهمیدیم این قطع اینترنت از کجا ریشه پیدا می کنه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
باشه ... نوبت ما هم میرسه
Anonymous
این سه نقطه ...کنید بود
خبرخون
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
📻📻 آمریکا از آغاز ادعایی عملیات خود در تنگه خبر داد
حلما👩‍⚕️
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴🔴ترامپ گفت که دو کشتی تجاری با پرچم آمریکا با موفقیت از تنگه هرمز عبور
Anonymous
محسن رضایی بیا گوش ترامپو بنداز قعر دریا دیگه
کجاییییی پس
حقیقت گو
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دوستان عزیز کشورها طبق منافع خودشون عمل میکنن.
دلیل کشمکش بین اروپا و آمریکا ما نیستیم بلکه از قبل درگیر بودن
-جریان اوکراین و روابط حسنه ترامپ با پوتین زنگ خطری برای اروپاییا بود
-اعمال تعرفه ها و یک سری امتیازهایی که آمریکا در باب دریانوردی از اروپا میخواد و تا حالا راضی نشده بدن
-آسیب اقتصادی این جنگ برای اروپا بیشتر از آمریکا بود و همچنین ترس دارن که حجم عظیمی از پناهجویان بهشون هجوم ببرن مثل سوریه
-اشتباه اپوز برای گفتن شعارهای مرگ بر چپ و حمل نماد ساواک در تجمعات خارج از کشور (این شعارها نه در آمریکا نه اروپا هیچ گیرایی ندارن، مشاور ر پ اخیرا داشت التماس میکرد که نماد ساواک رو نیارین)

مجموع این دلایل میشه موضع گیری هایی که داریم این روزها میبینیم
Anonymous
عجب...
یک ایرانی اصیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بک نفر یه جوری به گوش مکرون برسونه ما مردم ایران نه تنها هیچ احترامی براش قائل نیستیم بلکه از خودش و عملکرد دولت فرانسه در طی دوران بیزاریم. بیزارررررررر
روشنا
مخصوصا از نوفل ...
Anonymous
اختصاصا پروژه سایکس-پیکو
Anonymous
من یکی که از فرانسه بیزارم .
رویا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
انگار ترامپ ادعا کرده دو کشتی تجاری با پرچم آمریکا با موفقیت از تنگه هرمز عبور کردن
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🉐️ هم‌اکنون، ساعت 15:37 به وقت تهران
عملیات آزادسازی تنگه‌هرمز هم‌اکنون آغاز خواهد شد
داکتر کوپر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اون پایین چه خبره ؟ یکی زودتر اعلام کنه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ترامپ:

دو کشتی تجاری با پرچم آمریکا با موفقیت از تنگه هرمز عبور کردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
طوری شده که اگه امریکا علنا هم حمله کنه فکر نکنم دیگه جواب بدن انقد که نمیخواد جنگ سر بگیره
افتاب
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🛑 بچه ها قرار نیست جنگ بشه،،،خیالتون راحت
S
از طرف خودت صحبت کن ...
جنگ میشه و ...
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
باز یه ناوچه فرار کرد و پیروزی بزرگی نصیب ما شد



فردا صب همسایه رو به رویی ما احتمالا ناپلئونی پخش کنه
Anonymous
اه دلم ناپلونی خواست
خبرخون
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🌏 سنتکام :

ناوشکن‌های مجهز به موشک هدایت‌شونده نیروی دریایی آمریکا در حال حاضر پس از عبور از تنگه هرمز، در خلیج فارس در حال فعالیت هستند و از «پروژه آزادی» پشتیبانی می‌کنند.

نیروهای آمریکایی به‌طور فعال در حال کمک به تلاش‌ها برای بازگرداندن عبور و مرور کشتی‌های تجاری هستند.

به‌عنوان گام نخست، دو کشتی تجاری با پرچم آمریکا با موفقیت از تنگه هرمز عبور کرده‌اند و با امنیت در مسیر خود در حال حرکت هستند.
شادینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
حکم محاربه داره به جاهای خطرناکی میرسه
میترسم یه روز کامنت گذاشتن توی افتاب هم محاربه محسوب بشه ://
Anonymous
بعید نیست به جرم کامنت گذاشتن تو سایت داخلی همه مون رو ببرن❤️‍🩹
سانشان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
۶۳ نماینده مجلس در بیانیه‌ای از قوه قضاییه جمهوری اسلامی بابت اعدام معترضان دی‌ماه تشکر کردند و از غلامحسین محسنی اژه‌ای، رییس قوه قضاییه، خواستند با «عوامل اصلی و دانه‌درشت» این اعتراضات، اقدام قاطع، علنی و عبرت‌آموز انجام دهد.
حقیقت گو
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
به عنوان یک فرد غیر متعصب با یک سرچ ساده دیدم پاپ هفته گذشته راجع به اعدام ها حرف زده.
حالا این که موضوع مهمی نبود ولی خبرهای مهم تر رو که میخونید تحقیق کنید ببینید راسته یا دارین بازی میخورید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ایران نفتکش امارات رو هم زد اگه امارات محکوم کنه این قضیه رو و امریکا هم که به ناوچه اش موشک شلیک شده جوابی نده یعنی پشت پرده توافقی کردن
خاله قورباغه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
شبح تاریکی منتظر کامنتهات هستیم عزیز
شبح تاریکی
خواهش میکنم لطف دارین
Anonymous
خبرخوان هم خوبه
مس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خدایا دوباره بارندگی های پر برکت رو شروع کن ....
فکاهی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دوستان این مهلت ترامپ رو از کجا خوندین؟
امروز ساعت ۳:۳۰ بعدازظهر تازه عملیات پروژه آزادی برای آزاد سازی کشتی ها شروع شده
پرده مرگ و زندگی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
چه بهونه هایی میارن برای اینکه مسیولینو راضی کنن اینترنتو وصل کنن
Answer
شاقلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
توافق انجام شده و یواش یواش کشتی ها در حال گذر از تنگه هرمز هستتد...بقیه خبرها همش بازی رسانه ای ست که تندروهای دوطرف حساس نشوند
ســامــان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ما بی صبرانه منتظر اجرای تاکتیک اژدهای حلزونی محسن رضایی در تنگه هرمز هستیم،
دلوان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
طبق چه قانونی سه نفر رو بخاطر کشته شدن یه نفر اعدام میکنن،؟؟
کسی اگه خبر داره به ما هم بگه
مس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
من یه زمانی از خلخالی متنفر بودم ولی بعدها متوجه شدم اگه خلخالی هم نبود کس دیگه ای مامور میشد ...
متفکر
آفرین به این نکته ظریف آفرین
فکر کنم کیمیاگران موفق شدن . تبدیل مس به طلا
این حرف طلایی بود.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
⚫⚫⚫ مراقب سرمایه هاتون باشید.

🕳️مقداری از پولتون رو چند تا ملک بگیرید چون خیلی اهداف بالاتری داره.
🕳️مقداری از پولتون رو حداقل یک خودروی خارجی و یک خودروی داخلی بگیرید.
🕳️مقداری هم طلای فیزیکی بگیرید.
🕳️ مقداری هم نقد باشید برای شرایط پیش بینی نشده.

تشکر از آفتاب
سهیل
خیلی دلت خوشه
ممد
اخوی،چیزی که میفرمایید حداقل نیاز به 50 میلیارد تومن داره،ما الان لنگ قیمت تخم مرغ هستیم
Anonymous
پولشو بده، چشم 😑
رضا
بازم پول دارم. بقیه پولمو چکار کنم؟ ....
بنده خدا تو کجا زندگی میکنی؟ از کدوم سرمایه حرف می زنی ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
من به یه نتیجه خیلی تلخ رسیدم که گفتنش واسه خودمم آسون نیس و مطمئنم وقتی آفتاب نشر بده احتمالا رکورد دیس رو بزنه ولی به قول معروف با قلبی اندوهگین به این نتیجه رسیدم.
آمریکا بیست سال تو افعانستان بود و کلی هم واسه افغانی ها ریخت و پاش کرد و خواست افغان ها رو بعده سالها رنج و عذاب به یه حکومت معتدل و دموکراسی برسونه ولی عمده مردم افغانستان پس زدنشون و از طالبان حمایت کردن. دیدیم که به راحتی طالبان کشور رو گرفت و الانم داره خوش و خرم حکومت میکنه. در مورد عراق هم همینطور..من به این نتیجه تلخ رسیدم که عموم مردم ایران واقعا حکومت ج.ا رو میخان، یعنی این همه هجمه ای که تو فضای مجازی و رسانه ها میشه که تعداد مخالفان رو زیاد نشون بده، اینطوری نیس. بخش بزرگی از مخالفان حکومت به خاطر جریان اقتصادی مخالف هستن و اگه اتفاقی بیوفته که اقتصاد بهتر بشه، دیگه اون قشر مخالف محسوب نمیشن، یعنی در کل مخالف وجودی ج.ا نسبت به موافقان در کل در اقلیت هستن. به این نتیجه رسیدم که مردم ایران تافته جدا بافته ی خاورمیانه نیستن، واقعا شبیه بقیه مردم خاورمیانه هستیم. نباید توهم داشت.
متاسفانه ایران و فرهنگش تو سال 57 به تاریخ پیوست..هیچ راه برون رفتی وجود نداره، هیچ راهی..
متفکر
بخوام بهت توضیح بدم آفتاب منتشر نمیکنه
فقط اینو بدون این سیستم هر روز که میگذره دایره طرفدارانش کمتر میشه به دلایل زیاد. یکیش کوچک شدن سفره،دیگری...
اتفاقا تحت تاثیر پروپاگاندا بودن رو در حرفات میشه تشخیص داد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
وعده رفع محدودیت اینترنت تا ماه آینده؛ تصمیم‌گیری درباره اینترنت خارج از سطح وزارتخانه است

دستیار ویژه وزیر کشور از احتمال رفع محدودیت‌های اینترنت طی یک ماه آینده خبر داد.

امیر سرتیپ محمدحسن نامی، دستیار ویژه وزیر کشور در گفت‌وگو با انصاف‌نیوز، با اشاره به وضعیت محدودیت‌های اینترنت در ایران اعلام کرد که این محدودیت‌ها احتمالا طی یک ماه تا یک ماه‌ونیم آینده برطرف خواهند شد؛ هرچند تحقق این موضوع را وابسته به شرایط و روند گفت‌وگوها دانست.

پ.ن: اون سفید حرومتون باشه
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
مرگ بر فرانسه (نه مورد اعتماد مایی نه اونا )
مرگ بر اروپا
درضمن شک نکنید بزودی جنگ میشه قیمت نفت چراغ راه ما است.
دانشمند
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
حق داشتن credit card
را نیز خواهیم گرفت.
حالا شما اینترنت ما رو قطع میکنید،
خبرخون
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 علی قلهکی فعال رسانه ای اصولگرا: از «پیشنهادِ ۹شرطی آمریکا» و «جوابِ ۱۴شرطیِ ایران» بعید است _در این‌زمان_ توافقی حاصل شود؛ ۴ روز است که تهران انتظار می‌کشد (شاید هم پیش‌دستی کرد) که «تنشِ نظامی» رُخ دهد!

▪برخلاف عده ای که فکر می‌کنند زمان به‌نفعِ ایران است، ولی «محاصره اقتصادی» موضعِ ایران را در ضعف قرار می‌دهد!
Answer
پارسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
درک می‌کنم الان همه در حالت فروپاشی روانی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و...هستیم اما جسارتا میخواستم از همگی خواهش کنم بیاید در املای واژگان کمی بیشتر دقت کنیم تا مبادا نسخه اشتباه اونو ترویج بدیم؛
البته که وقتی صبح خودمون رو با اعدام و ابر تورم شروع کنیم و حتی مطمئن نباشیم پیام مون قراره تأیید شه توقعی نمیره در نوشتار صحیح واژگان دقتی به خرج بدیم اما از اونجایی که سرانه مطالعه کشورمون متاسفانه پایینه خیلی ها ممکنه بعضی واژگان رو برای اولین بار از اینجا به اشتباه یاد بگیرند و این اصلا خوب نیست.
برای نمونه واژه «جرعت» اشتباهه بلکه «جرات» درسته یا «جرئت»
یا بهتره دقت کنیم «بذار ببینم» درسته نه «بزار ببینم »
Anonymous
دقت نکنیم چی میشه؟
زبان فارسی از لهجه هفتم عربی رتبه‌ش بالاتر میاد یا پایینتر؟؟؟
حقیقت
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 شاهد اجرای توافق صورت گرفته هستیم ازادسازی توسکا و خدمه در ازای عبور شناورهای تجاری از تنگه

حقیقت همینه که هست حالا چه خوشت بیاد چه نیاد این کامنت هم اینجا هست( البته اگه افتاب حذف نکنه ) اگه غیر از این شد بیا منفی بده اسمم هم حقیقت هست جستجو کن پیدا میکنی👋
یاوه گو📢
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
سلام
خواهشاً بخونید
دوستان خوبه منصف باشیم
یه روز تو نشانه بیماری را تو بدنت حس می‌کنی میری پیش دکتر میگه به موقع اومدی با یه مداوای ساده رفع میشه
اگر متوجه نشدی بار دیگه نشانه به شکل به درد خودش را نشون میده
بری دکتر با به بستری دو روزه حل میشه
اگر نرفنی و کبودی تو جای درد پیدا شد میری میگه یه تومور داری باید درش بیارم
عمل میکنی دو یه ماه درگیری داری بعدش هم هیچوقت به روز اول بر نخواهی گشت
اگر تومر را نبری دکتر میشه سرطان بد خیم و کم‌کم ضعف و مرگ
سال ۷۶ که اصلاحات مطرح شد مرحله دوم بوده که کمکم علائم بیماری نمودار شده بود از این رو جای درمان داشته الان ما با یه تومور بد خیم روبرو هستیم
Answer
ساده لوح 🥸
کلی حرف بیخود به هم چسبوندی میشد ۲ کلمه بگی ! لازمم نیست فاز پزشکی بگیری حرف بی ربط رو علمی نشون بدی . تومور اگه خاصیت متاستاز داشته باشه میشه بدخیم نداشته باشه میشه خوشخیم . تبدیل نمیشه ، لطف کن حرف پرمغز بگو که مجبور نشی علم رو تغییر بدی .
جای کلی قصه همین دو کلمه رو میگفتی :
الان وقتشه !
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ساعت۳ونیم هم تموم شد و خبری نشد
Anonymous
خالی‌بندی بود. ترامپ همچین چیزی نگفته بود
علی
گیمم شروع کنی ۶ ماه طول میکشه، چرا این قدر ساده میخواهیم؟!
ادموند
۳شب به وقت ایران
Anonymous
شایعه بود بابا
Anonymous
اگه شما منتظر یه جنگ تمام عیاری بله خبری نشد، ولی آمریکا کارش رو تو تنگه هرمز شروع کرده و دو کشتی اول با پرچم خودش رو عبور داده.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
سکوت خبری عجیب پس از یه شایعه عجیب تر ساعت ۳ و نیمه .......
ای وای
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دوستان مهلت ترامپ قمارباز ۳:۳۰ صبح چهارشنبه به وقت تهرانه ، اشتباه نکنید
Anonymous
ای خدا گیچشون کنه که گیچمون کردن
Anonymous
ترامپ افزود این فرآیند که «پروژه آزادی» نام دارد، صبح دوشنبه به وقت خاورمیانه آغاز خواهد شد.
راست و دروغش پایگاه آفتابه چون تو همین صفحه نوشته شده
شاسوسا
تمدید میشه... میبینم چ خواهد شد🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️
Anonymous
دوست عزیز گفتش ساعت هشت صبح به وقت واشنگتن امروز و اول گفت دوشنبه صبح که این شایعات پیش اومد
Anonymous
چرا این مهلت تو هیچ خبرگزاری یا شبکه ای منتشر نشده
Anonymous
اون که گفته چهارشنبه ۳:۳۰ صبح قسمت دوم سریال برد رو نشونشون میدم یه خبر دیگه است که تایید نشده ! کسی جایی چنین توییتی ندیده هیچ خبرگزاری ای هم تایید نکرده.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ساعت ۸ صبح به وقت واشنگتن!
بامداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
قیمت افغانی افغانستان 2865 تومان ....
Anonymous
درستش اینه ۲۸۶۵۰ ریال یعنی ۱ افغانی = ۲۸۶۵۰ عدد ۱ ریالی
Anonymous
واقعا ؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨دریاسالار برد کوپر، فرمانده سنتکام، با یه بالگرد آپاچی تو آب‌های منطقه و در نزدیکی تنگه هرمز حضور پیدا کرده تا از نزدیک به عملیات محاصره دریایی ایران نظارت داشته باشه
سالاریوم
یک سوال از بچه های نظامی فهم:
دریا سالار کدوم کشور از همه بزرگتره؟
سالاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دلار ۱۹۰ هم رد رکرد.ولی کیه که براش مهم باشه.مهم اینه دو تا موشک به ناوچه زدن و نذاشتن از تنگه رد بشه. باور کنید این اعدام ها گریبان گیر همه مون میشه ها همه که ساکت موندیم.خون این بچه ها زندگی همه مونو سخت میکنه
Anonymous
باهات موافقم احساس سنگینی و تیرگی خاصی دارم هممون مقصریم و قطعا نوبت هممون میشه
Anonymous
ببخشید اشتباهی منفی دادم😔
Anonymous
حتی همون دو تا موشک رو هم به ناو نزدن ،
آرزوش رو دارن
Anonymous
داداش مدرسه هم میخواد بره اردو یکی رو میذارن سرپرست مشکل همه ما اینه که اونایی که قرار بود سرپرست ما باشند در مواقع حساس نیستن!
Anonymous
کی گفته زدن تو هم باور کردی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
مکرون مثل دیبی میمونه. والا نه ما نه امریکا برات احترام قائل نیستیم.
Anonymous
منظورش مردم ایران نیست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
سنتکام الان یه ویدیو گذاشته که آدمیرال برد کوپر فرمانده سنتکام دیروز با یه هلیکوپتر آپاچی رو تنگه هرمز پرواز کرده و از نزدیک ناظر اجرای عملیات «پروژه آزادی» بوده.
اینجا هم خبرگزاری که از اسکلت c-130 شوتی ۴۰۵ عکس گذاشته بود ادعا کرده که به یه ناو ۲ تا موشک زدن گفتن برو در خونه خودتون بازی کن.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
در جواب اون ناشناس ۱۴:۳۰ که زیر پست ترامپ بازی رو باخت گفت در خانه بمانید، گفته مجازی اعتراض میکنید باید بگم دیماه رو با چشمات دیدی، مثل تو ...نیستیم...
Anonymous
درود، اینا گ گ مجازی هستن و زیر همه کامنتها نظر میدن احتمال زیاد از پرچمیها باشه،
Anonymous
عجیبه من هر دو اینها مثبت دادم ولی نظر هیچکدوم هم قبول ندارم در عین حال
Anonymous
شما همون دی ماه هم تو خونه کنار بخاری نشسته بودی.
Anonymous
کسی که واقعا کاری میکنه طلبی از بقیه نداره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دزد اگر شب، گرم یغما کردن
دزدی ایرانسل، در روز روشن است!

قبلا که نت وصل بود، و کلی بازدید تو شبکه های اجتماعی داشتم، آخر هر دوره حدود ۵ تا ۱۰ گیگ اضافی هم میاوردم.

الان که نت قطعه و فقط سایت های داخلی رو چک میکنم، ۱۵ روز مونده تا اتمام دوره پیام اومده ۸۰ درصد مصرف کردی!!

جناب رئیس عدلیه! اگر سرتون خلوت شد از .... جوانان

یه رسیدگی هم به این دزدی ها بکنید!
یه آدم معمولی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
‼️خب مث همیشه فارس گ.گ ...و خبر "اصابت" دو موشک حذف شد و خبری جایگزین شد مبنی بر "هدف" حمله قرار گرفتن ناو آمریکایی.
بماند به یادگار.
Anonymous
حذف نشده، فقط خبرش رفته خیلی پایبن صفحه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
تو تنگه هرمز تابلو زدند ( از سمت راست برانید )
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
فرانسه : 🎯🎮
اگه گفتین معنیشو؟
Anonymous
وسط‌باز
فرانسه نه مورد اعتماد مایی، نه رژیم، نه آمریکا
مس
وسط باز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
جدیدا میگن کار ارتش بوده چه ...بازی شده
Anonymous
که موجه کنن
زن ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
باراک راوید و اکسیوس چیزی شبیه سی ان ان هستند ،کلا جدی نگیرید.
محض اطلاع کلی
Anonymous
فقط خبرگزاری وزین فارس خوبه عزیزان 🇮🇷
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ما گفتیم زدیم ، شما هم بگید زده

خوبیت نداره
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
موقع جنگ: ما رستم تهمتنیم . ما از نسل کوروش و ارش کمانگیریم . سلام نظامی به نقش رستم
همه امده اند از بی حجاب تا با حجاب
بعد از جنگ : هخامنشیان حکومت واهیست
افراد ملی به درد ما نمیخورن افراد دینی به درد ما میخورن
بی حجاب ها رو از کف خیابان جمع کنید
Anonymous
2500 سال تاریخ سراسر سیاه ستمشاهی هم میگن
Nobody
عالی و دقیق
Anonymous
حرف حقِ حق.
هستی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨فوری

❌ترور آلارم :

کشتی های آمریکایی محاصره سپاه پاسداران را شکسته و وارد تنگه هرمز شدند.
دوستدارمردم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
یادمه روز اول که کشتی توسکارو گرفتن عده ای گفتن چون زن وبچه باهاشون بود ما کاری نکردیم
الان که همه رو ازادکردن زن وبچه ای نبودیابوده باخودشون نیاوردن یا اونارو ازادنکردن؟!
دروغ مادر تمام پلیدیهاست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
یه ربع دیگه ............


لحظات حساس برای جهان
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
تا ۱۷:۳۰ ⏳️
Anonymous
هروقت تمدیدش کرديد قبلش به ترامپ هم اطلاع بدین
Anonymous
اخیییی
از صب ساعت۸ هی تایمو اپدیت میکنید😂
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
امروز متوجه شدم رضا صادقی برای دخترهای مدرسه میناب آهنگ خونده و یه عده‌ای عصبانی شدن که چرا برای ۱۷۰ دختر و پسر کودک که توسط موشک کشته‌شدن ترانه خوندی! یعنی ببین فضای مجازی و رسانه‌ها چه بلایی سر این آدم‌ها آوردن که حتی تحمل دیدن یک ترانه برای صدها بچه کشته شده هم ندارن. این نگاه خطرناکی که حاصل فرایند انسانیت‌زدایی است که هم‌دلی انسان‌ها را نسبت به دیگرانی که فکر می‌کند برای منافع او اهمیتی ندارد سال‌هاست که ذهن و زبان ایرانی را نشانه گرفته و برای این‌ روزها آماده‌اش کردن! وگرنه چه‌طور می‌شود کسی برای مثال از کشته شدن کیان پیرفلک ناراحت بشود اما از مرگ صدها کودک هم‌وطن دیگر نه تنها احساس اندوه نداشته باشد که از خواننده‌ای که برای این کودکان ترانه خوانده هم منزجر باشد! کسی که ذهن و روان سالمی داشته باشد از کشته شدن کیان همان‌قدر ناراحت می‌شود که از کشته شدن کودکان میناب. عواطف انسان اگر سالم باشد و آسیب ندیده باشد محال است بتواند در مرگ انسان‌های بی‌گناه برای منافع سیاسی خودش تفکیک قائل شود.
Anonymous
یک بام و دو هوا برتی سلبریدی ها.
Anonymous
... پس ....در دیماه چیه؟.....اگه صادقی .... داشت باید چند دهتا اهنگ بیشتر برای اون قضیه بخونه....حاجی دورتون تموم شده...
یاوه گو📢
الناس علی دین ملوکهم
...
دستم خورد مثبت دادم. پس میگیرم
Anonymous
اگه بحث بروز عواطف انسانیه به دور از ریاکاری و منفعت طلبی چرا احساسات این افراد برای دی ماه و... لبریز نشد؟
سینا
مشکل ما با اهنگ خوندنش برای بچه های میناب نیست. میگیم چرا برای بچه های مدرسه دی چیزی نخوند.
متاسفانه بعضی دوستان وقتی اسم حکومت میاد حقوق بشر و ملی گرایی شون میشکفه
Anonymous
شعر نخون عزیزم. وقتی از کشته شدن انسان ها برای باج گرفتن و سیاست بازی سواستفاده میکنی جوابش رو هم میگیری
شناسان
من نفهمیدم یعنی رضا صادقی برای کیان پیرفلک هم ترانه خونده؟
علی
معنی واقعی مغالطه رو در این پیام میشه دید. هر آدمی که ذره ای انسانیت داشته باشه از کشته شدن انسان ها بخصوص بچه ها ناراحت میشه، اما مساله اینه که وقتی به شما اجازه نمیدن در مورد کشته شدن کیان و مهسا و نیکا و سارینا و کشتار دی ماه آهنگ بسازی ،اینقد باید برای خودت و شعور مردم احترام قائل بشی که در مورد کشته های معصوم و بیگناهی که ... قصد داره از احساسات مردم سو استفاده کنه، اینکارو نکنی و وارد این بازی نشی
کیان
رضا صادقی برای کشته‌شدن کیان هم ترانه خوند!!!!!!!!!!!!!!!!

بچه‌های میناب خارجی‌ها کشتن (البته که نباید اون مدرسه در اون مکان ساخته می‌شد)، کیان رو کی کشت؟ و هزاران مثل کیان.
اون موقع‌ها خوندنش نمیاد!!!!!!
ما انسانیت‌زدا، شما انسان
Anonymous
یک‌معیار هست به نام واکنش به وقایع دی ماه..ار اونجا ابراز تاسف کرد ه مشکلی نبود
Anonymous
صادقی چرا برای جوانان دیماه چیزی نخوند؟؟؟؟ لال بود
شناس
جرآت دارن از اعدامیها بگن از ق.ع دیماه گفتن؟

فقط چیزی نون داره رو باید
Anonymous
قطعا کاملا ناراحت هستیم از مرگ ناعادلانه کودکان میناب اما از رضا صادقی حمایت نمی‌کنیم چون استاندارد های دوگانه داره ، چند ماه پیش چند هزار ایرانی بی گناه کشته شدن ، آیا براشون ترانه خوند ؟
هموطور که رضا صادقی بی طرف نیست ما هم نیستیم
Anonymous
دقیقا ما که روان سالمی داریم میپرسیم رضا صادقی چرا برای 176مسافر هواپیمای اکراینی که با موشک کشته شدن آهنگ نخوند ؟
برای دی ماه /آبان ماه و ... چطور؟
ساندویچ مغزو زبان
مهدی جان شما این چیزارو متوجه نمیشی :
مردمی که دورویی دیدن
مردمی که بازی خوردن
مردمی که از عواطفشون سو استفاده شد
مردمی که با تاریخ و آرمان هاشون بازی شد
مردمی که متوجه شدن استفاده ابزاری میشه ازشون
مردمی که اشک های دروغ دیدن که بعدش ....
مردمی که بیرحمی های غیر قابل وصف دیدن
مردمی که از دین تا سادگی و خوشدلیشون ابزار شد ...

مهدی
مردم ایران برای تک تک فرزندان ایران غمگین هستن چه اونها که زنده هستن چه اونها که کشته شدن ولی الان ...یک دو قطبی عمیق درست کرده که یک طرف استفاده ابزاری از هر چیز اتفاق میوفته ، در طرف مقابل حتا جان عزیزان وطن به حساب نمیاد .
اینجا جایی هست که اگر حمایت مردم رو میخای ۲ تا راه داری ، یا محکم حق بگو چه اینوری چه اونوری ! یا سمت مردم باش !
فقط اونوری دیگه تکلیفش روشن هست .....
اگر شعر و موسیقی هم برای حوادث دردناک دیگه آماده نداشت ( چه رضا صادقی ، چه محسن چاوشی و .....) می‌تونست زبانی بگه مردم من در غم شما شریکم . اگر به هر دلیل منفعت در یک سمت هست و انتخاب میکنند دیگه نقد شدن کمترین واکنش میتونن باشه .
نارنجی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
عجله نکن. بذار اول بچه ناوی که موشک خورده اعلام کنه زدنش، بعد شما اگه به صلاح بود گردن بگیر.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
پاوربانک هارو بزنیم به شارژ:)
۰۰۰
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
امریکا فعلا داره همرو بازی میده
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آقا تو فالس نیوز اصابت موشک شد هدف گیری
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خوبیت نداره ما هم میگیم زده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آفتاب دمت گرم، فالس نیوز به عنوان منبع خبرات میزاری!!!
آفتاب پرست
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دوستان آیا مکرون مورد احترام شما هست اگر هست مثبت و اگر نیست منفی. بعدا نیاید بگید اینهمه منفی گرفتی برو روت را کم کن .
Anonymous
برای مردم عادی که نه!
ولی هرچی بازیگر، سیاستمدار و خبرنگاره نمیدونم چرا اولین جایی که دوس دارن باشن، فرانسه‌س!!!
حتی تام.م سوغاتی فرانسه برای دربار بود!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دستیار ویژه وزیر کشور از احتمال رفع محدودیت‌های اینترنت طی یک ماه آینده خبر داد.
یعنی هرگز....
یاوه گو📢
سلام دوستان
کنکور ، انتخابات شوراها ،....را انداختند بعد از اتمام کامل خطر ادامه جنگ
اینترنت را هم دقیقا همراه همین‌ها وصل می‌کنند
Anonymous
قسم میخورم تا یکسال دیگه باز نمیشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اگر ترامپ به قولش عمل کنه ساعت ۳ و نیم ینی ۲۵ دیقه دیگه وارد جنگ میشیم
Anonymous
کدوم قول؟ چرا کسی چیزی نمیگه...
Anonymous
۳:۳۰ صبح چهارشنبه
Anonymous
شایعه بود. ترامپ همچین چیزی نگفته
Anonymous
اون شایعه بود
همسر آینده مهرانا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ساعت ۱۵:۰۵
تیک تاک تیک تاک تیک تاک تیک تاک
دیزنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
سلااااام🫡
وقت همگی بخیر🫠
خسته نباشین😊
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اینترنت ک قطعه ‌..تا میتونید دروغ بگید .‌کی ب میه
آفتاب پرست
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دیگه این هرمز واسه ما هرمز نمیشه .
Anonymous
تنگه هرمز یا ترمز
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
من ایران اروم همراه بافشاراقتصادی برمردم رو دوست ندارم اگه قراره جنگ بشه بزار همه تحت فشار باشند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
احتمالا امریکا میخواد بندر های ایرانی رو تصرف کنه اگه واقعا این کار رو کنه نشون میده برای اولین بار جرعت حمله سروقت رو داره و اتفاقی حمله نمیکنه
کاظمه حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آخ جون....جنگ شروع شد 💥🍆
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
نیم وجب باش، اما... باش.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ز پوچ جهان هيچ اگر دوست دارم
تو را اي كهن بوم و بر دوست دارم
تو را اي كهن پير جاويد برنا
تو را دوست دارم، اگر دوست دارم
تو را اي گرانمايه، ديرينه ايران
تو را اي گرامي گهر دوست دارم
تو را اي كهن زاد بوم بزرگان
بزرگ آفرين نامور دوست دارم
هنروار انديشه ات رخشد و من
هم انديشه ات، هم هنر دوست دارم
سالاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خدمتی که فرانسه به انقلاب و ج ا کرد هیو کشوری نکرده .رهبر انقلاب گذاشت تو هواپیما فرستاد ایران،باهاشون معاملات صنعتی و خوردویی کرد، الانم که همه جونه حمایتی از ج ا کرده
بازرس ژاور
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
یک منبع مطلع نظامی: ایران علاوه بر شلیک به سمت به شناورهای رزمی آمریکا، سناریوهای دیگری نیز تدارک دیده است که در صورت نیاز به آن اقدام خواهد کرد

به نظرم اژدهای حلزونی کم کم داره آماده میشه
گروهبان گارسیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
۶۳ نماینده مجلس از قوه قضاییه، بابت اعدام تعدادی از معترضان دی‌ماه تشکر کردند

چطور تونستید اینقدر ...
Anonymous
نماینده مردم نیستند که! ...
Anonymous
برام جالبه منتشر نمیکنی،
من فقط گفتم امیدوارم با اسم این سند افتخار رو تو کارنامه شون ثبت کردن باشن
Anonymous
...مگه اینها نماینده مردم و جوان‌ها نبودند !!؟؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اگه همه کشتی ها عبور کنن و درگیری نشه ، جوابتون چیه
🌚
جواب :
ما پیروزیم 🗿
بامداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
سنتکام : هیچ کشتی نیروی دریایی آمریکا مورد اصابت قرار نگرفته است.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی: حوادث دی‌ماه دیگر تکرار نخواهد شد
مردم ایران اکنون به‌شدت تحت تأثیر جنگ ناعادلانه و تحمیلی آمریکا و اسرائیلی‌ها قرار دارند و به همین دلیل هم مردم به رغم مشکلات جاری از کشور و نظام خود حمایت می‌کنند و چنین خطری مانند اتفاقات تلخ دی ماه وجود ندارد.

اصلاح طلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا
گفتگوی ملی
گمونم این آقای مرعشی تو فکر اینه بشه ریس جبهه اصلاحات جایگزین سرکار خانم آذر منصوری ، اما آقای مرعشی زهی خیال باطل 😏😏
Anonymous
از جلو دفتر وزارت ارتباطات چخبر؟😏
پیچوندین و نرفتین؟!😁
Anonymous
پس این صحنه ای که من دیروز سمت انقلاب دیدم چی بود ؟ ۵۰ تا ماشین مثل مد مکس نظامیا روی سقف ماشین خودشونو با طناب گیر داده بودن و رژه میرفتن ؟ پ این کارا واسه چیه ؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
پس از این ادعای سپاه اسرائیل دوست داشت این ادعا حقیقت داشته باشه...
دادوبیداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خبر این اعدامها رو میبینم یاد خلخالی میرفتم اینهمه اعدام کرد و.......
دارک گوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
⭕ اسکای اسپورت: موشک شلیک شده مشقی بوده
عموفری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اندوه ایران کشت مارا🖤🖤🖤
Anonymous
مملکت چند هزار ساله را اندوه نخورید. خودش راه خودش را همیشه پیدا کرده و خواهد کرد. درسته سیصد سال دیگه عقب افتاد ولی سربلند و سرافراز باز خواهد گشت
بهار
و اما جوانی ما پس چه🥺
نخبه سیگار فروش
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
فوتبال ؛؛؛ اگر هر شلیک توپ رو گل حساب کنیم ،
احمد مومن زاده مهاجم سابق استقلال الان اقای گل کهکشان بود .
هر بازی ۳۰ تا توپ شلیک میکرد هر ۳۰ بازی ۱ گل میزد .

متاسفانه در ایران هر شلیک موشک رو برابر با برخورد میدونن .
اما حقیقت برعکسه.. هر برخورد یعنی یک‌شلیک موفق.
آفتاب پرست
همین جسارت شلیک کردن که بیفایده است را هم اینها موفقیت میدانند. تازه مرگ بر آمریکا گفتن هم برایشان پیروزی است چه رسد به شلیک ناموفق.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
یک نماینده ... گفته امارات رو به دوله شتر سواری بر می گردونیم
اولا حکومت خودش بدون شلیک گلوله اجنبی، ایران را به عصر حجر برده
ثانیا درآمد امارات از شتر سالی 500 میلیون دلاره که تو تو خواب هم نمی بینی. برای شترسواری تو امارات. گردشگران از یک سال قبلش باید نوبت بگیرند
Anonymous
این نماینده اسمش خضریان است . با ۳۸۲۰۰ رای نماینده شده . سواد درست و در مونی هم نداره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اگر فارس گفته صددر صد دروغ و بلوفه
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بعضیا فکر میکنن که اگه یه کشتی گیر جوون بیاد حمیدسوریان بازنشسته شده رو شکست بده خود به خود میشه قهرمان چنددوره المپیک و جهان
آفتاب پرست
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
مدیر محترم آفتاب سرکار آفتابگردان که اداره سایت آفتاب با شماست اینقدر سانسور نکنید دنیا دو روز بیشتر نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
فقط چیزای مزخرف به زور اعمال میشن ، وگرنه اگه یه چیزی درست باشه دیگران میرن سمتش
Anonymous
طلا بگیرن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
63 نفر از "اعضای" مجلس، از قوه قضاییه برای "اعدام ها" تشکر کردند.

بماند به یادگار...
آفتاب پرست
مجلس دفعه بعد بعد از آتش بس در راس امور است بی بی.
Anonymous
اینها نماینده مردمند یا ... ؟؟!!؟؟
Anonymous
لیستی هم منتشر کردن. لطفا بهمراه لیست شان بگذارید برای آینده.
Anonymous
خدایا شکرت تو این کشور هیچ پست و مقامی ندارم
Anonymous
به زودی ما هم به خاطر اعدام ها تشکر خواهیم کرد
اندکی صبر سحر نزدیک است
بی‌نت
میگن ...می‌تونه انتها نداشته باشه. اینم نمونه‌ش
Anonymous
بخش وحشتناک قضیه اینه که اینها قرار بود وکیل مردم باشن
Anonymous
بهترین نظر ۱۵:۰۰
ایران برای همه ایرانیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
درود
دوستان تا حالا حتما دیده اید مثلا عراقچی حرف عجیب و غریبی می زند اما چرا ؟ ایشان هدفش افرادی همانند ما نیست ، مخاطبش فقط گروهی خاص هست . به نظرم عزیزان ، سیاست جذب حداکثری را کنار گذاشته اند
اما یک سوال از آقای پزشکیان ، به هر حال بخشی از ملت بزرگ ایران با سیاست های شما موافق نیستند ، آیا این فکر را کرده اید اگر فردا روزی آمریکا ، چین و روسیه در سطح کلان به توافق برسند ملت ایران چه باید کنند ؟
جناب آقای پزشکیان تغییراتی در سیاست های داخلی لازم است ، شما به عنوان ریس جمهور و مجری قانون اساسی موظفید ، تغییراتی در سیاست های داخلی انجام بدهید . مثلا سیاست های جذب حداکثری ( با قدرتی به مراتب بیشتر از قبل ) حتما حتما در دستور کارتان قرار گیرد.
یاوه گو📢
در ایران ((...))
هر طرح ، برنامه‌ یا تغییری نیازمند خواست راس قدرت هست
پس آقای پزشکیان رییس جمهور نیستند رییس بخشی از دستگاه اجرایی هستند که در حوزه‌ ای که با نظر راس حاکمیت مغایرتی ندارد اقدام کنند
در اصطلاح ساده‌تر رییس جمهور ماشین امضا نظام هست
یام یام
اصلاح طلب:
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
«فارس: اصابت دو موشک به ناوچه آمریکایی در پی بی‌توجهی به هشدار ایران»

خبرسازی برای دل‌خوش کردن و سرمست کردن امت...
Anonymous
اخه اصابت کنه بعد فرار؟😂😂... دوتا موشک بخور تو ناوجه بعد ناوچه سالم باشه فرار کنه؟
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
تو محل ما یه نوجوون ۱۷ ساله بود قد و هیکل معمولی داشت.
این یه روز میره کافه گنده منطقه رو میبینه یه چیزی بهش میگه
طرف بلند میشه بیاد ادبش کنه میبینه که ناجوانمردانه است .
اینا حداقل ۵ وزن مبارزه اختلاف دارن. چیزی نمیگه و برمیگرده.
ایشون فکر میکنه شده گنده منطقه و شروع میکنه به بستن محل
آفتاب پرست
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
همان‌قدر که نتیجه جنگ مهم است برای ترامپ ، .. یک پیروزی میخواهد که ج ا به هیچ عنوان نتواند حتی ذره ای ادعای پیروزی کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
توافق یواشکی ؟؟ دارین در مورد کشور حرف میزنین نه یه خونه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
کانال ۱۲ اسرائیل:
ایران پس از بی‌توجهی آمریکا به هشدارهایش، دو موشک به سمت ناو جنگی آمریکا در نزدیکی جاسک شلیک کرد
آفتاب پرست
شلیک کرد که کرد نتیجه اش چه بود ؟ ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
جز ارزوهاشونه که ب ناو امریکایی موشک بزننن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دوستان چند تا پرسش:

۱- کافی نت ها به اینترنت دسترسی دارن این روزها؟
۲- میشه با لپ تاپ خودمون اونجا وصل شیم؟ (اجازه می دن؟)
۳- قندشکن هم دارند؟

پ.ن. اینها تنها چند تا پرسشن. سپاسگزار میشم اگه پاسخ بدید.
منفی و/یا مثبت دادید تندرست باشید. فدای یه تار موتون.
شرقی غمگین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
این فرار چیه همش میگین پا به فرار گذاشت!!!!
ناوچه موشک خورده باید غرق بشه نه که دنده عقب بگیره و الفرار...
مگه اینکه اصلا نخورده باشه...
گفتین که بگیم خورده؟ باشه مام میگیم خورده .‌بچه ها شمام بگین خورده.✌️😂
Anonymous
خورده😅
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
امروزم هیچ اتفاقی نیفتاد.. من افسردگی دارم و زمان زیادی از روز رو‌به دیدن اینستا و تلگرام و غیره میگذروندم که از افکار …. بیام بیزون الان دیگه به ته خط رسیدم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
احتمال زیاد حمله امریکا جهان خواربه تنگه هرمز ساعت ۳:۳۰ انجام شه خدا رحم کنه با این ادعای سپاه یعنی جنگ شروع شده با این همه خطر اموزش پرورش شرایط رو عادی برای برگزاری امتحان ها اعلام کرده
Anonymous
چرا 3:30؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
شلیک موشک توسط آمریکا تکذیب شد
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🉐️ بیانیه جدید سنتکام:


✅حقیقت: هیچ کشتی نیروی دریایی آمریکا مورد اصابت قرار نگرفته است. نیروهای آمریکایی از «پروژه آزادی» حمایت می‌کنند و در حال اجرای محاصره دریایی بنادر ایران هستند.
صورتضخمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ببین یه وقتی هست طرف خودش سواد نداره اما پسرشو با سواد تربیت میکنه
چطور میشه یک نفر اینهمه مدت حتی دو خط زبان نخونده باشه؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
شلیکها بصورت اخطار بوده یه مسیر داره باز میشه از طریق ابهای عمان در واقع کشتیها از ابهای سرزمینی عمان استفاده میکنن اینجوری ایران اگر دخالت کنه که تجاوز اشکار هست اگر دخالت نکنه قضیه بستن تنگه کلا تعطیل میشه میره و در اخر چی موند واسمون محاصره دریایی ایران توسط امریکا . برادرا ابتدا صلوات جمیل سپس صبر جزیل
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
جو ندید. اخبار امثال فالش واسه ... وانتی تهیه میشه. هیچ ناوی زده نشده.
دل صد پاره
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
همه تو زندانیم فقط جاهامون متفاوته
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آفتاب بدون اینترنت چکار می کنی این روزا
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
من به عنوان یک ایرانی آرزوم هست یک نظام مثل آمریکا داشته باشیم
اما آیا آمریکا اجازه می‌دهد یک نظام دیگر مانند خودش در جهان وجود داشته باشد؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
📍باراک راوید خبرنگار به نقل از مقام امریکایی اصابت موشک به ناو رو رد کرد …جالب شد
هوشی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اقایان استارمر و پدرو سانچز نخست وزیران بریتانیا و اسپانیا خانم ملونی نخست وزیر ایتالیا اقای مکرون رئیس جمهور فرانسه و اقای مرتس صدر اعظم المان میشه واضح مشخص کنین کدوم سمت هستین؟ شما که تو حوادث دی ماه به شدت منقد رژیم بودین و میگفتین زمان تغییر در ایران فرا رسیده
جنگ که شروع شد اولا شما متحد ایالات متحده بودین و دوما هفتاد سال مدیون پشتیبانی امریکا حالا درسته دل خوشی از ترامپ ندارین ولی اصل موضوع اتحاد شما با امریکا بود که اینجا مردود شدین من نمی دونم ج. اچه منفعتی براتون داره یا چه خطر خیلی بزرگیه که ریسک از دست دادن حمایت امریکا رو بطور جدی پذیرفتین؟ بعلاوه شما که مدعی حقوق بشر و... هستین چطور چشاتون رو از این همه نقص اشکار حقوق بشر توسط ج ا میبندین؟ واقعا شرم بر شما
سام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
هر چه بدبختی داریم از توده ای های وطن فروش داریم.
✌🏾
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
به یک ناوچه نه ناو، دو تا موشک اصابت کرده و غرق نشده، اوتقدری سالم بوده که عقب نشینی کرده
بابا 🤦🏻
درفش کاویانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
سنتکام اصابت موشک به ناوچه را رد کرد
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
⭕️ ترور آلارم:

ناوهای جنگی آمریکا محاصره سپاه را شکسته‌اند و در حال ورود به تنگه هرمز هستند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
کسی می‌تونه این خبر رو تحلیل کنه ؟؟
‼️‼️ حسن نتاج، نماینده مجلس شورای اسلامی: داشتن بمب اتم، جهت ترساندن دشمن استفاده می‌شود و نباید به هیچ وجه این بمب را برای مردم استفاده کنیم، مگر اینکه اتفاقی بیفتد و ضعیف شده آن را در جاهای حساس مانند سیستم‌های نظامی استفاده کنیم
@khabarfarda_ir
غیر قابل نشر
یعنی اونقدر .. که از انداختن بمب اتم رو سر مردم ایرانم برا نجات خودمون واهمه نداریم !!!
اینترنت!!!
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
انقدر پیام نوشتم منتشر نکردی آفتاب که کلا سه روز در بی خبری محض بودم و نیومدم سایت

ولی نشستم سریال هایی که تو لبتاپ داشتم رو نگاه کردم

دوستان سریال باز و فیلم باز یه سوال برام پیش اومده ، کلانتر هوود توی سریال بنشی کسی رو قلم نگرفته برای ....

یا اینکه پراکتور آخرش معلوم نشد که کشته شد یا نه !! عجب نمیری بود این بشر :)
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
باهوش مثل ترامپ

با حمله موشکی به ناوچه ( اگه حقیقت داشته باشه ) 👇

مجوز از سنا و کنگره و جلب رضایت دموکرات ها گرفته شد

خواهیم دید چه خواهد شد ...
Anonymous
امریکا تکذیب کرد...مثل اینکه فارس جو الکی داده
خانم آقا مرتضی
فک نکنم موشکی زده باشن
Anonymous
این خبر رو فقط فارس نیوز گذاشته و همه دارن از اون نقل قول میکنن
Anonymous
طبق اعلام خبرنگار آکسیوس که خبرگزاری های داخلی هم خبرش را پوشش دادند، تکذیب شده و هدف قرار نگرفته است
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اگر این شلیک موشک توسط سپاه صحت داشته باشه و دروغ گنده ... نباشه
۱. خدا رو شکر
۲. ناوچه‌ای که دو تا موشک خورده چطوری به سرعت عقبگرد کرده و فرار کرده؟
۳. این ناوچه الان باید غرق میشد مثل دنا که با یک موشک غرق شد
پس بازم ...
حالت بعدی هم رهگیری موشکها توسط ناوگروه آمریکاس
...
پوریا
شلیک موشک به سمت ناو آمریکایی با اصابت به اون تفاوت داره ؛ شلیک انجام میشه اما ناو اونا رو رهگیری و منهدم می‌کنه ؛ حالا در این یک مورد خاص باید دید شلیک منجر به اصابت هم شده یا نه ؟
Anonymous
دقیقا گفتن اصابت
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
یک مقام ارشد آمریکایی، گزارش خبرگزاری فارس درباره اصابت موشک‌های جمهوری اسلامی به یک ناوچه آمریکایی را رد کرد.
دانشمند علوم سیاسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
چقدر ساده اید پشت پرده توافق شده اینها همش نمایش است حتی جنگ هم نمایش بود
Anonymous
آره حتی همین آفتاب هم نمایشه در اصل اینجا اینستاگرامه
Anonymous
خوشبحالت ساده نیستی 😉😉
یه آدم معمولی
من ... تو دانشی که تو دانشمندش باشی❤️
Anonymous
بازم شما پیچیده ها شروع کردین
Anonymous
یادش بخیر مادربزرگم میگفت زمان جنگ جهانی هم کمونیست ها همینو میگفتن :)
مهدی
ساده شماییدکه انقدرسطح پایین فکرمی کنید
نادان علوم سیاسی
میگن حتی ترورها هم نمایش بوده
بستن تنگه و محاصره هم نمایشه
اصلا خود تو و من هم نمایشیم برای فریب افکار.
دکترx
مسخره اظهارنظرمی کنید ومثبت منفی می دهید معلوم نیست دلتان نمی خواهد توافق شود که منفی می دهید یا منکر انجام توافق هستید درهر حال از برخورد انفعالی وبی برنامه امریکا بیشتربنظر می اید توافقاتی انجام شده ودرحال کامل شدن است وبستگی به خواسته هیچکسی هم ندارد ومعاملات ملکی فقط درفکرمنافع مالی است چه خانوادگی وچه برای امریکا
یام یام
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
*خبرنگار آکسیوس: مقام ارشد آمریکایی ادعای اصابت موشک‌های ایرانی به کشتی آمریکایی را رد کرد. هیچ برخوردی با نیروی ایرانی نداشتیم *
🌐
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🉐️ ترامپ:
به کشتی های پشت هرمز، یک راه معرفی کردیم که مین گذاری نشده است، آن ها را تا ساعاتی دیگر اسکورت می‌کنیم تا عبور کنند، اگر ایران جلوی ما را بگیرد درگیر می شویم
خبرخوان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴آکسیوس:

یک مقام آمریکایی ادعای ایران مبنی بر هدف قرار دادن یک ناو جنگی آمریکایی با موشک را تکذیب کرد
دکترx
خواهیددید دروغ می گوید
رویا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
جلسه سخنگوی وزارت امور خارجه در امروز
خبرنگار: آمریکا ابرقدرت است چرا شما عقب نشینی نمی کنید و با آمریکا کنار نمی آیید؟
بقایی: ما هم ابرقدرت هستیم

مردم ایران:🤦
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
من تا الان راجع به مفاهیم اصابت ، موشک و ناوچه دچار مشکل شده ام . طبیعتا هر کدام از موشک های ساحل به سطح که مورد استفاده قرار گرفته باشد ، با برخورد دو فروند به یک ناوچه ، آن ناوچه نباید قابلیت تحرک در حدی که از منطقه خارج شده باشد را دارا باشد .
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
یک مقام آمریکایی ادعای ایران مبنی بر حمله موشکی به یک کشتی جنگی آمریکا را رد کرد.

@Alarabiya_far
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بازم ... پروپاگاندا....همش رجز توخالی... بدون سند و مدرک
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
فالس باز هم فالس گفته!
کورش
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ناوچه امریکایی رو که با موشک زدید و گوشش رو پیچوندید دمش رو کولش نگذاشت و فرار نکرد؟؟؟؟
یادمون نرفته آخرین باری که فارس خبر داد یک ناوچه امریکایی به سمت یک نفتکش ایرانی اومده بود با شلیک قایقهای تندرو پا به فرار گذاشت ولی دو روز بعد معلوم شد ناوچه فرار نکرده بلکه نفتکش رو تصاحب کردند و ترامپ هم گفت نفتش مال امریکا شده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خبر حمله موشکی به ناو امریکا منجر به افزایش قیمت دلار در ایران شد خخخخ
ساناز
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
جانفدا یعنی با دست خالی مقابل گلوله دشمن قرار بگیری برای وطن🖤
اکبر شاه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
نمی دونم چرا منم مثل وانتی ها و اتباع یمن لبنان افغانستانی که شب ها تجمع میکنن دوست دارم جنگ بشه امریکا بزنیم😅😎
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خوب امروز روزی هست که حاج محسن باید نشون بده که چی در آستین داره! ببینیم چند تا ناو میره قعر دریا..
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
چرا خبرها همش تناقض منطقی داره ، اگه موشک خورده باید غرق بشه ، نه اینکه بتونه برگرده ، یا اصلا موشکی شلیک نشده ، یا موشکش ... !
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دیگه اینترنت وصل نمیشه و دیگه ما رو نمیبینید روی زمین
منبع:خبرگذاریه پیرمرها
Answer
B
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
شلیک کردن ولی اصابت نداشته طبق خبر اکسیوس
Anonymous
هوایی شلیک کردن
وینستون
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🛑 آکسیوس

به‌ نقل از یک مقام آمریکایی: ما هر موشک یا قایق‌‌تندرویی از طرف ایران که بخواد با استقرار کشتی‌های دریایی ما مقابله کنه رو منهدم میکنیم. یا به‌زودی شاهد یک توافق قابل‌اجرا خواهیم بود، یا رئیس ‌جمهور اونارو بشدت بمبارون میکنه.
Anonymous
گزینه ی ۳
آفتاب پرست
ریس جمهور پزشکیان آنقدر ها هم که فکر میکنید و نشون میده ..نیست ها.
اشعه ایکس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
⛔ فارس: اصابت دو موشک به ناوچه آمریکایی در پی بی‌توجهی به هشدار ایران

📌 اگر فالس ایندفعه راست گفته باشه ، منتظر واکنش آمریکا باشید
Anonymous
بشنو و باور نکن
برای مصرف داخلی(پرچمیها) ست
Anonymous
ناوچه موشک خوروه هم به جای غرق شدن، پا به فرار گذاشت
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
روز خود را با اعدام شروع میکنند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
قرار بود کاخ سفید حسینیه بشه ، با این وضعیت اقتصادی ایران شد ... ، به قله نزدیک شدیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
همون روزی که ترامپ گفت در خانه بمانید تا ما بگیم، بازی رو باخت،
Anonymous
حالا می‌گفت بیا خیابون حتما شما میرفتی.
یا مجازی هستی و دوست داری بقیه برن.
بشین سرجات و فکر بیخود نکن
عمراااااالااا
Anonymous
بهترین تصمیم رو گرفت شما فقط داری مقطعی در یک بازه زمانی به این جنگ نگاه میکنی، ترامپ پیروزی جنگ را با کمترین تلفات میخواد
بابک
ترامپ خیلی وقته باخته.جرات بیانش رو نداره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
چطوری دو تا موشک خورده به ناوچه نتونسته غرقش کنه
Anonymous
فارس کلا زیاد لاف می زنه . از نظر فارس. آمریکا و اسرائیل کلا محو شده اند
Anonymous
تمام ناوچه های آمریکا ضد انفجار هستند
Anonymous
فقط زمانی غرق میشه که خود ناوچه بیاد خودشو بزنه به موشک!!!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دانشمندان پلاستیک زنده‌ای ساختند که می‌تواند با دریافت دستور، خود را تخریب کند.

به گزارش ایسنا، محققان یک الکترود پلاستیکی پوشیدنی از پلاستیک زنده ساختند که ظرف دو هفته به طور کامل تخریب می‌شود.
Anonymous
اونا کجا هستن ،
ما کجا🤢
موسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
با موشک به یه ناوچه حمله کردن افتادین توی تله ترامپ
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دو تا موشک زدند به ناو
باید غرق می شد اما می گویند از منطقه رفت
این موشک ها از چه جنسی هستند
Anonymous
موشک های صلح آمیز
آفتاب پرست
از یک گوش کشتی موشک وارد و از گوش دیگه کشتی خارج شده .
ناشناس آخر خط
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🌑🌑🌑

همه شهر ایران جگر خسته‌اند
به کین سیاوش کمر بسته‌اند

خور و ماه گفتی به رنگ اندر است
ستاره به چنگ نهنگ اندر است

تو گفتی نه شب بود پیدا نه روز
نهان گشت خورشید گیتی‌فروز

همی سنگ مرجان شد و خاک خون
سراسر سر سروران شد نگون

فردوسی
Anonymous
سه بار تابحال شاهنامه را از ابتدا تا انتها خواندم بازهم دوست دارم بخوانم ❤️❤️❤️
همشهری کین
ساده دل بیچاره کسیکه بین فارس و آفتاب فرق میگذارد
خاتمی با خاتمی و روحانی با جلیلی فرق ندارند
خاله خانباجی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دیگه آتش‌بس چطوری باید بشکنه؟ اون شب به شب توو آسمونت می‌چرخه. اونور رو هم که داره حسابی میزنه و منفجر میکنه. اخطار قاطع میدی؟ خیلی قاطع؟ خیلی خیلی قاطع؟ مگه نگفتی از ورود ناوچه ممانعت قاطع کردی؟ پس چطوری اومد و دوتا موشک قاطع‌تر زدی؟
دخترک کبریت فروش
همه چی به کنار….
ناوشکن موشک خورده هم قاطع فرار کرد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
‼️‼️ #فوری | روابط عمومی ارتش اعلام کرد: با اخطار قاطع و سریع نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، از ورود ناوشکن های دشمن آمریکایی اسرائیلی به محدوده تنگه هرمز ممانعت شد

جنگ شروع شد؟
مزاحم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
کمال همنشینی گلشیفته فراهانی چپ مسلک در مکرون اثر کرده
Anonymous
بابای گلشیفته فراهانی هم توده‌ای بوده
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ناو جرالد فورد چندماهی در ونزوئلا بود و قرار بود بره ساحل امریکا برای استراحت و بقیه نگهداری ها و تعمیرات.
منتها به خدمه گفتن که این به ماموریت یکماهه هستش.
الان اینا سه ماهی بیشتر از حد موندن.
نکته دوم اینه که احتمال اینکه با شروع جنگ نیازی به پشتیبانی در دریای سرخ باشه کمتر شده.شایدم حس میشه واقعا اونجا نیازی نیست موندنشون
دکترx
انچنان نظرات فنی وحرفه ای درامورنظامی می دهیم که دهان پیت هکست باز می مونه که چرا به عقل خودش نرسیده بود بگه .ماایرانیها دراظهار نظر درکلیه امور کم نم اوریم این را ازخواندن عکس MRIدراتوبوس توسط مسافر بغلی فهمیدم
سینا
اولا که هر کسی ازاده نظر شخصیشو بگه
۲.لزومی نداره فقط هر کسی که جلوی اسمش دکتر و تحلیلگره صحبت کنه و بقیه پامنبری اش شویم
۳.خیلی از کسانی که اینجا کامنت میزارن علاقه شخصی یا به اجبار سیاست این مطالب رو یاد گرفتن.
تو دنیای امروز پیداکردن اطلاعات خیلی راحته.
تو همین کامنت ها حداقل چند صدنفر میدونن مشخصات فلان ناو چی هستش و چی داره .
بعدم ما مثل شما ارزوی شخصی نمیگیم
چند تا دلیل هم داریم
درفش کاویانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اصابت2 موشک به ناوچه امریکایی
امریکا دیگر به مجوز نیاز ندارد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
هیچ خبر خاصی از حملات به ناوهای آمریکا درنیومده، ...، تا ببینیم چه خواهد شد
لیبرال
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
یک ساعت دیگه میگن یه قایق ماهیگیری رفته کنار ناو آمریکایی گفته : هوی میری بیرون یا بیرونت کنم و طرف آمریکایی فورا در رفته.

خودتون حدس بزنید ممکنه کی اینو بگه
Anonymous
لابد همون پیرمرد عشایر با برنو اش
شایدم اون چوپونه
شایدم این دخترا ی تو عکسها که تفنگ دست میگیرن
.؟!
Anonymous
اون نماینده که میخواد امارات رو دوباره شتر سوار کنه 😄😄
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
پادکست انور خوجه حاکم کشور آلبانی جزو بزرگترین دیکتاتورهای جهان و برید گوش کنید ؛ شگفت زده میشید !!! انگار ...دقیقا نسخه ی تناسخ شده ی آلبانیه !!! مگه میشه انقدر شباهت بین اتفاقات !!! انگار کاربن گذاشتن رو تاریخ !!! مو به مو ...... ...؛ لعنت به این دنیا که اون فاجعه رو دوباره در تاریخ تکرار کرد ...
Anonymous
از کجا گوش بدیم ؟ تو سایت رخ پای نمبشه
یام یام
میشه یکم بیشتر توضیح بدید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
امریکا بابک زنجانی رو چرا نمیگیره؟ همه جوره مهره ایناست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
مطمئن باشید اگر این ها می توانستند همان سال اول ایران را مثل کره شمالی اداره می کردند
اما
به خاطر گذشته نسبتا ملی گرایی ایران از دوره مشروطه به این سو
این حکومت مجبور بوده همیشه خودش را با قبل مقایسه کند از هر نظر
همانطور که مردم هم مقایسه می کنند
اگر کره شمالی گذشته و دوره معاصر مثل ایران داشت به این شکل بسته نمی شد
هر چند موقعیت جغرافیایی و سیاسی و تاریخی که ایران دارد هر کشوری ندارد و مقایسه با کره از بنیاد اشتباه است.

در کل ایران و ایرانی آینده بسیار روشن و خوبی داره
مطمئنم
چون در دوره معاصر بسیار پویا بوده و برای آزادی و عدالت و مدرنیته تلاش زیاد کرده و خون های زیادی ریخته

اشتباه هم کرده
اما این اشتباه ها در جهت رسیدن به آرزوها بوده وگرنه از قصد نبوده
گفتگوی ملی
تحلیل بسیار عالی و حرفه ای بود ، پیداست این تحلیل گر بسیار کارکشته ، اهل مطالعه و از قدرت تجزیه تحلیل بسیار بالایی برخوردار هست 👏👏👏
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آفتاب گرامی لطفا منتشر بفرمایید:

هموطنان گرامی و شریف،

قیاس ایران پیش از اسلام با دوران کنونی، قیاسی مع‌الفارق، مغالطه و زمان‌پریشی است. ایران اسلامی هیچ ارتباطی با ایران باستان و آیین زرتشت ندارد. خواهشمندم از تکرار دروغ‌ها و تهمت‌هایی که ایران‌ستیزان، توده‌ای‌ها، مارکسیست‌ها و ...و امت گرایان در صد سال اخیر به ایران پیش از اسلام زده‌اند، خودداری کنید.

**نظام طبقاتی و کاست در ایران باستان:**

* **نظام کاست در ایران سابقه نداشته است:** نظام کاست، مختص شبه قاره هند است.
* **طبقات اجتماعی بر اساس اصناف:** در ایران پیش از اسلام، نظام طبقات اجتماعی بر اساس اصناف و تخصص افراد برقرار بوده است، نه بر اساس کاست. به عنوان مثال، یک پزشک نمی‌توانست به راحتی شغل خود را تغییر داده و به ساختمان‌سازی بپردازد. برای هر طبقه و صنف، دارا بودن صلاحیت و مهارت لازم ضروری بود.
* **داستان کفشگر و شاهنشاه خسرو انوشیروان:** این داستان، که باید با دقت خوانده شود، به سوء استفاده و رانت‌خواری مربوط است. در آن زمان، دولت ایرانشهر از افراد توانمند درخواست کمک مالی می‌کرد. فردی که کارخانه کفش‌سازی داشته و به زبان امروزی یک "کارخانه‌دار" محسوب می‌شد، قصد داشت مبلغ کلانی به دولت کمک کند. در عوض، از شاهنشاه درخواست کرد که پسرش را وارد نظام دبیری (دیوان‌سالاری) کنند. شاهنشاه این درخواست را نپذیرفت؛ نه پول را پذیرفت و نه اجازه داد پسر کفشگر، صرفاً به واسطه ثروت پدرش و بدون داشتن صلاحیت لازم، وارد دستگاه دولتی شود، چرا که این عمل با اصل "اشا" (راستی و عدالت) و "داد" (دادگستری) در تضاد بود.
* **حریف تاریخ توسط چپ‌گرایان:** چپ‌ها و توده‌ای‌ها این داستان را تحریف کرده و سعی در ممنوع جلوه دادن سوادآموزی برای پسر کفشگر داشتند. از دل این تحریف، نظام کاست هندی را به نظام صنفی و شایسته‌سالاری ایران باستان نسبت دادند.

**مقایسه روحانیت اسلامی با موبدان زرتشتی:**

هموطنان عزیز، کیش و آیین زرتشت، همان نسبتی را با فرهنگ و هویت ایرانی دارد که آیین موسی (ع) با هویت بنی‌اسرائیل و اسرائیل. آیین زرتشت را نباید تنها به چشم یک مذهب دید، بلکه باید آن را موتور اصلی هویت ایرانی، و سازنده و قوام‌دهنده و پاسبان آن دانست.

با مطالعه "گات‌ها"ی زرتشت، منظور روشن‌تر خواهد شد. بیش از هزار سال پیش، فردوسی بزرگ، شاهنامه را بر اساس شاهنامه ابومنصوری (که از بقایای "خودای‌نامگ"های پیش از اسلام و نزد موبدان نگهداری می‌شد) به نثر فارسی برگرداند. این نشان می‌دهد که موبدان در تدوین اولیه شاهنامه نقش داشته‌اند. امروزه نیز اگر با موبدان زرتشتی گفتگو کنید، درمی‌یابید که دغدغه اصلی آن‌ها، "مهر ایران"، "فر ایران" و "شکوه ایرانی" است.

فرّ، فرهمندی = شکوه و محبوبیت و والایی

در اوستا، بارها "فر ایران" و "فر کیانی" ستوده شده است. مزدیسنان، نماز صبحگاهی خود را با این عبارت آغاز می‌کنند: "مَسُ وَهُ پیروزگر باد مینوی مهر ایران".

امیدوارم این ویرایش، متن شما را مرتب‌تر و روان‌تر کرده باشد.
Anonymous
حداقل اون پاسخ آخر هوش مصنوعی به پرامپتتو پاک میکردی :)))
Anonymous
۱۷:۵۲

بله فراموش کردم بردارم، اصل متن را تایپ کردم، خیلی لحن تند و کمی سنگین، برای همین از gapgpt استفاده کروم تا متن رو مرتب و روانتر کنه،
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
... دیگه اینترنت وصل نمیشه که...
گربه نارنجی دکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اینکه به امارات پریدن فقط ی دلیل داره...
آره حساباشون بستن
خودشون هم انداختن بیرون...
ازم چیزی نمونده
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
رجز خوانی با ابر قدرت دنیا .من واقعا میترسم .شماذشجاع هستید ‌.بایدداین ۴۷ سال رو جانفداها حال ترامپ رو و آمریکای جهان خوار رو بگیرند پیش به سمت پیروزی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
👑 🤴 👑 🤴
Shin
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
من نظر شخصیمو میگم ما هممون می خوایم کشورمون خوب بشه اوضاعش از همه لحاظ ولی الان تا یه جایی از دست هر کودوم از ما برمیاد که در جهت این بهتر شدنه گام برداریم. اول از خودمون شروع کنیم درست زندگی کردن رو کاری که اشتباه و ظلم در حق هم وطنمونه رو انجام ندیم، ترس به دلامون راه ندیم و اجازه ندیم جلو چشممون حق کسی رو بخورن. سعی کنیم پیشرفت کنیم حقمونو به زورم شده بگیریم میدون رو خالی نزاریم برای اونایی که ما رو به این وضعیت انداختن که راحت توی همه جا مانور بدن با تلاش ۱۰۰ برابری نسبت به قبل ... بگیریم دستمون. با میدون خالی کردن و ناامیدی هیچی نسیبمون نمیشه. به هر حال ما یه عمری داریم که باید بگذرونیمش هر طور شده پس سعی کنیم هر روی برای بهتر شدن اوضاعمون تلاش کنیم. بدون جنگیدن قطعا موفق نمیشیم ولی اگه بجنگیم شاید موفق شدیم. و ادمی با امید زندس.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
‼️‼️فارس
اصابت دو موشک به ناوچه آمریکایی
ایران
... فقط به سمت ناو هدف گرفتن از صد کیلومتری ناو رهگیری و تو اسمون منهدم شده
ازم چیزی نمونده
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دیگه ترامپ ،مرذم عادی ایران نیست که ........بهش برسه .حسابی برای جنگ آماده باشید .این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
امروز از اون روزهاست! باید دید چی میشه.. نیویورک الان ساعت 6 صبح هست. ترامپ هنوز خوابه..
پوکرمن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ظاهراً ترامپ یه raise سنگین داده.
ج‌ا یا باید call کنه, که بعنی چیپهای بیشتری بریزه وسط
یا fold کنه که یعنی کل pot میشه واسه یانکی.
یا reraise که با all in خیلی فرقی نداره.
0_0
چرا مثل قالیباف حرف میزنی؟ :|
Anonymous
اونا که منفی میدین، برید پوکر یاد بگیرید ضرر نمیکنین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آفتاب حالا که دسترسی به اینترنت نداریم حداقل اجازه بده اینجا انتشار بدیم.
از امدن حضرت دلدار نوشتند
در طالع ما حسرت دیدار نوشتند
صد پنجره بغضیم ازین حجم تحجر
اهیم که بر سینه  دیوار نوشتند
گفتند بخواهید هر انچیز که خواهید
ما گل طلبیدیم ولی خار نوشتند
من گیجم از این گردش تکراری دنیا
تقدیر مرا با نوک پرگار نوشتند
هر بار که از بارش ظلمت گله کردیم
از حکم خداوند به رگبار نوشتند
گفتیم که در مذهب ما عیش و طرب نیست
از رقص جوانان به سر دار نوشتند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
يه وصفى كنم از تصاوير جزيره كيش... كه در خبرهاى آفتا عزيز اومده بود... يعنى ديگه چرا آنتاليا بريد؟ ...
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
فقط نخندینا
بقایی در ادامه سخرانی هاش اعلام کرد
ما ابر قدرتیم
دیروز هم گفته بود ما به تضمین ایالات متحده آمریکا نیاز نداریم
تضمین ما قدرت ماست
وقتی از اون چیزی که هستی میخای خودت رو بزرگتر
نشون بدی
مجبوری اینترنت ملت ایران قطع کنی
چون میان همین موضوع بهت یادآوری میکننند
شما هم از شدت واقعیت ملت رو سربدار کنید
هیچ
یاد قورباغه‌ای افتادم که خودش رو باد کرد تا اندازه‌ی فیل بشه، آخرش ....
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
قطعی اینترنت هر بدی داشت یه خوبیش اینه که این موهتادای اینستاگرام دارن ترک میکنن دیگه

خداروشکر از دیدن ننر بازیاشونم تو اینستاگرام راحت شدیم و ایضا خارجی هام راحت شدن کل اینستاگرام پر شده بود از محتوای چرت و بی ارزش این جماعت میلیونی
ننه پسرا
خودتم معتاد بودی وگرنه اگر خیلی اذیت بودی پاک میکردی اپشو. چون شما نازک نارنجیا ناراحت میشید بقیه هم نداشته باشن!!!
ننه پسرا
اینکه تایملاینتم پر بوده از چیزای مزخرف بخاطر علاقمندیت به اینچیزا بوده که اینستا بخاطر الگوریتمش بهت نشون میداده. یکم سطحتو ببر بالاتر ، تایملاین ما محتوای چرت نداشت
Anonymous
شما نسیم کدوم چمن‌زار هستی که برای بقیه تعیین میکنی چقدر و چطور تو اینستاگرام بچرخن؟
Anonymous
کسی مجبورتون کرده بود تو اینستاگرام باشی و به زور بقیه رو نگاه کنی؟یا خوددرگیری ... داشتی خودت خودتو مجبور میکردی
شناسان
کانادا
صربستان

مراکش
اسپانیا
دانمارک
رومانی
تایلند

این کشور ها همه اینترنت دارن یا از اونا هم قطع شده؟

با تشکر از آفتاب
ناشناس
اینترنت از اینستاگرام بیشتره و اینکه اونا تو اینستا چکار میکردن به خودشون مربوطه، خوبه پول اینترنتشون رو تو ندادی!
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🉐️ خبرنگار [احتمالا خارجی] از سخنگوی وزارت امور خارجه :آمریکا یک ابرقدرت است چرا عقب‌نشینی نمی‌کنید؟

🔺+بقایی: ما هم ابرقدرتیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
کم کم باید به فکر گودبای پارتی برای ناوهای آمریکایی باشیم!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آخه براى پسر م ب ق كه فيلماش روى يات تفريحى توى موناكو لو رفته، فشار جنگ و زندگى چه معنى داره؟؟؟؟
Anonymous
عزیز اگر این داستان راسته برم یه جوری اصلش رو‌پیدا کنم 😆
1819
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴🔴 نخست‌وزیر بریتانیا گفت که ائتلاف کشورهای داوطلب آماده است در سریع‌ترین زمان ممکن برای بازگشایی تنگه هرمز مشارکت کند.
DPR
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨🚨 #فوری | ترامپ مدعی شد : ارتش آمریکا از ساعت 8 صبح دوشنبه به وقت واشنگتن(حدودا دو ساعت و نیم دیگر به وقت ایران) عملیات آزادسازی تنگه هرمز را آغاز خواهد کرد
ایران
اشغال کیش و قشم و خارک و تنب کوچک و بزرگ و ابوموسی و نوار ساحلی غافلگیری در حد لالیگا
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آفتاب چند روزه این شعر رو تایید نمیکنی منتشر یشه لج نکن گلم
دلا دیدی که خورشید از شب سرد
چو آتش سر ز خاکستر بر آورد

زمین و آسمان گلرنگ و گلگون
جهان دشت شقایق گشت از این خون

نگر تا این شب خونین سحر کرد
چه خنجرها که از دلها گذر کرد

ز هر خون دلی سروی قد افراشت
ز هر سروی تذروی ناله برداشت

صدای خون در آواز تذرو است
دلا این یادگار خون سرو است

ه.ا.سایه

فرزند ایران و جانفدای میهن
Anonymous
شاعر این شعر هم چپ بود که. ای بابا بد شد که. آهان یادم نبود در اینطور موارد چپ بودن اشکالی نداره و اخ و پیف نداره.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
چرا کشتی رو آزاد کردی؟؟؟؟؟
Anonymous
به دادگاه بخاطر هزینه نگهداری از کشتی‌های مصادره شده شکایت کردن (محاصره ونزوئلا)
Anonymous
خب بلاخره بعد از توقیف باید آزاد می‌کرد
کشتی برای ج.ا نیست برای شرکت هایی هست که برای ج.ا کار میکنن ولس خب تنها مشترکشون ج.ا نیست و بلاخره باید برگردونده می‌شد

دیکلرو ها رو خارج کردن و پسش دادن
وت بلنکت
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ارتش اعلام کرده که با اخطار قاطع و سریع نیروی دریایی، از ورود ناوشکن‌های آمریکا به محدودۀ تنگه هرمز ممانعت شده.

اوکی😏😏
ناناور
با برنو و قایق کوچک خیلی کار ها میشه کرد تازه این یه نمونه اش است
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
امروز یه کانفیگ 270 تومنی خریدم رفتم تلگرام. کانالهایی که چند ده هزار ویو می‌خورد الان رسیده 5 هزارتا..
Anonymous
میشه بگی از کجا؟ خیلی گرفتارم
Anonymous
ازکجا باید خرید
محمود
کار جالبی هم نکردی و امدی اینجا تعریف هم میکنی.
کانفیگ و پرو خریدن یعنی راضی شدن به وضعیت فعلی
Anonymous
نخرید اینها همه میره تو صندوق دشمن......
Anonymous
حس میکنم دروغ میگین
نمیدونم
مستر vpnرو دانلود کنین لینک با پسوند ir هس که برین دانلود کنین
چند تا dns از کسی گیر بیارین
تلگرام بالا میاد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
یه تی‌تاب طلایی بدین خدمت جناب مکرون
Anonymous
یعنی یه نفر پیدا نشد اونجا به مکرون ...؟
میگن یه بخش از بهشت پاریس بدون فرانسویا هست
ممد
... امام خمینی... با هواپیما ایرفرانس نشست مهرآباد...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
تنگه هواسپرتیه میخاد از اونور حمله کنه
Anonymous
یه توافقی راجع به کشتی های ایران با خدمه انها به ازای رد شدن کشتیها کشورهای دیگه از تنگه انجام داده اند
همه ش فیلم بازی میکنن
دخترلیبرال
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
چقدر مکرون صدراعظم المان واستارمر .....هستند
Anonymous
مرگ بر لیبرالیسم
Anonymous
مکرون که کلامشکل روانی داره
ســامــان
و نخست وزیر اسپانیا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اینقد نگین مسئولین مسئولین
مسئولین دکورن
نشنیدین آمریکا چی گفت؟
کشور داره توسط س... اداره می‌شه
Anonymous
نیاز نیست امریکا بگه ،خودمان سالهاست میدانیم !!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
این ها یه اشتباه استراتژیک می کنند
فکر می کنند دهه ۶۰ و ۷۰ هست که حتی ماهواره هم زیاد نبود
الان حتی با وجود قطع اینترنت ملت به شکلی در جریان اتفاقات هستن

ان موقع اگر اعدام می شد تا خود حکومت از صدا و سیما اعلام نمی کرد کسی خبردار نمیشد
اما الان نمیتونی چهره ات را پنهان کنی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
الان بگم جوجه رنگی خریدم یا پوستم خراب شده منتشر میکنی؟ ولی از مشاهداتم از خیابونیا بگم نه؟
الگوی نشر کامنتات یه حس دهن‌کجی به مخاطبات میده.
واسه ما دیدن دهن‌کجی از رسانه‌خوانده‌ها عادیه. ولی از ناچاری به تو آفتاب امید دیگه‌ای بستیم.
دیزنی
😅😅😅
Anonymous
آفتاب همان سوپاپ هست و نبودش بهتر از بودنش
Anonymous
ذات اصلاح طلبها
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آمریکا شکست خورد
Anonymous
همونطور که شما پیروز شدین؟؟
S
زهی خیال باطل😂
اسدالله میرزا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آفتاب منتشر کن
دغدغه حضرات فقط و فقط اطلاع رسانی و آگاه سازیه

به مراتب محیط جایی مثل روبیکا از نظر تولید محتوای جنسی و پور ... از اینستاگرام و و تلگرام بی در و پیکر تره
Nahid
صدرصد اما چون کل دیتای برنامه های داخلی دست خودشونه پس اینایی که کانال و گروه میزنن تو روبیکا و سایر برنامه های داخلی ب نوعی از خود نیروهای وابسته به نظام هستن کسی کاری باهاشون نداره چون میخوان ب همین شکل سرگرم کنن بعضی هارو
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
مرگ بر اروپا
مرگ بر چپ
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
مظلوم نبرد راه به منزل

از بس وسط راه ظالمی پیدا میشه بزنه تو سرش
ریز پرنده انفجاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
به وقت نیاز میشیم ملت غیور ، بعدا میشیم امت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
*روابط عمومی ارتش اعلام کرد: با اخطار قاطع و سریع نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، از ورود ناوشکن های دشمن آمریکایی صهیونی به محدوده تنگه هرمز ممانعت شد*

🔹اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.
🌐
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
به جای اینکه بپرسین چرا ترامپ کاری نمی کنه، چرا کسی کاری نمی کنه
از خودت بپرس چرا من کاری نمی کنم؟
Anonymous
چون به رگبار میبندن و به ازای پول هر تیر دو میلیارد از خونواده ام میگیرن ؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
‌دارم پادکست داعش از ظهورتاسقوط رو گوش میکنم
چقدر داستان عراق آشناست
آمریکا قبلا هم نیرو به خلیج فارس وارد کرده توصیه میکنم این پادکست رو گوش کنید
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
قیمت گوشت قرمز : 🍗🍖
به گزارش «تابناک»، شهرداری تهران در ابتدای مرداد 1323 همزمان با سال‌های اشغال ایران توسط نیروهای متفقین 😎 تلاش کرد که نرخ گوشت را ثابت نگه دارد.
روزنامه اطلاعات 1 مرداد 1323 در خبری کوتاه نرخ هر کیلو گوشت گوسفند را تا پایان شهریور 35 ریال اعلام کرد.
امرداد 1323 ( 3.5 تومان ! )
شهریور 1340 ( 5.7 تومان ! )
شهریور 1352 ( 12 تا 16 تومان ! )
در 29 سال 5 برابر ! 👍
😎
آذر 1365 ( 75 تومان ! )
1385 ( حدود 5000 تومان ! )
اردیبهشت 1394 ( حدود 30 هزار تومان ! )
🚨 در 29 سال 400 برابر ! 👎
400÷5=80
یعنی 80 برابر بدتر از چندین دهه پیش ! 😎
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
عملیات پروژه آزادی آمریکا جهت کشتی رانی آزاد از تنگه هرمز از ساعت ۱۵.۳۰ به وقت تهران آغاز خواهد شد.
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ناو جرالد فورد در حال خروج از دریای مدیترانه به سمت آمریکا

ناو باکسر در حال ورود به خاورمیانه از اقیانوس هند
Anonymous
ناو جرالد فورد ماموریتش تمام شد برای استراحت میره آمریکا
ایران
با بوش جایگزین شده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دلار 189....
خواستم بگم هنوز ب قله نرسیدیم ؟
مازیار
نه تو قله دلار یک میلیون کمتر گیر نمیاد.
Anonymous
هر وقت دیدی نه آب داری نه گاز نه برق نه هیچی دیگه اونجا قله هست. چون توو قله هیچ کدوم از اینا نیست...
وینستون
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اگه ...بین یه خرس گشنه و یه مسئول ج.ا گیر کنم ،...
Anonymous
خرس
Anonymous
خرس
گنجشک عصبانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
پاپِ ...!
بامداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بابک زنجانی برای اینترنت مردم توییت زده ...
یارب روا مدار که گدا معتبر شود ....!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
از اپنجا که احترام گذاشتن یک امر دو طرفه‌ست، من دیگه به هر کسی که کوچکترین بی احترامی ای به طبقه فرهنگی اجتماعیم و یا خاستگاهم انجام بده بی احترامی میکنم مقابله به مثل میکنم و مثل خودش رفتار میکنم. حالا برید آیه از قران جعل کنید.
Karen
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خلاصه بگم دلیل این جنگ دالان آی مک (imec) هست و منافع مردم ایران هم در آینده تامین میشه.
Anonymous
زهی خیال باطل
Anonymous
دوستان IMEC کوتاه شده India-Middle East-Europe Economic Corridor (IMEC) هستش.

سپاس از کارن گرامی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
فکر میکنم اینترنت رو تا سه چهار روز دیگه وصل کنن
Anonymous
دلیل؟
Anonymous
از کجا امد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خودم جاهای لازم سه نقطه گذاشتم

در ایران برتری هژمونی ملی گرایی و ایرانگرایی داره احیا میشه، حتی همین تصویر نشون میده که برای فریب و گول زدن افراد باید از چی سواستفاده کرد! ما ملت امام حسینیم و ما امت اسلامیم برای بقا دست به دامن ایرانیت اصیل شده، که همان ایران کلاسیک یا مزدایی یا پیشا اسلامی است.
گوردیانوس قیصر روم در جنگ شکست خورد و کشته شد، در زیر اسب بغ مزدیسنا شاهنشاه شاپور بزرگ نقش شده، بعدها دوباره والریانس به ایرانشهر لشکر کشی کرد، باز رومیها شکست خوردن، مشهور است که شاپور بزرگ در نبرد با والرین بدون سلاح او را دستگیر کرد، در اینجا همانی که شاهنشاه مچ دستش را گرفته، سپس فیلیپ عرب از جانب شاهنشاه شاپور برای رومیان تعیین شد، همانی که زانو زده...

بنظرم این حقیقت تاریخی است، هر که با ایران و ایرانی دربیفته بالاخره به زانو میفته یا نابود میشه، منظورمو بد برداشت نکنید، منظودم از دشمن همونی هست ..قطع کرده، همونی که در دی ماه...
Cina
👏👏👏
کاسب خیابان سرسبز
دقیقا دشمن همون که در دی ماه....
به واسته کردها صلاح فرستاد که کامل به نتیجه نرسید و بیشترش دزدیدن
کنار افسران ...
بچه های ۱۶ ۱۷ ساله رو آموزش داده بود و بهشون می گفت گارد جاویدان
یک ماه تمام می گفت چطور بکشن و با چی بکشن و رحم نکند
هر مغازه که باز بود با سنگ میزدن
گفت چندهزار نیروی نظامی ریزش کردن و من سازماندهی شون کردم
و....

منتشر هم نکنی باز تغییری در چیزی که در حافظه ما هست رخ نمی ده
گور ببای ...
اما تکلیف ما با این جماعت روشن شد
چک های برگشتی منو اون خانواده ...می خواد پاس کنه کاسه گدایی دست گرفته کارت هواداری می فروشه
ما که ...همه چیمون باختیم
وینستون
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
مسئولین ج.ا هر روز میان برا مردم قصه تعریف می‌کنند تا مردم

خوابشون ببره !
Anonymous
با قصه های ج.ا غصه ادم بیشتر میشه و خواب ادم میپره!
Anonymous
سیاست دروغ درمانی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اگه توافق کردید بگید ملت به کار و زندگیشون برسن این شل کن سفت کن چیه درآوردید با هر دو طرف هستم
سام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
پاپ به هیچ عنوان نگران جان یک زندانی سیاسی در ایران نمیشه اما جان افراد سیاسی و نظامی ‌که جنگ به راه میاندازند و مردم رو‌اعدام میکنند خط قرمز پاپه.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
وزیر علوم خبر داد: کاهش رتبه علمی کشور با تداوم قطعی اینترنت.

خیلی هم عالی! رتبه علمی میخواین چیکار وقتی در عصر نور و تکنولوژی، در ظلمت و تاریکی به سر می‌برید؟
Anonymous
رتبه علمی نداشته تون اومده پایین

رتبه خرافات رفته بالا
Anonymous
حتی سایت‌ حوزه علمیه که درس‌هاشو می‌ذاره هم دیگه بالا نمیاد. رتبه‌ی علمی؟
Anonymous
عجیبا غریبا
تا پارسال به اون عزیز ...گزارش میدادید ما 11 برابر از کل دنیا تو تولید علم جلوتریم الآن یادتون افتاده همه تولیداتتون کپی پیست از روی نسخه های غربیه؟!!!!
Anonymous
رتبه علمی که مهم نیست اصل رتبه خرافات است که رسیدیم به قله
A
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
شنیدم گفتن آمریکا حق نداره به تنگه هرمز نزدیک بشه ولی دوستان آمریکا 3 هفته داره مسیر مین رو باز میکنه و در رفت و آمده اگرم کاری قرار بود بشه باید جلوی مین روب ها گرفته میشد ولی زهی خیال باطل
Anonymous
این پیام برای آمریکا نبوده و مصرف داخلی دارد.
توفیق اجباری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
✍🏻 پروژه آزادی و وضعیت بغرنج ایران:

· اگر کاری نکند: ایران با پذیرش شکست راهبردی در معادله «تنگه‌ای» روبرو می‌شود و اعتبار بازدارندگی خود را برای همیشه از دست می‌دهد.
· اگر اقدام نظامی کند: با ورود به یک تقابل نظامی احتمال پایان آتش‌بس و شعله‌ور شدن دوباره جنگ بسیار بالاست.
· اگر کشتی‌های ایرانی همراه بقیه عبور کنند: تنگه برای همه باز می‌شود؛ ادعای ایران برای «تضمین امنیت» عملاً حیثیت بین‌المللی خود را از دست می‌دهد و «کارت ایران می‌سوزد».
· اگر فقط کشتی‌های غیرایرانی عبور کنند: تحقیرآمیزترین حالت است. ایران هژمونی دریایی خود را باخته و نتیجه مستقیم «پروژه آزادی» موجب برملا شدن ضعف فاحش بازدارندگی دریایی کشور می‌شود.
Anonymous
شد معادله چهار سر باخت!
سس سیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
در باره نگاه آخر زمانی هم یک نکته کسایی که یه کتاب دستشون تو اون کتاب گفته در آخر زمان یه مردمی به نبرد سخت با شما محیا می شوند، به بهانه اینکه این مردم تفکر آخر زمانی دارند، بهشون حمله پیش دستانه بکنی. اگه فهمیدی چی شد به منم بگو ۶۴ روز گیجم
Anonymous
اولا مهیا!
ثانیا منم نمیدونم اینی که میگی چیه اما خیلی به حرف افرادی که به پیشگویی آخرالزمانی باور دارن و تنها و تنها به یک کتاب استناد و بسنده میکنن و هرچیزی جز اون کتاب رو باطل میدونن نه اهمیت بده و نه فکرتو درگیر کن
وینستون
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 سنتکام

پشتیبانی نظامی ایالات متحده از پروژه آزادی شامل ناوشکن‌های مجهز به موشک‌های هدایت‌شونده، بیش از ۱۰۰ هواپیمای زمینی و دریایی، پلتفرم‌های بدون سرنشین چند دامنه‌ای و ۱۵۰۰۰ نیروی خدماتی خواهد بود.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
مکرون و فرانسه اینطوری شده که سریع میاد میگه ما کار به چیزی نداریم و مشارکت نمیکنیم
ای کاش سالها قبل هم مشارکت نمیکردی ...
Anonymous
بله.هواپیمای ایر فرانس...
Anonymous
مخصوصا در پروژه سایکس پیکو
😭
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
میتونم خواهش کنم برام دعا کنید
خبری که منتظرشم امروز بشنوم؟ زندگیم به این بستگی داره، لطفا 😭😭😭😭
Anonymous
به شرطی که شما هم برای همه دعا کنید. پیش شرطش اینه.
ناشناس
اگه قابل باشم دعات کردم برات صلوات فرستادم انشاالله اگه خیره بشه
ناشناس
🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
فقیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🟤🟤🟤 گزارش صدا سیما از بازدید دادستان تهران از بازار میوه تره بار :

بخش قابل توجهی از مردم در این گفت‌وگوها، فعالیت این میادین را مثبت ارزیابی کرده و تأکید داشتند که قیمت میوه، گوشت، مرغ و تخم‌مرغ در این مراکز مناسب است. گروهی از مردم نیز نسبت به افزایش برخی اقلام گلایه داشتند.


به همین سادگی گرونی هم تموم شد !!!
Anonymous
عجب !
Anonymous
حتی بعضیا میگفتن اجناس ارزونه
Anonymous
همش آتش زیر خاکستریم
محمود
اینجا همه کلمات معنی وارونه دارند.
جمهوری , دادستان , , ...مستضعفین , افزایش حقوق و مهمترین کلمه یعنی حق
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
تنها چیزی که این جنگ واقعا به ما نشون داد ذات واقعی اروپایی ها و چپ هایی بود که همیشه ادعای حقوق بشر و آزادی میکردند ولی الان خفه خون گرفتند
آرم جان
اروپا که پیش از این هم ماهیت خودش را نشان داده بود
Yeti (یتی سابق)
چپ تنها استفاده ای که ازین حرفا میکنه، برای حق به جانب بودنه. یچیزی میگن که رو کاغذ خیلی خوبه ولی درواقعیت فقط گنده حرف زدنه و آخرم مجبور میشن بیخیال شن
Anonymous
اشتباهی منفی دادم. چپها از بدبختی مردم سواستفاده میکنن و برای بدبختی قدرت ها نگران میشن
Anonymous
چراش راحته...
چون راست افراطی خارج از ایران پرچم اسرائیل تو تجمعاتشون استفاده کردن، از جنگ حمایت کردن و فریاد رادیکالی انتقام سر دادن!
آیا میدونید همه اینا مخالف اعتقاد چپ هست؟ اونا تعارف ندارن و اهل تناقض‌گویی هم نیستن، وقتی چیزی خلاف ایده و منششون باشه ازش کمترین حمایتو میکنن یا کلا نادیده میگیرن.
به همین سادگی مردم باختن و بدون حمایت بین‌المللی ماندن.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
برای روز چندم اعدام هستم 😞
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🇺🇸ترامپ: ارتش آمریکا از ساعت ۸ صبح دوشنبه (به وقت واشنگتن) عملیات آزادسازی تنگه هرمز را آغاز میکند..

در صورت پاسخ جنگی از سوی ایران آمریکا بدون مجوز کنگره وارد یک جنگ تمام عیار خواهد شد.. اینطوری با یک نقاب بشردوستانه کنگره را دور خواهند زد.
Anonymous
دمشون گرم.دست علی یارشون
Anonymous
میشه 17.30به وقت ایران
Anonymous
الان ساعت ۶ صبح به وقت واشنگتن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خدای میلیاردها انسان چقدر مهربان است، ولی خدای میلیونها ایرانی چقدر ... است.
Anonymous
ترسناکه ولی یکیه :)
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
میگم خدایی نکرده نکنه داستان های تاریخ گذشته ی ما هم مثل الان همینطور باشه فقط الکی بزرگش کردن
Anonymous
چه بسا بدتر هم بوده
ولی تا بوده تاریخ تکرار شده
مازیار
اگه شک داشتی حالا باید شکت برطرف شده باشه
Anonymous
بستگی به داستانش داره داستانهای ملی یا داستانهای مذهبی. ببین راویش کیه
نا مهم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خسته شدیم از جنگ قطره چکانی.
Anonymous
چنگ باید چنگ باشه تن به تن.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
هانا آرنت پژوهشگر آمریکایی آلمانی تبار:

توده ها به امور عمومی بی تفاوتند. چنین توده هایی به شکل بالقوه در هر کشور و هر زمانی وجود دارند و اغلب حتی اکثریت جمعیت کشورهای بسیار متمدن را هم تشکیل می دهند. فقط این که در زمانهای عادی به لحاظ سیاسی خنثی می مانند و به همین بسنده می‌کنند که رای ندهند و به احزاب نپیوندند...

جنبش ها اثبات کردند توده های به لحاظ سیاسی خنثی و بی تفاوت حتی در یک نظام دمکراتیک هم می توانند اکثریت جمعیت را تشکیل دهند
ماموریت غیرممکن!
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
هیچ چشم انداز توافقی بین ایران و امریکا نیست.
روشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
⭕️ سنتکام :
«پروژه آزادی» هرمز شامل استفاده از ناوشکن‌های موشک‌دار هدایت‌شونده، بیش از ۱۰۰ فروند هواپیمای مستقر در زمین و دریا، پلتفرم‌های بدون سرنشین چندحوزه‌ای و ۱۵ هزار نیروی نظامی خواهد بود.


⭕️ ‏نعیم قاسم دبیرکل گروه ...حزب‌الله لبنان: «ما با مرحله‌ای خطرناک از تاریخ منطقه‌مان و آینده کشورمان و نسل‌هایمان روبرو هستیم.» (🔥)


🔴 ‏نیروی دریایی سپاه:
محدوده جدید تنگه هرمز که توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران کنترل و مدیریت می‌شود، به شرح ذیل است:
‏از جنوب خط بین کوه مبارک در ایران و جنوب فجیره در امارات.
از غرب خط بین انتهای جزیره قشم در ایران و ام القیوین در امارات.
...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
امانوئل مکروه❤️
کییر استارمر❤️
صدر اعظم آلمان❤️
نخست وزیر اسپانیا❤️
نخست وزیر پاکستان ❤️
پاپ دوست داشتنی❤️
ممنونیم ممنون
Anonymous
ادامه اجلاس گوادالوپ 48 سال پیش ولی اکنون به سود قدرت مستقر ! 😎
همان که فریدون فرخزاد حدود چهل سال پیش گفت
و بسیاری از ما هنوز نفهمیدیم.
Anonymous
شعام❤️
قوه ی قضاییه❤️
عمو عباس و همه ی عموها❤️
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
چیشده طلایهویی کشیده پایین یه کم؟
خبری ازتوافق هست یاعلت دیگه داره؟
ازاون طرف خدمه وکشتی راآزادکردن و...
Anonymous
قیمت جهانی طلا، با ثبات منطقه رابطه مستقیم داره، برعکس نفت
Anonymous
کوری قیمت رو ؟
Anonymous
استراحت
خبرخون
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🗣 خضریان، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: اماراتی‌ها آدم‌های بی‌ریشه‌ای هستند/ بلایی بر سر اماراتی‌‌ها خواهیم آورد که به شترسواری بازگردند

📣 کسی نیست ...این یاوه گوهای پایداری ...؟
واقعا اینا فکر کردن همه دست رو دست میزارن و اینا فقط حمله می کنن؟
شما که ایران را به عصر حجر برگردونید. اما بقیه نمی شینن نگاه کنند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
قبلنا همسنامون ازدواج میکردن الان اعدام میشن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آفتاب جان! این عکس بالای صفحه یعنی جمع اضداد...
Answer
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨هموطنان عزیز ( به ویژه تهرانی ها ) اگر جنگ با شدت بیشتری شروع شد همه تون نروید به مازندران یا گیلان این شهر ها کوچک هستند و منابع کافی مثل آب برق و ... برای شما ندارند و توی دردسر میافتند. در عوض تشریف بیارید تبریز هم هوا خیلی خنک و عالی هست ❄️🏔️هم منابع کافی داریم 😊
Answer
مهدی ۱۹۱
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 دبیرکل ناتو اعلام کرد که کشورهای اروپایی «پیام» دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا را دریافت کرده‌اند و اکنون اطمینان حاصل می‌کنند که توافق‌ها درباره استفاده از پایگاه‌های نظامی اجرا می‌شود.
مارک روته دوشنبه در نشست جامعه سیاسی اروپا در ارمنستان به خبرنگاران گفت: «بله، از طرف آمریکا نوعی ناامیدی وجود داشته، اما اروپایی‌ها گوش داده‌اند.»
پیشتر آقای ترامپ برخی کشورهای ناتو را متهم کرده بود که برای حمایت از ایالات متحده در جنگ علیه جمهوری اسلامی به اندازه کافی تلاش نمی‌کنند.
ایالات متحده روز جمعه برنامه‌هایی را برای خارج کردن پنج هزار سرباز از آلمان اعلام کرد.
روته گفت: «آن‌ها اکنون اطمینان حاصل می‌کنند که همه توافق‌های دوجانبه مربوط به پایگاه‌ها اجرا می‌شود.»
اسپانیا، عضو ناتو، گفته است که پایگاه‌های نظامی در خاک این کشور نمی‌توانند برای جنگ علیه جمهوری اسلامی مورد استفاده قرار گیرند.
اما روته گفت کشورهای دیگر ناتو مانند مونته‌نگرو، کرواسی، رومانی، پرتغال، یونان، ایتالیا، بریتانیا، فرانسه و آلمان در حال اجرای درخواست‌ها برای استفاده از پایگاه‌ها و سایر حمایت‌های لجستیکی هستند.
روته همچنین گفت کشورهای اروپایی بیشتری در حال تلاش برای مستقر کردن تجهیزاتی مانند مین‌روب‌ها و مین‌جمع‌کن‌ها در نزدیکی خلیج فارس هستند تا برای «مرحله بعدی» آماده باشند.
پیشتر چندین کشور اروپایی گفته‌اند که آماده مشارکت در مأموریتی پس از پایان جنگ برای کمک به تضمین آزادی کشتیرانی در تنگه هرمز هستند.
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴

سوال مهم:
آیا برای آزادی هرمز قرار است این حجم از نیروی نظامی و تسلیحات تا ابد در تنگه بمانند؟
پاسخ : خیر
نتیجه : یک بازی برای تحریک نظامی در جریان است.
Anonymous
چقدر خوب گفتی.ممنونم دوستم
ازم چیزی نمونده
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دنیا و آخرت شأن را فروختند .........
Anonymous
سر قدرت
Anonymous
از اول همینطور بوده یا نان یا قدرت
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
تورکا میگن
قونشیا اومید اولان شام سیز قالار
کسی میدونه یعنی چی ؟
آفتاب جان تورکی هم از زبانهای کشور ماست بلغاری ننوشتم که منتشر نکنی
Anonymous
یعنی کسی که به امید همسایه باشه، بدون شام میمونه
Anonymous
خیلی زیبا بود
واقعا امید بستن به دیگران کار اشتباهی است
ما با توان خودمان پوزه استکبار رو به خاک مالیدیم
Anonymous
تو که حتی معنیش رو نمی دونی چرا پیام گذاشتی؟!!

«قشون امده شام بمونه»
Anonymous
یعنی باید خودمون دست به کار بشیم،و به هیچ کسی امید واهی نداشته باشیم وگرنه بدبخت میشیم☺️
از چت‌(گپ)جی‌پی‌تی پرسیدم
قونلون اومید اولان، شام سیز قالار = اگر دل و زندگی‌ات را فقط روی «امید» یا روی وعده و وعید دیگران ببندی
برنامه و تلاش جدی برای خودت نداشته باشی
در نهایت «شب، بدون شام» می‌مانی؛ یعنی به نتیجه نمی‌رسی و چیزی گیرت نمی‌آید.
Anonymous
بعنوان ی ترک از سمت ما نظر نده ....
یکی هم هست که میگن مرغ همسایه غازه....شنیدی ؟
Anonymous
ترجمه لطفا
کریم
به امید همسایه شدن باعث می شود که بدون شام بخوابی
دیزنی
چقد معنیش قشنگ بود👌
ناشناس
مشهد یا میگن سله به چخ دلنگونه
می‌دونی یعنی چی ؟
در ایران چندین زبان و چندین لهجه داریم . حتی گاهی زبان یکی است ولی لهجه آنقدر فرق می‌کنه که دو تا شهر در یک استان هم متوجه نمی شوند.
ولی همه پذیرفتیم به عنوان زبان و لهجه چگونه صحبت کنیم .مادرم خدا رحمتش کنه ترک بود ، پدرم اصلا ترکی متوجه نمی شد ولی ما به احترام ایشان در حضورشان به زبان فارسی صحبت می کردیم .
کشور هند هزاران لهجه و چندین زبان دارد ولی زبان رسمی و مشترک در کشور یکی است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دولت پزشکیان نه تنها فیلترینگ رو رفع نکرد که راهزنی سایبری هم راه انداخت. من پول به اینترنت پرو نمی دم حتی اگر از بی اینترنتی بمیرم.
Anonymous
باشه. ممنون.
دغدغه مند
منو شما نمی‌خوریم ، ولی ملتی که برای قرعه‌کشی خودرو تمام کافی نت های شهر رو زیر پا میزاشتن مگه کوتاه میان؟

ما ایرانی ها برای زندگی بهتر اول باید سبک زندگی قبلی مون رو عوض کنیم ، چه جوری بگم ؟
یک نه بزرگ به هر چیز بدی که وارد زندگی مون کردند.
نه به صف موندن
نه به دلالی
نه به زیاده خواهی
نه به پل در آوردن آسون

برای هر چیز خوبی باید زحمت کشید باید تلاش کرد تا ماندگار بمونه
Anonymous
هیچی از این جریان پرو دست دولت نیست
Anonymous
حتما زیادی شرف خرج میکنی
Anonymous
دمت گرم 👏👏👏
Anonymous
ماهم نمیخریم
Anonymous
امیدوارم به انتخابات بعدی و دروغ هاش نرسن
Anonymous
چطوری دست دولت نیست وقتی امضای آذری جهرمی پاش بوده و از خیلی قبل شروع شده؟
Anonymous
ولی برای خودرو صف میکشید!
Anonymous
بخاطر سربداران نخرید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
الان نه توپ تو زمینه ایرانه نه امریکای توپ تو زمین روسیه است
Anonymous
پاپ با توپین ، پات تو پوتین
سه بار بگو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
پاپ کجاست چرا ... گرفته بابت اعدامها
Anonymous
دلار بهش رسیده سکوت پیشه کرده
Anonymous
پاپ هم کاسب ...، فقط لباس و عنوان متفاوتی داره
Anonymous
هفته پیش اعدام ها رو محکوم کرده
خداینامه
همه چی زیر سر رم و واتیکان و پاپ هست
Anonymous
دلش به درد اومده لابد
Anonymous
👍
Anonymous
جانهایی عزیزند که مانور روی آنها در قالب پروپاگاندای توازن قدرت بگنجه.
Anonymous
اگر بنویسیم پاپ ... گرفته تایید میشه ولی اگر در مورد بازاریا بگین، تایید نمیشه؟
Anonymous
اعدام زمینه تخصصیش نیست
ناشناس
خوب الان قرار نیست متنی رو ایشون بخونه متن هنوز آماده نیست
خبرخون
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
📻📻📣 با گذشت بیش از دو ماه از تازه‌ترین درگیری‌ها میان حزب‌الله و اسرائیل در لبنان، برآوردهایی از داخل حزب‌الله که پیش‌تر منتشر نشده بود نشان می‌دهد این گروه در جنگ اخیر با اسرائیل که در دوم مارس آغاز شد، بهای سنگینی پرداخته است.

همزمان، اسرائیل بخشی از جنوب لبنان را اشغال کرد، صدها هزار نفر از حامیان حزب‌الله را آواره ساخت و هزاران نفر از نیروهای این گروه را از میان برداشت.

این تحولات همچنین پیامدهای سیاسی جدی به‌دنبال داشت. طبق گزارش «رویترز»، مخالفت‌ها با تسلیح حزب‌الله در بیروت افزایش یافته است؛ به‌طوری که مخالفان این گروه و شمار زیادی از لبنانی‌ها معتقدند این تسلیحات، کشور را در معرض جنگ‌های مکرر با اسرائیل قرار داده است.

همچنین دولت لبنان در ماه گذشته (آوریل 2026) برای نخستین‌بار در چند دهه اخیر، مذاکرات مستقیمی با اسرائیل انجام داد که حزب‌الله به‌شدت با آن مخالفت کرد. العربیه
عمویم شریعت
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خب پس تنگه هرمز بازه
عمو شریعتمداری گنا داشتی که 💔🥲
شری عصر مزاری
این روز ها عجیب در فکر باب المندب فرو رفتم
شایدم کانال سویز
شاید .....
دهه شصتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
نظام نظرش اینه که حفظ نظام اوجب واجباته(نه اینکه ازاوجب واجباته ،نه ،اوجب واجباته یعنی ازاین موضوع مهم تردردین وجودنداره)وباهمین حرف ... دست به هرعملی میزنه.میگیم چرا ....میگیم چرا خلاف قانون اساسی وشرع شکنجه دربازجویی رخ میده میگن ...میگیم چرا بعد از ...اعدام ...میگیم چرا مخالف بی خطرسالها حبس وحصرمیشه میگن حفظ...میگیم چرا رای ونظراکثریت روعمل نمیکنین وحتی ازاکثریت نظرشونو نمیپرسین میگن حفظ...وقس علی هذا.
مارکسیست ها میگفتن هدف وسیله روتوجیه میکنه وانقلابی های مسلمان میگفتن ببینین این دلیل انحرافشونه!چون برای رسیدن به هدف هرکارنامشروعی میکنن!!
خب عزیزان شما بگین کدوم کارنامشروع روبرای رسیدن به هدف انجام نمیدین؟!کجااسلام دستتونو بسته وبخاطر رعایت شرع میگین نه این کاردیگه برای حفظ نظام نباید انجام بشه؟!
خواستم عرض کنم نظام باید تکلیفشو روشن کنه و بگه ... هدف من حفظ قدرته ولاغیر.
درآخرازامام علی نقل به مضمون میکنم که خطاب به مردم میگفت من هم مثل معاویه میتونم ازهرابزاری برای رسیدن به هدفم وحفظ قدرتم استفاده کنم واتفاقا ازمعاویه بهتربلدم این کارو اما چیزی که مانع میشه این هست که دینم فاسد میشه ولذا دست به این کارنمیزنم حتی اگرحکومتم ساقط بشه.
درواقع برای ایشان حفظ عدالت واخلاق اوجب واجبات بود نه حفظ حکومتش.والسلام.
دیزنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دردی که به اشتراک گذاشته شود؛ نصف میشود
وشادی که به اشتراک گذاشته میشود؛ دو برابر میشود
باهم بودن در سختی ها و شادی ها حال دل آدم را بهتر میکند...


🥰🥰🥰
Anonymous
دست از ...بازی بردار اینجا سایت خبریه
Anonymous
البته با هم بودن گزینشی/اختیاری.
دیزنی
ناشناس ... بیا باهم دست دوستی بدیم😊🤝🥰
Anonymous
گمون کنم منظور ایشون از گزینش اختیاری اینه که به زور با هم بودن. همون توفیق اجباری. یعنی ما همه اینجاییم چون گزینه دیگه ای ندارم. برداشت بد نکنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
یکی از بندهاش اینه نیروهای ایران فقط یکی باشن
بازرس ژاور
نتیجه ادغام شهربانی و کمیته شد: نیروی انتظامی (فرماندهان کلاً از کمیته یا سپاه)

نام نیروی نظامی ادغام شده چه خواهد بود؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
فردوسی بزرگ :
به ناشکری از هدیه ی کردگار
زد آخر گلوی خرد را به دار
به هر کشور آزادی أر ماندنیست
به کوهی به غیر از خرد بسته نیست
نه هر یک ز ما زندگانی کند
چو.....
Anonymous
ممنون از آفتاب که حتی فردوسی رو هم سانسور می کنه، خجالتم خوب چیزیه
Anonymous
گمان نکنم از خردمند توس و ایران باشد
واژه های شکر و هدیه !
Anonymous
ممنونم از لطف شما
خواهش می کنم آدرس ابیات هم بفرمایید ما بریم بیت قبل و بعد هم بخونیم. مچکرم
Anonymous
این ابیات از شاهنامهٔ فردوسی نیست، بلکه سرودهٔ مسعود آذر، شاعر معاصر است.
نون سین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
کاساندان جان، بسیار ممنونم از پیام پُر مهرت در کامنت‌های روز ۶۵ برای من؛ منم همچون شما هم‌میهنِ نازنینم "امیدوارم به زودی شادی و رفاه و سخاوتمندی و ثروت روانه ی ایران عزیز و مردممون بشه"
ازم چیزی نمونده
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
انگار تعداد اعدامیان روز روز داره بیشتر میشه . مثلاً ممکنه بشه ده تا در یک روز ....لال شدم
Yeti (یتی سابق)
بیاد قدیما که اذان صبح تا اذان ظهر تو صف بودن؟
حافظ
اگر می خواهید بی دار شویم ،
باید بیدار شویم .
Anonymous
اینم براشون دستاورده !!!
پوم کین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آفتاب با این عکسی که گذاشتی داری هویت مارو جعل میکنی
میدونم که کامنتم رو منتشر نمیکنی
ولی لطفا در انتخاب عکس تجدید نظر کن
ما ادامه داریم
مارو حذف نمیشه کرد
به رنگین کمون سنگ نمیشه زد …
Anonymous
چشم عباس ٱقا
ناشناس
شماها رو عمو ترامپ حذف کرد اونایی که موندن صاحبان همین عکس هستن ملت بزرگ ایران
Anonymous
رنگین کمان نوره🌠🌟🌟🌟🌟🌈
نور هم برتاریکی پیروزاست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
چقدر آگهی واگذاری گربه توی دیوار زیاد شده :)
ایلام م
😢
از وقتی مرغ گرون شده خودم نمیخورم میدم گربه ام
Anonymous
خیلی زیاد ، واقعا بیشعوری صاحبانشون رو نشون میده😔
نون سین
منم یه گربه‌ی آسیب دیده پیشم زندگی میکنه و به خاطر مشکلش غذای مخصوص خارجی میخوره که این اواخر ماه به ماه قیمتش میلیونی میره بالا، شرایط این طور پیش بره مجبورم غذاشو عوض کنم با یه نمونه‌ی بی‌کیفیت ایرانی، اما خب به واگذاری یا رها کردنش حتی فکر هم نمیکنم، فعلاً دوتایی با هم به فقر میرسیم و میریم جلو ببینیم چی میشه
Anonymous
حرکت گام یه گام به سوی قحطی
لیبرال
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آقای بقایی گفته ماهم ابرقدرتیم ، بی زحمت فیلترنت رو باز کنید بریم پز بدیم بگیم ماهم ابرقدرت هستیم.
زشته دنیا اینو ندونه
ایران پرست
والله بوخوداااا
Anonymous
راست میگه بنده خدا. اینا هم اَبرِقدرت هستند و مثل ابر هم می‌روند!
Anonymous
این چه ابر قدرتیه که اینترنت را قطع کرده تا امنیتش خدشه دار نشه. ...، نوجوانان را اعدام می کنه چون سنگ انداختن و .....
یاوه گو📢
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دوستی همینجا گفته
ساسانیان
حکومت مذهبی و طبقاتی بودند
الان ج ا داره اون را بلد میکنه
Anonymous
پایان ساسانیان با عدم حمایت مردم، همکاری عده‌ای وطن‌فروش و حمله خارجی همراه شد.
Anonymous
آره دقیقاً. ج‌ا بیکار بود و اومده بود کامنتهای اینجا رو می‌خواند و از اون دوستمون یاد گرفت
Anonymous
منظور از طبقاتی در دوره ساسانی رو دوستان اشتباه انگار متوجه شدن، منظور آنها عدم حق پیشرفت افراد در جامعه نبود فقط میگفتن هرکسی در حرفه‌ی خانوادگیش میتونه موثرتر باشه و بیشتر پیشرفت کنه، علم ژنتیک هم همینو میگه و شرایط این ۴۸ سال مملکت هم گواه همینه که اگر هرکس براساس تواناییهای ژنتیکی و استعدادهای ذاتی خودش در سر کار قرار بگیره مملکت پیشرفت میکنه و اگر افراد رو در کاری که توانایی،سواد و دانشش رو ندارند قرار بدین مملکت رو به فنا میدین.

بقول مولوی؛ هرکسی را بهر کاری ساختند * میل آن را در دلش انداختند
محمود
سقوط ساسانیان از زمانی شروع شد که شروع به قتل عام مزدکیان کردند.
Anonymous
مطمئن باشید اگر آنقدر که می‌فرمایید مشعشع بود به دست اعراب بدوی سقوط نمی‌کرد.
خوب نیست آدم اشتباهات را توجیه کنه ساسانیان هم مثل هندی ها نظام طبقاتی داشتند. اتفاقا یکی از چیزهایی که در دنیا به اشتباه بنیان گذاشتند مصونیت بزرگان از آسیب در جنگ‌ها بود. که تا همین سال پیش هم رعایت شد .
بزرگان جنگ راه می انداختند مردم عادی تاوان میدادند و آنها مصون بودند. همان بهتر این قرار شکسته شد این هم سنت غلطی بود که مخترعش ایشان بودند.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اینایی که میگن پشت پرده توافق شده همونایی هستن که میگفتن جنگ نمیشه. بس کنید خدایی.
من رگ گردن میزارم اینا همشونم‌ اصلاح طلب اند.
Anonymous
شما ... الان از پشت گوشی اعتراض نمیکردید
جاوید
ناشناس!!!/>
/>
ما حتی از ...هم ناامید شدیم.../>
ناامید
جاوید
یه توافق خیلی کوچیک شده پشت پرده گویا که دو طرف نمیخوان علنیش کنن
امریکا محاصره دریایی رو شل کنه و توسکارو ازاد کنه
ایرانم تنگه رو یکم آزاد کنه

ب حرفا توجه نکن...ببین عمل چگونه است
یام یام
وای حق ، روانیمون‌ کردن دیگه ، باشه شما عالم ما همه ساده ایم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ابرام دولت پرچمت‌ بالاس
Anonymous
ابراهیم دولت آبادی ملقب به ابرام دولت
Anonymous
ابراهیم دولت آبادی ...؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
چطوره که ترامپ تو روزای جنگ روی اعدام های معترضین ایران حساس بود حکومت هم دست نگه داشته بود ولی الان تو بهبوهه آتش بس و مذاکره روزی دو سه تا معترض ...و هیچکس هم صداش درنمیاد!؟
ساده لوح 🥸
هنوزم فکر میکنیم ترامپ اومد چون مردم گفتن بیا ؟
ماجرا نظم نوین ، متحد استراتژیک ، چین و نفته
Anonymous
میخوای ترامپ بیاد خیابون اعتراض کنه؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اگر وارد شود ؟!
مگه وارد نشده ؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آزادی تجمع در ایران را چند سال پیش ریگان رییس جمهور ایالات متحده با یه جوک توضیح میده :
«شاید شنیده باشید. می‌گویند یک آمریکایی به یک نفر اهل شوروی گفت: من می‌توانم به دفتر ریگان بروم و فریاد بزنم: ریگان برو به جهنم!
شنونده گفت: این که چیز عجیبی نیست. من هم می‌توانم در کشورم همین کار را بکنم.
آمریکایی گفت: باور نمی‌کنم. یعنی تو هم می‌توانی به کرملین بروی و همین را بگویی؟
او پاسخ داد: بله. می‌روم به کرملین. به اتاق رئیس‌جمهور. روبه‌روی او می‌ایستم و فریاد می‌زنم: ریگان برو به جهنم!»
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بچه ها من بعد از غذا خوردن و ترک خونه و فیلم دیدن و چت کردن و کار کردن و... و ... دارم علاقه م به کامنت خوندن اینجارو هم از دست میدم.
این مرحله اسمش چیه؟
ولی هنوز میگم کاش میشد حضوری ببینمتون
Anonymous
بخاطر اینه که آفتاب پیامهایی که محترمانه و بحقه و زحمت کشیدیم و نوشتیم منتشر نمیکنه!!!☹️
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
افتاب مشکلت چیه که از هموطنام تعریف میکنم نمیذاری
فقط میگم دم شیر بچه های مشهد گرم
همین
یاوه گو📢
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
به زودی براتون پیامک هرمز کارت میاد
این دفعه دیگه مثل پول نفت نیست که بو‌بد بده و شما پس بزنید نقد نقد یکم تا یکم
پیش‌بینی‌های اقتصادی عددی بین ۴۵ تا ۶۰ میلیون به ازای هر نفر بالای ۱۸ ساله
افراد با سنین کمتر هم به صورت دلار و طلا در صندوق ذخیره ارزی نگهداری میشود و به محض ورود به سن قانونی بهشون داده میشود
آب بخارا شاد باش و شاد زی
میر سوی تو پر زنان آید همی
Anonymous
زنده باد :)
Anonymous
😂😂😂😂😂
Anonymous
پول نفتو دادن اینم میدن ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
نقش بازی کردن هم بلد نیستید.
اخر نادانی، ناتوانی،و با اختلاف نفهمی را صاحب هستید....
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 اتحادیه اروپا (ناتو) برای مشارکت در بازکردن تنگه هرمز اعلام آمادگی کرد

🚀╰➤
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دیدین توافق‌هایی پشت پرده میشه که هیشکی ازش خبر نداره؟ همه چیز بسته شده و تمام شده. بقیه موارد نمایشه. حالا بزنید منفی رو.
ناشناس ۶
تو که از همه چی خبر داری مفاد توافق بگو بدونیم
Anonymous
از روی عمد و لجبازی با ماها که اینجا هستیم هر روز این کامنت ...رو میگذاری ؟ ...
بازرس ژاور
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بقایی در پاسخ به این‌که، آمریکا یک ابرقدرت است، چرا عقب‌نشینی نمی‌کنید: ما هم ابرقدرت هستیم
شهروند
خدا نکنه شما ابرقدرت باشید اگه بودید .... دنیا رو ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 رسانه های عربی ادعا میکنند مذاکرات شکست خورده است.
......
..
مهدی خان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
فقط گ.گ میکنند 🙂
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
توافق موقتی شده برای خروج کشتی های گیر افتاده در خلیج فارس در ازای آزادی کشتی توسکا و احتمالا خروج نفتکشهای ایرانی
Anonymous
این مسخره بازیا بسه یا رسمیش کنید توافق رو یا این تمدید ماهانه چه جور صیغه ایه دیگه؟!
Anonymous
آتش بس پرو
صنایع شیراز
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خداوندا
کینه ام را به دشمنان میهنم عمیقتر کن
و زخم روحم را چرکین‌تر.
خداوندا
خوف از ظالمان را در من بمیران
و توان آن عطایم کن که تخت سینه ناکسان بکوبم
بی‌ترس از عواقب خوف انگیزش.
خداوندا
كينه ام
کینه ام
کینه ام

* نادر ابراهیمی*
Anonymous
هر چی امروز داره سرمون میاد، نتیجه دنبال‌کردن به اصطلاح روشنفکرایی مثل نادر ابراهیمی تو دهه ۵۰ بوده. فقط اون سخنرانیش که داره زیرآب بهرام بیضایی رو میزنه. سخنرانی‌های تندترش بماند
Anonymous
نتیجه ۵۰ سال کینه‌ورزی بدون ذره‌ای رفتار بالغانه و منطقی رو داریم می‌بینیم. خداوندا کینه و جنون رو از این سرزمین دور کن و به جاش عقل و منطق و رفتار بالغانه رو زیاد کن
Anonymous
خب باشه.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
جالبه علاقه عجیبی به دوران ساسانی دارند و نفرت زیادی به دوره هخامنشیان...اما دلیلش امپراطوري ساسانی یک دولت مذهبی بوده با سرآمدی مغان دوم امپراطوری ساسانی سیستم طبقاتی یا به اصطلاح کاستی داشته...به هر دو اینها علاقه مندند.‌
Anonymous
یه درصد احتمال بده اینا فرق اینا رو بدونن
Anonymous
خیر، ج.ا شبیه هیچ حکومتی در تاریخ ایران پیش از اسلام نیست، اون دروغ ها و تهمتها ضد شاهنشاهی ساسانی و ضد مزدیسنا و موبدان نیز بافته های توده ایهاست، در حالت زمانپریشی وضعیت پس از اسلام رو پیش از آن نسبت دادن
محمد4676
جالبه که شماها هم ساسانیان رو که رومی ها رو شکست دادن قبول ندارین و فقط هخامنشیان رو قبول دارین اونم بیشتر کورش رو که یهودیان رو از بابل آزاد کرد و بعد ها همین باعث شد قتل عام ایرانی ها در روز ۱۳ فروردین صورت بگیره
Anonymous
ما همه سلسله های ایرانی پیش از اسلام رو دوست داریم و بهشون افتخار میکنیم
Anonymous
البته بالا مقبره شاهان هخامنشیه و ساسانیان هم خیلی دوست داشتند خود رو ادامه اونها جا بیاندازند. از انتخاب این محل هم مشخصه. به اینها هم کاری ندارم.
آزادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اونایی که میگن پشت صحنه توافق شده ولی صداشو درنمیارن، بنظرتون املاکی اون طور آدمیه که این چیزا بتونه نگه، مطمئن باشید کوچکترین توافقی رو درجا توییت میکنه
Anonymous
خیلی ساده‌ای. خیلی خیلی.
یاوه گو📢
همینجوری که رییس جمهور ایران ... نداره اونم ندارم
گفتند بدون اطلاع بهشون توافق کنیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
شرط میبندم هیچ حمله ای صورت نمیگیره همش بازیه
جاهل مدرن
سر قسطنطنیه ببندیم ؟
یام یام
آره اینهمه‌ تجهیزاتم‌ واسه هواخوری‌ آوردن
Anonymous
سر چی شرط میبندی؟
اگر حمله صورت گرفت چی؟
محافظه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
چه تصویر بدی انتخاب کردی، آفتاب.
دهن کجی به تاریخ و هویت ایرانی
Anonymous
قبل از اینکه ناسیونالیستت گل کنه بدون رسانه کارش اینه هکه چیزو نشون بده و اتفاقا بدی ها رو بیشتر باید منعکس کنه
مادر مرده
آفتاب من هم حق ابراز عقیده دارم ،با بلاک کردن من درد کی دوا شده جز عقده ها روی هم تلنبار شده و در نهایت روزی مانند امروز می‌شود که گرفتاری عین برگ درختان پائیزی گریبان پیر و جوان و طفل قنداقی را فرا می‌گیرد.....تو نکن ،بگذار که بدعتی نو با کلامی نو بر دفتری نو نوشته شود و شرمسار آیندگان نباشی .....بتاب و تاریکی را روشن کن.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بقایی
امارات متحده عربی رفتار نامناسبی از خود نشان داد!!
بعد جمهوری اسلامی که همه همسایگانش موشک بارون کرد رفتارش مناسبه؟
Anonymous
شما خوبی.
Anonymous
خوش بحالت ... راحتی
باشعور باشیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دوستان عزیز

اینجا روزنه ی باریکی هست ک انتظار میره افرادی ک دنبال خبر و تحلیل هستن دور هم جمع شده باشن
نه اینکه عده ای از روزمرگیشون بگن
اصلا ربطی به ازادی بیان و توییترُ این چیزا نداره
هرچیزی جایی داره

خواندن روزانه ٢٠٠٠ کامنت که شاید ٢٠٠ تاش مهم باشن واقعا سخته ، کمی درک کنید

خیلی واضح هست ک چایی و دمنوش و شربت و کرم دور چشم و روتین پوستی و لودگی و ..... حوصله سر بر هست و اصلا جاش توی سایت خبر نیست.

خبر ، تحلیل ، پرسش ، نظر سنجی ، همدردی ، همفکری ، تجمع ، اعتراض ، روحیه دادن ، حتی رجز خوانی ..... همه اینها مطالبی هستن ک شما میتونید کامنت کنید ، ولی عده ای چسبیدن به حواشی و لودگی
Anonymous
خوب افتاب میتونه منتشر نکنه
Anonymous
اصل اولیه شعور اینه که برای دیگران باید و نباید نذاریم. پس باشعور باشیم
Anonymous
شاه می بخشه، شیخ علی خان نمی بخشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
انگار مثلا توافق بله برونه که برن توافق کنن

اگه شدنی بود صد در صد همون قبل جنگ امضاش میکردن

دیگه هی نگین اینو
Anonymous
پس این داد و ستدها چیه، ؟؟؟؟
Anonymous
اصلا اون توسکارو میخواست بارش رو برداره که برداشت الان آدم غیرنظامی میخوادچکار هیچ توافقی درکار نیست یا تسلیم یا ضربه های مرگباربعدی .
قمرالملوک
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بابت وقتی که از مردم گرفتند کسی نمیخواد عذرخواهی کنه؟
Anonymous
کی عذرخواهی کنه؟ اینا همشون میگن ما خودمونم مخالفیم و کار یکی دیگه بوده! اون یکی دیگه هم کا معلوم نیست کیه!
Anonymous
آخه چند بار معذرت خواهی از ج. ا شنیدی
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ترامپ اگه مطمئن بشه ت.ت... از کار افتاده جنگ تموم میشه
جاوید شاهنامه
تلتکست سانسور میکنی 🤔
hassan
ت ت چیه ؟
Anonymous
ت ت از اولم کار نمی‌کرد
دیزنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آفتاب میشه یه سوالی بپرسم؟؟؟؟🙄
دوستاااان ۵تا جوجه 🐥🐥🐥🐥🐥رنگی خریدم
به نظرتون ببرمشون دامپزشکی واکیسنشون کنم یا نمیخواد؟
Anonymous
عجب
Anonymous
۴ نظر بالاتر « باشعور باشیم » بخون
Anonymous
خوشمزگی بسه دیگه، اینجا جای لودگی نیست، سایت خبر و اطلاع رسانیه، نه چت روم
شناس
شما چه هدفی از پیام هاتون دارین؟
گوگل و یا گپ جی بی تی ندارین؟
شماره ی دامپزشکی ک میتونین پیدا کنید
تماس بگیرید
Anonymous
..........
متین
بنظرم شما داری به تقلید از یک کاربر دیگه کامنتهایی این مدلی میگذاری. البته کامنت های ترانه انقد بی محتوا نبود. کاش یاد بگیریم خودمون باشیم نه کپی دیگران.
همستر
فکر کنم کامنت ١١:۴٣ باشعور باشیم مربوط به شماست
Anonymous
تعجب میکنم از این خبرنامه معتبر تایید همچین کامنت بی مزه و لوسی رو
Anonymous
آره حتما هر شش تا رو ببر معاینه
خرم دینان
این ...چیع
ما اومدیم فقط از جنگ و کشت و کشتار قحطی و گرسنگی و ویرانی و نیستی و نابودی و محو کره زمین بخونیم و روحیه بگیریم و امیدوار باشیم
جوجه مریض
جیک جیک
Anonymous
آره هر شیش تا رو واکسینه کن...
الیاس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴ظاهراً توافقی میان ایران و آمریکا شکل گرفته است که بر اساس آن، تعدادی از کشتی‌های ایرانی از محاصره دریایی آمریکا عبور کنند و در مقابل، برخی کشتی‌های متوقف شده در تنگه هرمز نیز با موافقت ایران اجازه خروج پیدا کنند.

🔹با این حال، ترامپ تلاش کرده این توافق دیپلماتیک را به‌گونه‌ای روایت کند که گویی صحنه‌ای از یک فیلم هالیوودی است؛ به این صورت که تفنگداران دریایی آمریکا قصد دارند با قدرت، کشتی‌ها را اسکورت کرده و خارج کنند، روایتی که به نظر می‌رسد بیش از هر چیز برای کسب اعتبار سیاسی مطرح شده است.
لیبرال
خوب جناب الیاس میشه بگید دستاورد این جنگ برای ج.ا چی میشه؟ تا این مرحله اینترنت طبقاتی تنها دستاورد بود که ربطی به مسائل خارجی نداشته
منتظر روز خوب
دوستانی که منفی دادن کمی ازهیجان و احساستون کم کنید وبهترنگاه کنید.حقیقت گرچه تلخ،ولی بازهم حقیقت است..
فقط یک درصد اگر درست باشه بایداحتمالش رو درنظرگرفت..املاکی تاالان کلی حرف درست رو درکنار کلی حرف نادرست و دروغ زده..
خبرخوان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
💢فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا: پشتیبانی از طرح آزادی شامل بیش از ۱۰۰ فروند هواپیما و ۱۵ هزار نیروی نظامی است.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
باز ملت تصمیم گرفتن یک حرکتی انجام بدن امیر ریکا به نوعی خودشو دخالت داد تا افکار منحرف و یک امیدواری واهی به هیچ ایجاد کند و بهانه ای باشد برای سر کوب ای وای ای ولی ایرانی
سسس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
85میلیون تماشاچی
Anonymous
چه کنیم ؟؟
Anonymous
اگر ۸۵ میلیون !!! نمی‌تونید کاری کنید که هیچی دیگه زندگی(نفس) کنید بس... و بس... همین!!!
........
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
شعام چیه؟؟؟؟
ناشناس
مخفف شورای عالی امنیت ملی
Anonymous
مخفف شورای عالی امنیت ملی
حسن
شورای عالی امنیت ملی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
مهلت ترامپ به جمهوری اسلامی فردا ساعت3,30تموم میشه و ترامپ قسمت دوم سریال برد رو شروع میکنه
جوجه مریض
پس فردا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
قاتل اون بنده خدا بوق زده فقط با الهه حسین نژاد و سروش ستوده چی شدن وخیلی ها دیگه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
فرزند اوری کنید تا ....................
پوپو
با این میزان استرس تولید …. فعلا صفر.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
چرا باید توافق شده باشه ولی پنهان کاری بکنن؟؟ چرا یعده میگن توافق شده و اصرار دارن رو این موضوع؟؟
تحلیل باشی
از منطق تحلیلی تبعیت میکنن
میگن اونطرف آمریکا کشتی توسکا و خدمه ایرانی رو آزاد کرده ، اینطرف هم جمهوری اسلامی به کشتی‌های تجاری گیر افتاده در خلیج فارس اجازه داده که (بدون اسکورت نظامی آمریکا) از تنگه هرمز عبور کنن و خارج شن
و هر دو طرف هم هماهنگ کردن رجزخونی کنن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
این عکس چه ربطی داره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ظالم نبرد راه به منزل
Anonymous
🚁
غیر قابل نشر
فعلا که 47 ساله صاحب منزل شده !
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
سایت های خبری تحلیلی که زمان انتخابات،
خودشان را برای پزشکیان کشتند نام ببرید
1. عصر ایران
2. انتخاب
باقی را شما بگویید.
Anonymous
آخوندی بنام قاسمیان گیرداده به روحانی و ظریف
حالا پیروانشان مقصری پزشکیان را علم کرده اند
پشت پرده چه خبره که اینها به دست چنین می کنند
Anonymous
الف خبر انلاین
Anonymous
فرارو،کانال تلگرامی سهام نیوز( اونا خودشونو خفه کردن اااا)
Anonymous
اتفاقا انتخاب پزشکیان یکی از بهترین اتفاقات بود، چون با این اتفاق برای همه بصورت روشن و واضح مشخص شد که پست ریاست جمهوری هیچ قدرت و ابزار و تاثیری بر کشور نداره و یک پست تشریفاتی هست برای قدرتهای پشت پرده، مانند دولت سایه و فلان شورا و بهمان خانه و بیت
Anonymous
که چی بشه؟
Anonymous
بامداد نو
Anonymous
که چی بشه ؟؟؟
که بفهمیم کدام سایت ها ملتی را سر کار گذاشتند.
و کسی که گفتی خوب شد رای آورد تا بفهمیم هیچ کاره است !! یعنی پیش از پزشکیان نمی دانستید !؟ 😑
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
مکن ای صبح طلوع!باز سه عزیزمون رو از ما گرفتن، بر صغیر و کبیر رح نخواهد بود ،
ناشناس
همه جای دنیا، حکم تروریست اعدام هستش
Anonymous
عمری دگر بباید بعد از فراق (بخونید وفات) ما را
کین عمر طی نمودیم اندر امیدواری
#سعدی_بزرگ
آفتاب تایید نکنی انقد میذارم تا بذاری
Samir
وقتی دنیات کوچیکه تعمیمش نه به همه جا شعورت رو در عوض یکم گسترش بده لازم نیست همیشه ...
تو هم منتشر کن یه هفته اس هرچی میزارم نمیزاری
ناشناس
ناشناس 11:44
خیلی خ .....
Anonymous
پاسخ به ناشناس ۱۱:۴۵
پس چرا تروریست ها رو اعدام نمی‌کنن؟
منتشر کن🤬
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آدمین خوابت برده چته نمیتونی منتشر کنی برو بخواب یکی دیگه بیاد🤬
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
من نمیدونم شماها که همش از بی پولی و نداری و گرونی حرف میزنید از کجا میارید میخورید پس که صبح تا شب اینجا پلاسید؟
پس معلومه وضعتون خوبه ظاهرا
Anonymous
اولا اشتباه مثبت دادم،میخواستم یه چیزی بگم افتاب سانسور میکنه ّیک ایرانی از لحاظ رفاه باید دو سه برابر یک شهروند عربستانی رفاه داشته باشه چون ما علاوه بر نفت اونا، گاز ،صنعت کشاورزی و توریسم ،هاب جهانی ترانزیت هوایی و زمینی ّمعادن بسیار غنی و و و و و.......داریم ولی متاسفانه ..،
Anonymous
شما چقدر بخیل هستین که صدای مردم تا جایی که تونستین خفه کردین یه روزنه ی کوچیک مثل آفتاب هم نمی‌تونین به ما ببینید.چقدر از بودن ما وحشت دارین.
Anonymous
ناصر(نوید محمدزاده): برادر بزرگم پول نداشتیم واسش کلیه بخریم، افتاد مرد. رفتیم واسش کفن خریدیم متری شیش و نیم. مغازه بغلیش پارچه لباس مشکی مادرم رو خریدیم متری چهار تومن. کی گفته ما همیشه باید تحمل کنیم؟
حقیقت‌گو
پلاس رو شبها تو گوشه میدونها و خیابونها داریم میبینیم
Anonymous
منتال ریتاردیشن اینطوریه دوستان
حسین کاظمی در رفاه کامل
چه قدر لاکچرییم ما، تفریح مون اینه میایم کامنت می خونیم، خیلی تفریح پر هزینه ایه حتما شکمامون پره، از شدت رفاه و شکم سیری میایم این جا غر می زنیم.

خ....ه ی باهوش کسی کار نمی تونه بکنه با تورم روزی ۵ تا ۱۰ درصد بیکاریم. منبع خبر سالمم نیست.
خب که چی ؟!
ناشناس ، از خطه فالس نیوز امروز مهمان ما هستند
Anonymous
نشستیم سر چهارراه تا پول تخم مرغمون در بیاد لابلاشم کامنت میذاریم! نکشیمون زرنگ نخبه؟
ناشناس
ما از صبح تا شب درگیریم شما شب تا صبح پشت وانت
Anonymous
ماشالله، به این می گن نتیجه گیری بلندگو و وانتی
Anonymous
یه جوری میگه انگار تو خونه آت پلاسیم ...
علیرضا!
ما چون پولداریم ! بیکاریم ! یا برعکس !
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اون سخنگوی قرارگاه خاتم الانبیا دیگه نیست ؟!
خیلی جالب تهدید میکرد...
Anonymous
آره، یه مدته خبری ازش نیست، ...؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
من چندماه پام جراحی کردم امروز رفتم منیریه گفتم شاید بتونم یک کتونی باکیفیت وقیمت مناسب گیربیارم قیمت هاوحشتناک.اجناس بنجل چینی رو دوبرابر کردن‌.خودمون به خودمون رحم نمیکنیم
Anonymous
منم تازگی اونجا بودم، کتونی های توی سبد جلوی در که همیشه ارزونه رو هم ۱۶۰۰گذاشته!
Anonymous
نه بابا ما ایرانی‌ها نماد اتحاد هستیم!
یام یام
الان جمله خودمون‌ به خودمون‌ رحم نمیکنیم یعنی چی؟ این چه حرفیه عزیز من ، خب اون فروشنده ای هم که داره میفروشه گرون خریده دیگه ، باید یچیزی روش بزاره تا ضرر نکنه ، این قضیه هیچ ربطی به مردم نداره ، اقتصاد به .... رفته
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دامداری درراس ...هست)))
باتوجه به تورم وگرانی گوشت ولبنیات!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
💢دوستان لطفا به نظرسنجی روز قبل ساعت ۰۰:۱۱ رای بدید💥💥💥💥
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اینترنت رو باز کنید خشم مردم شما رو نابود خواهد کرد
Anonymous
ما که خشمی نمیبینیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اعدام و قطع فیلترنت و گرانی عادی شده است؟ چون بدون مانع و مشکلی ادامه دارد عرض کردم.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
روزانه صدها کامنت نوشته میشود از واقعیتهای عریان کشور

نشر داده نمیشود
چون این رسانه های معلوم الحال وظیفه شان همین لست . تلقین ازادی بیان نسبی

یک گروه بی شرافتی که دستشان با دست مسببین خفقان و لستبداد یکیست

ننویسید

هیچ ننویسید

کور پدر مسببین استبداد و‌خفقان

ننویسید وقتی سانسور میشود تا همین رسانه ها خفه شوند

تعحبم از کروهیست که میذایند و تشکر میکنند از افتاب برای نشر یک مشت طنز و‌ طعته کنایه

ابنها هدفشان همین است که ازادی را خفه کنند و باریک راهی به اسم ازادی بیان باز کنند که فکر کنید میتوانید بنویسید

این جماعت بی شرافت را تحریم کنید
روشنا
عجب. ..

اگر خودمون مردم عادی کسی پیج پابلیک پرمخاطبی با هویت مشخص داشته باشه حتما با احتیاط در اون مینویسه
چون میدونیم طرفمون چطور کار میکنه،
حتی دیدیم بسیاری از بلاگرهای ایرانی ساکن خارج کشور خانواده هاشون در ایران دستگیر شدن یا تذکر گرفتن بابت فعالیت های بچه‌شون

بعد شما توقع دارید یه سایت داخلی که صاحبش، تحریریه‌ش، ادمینش و.. ظرف یساعت در دسترس مراجع امنیتیه چکار کنه؟
چرا از دیگران انقدر توقع داریم بابت افکار ما هزینه بدن,
گیرم که تعطیل شد و بها داد و اصلا اسمشون مثل سه نفر امروز تیتر اخبار شد، خب بعدش چی؟؟

لطفا شور حسینی برندارید
قهرمان مرده به هیچ دردی نمیخوره
شعامیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
هرچقدر به شعام ارادت نشون میدم منتشر نمیشه
بابا من شعام دوس دارم 😍
شعام خوبه شعام ❤️
شاه چیه ادم رعیت میشه
شعام خوبه که مردم سالاری داره
هم خودمون بهش رأی دادیم هم مرتب بهمون جواب پس میده هم از حق و حقوقمون صیانت میکنه
الان ببینید چقدر زندگیمون قشنگه 😍
Anonymous
چی گفت؟؟؟؟
بهروز
خوبه خودت میگی خودت جواب میدی دنیا رو هم سیاه سفید میبینی یا اون یا این
یام یام
دوستان داره مزاح میکنه
Anonymous
رد داده اینقدر متنش حذف شده
اسدالله میرزا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
عمادالدین باقی سر افشای لوکیشن توییتر که سیمکارت سفید ها رو افشا کرد، تو کانال تلگرامیش تمام منتقدین ش که چرا اینهمه مدت استفاده کردی و سکوت کرده بودی و چرا تبعیض ای شاگرد آیت الله منتظری؟ بلاک کرد
Anonymous
این دوستان دوره شون تموم شده! ساکت باشن یا حرف بزنن فرقی نداره!
رام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ترامپ:من برنده ام
ارومیه ۲نفر اعدام
ترامپ : محاصره کامل دریایی
تهران ۲ نفر اعدام
بنیامین :کار ما با ایران تمام نشده
تهران ۲ نفر اعدام
ترامپ :تنگه هرمز را باز می کنیم
مشهد ۳ نفر اعدام
ترامپ:......
ایران ......اعدام
Anonymous
چه ربطی داره! تو با همسایه ت دعوا داری باید بیای خونه بچه هاتو بکشی؟!
Anonymous
دل بستی به اونا؟؟؟
😂😂😂😂😂😂😂
Anonymous
اگه واقعادل بستی کس دیگه ای جزخودت و مردمبیان‌هزینه کنن که تو به ازادی و دموکرلسی و رفاه برسی باید بکم خیلی مفت خوری

اگرم اومدی مثلا مخالفین حاکمیت و وصل کنی به ترامپ که به قول صدا و سیمای معلوم الحال طلب کمک کردند باید بگم خیلی بدبختی
Anonymous
در جواب ۱۱.۰۸ ما فقط منتظر امام زمانمان هستیم🤫
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
چه عکس بی معنی ! انگار هر تیکه اش مربوط به یه روایت متفاوته!!
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ناشناس که هی از کامنت ها گله میکنی و دوست داری همه مدح گو باشیم
خوبی توییتر بودن اینجا اینه که شما فاکتورت سنگین تر ..
دیزنی
🥹🥹🥹
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
از من می پرسن کی جنگ میشه؟
میگم جنگ که تموم نشده !
ما که هر روز داریم کشته میدیم..
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بعضی از افرادی که اینجا حضور دارند خیلی مغرضانه درباره عکس بالا کامنت گذاشتند گویا تناقض داره! باید به عرضتان برسانم خیر!

مورد اول پرچم: اگر میخواید شیروخورشید قمه بدست سه‌رنگ باشه اونم قدیمی نیست و مربوط به قاجاریه هستش.
ندیدم کسی به درفش کاویانی و نمادهای قدیمی‌تر اشاره کنه، پس اشکالی نداره این پرچم استفاده بشه.

مورد دوم: تناقض بین سلسله پادشاهی(موروثی) هستش، این مشکل هم اواخر پارسال حل شد.

مورد سوم شباهت جهان‌بینی دو سلسله‌ست: کشورگشایی در ایران باستان بطور مثال ساسانیان استفاده از دین زرتشتی و محدوده تحت تسلط از خوارزم تا مدیترانه، اینجا هم ایجاد هلال شیعی(مقاومت) از هرات تا مدیترانه که انجام شد.

مورد آخر هم سلام و احترام نظامی: اولاً طرف کلاه داره(برای کسانیکه گفتن باید کلاه در سر داشت) اما ثانیاً در کل دنیا بدون لباس و کلاه نظامی هم میشه احترام گذاشت و ایرادی نداره.

انتخاب عکس آفتاب مثه همیشه عالی بوده، ممنون
Anonymous
مورد دوم با AI حل شد 😂
Anonymous
خوش به حالت راحتی
نشانه های چند هزار ساله را چسباند به قجر
آیین مهر میترا خورشید 🌞
Anonymous
هرات تا مدیترانه؟ 😂
...
خب که چی ؟!
تخم مرغ چنده الان ؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خیلی جالبه که ج.ا با استفاده ابزاری از نماد های ملی و میهنی میخواد شرایط رو به سمت خودش بچرخونه ولی غافل از اینکه این کارت یکبار سر داستان جنگ 12 روزه سوخته شد و جوابش برای مردم شد فجایع دی ماه ! مورد دوم اینکه شما سالها صحبت از این کردید که پادشاهان فاسد بودند و تنها اسلام بود که ایران رو نجات داد و همیشه دوران قبل از اسلام رو به عنوان دوران سیاه و طاغوت و ظلمت میشناسید و تناقض آنجا که هر جا نیاز باشه دم از کوروش و حقوق بشر و زانو زدن فرمانروا روم جلو شاپور ساسانی میکنید و بعد دوباره همان رفتار قبلی و تعصبات قبلی .... پس چطور انتظار دارید که مردم از شما حمایت قلبی داشته باشن وقتی از شما دورویی میبینند ؟ چطور و با اجازه چه کسی میایید میگید هر کسی خلاف دیدگاه و نظر و فکر ما رو داشته باشه ، خائن و وطن فروشه ؟ جز اینکه ، شما سالها در تاریکی تعصب و جهل باشید و توهم ماموریت اصلاح مردم شما رو از صراط عقل دور کرده باشه ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بنگرید به تاریخ
هیچ حکومتی با ظلم و اعدام و کشتار ماندگار نشده
Anonymous
چرا مونده در پیونگ یانگ و پکن
Anonymous
اینکه هیچ حکومت ظالمی ماندگار نبوده درست اما مسله زمانه
حکومت های ظالمی بودن که ۲۰۰ سال ماندگار بودن متاسفانه
گنجشک عصبانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚩آیا مردی و یا مردانی و زنی و یا زنانی از سرزمین پارس ایده و یا راهکاری برای متوقف کردن ... اعدام ندارند.؟!

📌در خبرها میبینیم که سازمانها و‌نهادهای حقوق بشری و‌ بین المللی طبق عادت ماهانه برا هزارمین بار در مورد وخامت حال و‌ وضعیت سلامتی ای نرگس محمدی اعتراض و ابراز نگرانی کردن! اما دریغ و درد از یک آه، حتی یک آه برای اعدامیان سیاسی دی ماه...
📌اعدامیان سیاسی سپر انسانی نرگس محمدی ها هستند.
📌من در عجبم نرگس محمدی تو اوین چه کاره میکنه! به هر چی مقدسات این الکی خودش رو به سیاست ورزی میزنه! بعید نیسن سندروم زندانی سیاسی بودن داشته باشه.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
با این پروژه ترامپ، اگر واکنشی از سمت ج.ا نباشد که عملا تنگه باز خواهد شد و اگر واکنش نشان دهد که جنگ می‌شود و احتمالا امریکا و باقی کشورها تلاش می‌کنند یکبار برای همیشه موضوع تنگه هرمز را حل کنند.
بعضی چیزها ممکن است از دور سفید به نظر بیایند اما واقعیتشان کاملا سیاه است. بستن تنگه هرمز باز کردن جعبه پاندورا بود.
آدم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ای کاش که جنگ بشه حداقل آدم نمیسوزه میگه خوب یه دلیل چرت و پرت دارن برای قطع اینترنت الان واقعا نمیشه تحمل کرد که جنگ نیست داره یک ماه هم میشه کم کم که جنگ تمام شده و اینترنت قطع

حتی تو جنگ هم هیچ توجیحی وجود نداره که اینترنت قطع بشه. مگه این دو تا جنگ که گذشته اینترنت که قطع شد به عنوان پدافند عمل کرد؟ مگه هواپیما های دشمن از تو اینترنت دانلود میشد وسط شهر؟؟ یا اینکه وقتی نت رو قطع کردید جی پی اس رو قطع کردید راهشون رو گم کردن و برگشت خونه هاشون؟؟؟

فقط ما مردم بدبخت شدیم کسب و کارمون تعطیل شد یه ضربه از دشمن ها خوردیم که جنگ شده یکی هم از دولت که اینترنت رو قطع کرده! تازه اونم میگه دست ما نیست پس دست بقالی سر کوچه ما هست؟؟ دست کیه؟؟؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
هرجای دنیا رو که خواست ریخت گرفت به ما که رسید بازیش گرفته
خبرخون
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
♦️جزییات پروژه آمریکا برای باز کردن تنگه هرمز چیست؟

در پی انسداد تنگه هرمز و توقف حدود هزار کشتی تجاری و ۲۰ هزار دریانورد در آب‌های منطقه، دولت دونالد ترامپ از آغاز عملیاتی موسوم به «پروژه آزادی» (Project Freedom) خبر داده است؛ طرحی که هدف آن هدایت و خروج امن کشتی‌های تجاری کشورهای ثالث و بی‌طرف از این آبراه راهبردی عنوان شده است.

بر اساس گزارش یورونیوز و اطلاعات منتشرشده از سوی فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام)، پنتاگون برای اجرای این عملیات یک شبکه چندلایه نظامی را در منطقه فعال کرده است؛ شبکه‌ای شامل ناوشکن‌های مجهز به موشک‌های هدایت‌شونده، بیش از ۱۰۰ فروند هواپیمای جنگی، سامانه‌های بدون سرنشین و حدود ۱۵ هزار نیروی نظامی.

نقش ناوشکن‌های آمریکایی

هسته اصلی این عملیات را ناوشکن‌های کلاس «آرلی برک» تشکیل می‌دهند؛ شناورهایی که ستون فقرات نیروی دریایی آمریکا محسوب می‌شوند. گزارش‌ها حاکی است تا پایان آوریل، ۱۲ فروند از این ناوشکن‌ها در خاورمیانه مستقر بوده‌اند.

به گفته تحلیلگران نظامی، بخشی از این ناوها مأمور اعمال محاصره دریایی در دریای عرب هستند و تنها دو ناوشکن تاکنون وارد تنگه هرمز شده‌اند تا زمینه عملیات مین‌روبی و تأمین امنیت عبور کشتی‌ها را فراهم کنند.

کارشناسان معتقدند این ناوها قرار نیست به شکل سنتی کاروان کشتی‌های تجاری را اسکورت کنند، بلکه نقش آن‌ها بیشتر نظارتی، دفاع هوایی و واکنش سریع به تهدیدات احتمالی خواهد بود.

پوشش هوایی گسترده

آمریکا همزمان ناوگان بزرگی از جنگنده‌ها و بالگردهای تهاجمی مستقر در پایگاه‌های منطقه‌ای و ناوهای هواپیمابر را به حالت آماده‌باش درآورده است.

بالگردهای مسلح قرار است بر فراز مسیر عبور کشتی‌ها گشت‌زنی کنند تا هرگونه اقدام احتمالی قایق‌های تندرو یا تهدیدات دریایی را خنثی کنند. همچنین هواپیماهای تهاجمی مانند A-10 برای هدف قرار دادن مواضع ساحلی، سکوهای موشکی یا اهداف متحرک دریایی در حالت آماده‌باش قرار دارند.

پهپادها و شناورهای بدون سرنشین

بخش مهم دیگری از «پروژه آزادی» بر استفاده از فناوری‌های بدون سرنشین استوار شده است. پهپادهای شناسایی و شناورهای بدون سرنشین دریایی مأمور رصد مداوم تنگه هرمز، شناسایی تهدیدها و جمع‌آوری اطلاعات هستند.

برخی از این سامانه‌ها قابلیت حمل تسلیحات دارند و برخی صرفاً برای شناسایی و پایش به کار گرفته می‌شوند.

حضور ۱۵ هزار نیروی نظامی

اگرچه رقم ۱۵ هزار نیروی نظامی در منطقه چشمگیر به نظر می‌رسد، اما بخش عمده این نیروها در نقش‌های پشتیبانی، لجستیکی و عملیاتی فعالیت می‌کنند. بخش قابل توجهی از این نیروها متعلق به دو ناو هواپیمابر آمریکایی حاضر در منطقه هستند که هرکدام حدود ۵ هزار پرسنل دارند.

به گفته منابع نظامی، مأموریت اصلی این نیروها حفظ آمادگی رزمی، پشتیبانی از عملیات هوایی و تضمین امنیت عبور کشتی‌ها از یکی از حساس‌ترین آبراه‌های جهان است.
1819
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴🔴 دبیرکل ناتو گفت که کشورهای اروپایی پیام سخنان ترامپ را دریافت کرده‌اند و اکنون در حال تضمین اجرای توافق‌ها درباره استفاده از پایگاه‌های نظامی هستند.
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 سخنگوی سنتکام به ABC :

کشتی توسکا همراه با 22 نفر دیگه از خدمه‌ش به پاکستان منتقل شد.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
طبق اخبار ناو فورد که در در دریای مدیترانه و نزدیک اسرائیل حضور داشت منطقه را ترک و در حال بازگشت به آمریکا است همچنين خدمه کشتی توسکا از طریق پاکستان تحویل و خود کشتی نیز به زودی تحویل خواهد شد... با توجه به شواهد اخبار گویا جنگ تمام شده...
Anonymous
ناو فورد ده ماه در ماموریت بوده و بیش از ۶ ماه نمیتونه باشه که بیشتر هم بوده برای همین با یه ناو دیگه جایگزین شده
لیبرال
ناو فورد ۳۰۰ روز بیشتر روی آب بود و دیگه برگشته ، تازه کلی أضافه خدمت هم داشته ، ربطی به وضعیت فعلی نداره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
هر روز چند نوجوان بر دار کنی
این...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
... برق رو بزنه همه اذیت شیم. محاصره فقط مردم رو اذیت میکنه
Anonymous
ساده ای ها برق رو بزنه خیال کردی اونا برق سفید و برق پرو ندارن استفاده کنن؟ چرا خوبشم دارن میمونیم ما تو تاریکی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دراپ‌سایت : بر اساس گزارش سازمان بین‌المللی دریانوردی، حدود ۲ هزار فروند کشتی و ۲۰ هزار دریانورد در خلیج فارس گرفتار مانده‌اند
Anonymous
خدا عقل عنایت کناد
یعنی هر کشتی 10 نفر خدمه داره اون دیگه لنجه کشتی نیست
اون 200 فرونده احتمالا نه 2000
مهتا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
حتی یک نفر هم نیومده اعتراض به قطعی اینترنت ندارید؟؟؟؟
مگه قرار نبود دوشنبه بیایم اینجا
Anonymous
چون نشستن... اینتزنت رو براشون وصل کنه اونم شاید بعد از یک سال
اولین خون
باشه ارزشی جان
Anonymous
خیابون دیگه جای اعتراض نیست، جای پس گرفتن حقه، نه اعتراض به نبود چیزی که حقمونه
اینترنت یکیشه
با بقیه نیازها میخوای چیکار کنی؟
مگه دی ماه نرفتیم اعتراض کردیم چی شد؟
مردم نمیان چون امیدی به تحقق خواست‌هاشون توسط این نظام ندارن
فقط یک نفر میتونه اونها رو میلیونی بیاره توی خیابون ، مردم هم منتظر اونن
دیزنی
متاسفم😔
اردشیر
آقا ولمون کن همش نت نت نت مشکل مملکت این نیست
مشکل فراتر از یه نت شما میباشد
لطفا تکرار نکنید تا حل کامل مسئله
Anonymous
من از ۹ تا ۱۰ و نیم اونجا بودم. احتمالا یک‌سری دیگه‌ هم. ولی تجمع شکل نگرفت.
Anonymous
دیزنی عزیز.
تأسف به درد خودت میخوره.
توقع داشتی همه برن و تو از اینترنت و مجازی تشویق کنی.
...
جاهل مدرن
شما که اسمت رو گذاشتی اردشیر
اگه بلد نیستی حرف بزنی سعی کن سکوت کنی !
...
Anonymous
از این ملت بخاری بلند نمیشه، فقط توی مجازی بلدن غر بزنن و شکایت کنن و بگن نه ب اعدام، نه به قطع اینترنت، نه به گرانی.
میلاد
چون بیشترشون ربات هستن امکان تجمع ندارن خخ
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
فوری/ هشدار فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء به آمریکا: چنانچه قصد نزدیک شدن و ورود به تنگه هرمز را داشته باشید مورد تهاجم قرار خواهید گرفت.
Anonymous
ببینیم دیگه ،
منتظریم !
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
سقف وام ودیعه مسکن بیشتر شد
بر اساس جزئیات ابلاغ شده، سقف این وام به شرح زیر است:
🔹کلان شهر تهران، ۳۶۵ میلیون تومان
🔹مراکز استان‌ها، ۲۸۰ میلیون تومان
🔹سایر شهرها، ۱۸۵ میلیون تومان
🔹مناطق روستایی، ۷۵ میلیون تومان
🔹گفتنی است نرخ سود مصوب برای این تسهیلات ۲۳ درصد در نظر گرفته شده و متقاضیان واجد شرایط موظف هستند این وام را در بازۀ زمانی حداکثر ۶۰ ماهه (۵ سال) بازپرداخت نمایند.
بهرام
پول یه درب خونه میشه
جاوید
افزایش دادن و به ۳۳ درصد رسید

در مقایسه با تورم باز هم عقبه خیلی
کارای بی اثر مسئولین
تورم ۳۳ درصده آخه؟!!!
لیلی
۳۶۵ تومن وام میدن دو میلیارد پس میگیرن این ربا نیست پس چیه؟ ربا جنگ با خداست و نابود میکنه جامعه رو. حالا بماند با ۳۶۵ تومن هم هیچکار نمیشه کرد
Anonymous
ما مردان مجرد زیر ۴۵ سال هم که آدم نیستیم.
خبرخوان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴🔴فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا:

هر نیروی مسلح بیگانه بخصوص ارتش متجاوز آمریکا، چنانچه قصد نزدیک شدن و ورود به تنگه هرمز را داشته باشند مورد تهاجم قرار خواهند گرفت!


📌 پی نوشت: اگر کشتیهای امریکایی وارد تنگه شوند و مورد حمله قرار بگیرند، رییس جمهور برای اقدامات دفاعی لازم ، نیاز به رای کنگره نخواهد داشت. دقیقا مورد مشابه در جنگ ویتنام اتفاق افتاد و چند قایق ویت کنگ ویتنام شمالی به رزم ناو امریکایی حمله [ غیر موثری] کردند ، و بهانه لازم برای ورود به جنگ را به رییس جمهور امریکا دادند.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بنشینید و تماشا کنید ... چطور هر روز صبح دو‌جوتن را اعدام میکنن!!
Anonymous
همه ما هر روز یکبار اعدام میشویم
Anonymous
شما مگه کار دیگه ای جز تماشا میکنی
Anonymous
یک اعتراض به اینترنت نتونستین شکل بدین! حق همتون همین و بدتر هم هست
ناشناس
هر کس خربزه می خوره پای لرزش هم میشینه ! میجنگی احتمال مردن هم داره
شهرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اگر جان را خدا داده است چرا باید تو بستانی!
غریب آشنا
توهم نماینده خدا بودن 😔🥀🖤🕊️💔
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
چرا هیچ خبری از احمدی نژاد و جنتی و بقیه اعضای خبرگان و شورای نگهبان نیست؟
ایلام م
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
من هیچ ارسال سیگنال ترسی در این اعدام ها به مردم نمی‌بینم تنها سیگنالی که از اعدام ها صادر میشه اینه که مردم سعی کنین تو خیابان زنده گیر نیفتین چون مرگتون حتمیه
شمارو نمیدونم ولی من اینو دستاورد خوبی برای حکومت نمیدونم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
درحالی که یه عده دردنیادارن قهرمانی اینترراجشن میگیرن فارق ازهرغم وغصه ای مااینجایااخباراعدام یا آمادگی برای شروع مرحله بعدی جنگ یاقطعی اینترنت وتورم وگرانی رامی خواهیم!
چطورعصبانی وبیمارروانی نباشیم؟!
لعنت به این زندگانی)))
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
یک چیز، مانع محدودیت 60 روزه جنگ رو از سر ترامپ باز میکنه.

حمله به نیروهای امریکایی در تنگه هرمز

فکر میکنم این دقیقا چیزی هست که ترامپ میخواد

در صورت حمله به نیروهای امریکایی، رییس جمهور هیچ نیازی به دریافت مجوز برای اعلام جنگ نداره
Anonymous
اسرائیل حمله کنه ، می‌تونه در دفاع از اسرائیل یا حتی کشورهای عربی هم حمله نظامی کنه
گفتگوی ملی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آقای عماالدین باقی خوابی یا بیدار ؟اگر به حرف هایی که باور داری و حالا اجازه نوشتن در روزنامه ها و جراید را نداری ، لطفا طی یادداشتی از حرفه روزنامه نگاری خداحافظی کن . بنده شما را یک اصلاح طلب اصیل می دانستم اما انگار فرقی با اصلاح طلبان عافیت طلب نداری . لذا جدا توصیه می شود اگر به اصولت اعتقادداری از حرفه روزنامه نگاری برای همیشه خداحافظی کن .
Anonymous
اصلاح طلب اصیل 😂😂😂😂😂😂
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
مسئولان که قاطعیتشون زبانزد عام و خاص هست لطفا در مورد تورم و گرانی وحشتناک هم اقدام قاطع و فوری انجام دهید. با تشکر.
Anonymous
مسئول گرانی آمریکاست . باید از منطقه بره بیرون .........
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
نظر نامحبوب
نظرات کسایی که با اسامی ثابت و هر روز کامنت می‌ذارن، غیرقابل تحمله
دیزنی
😅😅😅
Anonymous
اینجا رو کردن توئیتر🤐
000
اونایی که تو فالس رجز خوانی میکنن
و زندگی مارو... خوبن.
Anonymous
یهو می گفتی کلا جمعش کنید
فرفر
کاملا درست میگی.
نظرت هیچ محبوبیتی نداره.
ali
شما به جای اسم طرف ، متن نظر رو بخون
Anonymous
به زبان بی زبانی می گوید :
حرفه ای ها را بیرون کنید تا خودمان اینجا را در اختیار بگیریم و تبدیل به حسینیه کنیم و جهاد فرهنگی ! 😎
Anonymous
اسامی رو بگو ما هم بدونیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
مادر فرزندش را اعد...م نمی کند.

این کارِ نامادری است، کارِ مادرِ دروغین است.
ناشناس
فرزندی که واسه مادر دست به سلاح برد همون بهتر که ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
تنها دلخوشی این روزهای ما اینه که شاهد آخرین .... این تنها چیزی که باعث میشه هنوز سرپا باشم.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
یه فلش مثبت هجده داشتم وسطش یک کلیپ عوستادشیفورائفی پورنوستراداموس مناطق محروم بود نمی دونم ازکجااومده وسط کلیپ ها؛ ولی اتفاقی دیدم وبه راه راست هدایت شدم)))
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
چُنین داد پاسخ به مادر که شیر
نگردد مگر به‌آزمایش دِلیر...

بدو گفت مادر که این رای نیست
ترا با جهان سربه‌سر پای نیست

جهاندار ضحاک با تاج و گاه
میان بسته فرمانِ او را سپاه...

همان کاوه آن بر سر نیزه کرد
همان‌گه ز بازار برخاست گرد

خروشان همی رفت نیزه‌به‌دست
که ای نامداران یزدان‌پرست

کسی کو هوای فریدون کند
سر از بند ضحاک بیرون کند...
ناشناس
👏🏻
توران
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
چه وصله نامبارکی ... بر پیکر ایران
A
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
مطمئنا هیچ حکومتی نتونسته با توسل به زور حکومتش رو ادامه بده و مابرجا. بمونه دیر یا زود داره ولی سوخت و سوز نداره
Anonymous
کره شمالی enters the chat
Anonymous
شما میگید توسل به زور ما میگیم توسل به قانون.
کلی کشور هست که قوانین سختگیرانه دارن، اما هنوز که هنوزه پابرجان.
ایران که همیشه داره نسبت به مجرمین رأفت نشون میده.
Anonymous
مطمئن باش کره شمالی هم یه انتهایی داره
حکومتهای خوب و نسبتا عادل هم به پایان رسیدند
...
این نوبت از کسان به شما ناکسان رسید
نوبت ز ناکسان شما نیز بگذرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
شرایط به حالت عادی برگرده؟ چیشده چیکار کردین که به حالت عادی برگرده کدوم بحث درست شده
Anonymous
اصلا مگه شرایط ما عادی بود قبلا؟ ما خیلی وقته که داریم غیر عادی فقط زنده میمونیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ا و ا... مثل ... طیب رضایی!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آمریکا خدمه کشتی توسکا را آزاد کرد. یعنی اینقدر از مزایای گروگان‌گیری غیرنظامیان بی‌خبرهستند؟ برادر محسن باید یادشان بدهد.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
کشتی توسکا به مالک اصلی باز گردانده می شود
پس توافق کردن رفت
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بزودی دیر میشه و دیگه هر چی التماسمون کنید بهتون ..., شما که از خون جوونای ما ...
ناشناخته
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
666 سه تا 6 داره.....
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اعدام کنید زیاد زیاد
رضا شاهدوست
تا عاقبتش رو ببینید.اگر به یاد آورید،تنها ۵۰ روز از ۱۹ دی گذشته بود...
Anonymous
ایشااله قسمت شما
ناشناس
سواد رضا شاهدوست هم مثل شازده هست میگه تنها 50 روز از دیماه گذشته خخخ
Anonymous
فقط یک غیر انسان می تواند با کشتار انسانها موافق باشد!
دیزنی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آفتاب جون صبحت بخیر🫠🫠🫠🫠🫠
بچه ها من دیشب دمنوش خوردم😋عایا این روتین پوستی حساب میشه؟؟🙄
Anonymous
دوست عزیز اینجا چت روم نیست
دیروز هم همچین پیامی گذاشته بودید
نیم ساعت پیش هم یه پیام دیگه
Anonymous
😂😂😂😂😂😂
زرین
نوش جان! قطعا خیر🥴
اوس موسی
آفتاب جان این چه کامنتی هست تایید میکنی ؟بعد نظرات و تحلیل های ملت رو به ... نمیگیری
ناشناس
🤡🤡🤡
سیندرلا
خیر عزیزم. باید روتین پوستی و لایف استایل ترانه رو داشته باشی😂😂
دیزنی
دوستانی که بابت تایید کامنت من حرص میخورید واقعا پوزش میطلبم بخدا که ارزش حرص خوردن نداره😅😅😅خدروشکر که بعضیا ادمین نیستن وگرنه باید مثه کلاخ لب پنجره ما قار قار میکردیم😁😁😁
Anonymous
👺👺 سیرک
راضیه
هر کی میتونه پیام بزاره.ب ما چه دلش حواسته اینو بگه
دختر خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ماموران موساد که دی ماه هزاران ایرانی رو اعدام کردن بقیه شونو دارن اعدام میکنن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اینقدر سانسور نکنید. دوشنبه چی شد؟
Anonymous
دوشنبه عصر ساعت 5
جبرائیل 33
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اعدام خوبه، منتها برای قاتلینی مثل قاتل الهه حسین‌نژاد که هنوزم اعدامش نکردن! یا اون پدری که دخترش رو توی خیابون جلوی محل کارش با ضربات متعدد چاقو به قتل رسوند. یا اون پدری که با برادرش دخترش رو از ترکیه کشوند ایران تا بکشنش. یا برای کسانی که با پول بیت‌المال هزاران میلیارد دزدی کردن و از مسببین اصلی اقتصاد کمرشکسته ایرانن. یا خودروسازانی که با رانت و رشوه، ارابه‌های مرگ‌شون رو روانه بازار می‌کنن و سالانه جان هزاران نفر ایرانی فقط بخاطر ناامن‌بودن این خودروها از دست میره.
روشنا
اعدام خوب نیست
اعدام هیچ تاثیری در کنترل جرم و جنایت ندارد
اعدام از احکام جوامع ...
نه به اعدام
بعله
اعدام خوب نیست ...
Anonymous
اعدام عادی سازی قتله
کشتن همنوع وحشتناکه با هیچ بهانه ای خوب نیست
Anonymous
اتفاقا قوه قضاییه اعدام میکنه که اونها و‌خودش تو حاشیه امن باشن
بهرام
اونا که گفتی اعدام نیس قصاصه
Anonymous
از هیچ اعدامی حمایت نمیکنم و هیچ اعدامی هم خوب نیست
و البته این به معنی عدم مجازات فرد بزهکار و قاتل نیست
سام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
حبرگزاری ها موظف هستند هر روز خبر اعدام ها رو بصورت بولد شده منتشر کنند.
Anonymous
در زمان شاه چون روزنامه ها و خبرنگارها همه مزدور رژیم بودند وقتی که کشتاری صورت می گرفت بلافاصله اعتصاب می کردند اما الان اصحاب رسانه نه که همه شون مستقل هستند هیچ نظری هم ندارند. م ر گ بر خبرنگاران مزدور
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
پزشکیا و دیگران بابت ... هزار نفر در دیماه در روز جزا پاسخگو خواهند بود.
Anonymous
اونم که اعتقاد ندارند
هیچی به هیچی
فیلم صدام، قذافی، هیتلر، بن لادن، نصرالله و .... را باید مرتب ... نشون بدن
Anonymous
وقتی شهامت نام بردن از دیگران را نداری
آدرس غلط ندهید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خدا رو شکر دو ماهی هست دیگه قانونی تصویب نمیشه هر قانون مجلس غیر مردمی سنگی بود جلوی پای ملت
Anonymous
بدون تصویب اجرا می‌کنند
اون سیا بازی مگه فرقی هم در اصل جریان داره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
پس کسانی که ... هزار نفر کودک و زن و جوان را ... چه می شوند. آزادانه می گردند و پرچم ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
همه‌چیز و همه‌کس رو آزاد کردین جز ملت بدبخت ایران 😞
Anonymous
ببخشید اشتباهی منفی زدم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ما زنده یه آنیم که اعد.. م نماییم
موجیم که آسودگی ما هدف ماست
ایرونی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
از شما ... نمیترسیم ...
نوبت آسیاب شما به زودی
گربه نارنجی دکتر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
یعنی ... که برای یک گیگ اینترنت باید این همه وقت بذارم و کلی پول بدم که بتونم فقط ببینم مقالم در چه وضعه...
.
بیسواد
اگه دانشجوی تحصیلات تکمیلی هستی صد در صد مقاله ای که دادی اسم آوتورش باید استاد راهنما یا مشاورت باشن که اونام یا اینترنت پرو دارن یا سیمکارتشون قرمزه. اگه داخلی باشه که هر چرندی باشه پذیرش میشه. اگه مقاله ت خارجی باشه با شرایط ناله های شما بعید میدونم اکسپت بشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اگه یه بار دیگه گفتید غرب از زنان استفاده ی تبلیغاتی میکنه باید با چک و ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اما نمی مانید
نمی مانید
...
Anonymous
به امید خدا
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
باز شد یا نه؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
از چهره اعدامیان مشخصه که دارای تحصیلات عالیه در دانشگاه های تراز اول ایران بودند مخصوصا اونی که یک متر ریش داره!
اشک تمساح بریزید براشون
Anonymous
با ریش میشه شبیه مداحا نه اینکه اونا توی دانشگاه هاروارد و اکسفورد درس خوندن
Anonymous
خوبه قاضی نشدی
... ر رأفت اسلامی می باره
Anonymous
تحصیلات چیه
این همه دکتر در سطح اول مملکت هستن به نظرتون سواد دارن ؟؟؟؟؟؟
Anonymous
انسان ... متاسفانه
Anonymous
مردم ایرلند مرکزی قصه‌ای را سینه به سینه نقل میکنند به این مضمون که غاصب مزرعه صنوبرها را با تبر میزد. در توجیه میگفت ارتفاع و طول صنوبرها به فلان متر رسیده بود. صاحب مزرعه گفت صحیح ولی تو ابتدا بگو اصلا اینجا چه غلطی میکنی؟!
روشنا
حیف از اون‌ها که رفتن و...
بیزاریم
Anonymous
شما به وقار و زیبایی چهره یکتا ،سالار ولایت مدار،نبویان و.....همشون واقعا همشون...
ناشناس
اون اگه ریش بلند داره ریشه هم داره نه مثل ...
ناشناس
مگر فقط کسایی که تحصیلات عالیه دارن و تراز اول هستند جونشون با ارزشه ؟؟؟بقیه بی ارزشن؟؟ بقیه خانواده ندارن؟؟
Anonymous
فعلا که مملکت داره تماما توسط افرادی اداره می‌شه که یک متر ... نظر منم همینه، همه‌شون ...
بهرام
این نیز بگذرد، اما بدانید فردای ظالم خیلی سخت تر از امروز مظلوم، کافیست چشمها را باز کنید
ساندویچ مغزو زبان
اول که متاسفم برای شعور و فرهنگ که این روز ها کیمیاست
دوم به یک شعر مهمان میکنم هرچند .....

زاهد ظاهر پرست از حال ما آگاه نیست
در حق ما هر چه گوید جای هیچ اکراه نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
از کوزه همان برون تراود که در اوست
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ننگ بر فرزندی که ناپدری اش هرروز کتکش میزند؛گشنه اش میگذارد؛بهش بی احترامی میکند و ...
ولی وقتی مرد همسایه برای کمک میاید
میگوید مشکل ما داخلیه. غریبه حق دخالت نداره
Anonymous
بیش باد!
Anonymous
این حرف جدای از کنایه ی سیاسی من رو یاد گذشته خودم انداخت
Anonymous
عده ای با افتخار نقل می کردند که رییس اسرای ایرانی موقعی که صلیب سرخ آمده بود سرکشی در جواب انها هر گونه شکنجه را کتمان کرده بود و بعد از این که آنها(صلیب سرخ) رفته بودند همین منطق که ما دو طرف مسلمانیم و مشکل ما به غیر مسلمانان مرتبط نیست را جواب داده بود!!!!!
درفش کاویانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
صنایع الکترونیک ایران همشو زدن اینیعنی 1سال دیگه تلویزیونت یا هرچیزی دیگت خراب بشه باید بندازیش کنار
Anonymous
همه چینیه.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
صد رحمت به «ض» توی شاهنامه، اون فقط روزی دو نفر ..!
دیزنی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
سلام و صبح بخیر به ادمین شیفت صبح آفتاب و بچه های آفتاب

خواستم بگم:کاش تولد ما هم میماند برای بعد،به کجای دنیا برمیخورد؟🥲
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
مشکل شما با موسیقی چیه ؟ با شما هستم آفتاب. توی آفیس نوحه گوش میدید؟
Anonymous
الان چه ربطی داشت
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بدیونسیله اعلام میکنم متنفرم از هر کسی که این حرف از دهنش دربیاذ
میدونین بچه ها منم مثل شما مخالفم
ولی این قضیه فرق میکنه
مشکل ما داخلیه
ما باید به عقلانیت برگردیم
Anonymous
یکی قبلا توی کامنت ها نوشته بود:
ولی و ..... !
ممد
هرکی گفت منم مخالفم اما... با ...دست...
برمایه
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دوست دارید با همین قوانین خودتان محاکمه شوید؟
Anonymous
اینرو آرزو خواهند کرد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ظاهراً ق.ق استانها مسابقه گذاشتند .... خدا پدر اون خدا بیامرزد را روحش را شاد کند که وقتی دید مردم نمی خواهندش گذاشت رفت. دیگه دموکراسی از اون بیشتر مگه میشد ؟
من
سلام

در سال ۱۳۳۲ شمسی پهلوی دوم با کودتای امریکا و انگلیس به قدرت برگشت

در سال ۱۳۵۷ هم تصور می کرد برای دومین بار با کمک اون کشورها به قدرت برمیگرده

اما حمایت نکردن و حکومت پادشاهی مطلقه سرنگون شد

با تشکز
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
نظر شاهنشاه اردشیر پاپَکان (بابکان) ساسانی، بنیانگذار شاهنشاهی ساسانی (۱۹۰۰ سال پیش)


بدانید رزمتان با مردمان دیگر، پیش از جنگیدن با فرهنگ نادرستی که در بین مردم خودتان است؛ نه پاسداری، که از دست دادن است.
با دل‌هایی که یک‌رنگ نیستن و دستهایی که دشمن یکدیگرند، چگونه با دشمنان می‌رزمید؟
شما می‌دانید، نهادی‌ که مردمان را بر آن آفریده‌اند، و خویی که بر آن سرشته‌اند. دوست داشتن زندگی و بیزاری از مرگ است.
نیز می‌دانید که جنگ، مردم را از زندگی دور و به مرگ نزدیک‌تر می‌سازد‌. با اینهمه هرگونه راندن و بازداشتن دشمن و هرگونه پایداری و پاسداری از مرز جز از دو راه انجام نپذیرد: یا به پندار که شهریار بر پندار مردم دستی نباشد، یا به فرهنگ نیک و راهبری درست.


این نظر از پهلوی به عربی ترجمه شد و اِبنِ مِسکویِه در کتاب تَجارُبَ‌الاُمم آورده.
Anonymous
اردشیر پاپکان داره خطاب به شاهان آینده ایرانزمین این حرفا رو میگه. ربطش به غاصبین چیه؟
Anonymous
داره خطاب به شهریاران آینده این سرزمین میگه. ربطش به ساحران چیه؟ اتفاقا ساحران را بر پندار مردم دستی هست.
Anonymous
واقعا ایران مهد خردمندان بوده و هست
فقط فرهنگ سیاوشان، نوروز و زرتشت و .. بررسی میشه که قدمتشان را تا هفت هزار سال قبل دانسته اند چقدر غنی و خردمندانه اند
و ...
روشنا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بصورت خلاصه:

ترامپ گفته که به کشتی های کشورهای بی طرف کمک میکنیم که از تنگه هرمز خارج شوند ( بصورت غیر مستقیم هم گفته شده کشتی ایرانی توسکا آزاد میشود - یعنی بدون اعلام رسمی، محاصره دریایی ایران برداشته میشود )

لحن ترامپ مودبانه است که باعث تحریک طرف ایرانی نشود، اما ایران پاسخ رسانه ای به این موضوع نداده است

اگر امروز ( دوشنبه ) کشتی ایرانی توسکا آزاد شد و برخی از کشتی های خارجی از تنگه هرمز عبور کردند، یعنی یک آتش بس غیر رسمی هم در تنگه هرمز اتفاق افتاده است ( ایران و آمریکا هر دو محاصره دریایی را بدون اعلام رسمی پایان داده اند )، در اینصورت احتمالا مذاکرات مستقیم در پاکستان مجددا آغاز شود

و اگر کشتی ای عبور نکرد، یعنی همچنان روال چند هفته گذشته ادامه دارد

@saeedmeshkat
Anonymous
واسه ماندگاری هر کاری میکنن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
این خانم حامی جمهوری اسلامی چرا داره به پادشاه طاغوتی ادای احترام می‌کنه؟
این خانم‌ها که علاقه‌مند به مسائل نظامی هستند چرا براشون سربازی اجباری نمی‌گذارید؟ ای کاش مسئولین به این موضوع بپردازند!
.
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
وضعیت عجیبیه مردم میگن خداکنه جنگ شروع شه دیگه اعدام نشه کسی!!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
امروز از اون روزهاست که می تونه خیلی داستان ها رو تغییر بده! ببینیم چجوری امروز رو بازی می کنند دو طرف.. کاهش تنش یا ترامپ باید با چند تا ناو شون خداحافظی کنه... حاج محسن امروز باید بترکونی..
اشعه ایکس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
⛔ ترامپ: از روز دوشنبه آزادسازی کشتی ها در تنگه هرمز را آغاز می‌کنیم / دخالت شود، برخورد قهری می‌کنیم!

📌 جانفداهای سی میلیونی؛ بخاطر اینکه حرف رهبر جدید بر زمین نماند ، مداخله کنید و آمادگی خود را برخورد قهری نیز حفظ نمایید
از توجه شما سپاسگزارم
DJT
بهمن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
نام او ابراهیم دولت‌آبادی، اهل خراسان، ایران.
نام او مهدی رسولی، اهل خراسان، ایران.
نام او محمدرضا میری. اهل خراسان، ایران.
فَرَوَشی‌های این اَشَون مردان ... را ...نیایش و خشنودی و .... روان ایشان در سرای مینوی شهریار هستی دادار اورمزد یار و آفریدگار اشونان به آسایش و روشنایی باد.
Anonymous
عقاب شکاری نترسد ز بوم
دو مرد خراسان دو صد مرد روم!
Anonymous
اینترنت را برای همین اعدام ها قطع کردند تا مردم ندانند که کجا دفن می‌شوند و شرکت نکنند. بمیرم برای خانواده های این عزیزان.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
مردم در هر کشوری ابدی هستند. ابدی بودن یعنی در نهایت، پیروز بودن.
هر که با مردم بود، پیروز بود.
کسانی که دیروز آمدند، فردا میروند.

جز نام نیک یا ننگ نام، چیزی ازشون باقی نمیمونه.

ببینید مردم چه کسانی رو با ننگ و چه کسانی رو به نیکی یاد میکنند.

کل داستان در آخر همین خواهد بود.
ناشناس
👏🏻
🔃
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اگه جنگ به روز ۶۹ برسه، نیروهای ایرانی میرن تو خاک آمریکا و نیروهای آمریکا وارد خاک ایران میشن.
فرفر
یعنی به طور همزمان؟
Anonymous
:D
Anonymous
خیر، جنگ وارد مرحله BDSM میشه و شدت حملات دهشناک میشه، دست و پاشون رو می بندن کامل
Anonymous
عجب پوزیشنی!
Anonymous
🤣
Anonymous
ساعت ۹ و ۵۱ دقیقه
۶۹ نفر لایک کردن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آفتاب تو رو جان عزیزانت اینقدر خبر اعدام رو نذار به والله به اون خدا پیر شدیم ،،کاری از دستمون برنمیاد پس نذار بیشتر ازاین داغون شیم😞😞
Anonymous
چرا نزاره که در بی‌خبری خوش باشیم و خودمون رو با غیرت بدونیم
جانفدای میهن
خیلی داغون میشی اصلا انلاین نشو..گرونی و کمبود و فساد و دزدی و قتل و غارت داغونت نمیکنه فقط اطلاع رسانی اینکه کدوم هموطنات سرشون بالای دار رفت ناراحتت میکنه؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
زخمی که این اعدامها به تن مردم میزنه برای حکومت مهم نیست؟ با این مردم زخمی میخواد چکنه؟
Anonymous
نه مهم نیس چون حکومت کلی موشک داره
Anonymous
هیچی. مردم زخمی‌ رو هم اعدام می‌کنه!
مگه میرباقری نمی‌گفت اگر لازم شد نصف مردم دنیا رو بکشیم، می‌کشیم؟
Anonymous
چرا این بخش براشون مهم هست چون جادوی سیاه با ترس گسترش پیدا میکنه
Anonymous
اتفاقا زندگی انقدر بی معنا شده که اعدام کردن تقریبا بی اثره. اگر بخاطر حقت اعدام بشی بهتر از اینه که از گشنگی بمیری
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
قاتل روانی و مریض الهه حسین نژاد هنوز اعدام نشده. اما جوانان ...
ممد
قاتل ها از قاتل نمیترسن،از مظلوم میترسن
Anonymous
مثل اینکه بسیجی فعال بوده...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
نشستم پشت میزم، صفحۀ آفتاب را باز کردم. اولین لقمۀ صبحانه توی گلوم گیر کرد... باز هم صبح شد ولی درها باز نشد!
گنجشک عصبانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔻تعداد کامنتهایی که ارسال میشه و‌ آفتاب درج نمیکنه! اگه ژاپن بود باهاش برق تولید میکرد!

📌مملکت رو‌هواس، مشخصه مدیریت از دست رفته! قرار هم نیست با نظر و‌کامنت من و اون بدنش دست ما! خواهر و یا برادر ادمین، واقعا برای این نظرها وقت گذاشته میشه، فکر و احساس پشتشه، توقع هست این دریچه ی فریاد بسته نشه!
قطعا نظراتی هست قابل انشار نیست، گاها هم دیده میشه با نقطه چین رفع میکنین! اما این میزان نادیده گرفته شدن نظر و دیدگاه از طرف یه سایت و یا ادمین نه انسانیه، نه اخلاقی و‌نه حرفه ای.
Anonymous
به این فکر کردی شاید تعداد نظرات اوقدر زیاده که نیروی کار کافی ندارن واسش؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
استفاده ابزاری از زن ربطی ب محجبه یا بی حجاب بودن نداره.
zz
تو این خیابون گردیها و همایش ها اکثریت زن هستن
Anonymous
میدونی چیه چون دغدغه معیشت ندارن پدران وهمسران دنگشون نرم میارن وظیفشونه ،،منم باشم میام
Karen
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
پرچم واقعی و اصلی ایران خیلی با شکوهه
علی
نور خورشید بر قلب شما پایدار
Anonymous
شاید شیر آن پرچم باشکوه اشاره ای به شیر خدا هم داشته باشد!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اعدام نکنید نه به اعدام
بهمن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
امروز سه نفر اعدام کردند. ...
zz
چرا واقعا ؟؟؟ اندوهمون تمومی نداره
Anonymous
البته تعداد اعدامی ها هفت نفر بوده سه نفر مشهد و چهار نفر هم اصغهان به جرم قتل
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
الان اینجوریه که هرکی بیشتر ایرانی اعدام کنه بیشتر از نتانیاهو و ترامپ متنفره. بین حشد شعبی و زینبیون و حزب الله رقابته
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
تنها چیزی که در این کشور به ظن حضرات داره درست کارمیکنه ماشین کش...
بردیا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بیانیه سنتکام:

حمایت مستقیم نظامی ارتش آمریکا از پروژه آزادی(بازگشایی تنگه هرمز) شامل ده‌ها ناوشکن‌ و قایق،
بیش از 100 جنگنده و هلی‌کوپتر،
ده‌ها سامانه بدون سرنشین هوایی و دریایی و 15000 نظامی خواهد.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
مشکل عکس با پرچم شیر و خورشید حل میشه.
Anonymous
اگه میخواید خیلی باستانی بشه باید درفش کاویانی باشه
اگر هم شیروخورشید قمه بدسته که یادگار قاجاره و ربطی به آثار و کتیبه‌های سنگی نداره.
Anonymous
در حقیقت اون سنگ‌نگاره همانند پرچم شیر و خورشید هستش ...
دارا ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
فقه ها میگن اول چیزی که شب اول قبر می پرسند از نمازه.
عرفها می گن لحظه اول خدا تو چشمات نگاه می کنه و می گه، طرف حق ایستادی یا توجیه کردی.
به یاد هزاران جاوید نام ایران.
Anonymous
یعنی از پسر ... همیشه گریان هم چیزی در مورد اختلاسها پرسیدن یا صاف فرستادندش بهشت؟
Anonymous
بعد از مرگ هیچ خبری نیست بهشت و جهنم اینجاست گول نخورید
حرف حق
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
با توجه به اوضاع مملکت و تعطیلی مجلس و حفظ نظام در شرایط اقتصاد مقاومتی نباید هیچکدام از اهالی مجلس اعم از رئیس و نایب و عضو کمیسیون و... هیچ حقوقی دریافت کنند استقامت و ایستادگی در شرایط اقتصاد مقاومتی را باید اهالی مجلس از اینجا شروع کنند و اگر پولی در این مدت گرفته اند به خزانه برگردانند.

بنظرم این بهترین پیام از نمایندگان مجلس است.

تا این کار اجرا نشه حق اظهار نظر در مورد حفظ نظام و ادعای تبعیت از مقام معظم عظمای ولایت ندارن.
Anonymous
نماینده های مجلس هم خبلیاشون تو شهرهای خودشون نیستن
یه جوری همه پنهونی میان و میرن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
پلاستیک گرون میشه فلان و بهمان - پلاستیک از نفت میاد ما هم دیگه نفت و صادر نمیکنیم تولید پلاستیک بالا رفته به غیر چند تا پتروشیمی که زدن مهم نیست همه چی گرون میشه ولی فراوان و زیاد است - برو پلاستیکتو جمع کن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اینت نت رو باز کنید کتاب می‌خوام دانلود کنم. یک‌ساعته دارم می‌گردم. پول خرید کتاب ندارم. عجب گیری افتادی از دست یه عده زبون نفهم
Anonymous
بطرز عجیب و مشکوکی لایبرری جنسیس بازه! از مسئولین میخوام رسیدگی کنن. چه وضعیه!
ناشناس
آقا لایبرری جنسیس روی کدوم آدرس بازه؟
به شکل وحشتناکی گیرم لطفا منتشر کن آفتاب.
گروهبان گارسیا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
احترام به پادشاهان
اعدام پادشاهی خواهان
تناقض تون هم قشنگ نیست
Anonymous
باز سرسره بازی شروع شد، اونم از ... مردم؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
لعنت بهت ترامپ.....تمام آن اعدامی های که گفتی به خاطر تو بخشیدن دارند اعدام میکنند....
Anonymous
اولا که خسته نشدید از این همه مرگ بر و لعنت ؟کلا زبونتون درست نمیچرخه دوما طرف تو ایران داره اعدام میکنه زبون رو چرخوندن راحته چرا کار عملی نمیکنید بجا حرف
اگر هم به هر دلیلی نمیتونید کاری نکنید و مطیع آنان بشید که قدرت بیشتری دارن و کار عملی انجام میدن
هستی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دوباره اعدام ...اژه ای گفت سرعت اعدام‌ها باید بیشتر بشه .و مردم ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
باز اعدام...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
مشهد....مشهد غمگین.....مشهد سربلند.....
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
تمام اثار باستانی تمدن ایرانو نابود کردن حتی علنی گفتن قبل اسلام ایران وحشی بود و طاغوت بود الان استفاده ابزاری میکنن 😐
خبرخون
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 فرماندهی مرکزی آمریکا (CENTCOM) بیانیه‌ای درباره هدایت کشتی‌ها از طریق تنگه هرمز منتشر کرده است:نیروهای فرماندهی مرکزی آمریکا (CENTCOM) از ۴ مه حمایت از پروژه آزادی را برای بازگرداندن آزادی ناوبری کشتی‌های تجاری از طریق تنگه هرمز آغاز خواهند کرد.
این ماموریت که به دستور رئیس‌جمهور انجام می‌شود، از کشتی‌های تجاری که به دنبال عبور آزادانه از این مسیر حیاتی تجارت بین‌المللی هستند، حمایت خواهد کرد. یک چهارم تجارت نفت دریایی جهان و حجم قابل توجهی از سوخت و کودهای شیمیایی از طریق این تنگه حمل می‌شود.
«حمایت ما از این ماموریت دفاعی برای امنیت منطقه‌ای و اقتصاد جهانی ضروری است، در حالی که ما همچنین محاصره دریایی را حفظ می‌کنیم»، اظهار داشت دریاسالار برد کوپر، فرمانده CENTCOM.
هفته گذشته، وزارت امور خارجه آمریکا ابتکار جدیدی را با همکاری وزارت جنگ برای افزایش هماهنگی و اشتراک اطلاعات میان شرکای بین‌المللی در حمایت از امنیت دریایی در این تنگه اعلام کرد. ساختار آزادی دریایی هدف دارد اقدام دیپلماتیک را با هماهنگی نظامی ترکیب کند که در طول پروژه آزادی حیاتی خواهد بود.
حمایت نظامی آمریکا از پروژه آزادی شامل ناوشکن‌های موشک‌دار، بیش از ۱۰۰ فروند هواپیمای زمینی و دریایی، پلتفرم‌های بدون سرنشین چند حوزه‌ای و ۱۵۰۰۰ نفر از اعضای نیروهای مسلح خواهد بود.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
باز هم اعدام
خدا کجایی دقیقا کجایی
ناشناس ۴
و خدایی که به شدت با مردم ایران ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
جرات فقط نباید برای تروریستها باشه شما برید سایت صدا و سیما تمام مسیولین باید بیست سال پیش بازنشته میشدند این جهاد اکربه عکس مسیولینو گذاشتن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
امید و انتظار دو کلمه متفاوت هستند، مردم ایران انتظار میکشن و امید رو باید تو دلشون زنده نگه دارند. امیدوارم این انتظاری که تحمل میکنیم به زودی به نتیجه برسه.
👁️‍🗨️
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
توبازی شطرنج وقتی دارید میبرید هیچ آدم عاقلی اونموقع ول نمیکنه بگه مساوی و دست بده و بره
(...
فرحناز
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آخرین آپدیت ناوهای آمریکا نشون می‌ده ناو جرالد فورد داره برمی‌گرده سمت آمریکا

ناو آبی-خاکی باکسر اما داره به منطقه نزدیک می‌شه

تحلیل ها میگه *آمریکا فعلا تمام زورش رو گذاشته روی کنترل دریایی*

چون اگه قرار بود درگیری رو شروع کنه فورد رو همون نزدیک اسرائیل نگه می‌داشت تا هم تو دفاع و هم توی حمله یه کمکی می‌کرد!
حامد
از کانال (اکو احسان) کپی کردی متن رو
Anonymous
ناو فورد پرسنلش دیگه کشش ماموریت ندارن
ساده لوح 🥸
تحلیل ها 😆
تمام زورش ! 🗿
آمریکا 🥸
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
نه به اعدام
لعنت ...
Anonymous
چرا کسی کاری نمیکنه
لیبرال
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
چرا بعداز هر تویت ترامپ جوان مملکت رو اعدام میکنید؟ انتقام سخت اینه؟
هوشی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
لعنت به صبح
باز هم جوانانی پرپر شده با طلوع افتاب
خدایا اگه ...😭😭
Anonymous
لعنت به صبح و ... صبح!
Anonymous
لعنت به اون میرغضبی که ... و این نون شبهه ناک رو میبره سر سفره اش
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
هرچی داریم از پادشاهان بزرگ ایران زمینه احترام به آنها واجبه حتی برای ج ا افرین
Anonymous
اگه بزرگ بودن بنظرت وضع الان ثمره کارهای یزرگشون نیست؟
خیلی تناقض دارید، خیلی...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اعدام ۳ نفر در مشهد
Anonymous
ای لعنت 🥺
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
💥دوستان لطفا به نظرسنجی روز قبل ساعت ۰۰:۱۱ رای بدید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
تو را خدا این نظر را منتشر کنید
استاندار ومعاونین در کهگیلویه وبویراحمد توان مدیریتی ندارند حتی نانوایی ها را هم نمی توانند مدیریت کنند خیلی ضعیف هستند استاندار هیچ کاری ازش بر نمیاد
امورات را رها کرده
Anonymous
کل مملکت الان همینه
Anonymous
دلت خیلی خوشه که اصلن فکر کردی اینا اومدن مدیریت کنن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ورزشكار و پدر دو فرزند ٩ و ١٢ ساله... به دار آويخته شد... چون يك بسيجى مظلوم رو مظلومانه شهيد كردند
Anonymous
اشتباه مثبت دادم
Anonymous
... ای که با ساچمه زن و کلاش و اشک آور در مقابل آنان ایستاده بود…
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
هر صبح دو جوان ایرانی ......
کمیل
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ق.ق فالس نیوز و شرکا اگر فکر می کنید با اعدام جوانان ایران بقیه رو مرعوب می کنید باید بگم طوفانی که هر لحظه سرعتش هولناک تر میشه عاقبت از این سرزمین قراره بگذره.
ابایی ندارم از گفتنش اما بین ما و شما فقط یک گروه ... (آفتاب با مسئولیت خودم منتشر کن)
Anonymous
کمیل دیروز نبودی
کمیل
ادمین دیروز سانسورم کرد. امروز انگاری کوتاه اومده
دخترلیبرال
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ابراهیم دولت‌آبادی، مهدی رسولی و محمدرضا میری اعدام شدند
Anonymous
جاوید نام شدند
اولین خون
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
تا پارسال تا چیزی گران میشد میگفتند بانک آینده مقصر است،فقط میخواستند دارایی هفتاد هزار سهامدارش رو هاپولی کنن و بدبختشون کنن و خودشون بشن صاحب ایران مال و فرمانیه مال مشهد مال و ثروت عظیمی که توسط پولهای سهامداران ساخته شده بود
الان تورم مقصرش کیه؟نه تلگرام هست نه بانک آینده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
مرگ بر ستمگر
مرگ بر اینترنت فیلتر کن
مرگ بر فیلترشکن فروش
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دیروز تو کامنتها یکی نوشته بود قذافی خیلی از زن ها استفاده ابزاری می کرد!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دزدی فقط از دیوار مردم بالا رفتنه؟ اینترانت داخلی رو با ده درصد مالیات بفروشی بین الملل حساب کنی عیب نداره؟ چطوری اسم خودتونو مسلمون میذارین صد رحمت به کافر!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
به عنوان یک ایرانی حس بدی میگرم از این پر...
مردم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
من کل زندگیم نابود شده و در استانه فروپاشی کاملم. ولی یه چیز متوجه نمیشم اقاجان چرا اینقدر کامنت میزارین؟ تا الان جمع بزنی چند میلیون کامنت گذاشتین اینترنت وصل کنید وصل کنید. خب برایندش هیچی نبوده. اصن واسه اونی که وصل نمیکنه عاشق اینه که شما کامنت بزاری لایکت کنن ایگو ... یکم تخلیه شه.
اشعه ایکس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
⛔ تسنیم : قاتلین شمشیرکش عامل موساد در خیابان طبرسی مشهد، اعدام شدند

📌موساد جدیدا به تربیت سامورایی روی آورده؟!
تیتر فردای این خبرگزاری ها :
ـ سبزی فروش عامل موساد
ـ قصابی عامل موساد
ـ هندوانه‌فروش عامل موساد
ـ بستنی‌فروش عامل موساد
ـ گوجه‌سبز فروش عامل موساد
و ...
Anonymous
اینو هر وقت جیم الف تونست متقن توجیه کنه این رنجرهای تربیت شده موساد و ام آی6 چرا این 65 شب یکبار هم نیومدن در خیابان خیابان خیابان من میپذیرم باقی حرفاش هم درسته
Anonymous
اگه اینهمه جاسوس موساد تو این مملکت داریم پس وزارت اطلاعات و دوستان دارن دقیقا چیکار میکنن؟...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
هر چی ادم شکست خورده و بازنده و افسرده است ریخته تو این سایت !
Anonymous
ناراحتی میتونی تشریفتو ببری
Anonymous
... تو امدی تو این سایت
دیزنی
خیر اصلا اینطوری نیست😇
واقعیت
برو قاطی برنده‌ها در فالس‌نیوز!
Anonymous
انگار شما از همیشه پیروز های خیابانی
مرتاض
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اعدام را متوقف کنید!
بچه
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
پرچم توی عکس چپه‌ست
آشنا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
درباره عکس بالای صفحه :
خرتون که از پل بگذره ،دفعه بعد با همون دوش‌پرتاب عکس روز‌قبل میرین اونجا...
لیبرال
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خوب خلاصه حرف ترامپ : نگاه اونا با بی رحمی تمام کلی آدم که یک مشت انسان شریف هستن و برای یه لقمه نون روی کشتی کار میکنن رو گروگان گرفتن و نمیزارن برن سر خونه زندگی ، حالا من چون آدم خوبی هستم می‌خوام برم اونارو آزاد کنم و ایران هم قول داده بچه خوبی باشه و دیگه از این کارها نکنه.

البته ترامپ برای بازی رسانه ای این حرف زده اینارو بدنام بکنه و گرنه یه بچه دو ساله هم میدونه اینا هرچی بهشون بگی برعکس انجام میدن یک ساعت دیگه میبنیی به هرچی کشتی هست حمله میکنن
Answer
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
پاپ برای خوشایند ووک های دنیا اومد یه اظهارنظری کنه
بلکه دلواپسان رنگین کمانی و فعالان محیط زیستی و بقیه گروه های در و تخته جور شده (پرو پلستاین )خوششان بیاید افتاد در تله.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
چون نیست شما از هر آبی واسه خودتون ماهی صید می‌کنید
بهتره این نکته رو اینجا کامنت کنم :

شما با آمریکا توافق نکردید که تردد کشتی ها در تنگه هرمز
عادی بشه دراصل آمریکا اصلا به قول و وعده شما برای اینکار
نیاز نداره دورتون بگردم این یک هفته ای هم که بر طبل پیروزیه
بستن تنگه هرمز میکوبدید اولا که ایران صاحب انحصاری تنگه
هرمز نیست یا بقول یکی از وزرا خارجی دول اروپایی ارث پدری
نیست که هر موقع خواستید بندید هرموقع خواستید باز کنید
دوما آمریکا در همین یکماه طوری آرایش آفندی در منطقه گرفته
که برخلاف تهدید های شما خیال راحتی داره که در میدان اتفاقی
نمی‌افته چون پیش بینی پرهیز از هرگونه
پاسخ نظامی از طرف شما بسیار راحته
سوما اصلا ایالات متحده نمیاد درباره تنگه هرمز با شما مذاکره
کنه که بخواید توافق کنید یا نه کاملا حرکت شما رو ناحق و اشتباه
میدونه و جایی برای مذاکره درباره این نمیمونه چهارما در همین
یکماهم در زمین ایالات متحده بازی میکردید با این حرکت اشتباه
چرا که آمریکا که از تنگه هرمز منفعتی نداشت تنگه هرمز در اصل
گلوگاه انتقال انرژی مورد نیاز شرق آسیا بود یک درصد محدودی هم
از نیاز اتحادیه اروپا رو تامین می‌کرد آمریکا به جرات میشه گفت
تمام مللی که تا امروز خصومتی با شما نداشتند رو به خاطر تنگه هرمز روبه‌روی شما گذاشت هرچند خودتون اینطور خواستید وگرنه‌ بسياري از نزدیکان خودتون هم از قبل بهتون هشدار داده بودن که بستن تنگه هرمز اشتباه است!!

پس جای بازی با کلمه توافق و دفاع از خودتون
به شعور کسی که کامنت تون رو میخونه احترام بزارید!!
با تشکر
Answer
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
چه وضعی داریم خدایی از فکر و استرس اول صبح انگار صد کیلو شیره کشیدیم
Answer
𓄂☬𓆃
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ترامپ:
همه کارت‌ها در دست من است.

مانوک:
ترامپ با ۳ تاس بازی میکنه. تاس اول رو میندازه تا فیدبک بگیره، تاس دوم رو ضعیف بازی میکنه تا میز ...
بسیجی تمام
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ناو جرالد فورد داره برمی‌گرده سمت آمریکا
این است قدرت نظامی جمهوری اسلامی، آمریکا داره عقب نشینی میکنه. بارها عرض کرده بودم که ایران عراق یا افغانستان نیست که بشه شکستش داد. به زودی پیروزی رو در سراسر کشور جشن خواهیم گرفت و برای همیشه امریکا از کل منطقه خداحافظی خواهد کرد.
Anonymous
شما ک هیچی... اصلا هیچی واقعا؛ در باب مثلا عالی ترین و دقیق ترین برنامه ریزی و تحلیل این جریان، همین بس ک هنوز بیست و پنج سال نشده بود
یام یام
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
قزوینی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خدایی من از دیروز دو تا پیام دادم هر دو منتشر شد.
ما دستگاههایی داریم نیازه به اینترنت وصل بشه تا از اونو ر اب چک بشن .با اینترنت ملی کار نمیکنن.
هیچ ارتباطاتی هم با اونور نداریم کمک کنند
احتمالا بفرستنمون بیرون بریم بیمه بیکاری
مدیران صنعت اینترنت پرو گرفتن ولی کارایی خاصی نداره واسه کار تعمیراتی ما
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
پرچم اگر پرچم بود چقدر عکس فوق العاده ای می‌شد
هستی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ابراهیم دولت‌آبادی، زندانی مرتبط با اعتراضات دی‌ماه سال گذشته، در مشهد اعدام شد.

او از بازداشت‌شدگان دی ۱۴۰۴ بود که شعبه اول دادگاه انقلاب مشهد به اتهام «محاربه» به اعدام محکوم کرده بود؛ حکمی که در دیوان عالی کشور نیز تأیید شد.

دولت‌آبادی، پدر دو فرزند ۹ و ۱۴ ساله، در جریان اعتراضات دی‌ماه در میدان طبرسی مشهد بازداشت شد. هم‌زمان با دستگیری او، دو برادرش وحید و اسماعیل و همچنین فرزند نوجوانش نیز بازداشت شد.
Answer
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
در ادبیات سیاسی دنیا دولت به معنی مردم، سرزمین، حاکمیت و حکومت هست. اما در ایرانِ ج.ا دولت به قوه مجریه گفته میشود‌ و این قوه هم زیر نظر شخص رهبری هست چطور که رئیس جمهور ج.ا یک قدرت بسیار محدود شده ای دارد.
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
مفهوم عکس: ما به ساسانیان احترام میذاریم، از هخامنشی و قاجار و ... هم طرفداری می کنیم ولی فقط با ر.پ دشمنیم ‌.
بابا یه عمر کاخ نشینی و کوخ نشینی کردید تهش رسیدید به اینجا که همه سلسله‌های پادشاهی خوبن چون مُردن و ادعایی ندارن؟ ولی سلسه پهلوی چون زنده‌س پس بده؟
Anonymous
هرکسی هر مفهومی میتونه برداشت کنه
ولی اینا اصلا دنبال مفهومی مفهومی نیستند
هیچوقت نبودن
یه شو احترام نظامی... حالا بعدش چی برداشت میشه ب مغز نمیرسه اصلا
Anonymous
خ..... بقایای نظام 2500 ساله شاهنشاهی را به زباله دان تاریخ افکند…این تیتر صدها سایت خبری این جماعته بعد این عکس چی میگه؟!!!!1
Anonymous
چون خیانت هاش جلو چشممون و هر روز داره آپ گرید می شه
مصطفی
قربون کلامت
Anonymous
چه ربطی داره؟ آدم نباید به تاریخ کشورش احترام بذاره؟
Anonymous
شتر گاو پلنگ
احمد
این دیکتاتور پسندی تو خون ملته...انگار خودشون ...
گروهبان گارسیا
جواب دندان شکن 👌🏻👌🏻👌🏻
Anonymous
ناشناس: پهلوی هم جزو تاریخ کشورته، احترام بذار
Anonymous
تا رعیت باشی
یکی هست سواری بگیره
این مملکت هم قرار نیست درست بشه
تمام
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
به خدا ظلمه!

تو دنیای ارتباطات و اطلاعات، ازحق دسترسی به اطلاعات آزاد منع ات کنند. اون هم در شرایطی که کشورت در جنگ باشه .

لازمه با توجه به اخبار صحیح، شرایط مالی خودمون رو مدیریت کنیم. مسئولان که به فکر نیستند.
خاله خانباجی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بزودی پلاستیک گرونتر میشه. اگر موقع خرید نایلون میگیرید، دور نندازید و نگه دارید. دستکش‌های یکبار مصرف، دستکش آشپزخونه، کیسه زباله، کیسه فریزر و... همه اینها گرونتر و کمیاب میشن.
Anonymous
بعدش چی ؟
Anonymous
توی خونه همه یک نایلون هست که توش نایلنه
واقعیت
خیلی هم خوبه؛ یک زمانی همه با قابلمه از بیرون غذا می‌گرفتن و خبری از این همه آشغال پلاستیکی در شهر و جاده نبود
Anonymous
مگه دور مینداختید؟🤔 از وقتی که یادمه کیسه خرید‌هارو به عنوان کیسه زباله استفاده می‌کردیم.
Anonymous
اون هم که میریزند دور ، ریسایکل میشه د به ۹رحه برمیگرده
در واقع دور ریخته نمیشه
Anonymous
من کلا یادم نمیاد توی خونه مون کیسه زباله خریده باشیم، همیشه همون کیسه های خریدها رو استفاده می‌کنیم.
مورچه سیاه
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
من نمیدونم ایمیل چه مشکلی داره که باز نمیکنن؟؟!
بابا خسته شدیم دیگه
لیبرال
ارتباطات
Anonymous
برای من با ویندوز بازمیشه امتحان کن
مورچه زرد
همون گوگل هم گاهی قطع وصل میشه!
Anonymous
نمی تونن رصد کنن!
Anonymous
همچنین google calendar ❓
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
این خانمه اصلا به چه حقی از حریم نقش رستم رد شده اون طرف حریم عکس گرفته به این نزدیکی؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بابت تصویر بالا، تناقض تصویر و حالت سلام نظامی به کنار، پرچم را چرا از چپ به راست انداخته، هیچ چیز عکس درست نیست، یعنی طرف نه تاریخ رو میدونه، نه نظام رو و نه حتی سواد خوندن الله اکبرهای پرچم کشور، به عبارتی مشخصن هیچ کدوم اینا براش اهمیتی نداره
Anonymous
همه چی این عکس وارونه س و متناقض
Anonymous
به قول معروف
چون قافیه تنگ اید، شاعر به جفنگ اید !
حکایت تمامی این دسته عکس هاست
علیرضا!
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آقای ادمین عزیز ! کاشکی یک صفحه را هم برای کامنتهای که حذف میکنید ! قرار میدادید ! تا بهتر بتوانیم از نظرت مردم آگاه شویم !
صادق عجیب کلام
ایشالا بزودی توی گروه های تلگرامی صحبت میکنیم و از نظرات هم آگاه میشیم. البته تلگرام بدون فیلتر و بدون پروکسی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
هیچ چیز عکس با هیچ چیزش نمیخوره!!!!!!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
یادش بخیر! قدیما که دلار بالا میرفت مقصرش تلگرام بود...!
Anonymous
جمشید‌بسم الله
دل صد پاره
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اگر بخواهی راهی پیدا میکنی؛ اگر نخواهی بهانه پیدا میکنی🌝
ب
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🙏🙏🙏🙏
دختر لیبرال
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
افتاب قشنگم
یروز یک عکس خوب بذار🤣
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اینترنت رو وصل کنید
سایه شب
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🉐️ سناتور گراهام:

وقت آزادسازی تنگه است
Anonymous
سایه شب🙏💙
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
رئیس کمیسیون امنیت ملی: تنگه هرمز با پست‌های توهم‌آلود ترامپ مدیریت نخواهد شد.

شاید هم بشود، ما که در تاریکی مطلق هستیم و از همه جا بی‌خبریم. چگونه صحت و سقم حرفهای تو را بفهمیم؟
از ایتا؟ از بله و روبیکا یا از بنگاه دروغ‌پراکنی صدا و سیمای میلی که جمجمه یه آدم تصادفی رو جای جمجمه یه آمریکایی جا می‌زند؟
ترامپ هر چه باشد مثل شماها ... نیست!
Anonymous
آخرش رو‌خوب اومدی, دمت گرم ایرانی،
Anonymous
تا بین خودشون توافق نشده باشه تنگه رو بازنمیکنن
ناشناس
منفی اشتباه دادم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بودجه‌ چاپه بنر شهرداری تهران چقدره که چند روز یبار کل شهر تهران رو بنر میزنن و از عقایدشون دفاع میکنن؟ بنر میدون ولیعصر و میدون انقلاب و میدون ونک بماند با اون بزرگی
Anonymous
دوست عزیز، علی بابا و چهل دزد بغداد مشغول کارند! لطفاً مزاحم نشوید!!!
همشهری کین
همه این ... در چاپ‌ خانه همشهری صورت می‌گیرد
Anonymous
هنوز تو تبلیغات سی سال پیش موندن. فکر میکنن مضمون هایی که
بخوان را میتونن تو مترو، نوشته های خیابون، بنرهای کنده، پیامک خبر و ....تو ذهن مردم بکنن
از اوج تنفر غافلند
توفیق اجباری
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
در مورد «پروژه آزادی» (Project Freedom) که دونالد ترامپ از آن خبر داده، اطلاعات تکمیلی به شرح زیر است:

📌 تعریف دقیق پروژه
این پروژه یک مأموریت نظامی «اسکورت» (همراهی) نیست، بلکه یک «راهنمایی و هماهنگی اطلاعاتی» برای کشتی‌های تجاری غیرنظامی است.
هدف: کمک به کشتی‌هایی که تحت پرچم کشورهای درگیر مستقیم در جنگ نیستند (مثلاً کشتی‌های نفتی چین، هند، کره جنوبی، ژاپن و...) تا بتوانند با امنیت از تنگه هرمز خارج شوند.
زمان اجرا: از صبح روز دوشنبه ۴ مه ۲۰۲۶ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۵) به وقت خاورمیانه.

🧭 مکانیسم اجرا
آمریکا یک «مرکز هماهنگی دریایی» ایجاد کرده (احتمالاً در بحرین یا امارات).
این مرکز به کشتی‌ها اطلاعات لحظه‌ای از نقشه میدان‌های مین، موقعیت شناورهای سپاه پاسداران، و مسیرهای امن ارائه می‌دهد.
کشتی‌ها خودشان و بدون اسکورت نظامی از مسیرهای پیشنهادی عبور می‌کنند. ترامپ تأکید کرده: «این کشتی‌ها تا وقتی امنیت کامل برقرار نشود، اجازه بازگشت به تنگه را ندارند.»

⚔️ پشتوانه نظامی
گرچه اسکورت مستقیم نیست، اما نیروی دریایی آمریکا آماده واکنش سریع است:
· استقرار ۱۲۰ فروند هواپیما و بالگرد
· ناوشکن‌های کلاس آربورک در دریای عرب و خلیج فارس
· حدود ۱۵ هزار تفنگدار دریایی در منطقه
· ترامپ هشدار داده: «هر گونه مزاحمت برای این کشتی‌ها با پاسخ قاطع و نظامی مواجه خواهد شد.» پیش از این هم دستور داده بود «قایق‌های تندروی سپاه در صورت مین‌گذاری، هدف قرار گیرند.»

🌍 واکنش‌ها و چالش‌ها
کشتی‌داران و کارشناسان: بسیاری از شرکت‌های کشتیرانی به این طرح بدبین هستند؛ می‌گویند عبور بدون اسکورت نظامی در منطقه‌ای پر از مین و گشت‌های سپاه، «خودکشی تجاری» است.
اسرائیل: منابع عبری گفته‌اند اسرائیل نقش مشاوره در این پروژه دارد، اما دخالت مستقیم ندارد.
مردود
دنیا با يه دن‌کیشوت کله‌زرد طرف شده.
رفوزه
امکان اجرا این پروژه از کجا اومد؟ موشکهای دارک ایگل که میتونن لانچرهای سپاه رو حتی قبل از شلیک موشک هم با استفاده از اطلاعات هواپیماهای آواکس و .... هدف قرار بدن.
عملا دست طرف مقابل بسته است، چرا؟ چون این چندروز داشتن سعی می‌کردن مسیر لانچرها رو باز کنن.
نیروی دریایی هم که جز قایق تندرو چیزی نداره که بتونه فرماندهی عملیاتی کنه.
مردود
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
من نمی‌دونم برنده‌ی جنگ تا اینجا کی بوده اما می‌بینم که رفتار ترامپ مثل یک سگ کتک‌خورده شده.
مرداد
دقیقاً، به زودی هم احتمالا مخالفان آمریکایی را اعدام و اینترنت جهانی را خواهد بست.
خستههه
ادبیاتتون همیشه سخیف بوده
گنجشک عصبانی
سالهاست که هیات های گفتگو کننده ایرانی رو در قامت یک هیات رسمی، متناسب با شخصیت ملی و مستقل ایرانی نمی بینم! نه زیرکی و زکاوت یک تیم سیاسی دارن و نه وقار دیپلماتیک! بیشتر شبیه گروه های شبه نظامی و ... به نظر میان! من به عملکرشون نگاه میکنم، طی سالهای اخیر غیر این نبوده! مگه میشه چهل و هفت سال مذاکره کنی، تهش هیچی! یک تاریخ، یک جغرافیا و یک فرهنگ عظیم جهانی پشتت باشه، بعد خودت رو وقف دور زدن تحریم ها کنی!
📌کل برایند دیپلماسی ایران طی سالها در یک جلمه خلاصه میشه، دور زدن تحریم ها!!! که همین عدم شفافیت دریافتی و پرداخت ها در معاملات منشا سو استفاده همسایگان، کشورهای خارجی و گروه های تندرو داخلی شد! که نهایتا ایران رو‌به این وضعیت کشید.
Anonymous
واقعاً مردود
✌🏾
کاری با هیچ عقیده‌ای ندارم، ولی جناب مردود معنی حرفت چیه؟
آیا از شروع جنگ نگفت ۴ تا ۶ هفته حمله‌ی نظامی و بعد مرحله‌ی جدیدی از حمله(محاصره دریایی)
کدوم حرفی رو زده ولی عمل نکرده؟
یه مورد بگو
هر چند... جواب نمیدی و متاسفانه دوست هم نداری حقایق رو بشنوی و قانع بشی
Anonymous
راست می‌گی، فکر کنم ژنرال عالی‌مقام ِترفندهای حلزونی که نمراتش همیشه تو دانشگاه 19 بوده کتکش زده! می‌خواد گوشش رو هم ببره!
Anonymous
کی کتک زده. تو ؟!؟ یا امثال تو؟؟!
Anonymous
ترامپ ... زندس !
سایه شب
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🉐️ سنتکام : نیروهای ما امروز، برای بازگرداندن آزادی کشتیرانی تجاری از طریق تنگه هرمز، از پروژه آزادی پشتیبانی خواهند کرد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خدایا، چرا صدای این ملت را نمی‌شنوی؟ مگر ما چه گناهی یه درگاه تو مرتکب شده‌ایم که مستحق این عذاب دردناکیم و همه‌اش باید در رنج و سختی و اقتصاد مقاومتی و بی‌پولی بسر ببریم؟
خدایا! خسته شدیم... اگر ما، مقام انسانیت را نخواهیم چه کسی را باید ببینیم؟
پاچه‌‌نو
آل پاچینو :
من از خدا یه دوچرخه خواستم ولی بهم نداد. بعد فهمیدم که تخصص خدا در دادن چیزهای دیگه‌س
بخاطر همین یه دوچرخه دزدیدم و از خدا تقاضا کردم که منو ببخشه
Anonymous
خدا وضع هیچ قومی را تغییر نخواهد داد مگر اینکه خودشان بخواهند
Anonymous
این همه سال خدا رو صدا زدیم چی شد ؟؟؟
خودت باید یه فکری کنی
ما مردم فقط خودمون داریم
Anonymous
به خودت متکی باش. خدا کاری از دست ش برنمیاد.
کمیل
چقد آسمونو صدا زدیم کو جواب
Anonymous
خدا اگه می‌خواست کاری بکنه ، نسل کشی روآندا انجام نمی‌شد
Anonymous
انسان ازاد افریده شده. خدا در این امور دخالتی نداره. خود انسان باید اوضاعشو درست کنه. این فکرا از اثرات زیاد دیدن "کلید اسرار "و "شاید برای شما هم اتفاق بیفتده"
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
۴۰ سال مرگ بر آمریکا و اسرائیل گفتن (به عنوان یک ایدئولوژی یا شعار انقلابی) جهت استکبار ستیزی
وقتی بر مبنای عقلانیت نباشه و تنها بر مبنای ظاهر انقلابی گری باشد
نتیجه جنگه
اما این ها هیچ وقت فکر نمی کردن اسرائیل و آمریکا مستقیم حمله کنند

جالب این هست که بعد این همه سال مرگ گفتن
الان میگن نه ما جنگ نمی خواهیم آتش بس بشه ...

...
منتظر
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
به نظر تون چی میشه دوستان؟..........
Anonymous
احتمال زیاد می رود که مثل همیشه مردم ایران آرزو به دل خواهند ماند:
۱۳۵۷-۱۳۳۲-۱۲۸۵- ۱۴۰۵
صادق عجیب کلام
داداش فک کردم شماره کارت گذاشتی که پول بزنیم
مهدی
هیچی ، اون آش و کاسه ای که بود حالا بدون آش باید فقط کاسه رو بو بکشیم
Anonymous
انشالله اینبار آخر فیلم جور دیگه ای تموم میشه
Anonymous
یه ماه بعد جام جهانی ....
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اگر اسکورت کشتی ها در تنگه هرمز در چارچوب یک توافق نباشد حتما مقدمه جنگ خواهد بود. چون جمهوری اسلامی را در یک دوراهی باخت باخت قرار خواهد داد. شلیک به کشتی ها یعنی ورود آمریکا به جنگ همراه با یک ائتلاف بین المللی و باز کردن تنگه یعنی اعلام پیروزی ترامپ..
ببینیم چه می شود..
حدیث
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🇺🇳 سازمان ملل و جناب🇻🇦 پاپ در جریان هستند! که ما مردم ایران ۶۶ روزه حتی نمی‌تونیم به ایمیلِ‌مون دسترسی پیدا کنیم؟
Anonymous
پاپ فقط برای ترامپ زبونش درازه
Anonymous
کار اونا فقط اینه که بیانیه بدند و ابراز نگرانی کنند.
من
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
سلام به همگی

*اولا یک شخص که شغلش، نظامی بودن هست، فقط حق داره احترام نظامی بذاره.
یعنی فقط و فقط شخص نظامی وقتی که لباس نظامی پوشیده، حق داره احترام نظامی بذاره.

فردی که شغل و درامدش، از طریق نظامی بودن، نیست، پس حق نداره و نباید احترام نظامی بذاره
....

*دوم. جزو اصول اولیه و بدیهی حوزه آموزش نظامی گری این هست که برای احترام نظامی ، باید کلاه نظامی داشته باشیم.

در تکمیلش این هست که احترام نظامی ، بدون کلاه نظامی، توهین هست.

چه کسی کلاه نظامی داره؟
شخصی که شعلش نظامی بودن هست.
دیگران، یعنی افراد غیر نظامی، حق ندارن از لباس نظامی استفاده کنن
..
پس لطفا اصول اولیه و بدیهیات آموزش نظامی و نظامی گری رو رعایت کنیم و سعی کنیم بدون کلاه، احترام نظامی نذاریم.

احترام نظامی فرد غیر نظامی و بدون لباس و کلاه نظامی، اتفاقا معنای احترام نداره و معنایش توهین هست.
یعنی اگر قصدمان احترام هست، این کار معنایش احترام نیست، و دقیقا خلاف احترام هست
..
با تشکر
Anonymous
فاقد اهمیت
Anonymous
اینم مثه قوانین الکی تو ایرانه
تو خارج این مشکلات و عرایض اصلا مهم نیست و نبوده.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
تمام ناوهای ایران را غرق کردن
نیروی دریایی و هوایی نابود شده
بسیاری از زیرساخت ها نابود شده
اقتصاد فروپاشیده
اینترنت ملت دو ماه است قطعه
همه جا تعطیله
بعد حضرات تازه خوشحال هم هستن و اعلام پیروزی می کنند
کار ندارم به پیروزی و شکست
حداقل کمی خودتان را ناراحت نشان بدین
که به ایرانی بودن تان شک نکنیم
Anonymous
سخت نگیر. .....لذت ببر
Anonymous
این نظر من و شماست یکی از ورزشی ها همین جا کامنت گذاسته رفتار ترامپ مثل سگ کتک خورده است. احتمالا داریم تو دو دنیای مختلف زندگی می کنیم
Anonymous
اینترنت از ۱۸ دی قطعه، چندروز وسطش وصل شد و باز قط شد. نمیدونم چرا یادتون میره ، فقط از اول جنگو درنظر میگیرید
Anonymous
آره والا ، همه کشور در بلاتکایفی به سر میبره ، همه منتظرند و کسب و کارها بعد سال نیمه تعطیلن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
پارسال بعد جنگ دوازده روزه چند روزی یک مجسمه از شاپور ساسانی در میدان انقلاب نصب کردند و کلی رجزخوانی کردند و بعد یکماه خیلی بی سرو صدا مجسمه رو برداشتند و تو خبرا خوندم انداختن تو انبار شهرداری منطقه 12.
تاتر تمام شد
می‌دونم آفتاب تایید نمیکنه ولی حرفو باید زد
شاپور غیر ساسانی
مجسمه کذایی را در جاده مخصوص نزدیک تهرانسر وسط بلوار بزرگراه گذاشته اند!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اسماعیل بقایی گفته ما داریم پاسخ آمریکا رو بررسی می‌کنیم.مشتی گفته ما پیشنهاد ایران رو قبول نداریم. چی رو بررسی میکنید..‌‌..!؟!؟
شهاب
اقای مشتی همه اخبار با همین دقت دنبال میکنی
بازرس ژاور
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
صدای رعد و برق طولانی
چالوس ساعت 7:10 و 7:37
انشالله خیر باشه
خودم
دیشب حوالی ساعت ده توی ساری هم همین اتفاق افتاد.
خیر باشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
والا بقیه رو نمی‌دونم ولی جایی که من خدمت کردم اگه اینجوری احترام نظامی می‌ذاشتی حداقل ۳ روز اضاف می‌خوردی.
Anonymous
اینا سربازی نرفتن بدون الکی نیست
Anonymous
اگر ارتش بودی باید پنیر هم میخوردی.شانس اوردی
توفیق اجباری
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
یعنی پروژه آزادی فقط برای کشتی‌هاست؟ 🥲
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
حاکم کیه بازی کنه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
کار رسانه ای زمانی ماندنی و جاویدان می شود که موثر و اثرگذار باشد مثل کاری که خبرنگاران هم میهن در سال 1401 انجام دادند. وسط بازی، اسم و نام خوبی ندارد. تمرکز صنف رسانه ها روی مقوله های مثل اینترنت یا گرانی سرسام آور می تواند یک نمونه باشد.
مورخ
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دلا دیدی که ترافیک و تراکم تنگه هم رفت؟
نفت قیمتش برمی‌گرده به ۸۵ دلار
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
گفتید جنگه و.... ولی الان یکی نیست به حضرات بگه در شرایط فعلی، قطعی اینترنت چه توجیهی داره؟!😐
Anonymous
حتما توجیهش فروش اینترنت پرو و کانفیگهای میلیونیه.
Anonymous
پول
Sara
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
این تصویر را میشه به عنوان توضیح عبارت متناقض نما در درس ادبیات استفاده کرد
محمد
باشه فهمیدم درس خونی.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
به امید آزادی ملت ایران و میراث ایرانی از اسارت ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
به عنوان یک دختر که درهمه این سالها در بند خرافات اینها بوده ام و حق انجام خیلی از چیزها ازم گرفته شده!!!!!!!!!!!
چرا حالا از من به عنوان ابزار استفاده میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا همه نمایشها با دختران است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگر من همون ناموسی نیستم که باید در حبس میبودم تا بقیه به بهشت بروند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Anonymous
نه فعلا گوهر از صدف میاد بیرون تا به وقتش
Anonymous
هیچ زنی ناموس هیچ مردی نیست. ازین افکار قرون وسطایی دست بردارید.
Anonymous
بقا بقا بقا
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
قدرت بی انتهای الهی!!کسانی که چنین ماموریتی برای خودشون متصور هستن در تاریخ فاجعه درست کردن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
سمی ترین عکس که میشد گرفت ، ...
ناشناس عصبانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
سیستم💻 لپ‌تاپم باید آپدیت می‌شد، دیروز از یک مغازه‌دار خواستم به نِتِ‌شون وصل بشم که بروزرسانی کنم، مبلغ هنگفتی طلب کرد، منصرف شدم، به چه فلاکتی رسیدیم.
Anonymous
خوب مغازه دار هم هر گیگ را کلی پول میده
آپدیت هم مثل بچه کوچیکه حالیش نیست نداری
فکر نمی کنه تو یک کشور اینقدر محدودیت باشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
با اون پرچم که خلخالی اول انقلاب میخواست اون میراث‌فرهنگی رو تخریب کنه!
Anonymous
پرچم یا نماد سیکهای هند را در گوگل جستجو کنید!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
الان فهمیدم که کلمه دشمن که میگن با امریکا و اسرائیل نیستن با مردمن
راست میگه ما تاب نمیاریم جلوی شما
کمر ملت شکسته
زندگی رو حروم کردین بر ۹۵ میلیون ایرانی نجیب
اولین خون
جمعیت واقعی ایرانی ها 75میلیونه بقیه افغان هستند
Anonymous
سالهاست که فهمیدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اگر عکس انتخابی هدفش برانگیختن حس ناسیونالیستی ماست، باید بدونید کاملن برعکس عمل می‌کنه.
سر کاور شده با کلاه در حالی‌که هنوز مقادیری مو دیده می‌شه، به اندازه‌ای کاملن کنترل شده.
و پرچم ...

من از جانب خودم حرف می‌زنم، من به عنوان یک عضو از این کل سال‌هاست از آن‌چه سیستم در تلاش برای حفظ کنترلش هست، عبور کردم. تن و بدن و پوشش و انتخاب و مفهوم وطن و وطن‌پرستی تا الی‌آخر.
این مفاهیم دیگه نمی‌تونن توسط سیستمی که قدرت نفوذ ایدئولوژیش رو از دست داده کنترل یا بازتعریف بشن. هرگز.
با هیچ پروپاگاندایی.
در حقیقتی حس ناسیونالیستی وجود من تمامن در مقابل این تصویر می‌ایسته.
گلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
سخنرانی دیشب چی شد چی گفت؟؟
مداح یزدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
که ندارد خبر از حال خستگان امام شهر...

از سنگ صدا آمد از اهل صدا نه،
در دین شما نام خدا هست خدا نه،
هر جا ستمی بود لبی باز نکردید،
در گوشه‌ی بیداد سخن ساز نکردید،
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
مضمون عکس بالا مترادفه گاو شتر پلنگه!!
پرچم ج ا، چفیه فلسطین! مقنعه و کلاه اسپورت!! سلام نظامی به نماد ساسانی؟؟!!!!
بی نام
لازمه اضافه کنم ذره ای حس وطن دوستی و وطن پرستی و وحدت و همدلی درش نمیبینم!!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آفتاب 🌞 جان این نظام ج .ا نثل مرد ندارن که همش عکس زنارو میزاری بعد نظام ج.ا عربیه به تمدن ایرانی چه ربطی داره
لطفا انتشار بده لطفا 😑
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
امام خامنه‌ای بارها و بارها فرموده بودند که شاهان همه طاغوت بودند
او شهید شد و حالا شما به طاغوت احترام نظامی میگذراید؟
ای منافق‌ها
Anonymous
مرحوم ....... ما به احترامش سیاه میپوشیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خدا بر این مردم بیگناه ومظلوم رحمکنه ک گرفتار یکسبکعقلی مثل ترامپ ویک طرف گرفتا یکسری جنگطلب افتاده وداره توهون میده خداشر شیاطینو از سر اینمردم نجیب ومظلوم کم کنه به امید خدا
Anonymous
تو رو خدا از space استفاده کن😭😭
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
لعنت بر کسی که اینترنت رو درست کرد داد بدست یکسری عقده ای تا بتونن باها باقطع کردن عقده هاشون رو پیاده کنن سر مردم
Anonymous
لعنت بر شما که چنین وضعی بوجود آوردید یا به آن به هردلیلی تمکین کردید.
Anonymous
بجای موجودات عقده‌ای به خالق تکولوژی لعنت می‌فرستی؟
شهر عجیبیه
Anonymous
بر اونایی که با هوش سرشار اینترنت رو برای بشریت درست کردن لعنت نفرست انها مستحق درودن
Anonymous
یاد سریال سی (دیدن) افتادم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
توجه کردین توی این مدت اینقدر که نماینده‌های مجلس و بخصوص اعضای کمیسیون امنیت در خصوص جنگ و تهدید بیرونی‌ها حرف پرت و پلا و خلاف واقع زدند سخنگوی دولت ، وزارت خارجه و نیروهای مسلح مجموعا نزدند!!! مخصوصا اون یارو خضریان که انگار یک صندلی ثابت تو سیمای جلیلی جبلی داره!!
Anonymous
حقوقش تو حسابشون هست
Anonymous
هنوز سیمای جبجل می بینی؟ مگر وقت و اعصاب اضافی داری که پاش خورد کنی؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
یادمون نرفته بی توجهی به آثار تاریخی و ارزشهای ایرانی تا جایی رسید که یک سنگ نیم تنی را از تخت جمشید دزدیدند و خیلی آثار قبل از اسلام به خارج کشور انتقال یافت.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ابنایی که تا دیروز حیدر حید و حسین حسین شعارشون بود امروز علم حسین رو زمین گذاشتن و طرفدار وطن دوستی و شاهان ایرانی شدند. تاریخ همیشه از این تغییر رنگها داشته.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
امروز دوشنبه است. دوشنبه.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
کامنت های زیادی در مورد اشعار شاهنامه که مناسب امروزه گذاشتم یا مطالب تاریخی یا مطالبی که در مورد وطن پرستی اینایی که تا دیروز حسین حسین شعارشون بود گذاشتم و همه را سانسور کردین. خسته نباشین
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
این که کاری کنید که همه مدام آرزوی مرگ کنند نشان از قدرت اول منطقه بودن و چهارم جهان بودن شماست، تبریک
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آقا نظر شخصی من اینه که وارد راند سوم جنگ شدیم
از الان هم بگم این پیروزی از اون پیروزیها نیست
عظیمه عظییییییییییم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
من نمیفهمم چرا تمام عکسهایی که افتاب از باصطلاح مبارزین ورزمنده ه های حکومت میذاره همشون خانومن
مثلا میخوان بگن ما به خانمها ازادی دادیم
ولی دیگه حنای این حکومت پیش ملت رنگی نداره
Anonymous
فعلا تمام نمایشهای خیابونی ها با دختراست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
چند وقته خیابان‌ها خالی از جوانان مخصوصا پسرا هستن فکر کنم دیگر جوانی نداریم
Anonymous
چرا من دیروز رفتم پارک در خاشیه ی پارک شش نفر داشتن سیگار میکشیدن یه پیرمردی رد شد و بهشون گفت جوونا دمتون گرم، یکیشون برگشت گفتن اتفاقا دممون سرد. ما باید میمردیم. من برگشتم گفتم چرا اینقدر حرف مرگ رو میزنید، زندگی به این قشنگی. ولی چون از اول جزیی از مکالمه نبودم و رهگذر بودم کسی جوابمو نداد همونطور که جوابمو نخواسته بودن.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
چرا فکر میکنم پروژه آزادی بخشی از توافق مذاکرات هست!؟!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
۶۶ عدد خطرناکی است! همین امروز جنگ شروع خواهد شد.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ازپیروزعرصه نبردجهانی وابرقدرت چهارم نوظهورجهان خواهشمندیم یکساعت درهفته اینترنت جهانی رابازکنه بدون فیلترشکن تاگوشی هارابروز رسانی کنیم!
بخدا گوشی ازکارافتاده حتی پیامک نمیشه فرستادمغازه هایی هم که نت بین الملل دارن میگن چهارمیلیون میگیریم به روز رسانی می کنیم!
می ترسیم لپ تاپ بچه هم ازکاربیفته عن قریب وازدرس ومشق بیفته واسیربشیم!
ازتوجه شماسپاسگزارم!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
وقتشه برای بیست و سومسن بار ناو آبراهام لینکلن رو غرق کنیم ....البته تو فالس نیوز و ایتا
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
یه مقایسه بین شبکه ۱۲پارچه پدافند زو۲۳ ما در قیاس با «ضدهوایی» فالانکس اونا بود که توضیحی در مورد سیستم فالانکس و ریشه اسمش که رومیه نوشته بودن
پی‌نوشتش هم بعد از طعنه به نمای رومی داغون خونه‌های ایران، نوشته بود که قهقرایی که توش گیر افتادیم ادامه همون ستیز با ارزشهای تمدن روم و نپذیرفتن تمدنشهدر حالی که حسرت مظاهر همون تمدن رو داریم
عکس بالا رو دیدم یادش افتادم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دو ساعت و نیم تا باز شدن سیرک تنگه هرمز
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اقای ثابتی از سن هفده سالگی همراه اقای جلیلی در مذاکرات صلح یک ملت ۲۵۰۰ ساله در آلماتی قزاقستان بودن حالا هم به لطف رای ندادن خیلی ها نماینده مجلس ان حالا اومده میگه مردم سواد کافی ندارن که با اینترنت کار کنن من هم با حرفش موافقم ما مردم اگر سواد داشتیم انتخابمون شما ها نبودید به قول معروف به یزدان که گر ما خرد داشتیم کجا این سرانجام بد داشتیم
Anonymous
مثلا به کی رای میدادی! به پزشکیان
Anonymous
حالا هر ننه قمری که میاد که معلوم نیست کیه از کجا امده به ملت ایران توهین میکنه
Anonymous
این موجودات پرورش یافته اند برای کار مامورانه اشان
جلیلی کی بود که ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
این تصویر برای من چیزی شبیه یک پارادوکس تمام‌عیاره؛ برخورد دو منظومه‌ی فکری که هیچ نقطه‌ تماسی ندارن، اما کنار هم قرار داده شدن انگار که قرار بوده معنایی واحد بسازن.

نتیجه؟ نه احترامه، نه هم‌خوانی؛ فقط یک تصویر کاملاً بی‌منطق که حتی با کمی دقت تاریخی هم فرو می‌ریزه.

اینجا یک نماد کهنِ هویتی و تمدنی قرار داره در کنار یک نماد کاملاً متفاوت که از دل سنت و جهان‌بینی دیگری بیرون اومده. این کنارهم‌نشانی نه گفت‌وگوه، نه آشتی؛ بیشتر یک سوءتفاهم بزرگه که تبدیل شده به ژستِ نمایشی.

مثل اینه که دو زبان بی‌ارتباط رو مجبور کنیم در یک جمله حرف بزنن؛ نه معنا درمیاد، نه پیام، فقط یک «ناسازگاری فریادزن».

احترامی که از دل تناقض بیرون بیاد، احترام نیست؛ بیشتر شبیه صداییه که خودش نمی‌فهمه چه می‌خواد بگه.
Anonymous
اره .جورهای مختلف میتونی این عکس ها رو تفسیر کنی
ولی در هر صورت حس بدی میده و بیمارگونه هست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
تصویر اونقدر عجیب و بی معنیه که تصور کنید ر.پ بیاد ایران بره مرقد امام خمینی در کنار حسن خمینی وایسه به امام راحل احترام نظامی بده
Anonymous
🤣🤣
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بیچاره وطن ؛
که بهار را در تقویم دارد ، پایــیز را در تقدیر ‌..
نارنجی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
عوضش همه توپ‌ها هم در زمین من است😝
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
این شخص دانسته یا ندانسته داره بی احترامی میکنه، نمیشه که من روز پدر، برم به پدرم جهت عرض احترام فحش بدم!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آفتاب صبح بخیر:
با پرچم ج.ا رفته به بغ مزدیسنا شاهنشاه شاپور بزرگ احترام نظامی میزاره!

از شدت این حجم از تناقض و تنافر مغزم رگ ب رگ شد

میدونید مثل اینه موبدان مزدیسنا (زرتشتی) ایران، برای مراسم حج برن مکه، دور کعبه بگردن بعد حاجی بشن
Anonymous
چون قافیه تنگ اید
شاعر (ببخشید عکاس) به جفنگ اید
عرفان
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
چی شد؟ باز برگشتید سر نماد و تاریخ ایرانی؟
تا دیروز که امت بودیم و سربازانمون هم سرباز اسلام؟
تو جنگ دوازده روزه هم یادمه سرود ای ایران میخوندن. جنگ که تموم شد بنر های ارش کمانگیر و .... جمع شد وتموم شهر بنر خورده بود (ایران حسین تا ابد زنده است) شرط اصلی اتش بس و تنگه هرمزتون حزب و الله بود؟چقدر بدید شما.ادمین چاپ کن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
با پرچم ج.ا رفته به بغ مزدیسنا شاهنشاه شاپور بزرگ احترام نظامی میزاره!

از شدت این حجم از تناقض و تنافر مغزم رگ ب رگ شد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
احترام نظامی به بغ مزدیسنا شاهنشاه شاپور بزرگ توسط یک ... مسلمان و شیعه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
حسن سربخشیان عکاس ایرانی مقیم خارج و حجت الاسلام قاسمیان باجناق هستند و پروانه وحیدمنش (خبرنگار رادیو فردا) مدعی شده است که اجدادش یهودی بوده اند که حدود 90 سال قبل به زور مسلمان شده اند!

منبع تابناک

وفتی میگیم عمدا کمر به نابودی ایران بسته شده
یکیش این موارد سوپر انقلابیه
Anonymous
هر چه می کشیم از
آ ن و س ی جماعت است.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
فعلا خبری نخواهد. بود
تا پایان جام جهانی و بازگشت حجاج از عربستان
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
تو پیشنهاد ایران منافع بلند مدت امریکا دیده شده
چیزی که تو برجام جا موند

این مِطلب تو تحلیل ها خوندم

اینهمه هزینه باید میدادیم؟ و میدادین؟
با دوستان مروت با دشمنان مدارا

اصلا من فکر میکنم این سالها یه حرکت عمدی و جهندار ایرانو بسمت نابودی برده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
عکس چقدر تناقض داره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
من با دیدن عکس ناخودآگاه یاد « سلام فرمانده» افتادم و تعجب کردم !
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بابا چرا کسی اعتراض نمیکنه نت و وصللللللللللللللللل نمیکنیدددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟?؟؟
ذره بین
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بازم درود به آفتاب با این عکس که گویای همه چیز هست و زنده باد عکاس..پر از معنااا✌👊👌
خودم
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
یادشون رفته که با بلدوزر میخواستن تخت جمشید رو خراب کنن و اگر نبود درایت شهردار مرودشت ، امروز جایی واسه عکاسی تبلیغاتی برای پروپاگاندای ج ا وجود نداشت.
خداپرست
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آباد باشی ای ایراان، آزااد باشی ای ایران
از ما فرزندان خود، دلشااد باشی ای ایران
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
الان توی عکس دو نفر دارن به شاپور احترام میذارن ؟والرین و اون آدمه پرچم دار؟
ناشناس
اگر مفهوم نظر شما را دقیق می شدن الان باید نظر شما بالاترین لایک را می گرفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
فقط نامردان ، جوانان ... بی سلاح را ناجوانمردانه قتل عام و دستگیرشدگان مظلوم را اعدام می کنند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ما چقدر الکی رفتیم ثبت احوال پیگیر کارت ملی مون شدیم، ترامپ میگه همه کارتا دست منه که!
Anonymous
کارت سفید ها هم ؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
صدا میاد یا من توهم زدم؟
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دوشنبه سوری شما مبارک.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آرامش قبل ازطوفان
بادری
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
پروژه آزادی چه کوفتیه دیگه ما داریم اینجا جان می دهیم طرف به ملت خودش هم رحم و ترحمی نداره یا بمیر یا بمیران برای انجام ندادن کاری هر دقیقه یه بامبولی در میاری
Answer
تن تن
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
پشت عملیات فردای ترامپ اون دهها هواپیمای سی ۱۷ و گالاکسی و هزاران تن مهمات جدید و دهها تانکری است که طی این دوهفته اخیر وارد منطقه شده ، ترامپ منتظر ریلود مهمات امدن تانکرهایش بود موشک جدید دارک ایگل هم به دستش رسیده حالا اماده اماده است برای جنگ سنگین تر از جنگ ۴۰ روزه تازه یک هواپیما بر جدید هم به دوتای قبلی اضافه شده امارات هم از اپک خارج شده تا کسری نفتو جبران کنه همه چی ازقبل برنامه ریزی شده بود . من که فردا اول صبح میرم عابربانک و تا میشه پول نقد میگیرم به شما هم توصیه میکنم بگیرید
Anonymous
مگر عابربانک در روز چقدر نقدی میده؟
ابوجهل
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴🔴🔴 فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا: حمایت نظامی ایالات متحده از طرح آزادی شامل ناوشکن‌های مجهز به موشک‌های هدایت‌شونده خواهد بود

🌐 khabarmohem.ir
✅ @Khabar_Fouri
بهرام
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨 اولیانوف، نماینده روسیه صاحب بیشترین سلاح‌های کشتار جمعی:
اسرائیل مانع ایجاد منطقه عاری از سلاحهای کشتار جمعی در خاورمیانه است!!!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
کیش و مات
🌀
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🌀 کانال 13 اسراییل:
به لحظات حساس آغاز جنگ نزدیک شده ایم
🌀
هستی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴🔴وال استریت ژورنال: به گفته یک مقام ارشد امریکایی، ابتکار جدیدی که ترامپ برای هدایت کشتی های گیر افتاده در تنگه هرمز اعلام کرده است، در حال حاضر شامل اسکورت کشتی ها توسط ناوهای جنگی نیروی دریایی آمریکا از داخل تنگه نیست.
بلکه این طرح فرایندی است که از طریق آن ، کشورها، شرکت های بیمه و سازمان های کشتیرانی میتوانند برای جابه جایی ترافیک دریایی در تنگه هماهنگی کنند.
Anonymous
چه طرحی جز اینکه ج.ا گفته من تنگه رو باز میکنم در عوض محاصره شکسته شود ....
اتفاقا از امروز به بعد طرح اخیر ایران به اجرا خواهد شد.
یه دفعه معجزه رخ نداده اگر امریکا میتونست تنگه رو باز کنه ۲ ماه پیش این کارو می کرد
Anonymous
پس بازم بازی رسانه ای ترامپ هست
این بشر کل دنیا رو فیلم کرده هیچ کاری نمیکنه
Lord amin
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ترامپ: از دوشنبه هدایت کشتی‌ها در تنگه آغاز می‌شود؛ هرگونه اخلال پاسخ قاطع به‌همراه دارد
Anonymous
ازتوجه شماسپاسگزارم
Anonymous
یه جور توافق پشت پرده هست.
رفوزه
اگه تردد برگرده عملا میشه گفت توافق پشت پرده یا نانوشته و لفظی وجود داره
اسد‌الله خورشیدی معلم
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ادمین محترم و عوامل خبر گذاری آفتاب
ضمن تشکر از شما ، قابل عرض هست تنها علت حضور افرادی مثل بنده در خبرگذاری شما فقط و فقط خواندن نظرات هموطن ها و اطلاع از شرایط بقیه شهرها میباشد ، لطفا در درج نظرات و فعالیت شبانه که با توجه به تفاوت زمانی با تصمیم گیرنده های جنگ در آمریکا ، در ساعات غیر اداری ما میباشد ، خواهشمند است نهایت حسن رفتار را در درج نظرات رعایت بفرمایید ، از توجه شما سپاسگذارم
ناشناس
سلام شما اگه نظات مردم براتون مهمه ومیخاید کاری کنید سه چیز رو همه دنیا میدونن به مردم ایران داره ظلم میشه
اول گرونی دلار که معیشت مردم همه به خطر افتاده فقیرها که کنار قشر متوسط هم که هیچ قشر ثرتمند هم تومایحتاج زندیگیشون الا موندن
دوم اینترنت که واقع برای مردم از نون شب هم واجبه مخصوصا اونایی که روزیشون با اینترنت هستش
سوم اعدامهای جوانان که واقعا تو تاریخ این کار شما ثبت میشه بابا جوان میدونید یعنی چی یخورده تامل بد نیست مثلا بهترین دین دست ما هست که البته این کشور بویی از اسلام نبرده وفقط به عنوان حربه استفاده کرده میشه
نازنین‌بشیر حسینی
بسمه تعالی
خبرگزاری درست است نه خبرگذاری

موید باشید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خدا بگم چیکاره تون نکنه
یا شما خیلی بالا میرید یا دوزاری من ایراد داره
سه روزه دارم فکر میکنم قضیه تله تکست چیه
سه روزه اینها یادشون افتاده
اولش فکر کردم منظورتون وبگاه آفتابه که
فقط کامنت میتونید بزارید
حسن فرزانه
تله تکست یک پروژه اطلاع رسانی برنامه ها و اخبار متنی بود که نه صدا داشت و نه تصویر ولی به صورت زنده بود که در صدا و سیما فعال بود و کلا هیچ کس بهش بها نمیداد این اواخر تا اینکه کلا قطع شد
Anonymous
من هنوزم نمیدونم قضیه چیه
همشهری کین
من هنوز هم نفهمیدم
Anonymous
حالا قضیه تله تکست چی هست؟
Anonymous
من هنوزم نفهمیدم منظورتون چیه
Anonymous
چی هست حالا؟
Anonymous
قضیه تله تکست چیه منم نگرفتم موضوع رو 🤦‍♂️
Anonymous
ولی من هنوزم دوزاریم نیوفتاده میشه توضیح؟
Anonymous
داستان چیه؟
آلباینو
حالا قضیه چیه؟
Anonymous
خوب حالا من به مرض شما دچار شدم 🥺😅چی هست حالا ؟!😩
فاذا ماذا
حالا قضیه تله تکست چی هست ؟؟
Anonymous
تله تکست چیه قضیه اش؟
Anonymous
روی کنترل تلوزیون یه دگمه دارهTTXاونو روی بعضی شبکه ها بزنی تله تکست میاره نوشتاری هست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
حالا که ملت فردا صبح گفتن میرن برای اینترنت همون موقع هم ترامپ میخواد حرکت بزنه؟ نمیشد بذاره واسه پسفردا؟
خاله قورباغه
هنوز کسی نرفته دارید انگ حمایت خارجی بهش میزنین؟ نت رو که ترامپ قطع نکرده شما کردین. خیلی ناراحتین وصلش کنین
Anonymous
انجام دهید
این حرف ترامپ دقیقا اجرای طرح جدید ایرانه که ترامپ قبول کرده اجرا کنه والا معجزه رخ نداده !!!!
Anonymous
چقدر هم حرکات ملت متشکل، منسجم و مثمر ثمر بوده
دخترک کبریت فروش
اصلا نگران نباش
صبح اونا عصر ماست 😁
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
هر وقت پاتون میره روی پوست خربزه ،یاد ایران و تمدن ایران و فرهنگ ایران و زبان فارسی میافتید ، شما امت اسلامی عربی هستید
Anonymous
همینو بگو لبنان فلسطین اولویت اولشونه این چیش دقیقا به تمدن ایران مربوطه😂
Anonymous
خب عکس هم دقیقا همین میگه دیگه 😏
Anonymous
هر چی کارت داشتن‌ بازی کردن
دیگه فایده نداره
Anonymous
تازه اول انقلاب با همین پرچم دنبال تخریب اینها بودن!
خستههه
قابل توجهه که همین محوطه باستانی نقش رستم به خاطر فرونشست زمین در نتیجه بهره برداری های زیاد از آبهای زیرزمینی، عدم مدیریت و فساد سیستماتیک همین جماعت، رو به نابودیه
Anonymous
تازه همان زمان را برنامه اعدام متوقف نمی‌شه
Anonymous
امت اسلامی و عربی هم نیستند
هستی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴سناتور لیندسی گراهام ؛ کاملاً با تصمیم رئیس‌جمهور ترامپ برای آغاز «پروژه آزادی» موافقم؛ هدف این پروژه بازگرداندن آزادی کشتیرانی در تنگه هرمز است، گذرگاهی حیاتی برای اقتصاد جهانی که توسط تروریسم ایران مسدود شده است.

🔸برای من روشن است که ایران در حال بازی دادن از طریق مذاکرات است، چون آخرین پیشنهادشان برای پایان دادن به درگیری کاملاً مضحک بود. باز هم امیدوارم این درگیری بتواند از راه دیپلماتیک پایان یابد، اما اکنون زمان آن رسیده که آزادی کشتیرانی بازگردانده شود و اگر ایران بر ترساندن جهان اصرار داشته باشد، به‌طور قاطع با آن برخورد شود.

🔸دیگر بس است این رفتارهای ...
Anonymous
عمویم لیندسی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آمریکا تو مثل روسیه نامرد نیستی پس هیچوقت به تخریب زیر ساخت ها ، نیروگاه های برق و پل ها و هر آنچه متعلق به مردم ایران است ، حتی فکر نکن. مرسی از توجه شما
Anonymous
زیرساخت های یک کشور فقط تاسیسات نیست زیرساخت شامل زیرساخت انسانی هم میشود و یک کشور بدون نبروی انسانی هیچ اهمیتی ندارد هویت ایران جوانان رشیدی هستند که آینده ساز این مملکت باید باشند
یه کاربر
فک میکنم خبر نداری که تو جنگ ۴۰ روز کم کم به همین سمت (زدن زیرساختا) رفتن - فولاد مبارکه، پتروشیمی ماهشهر و تعدادی از انبار نفتای کشور - فقط بخشی از کارنامه ائتلاف آمریکایی-اسراییلی با معرفت بود!

در ضمن زیرساخت فقط نیروگاه، پل و منابع انرژی نیست. مثلاً مراکز آموزشی و پژوهشی مثل انستیتو پاستور هم جزو زیرساختا هستن که آسیب شدید دیده.

۲۷۰ میلیارد دلاری که روی دست کشور گذاشت این جنگ، مجموع اینا هم بوده.
Anonymous
اقای ناشناس!!!! آنها مربوط به بخش نظامی و دولتی بود. اگر زیر ساخت را می زد شما الان آب و برق نداشتی!!!!
Anonymous
زیرساخت پل و کارخانه نیست، زیرساخت دمکراسی است
Anonymous
جالبه آمریکا تو تمام جنگهایی که انجام داده، زیرساختو همیشه زدن، همیشه!
اینبار فعلا قسمت کوچیکی برا نمایش زده و تهدیدی که عملی میشه.
لازم بشه در صورت عدم توافق، میزنه و با نامردی تمام میزنه.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
قضیه ۸ شب سه شنبه چیه ؟ واقعا گفته؟
Anonymous
چی هست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
سلام نظامی بدون کلاه میدونستی بدترین نوع بی احترامی است !
Anonymous
کلاه داره!
Anonymous
اتفاقا کلاه‌داره
Anonymous
در ایران اینطوره. در آمریکا بدون کلاه هم بهم احترام نظامی میذارن و کسی نمیگه مشکل داره. این توهمات رو خود ایرانی ها اختراع کردن.
Anonymous
چقدر بانمکن هموطن هامون... ×کلاه نظامی×
Anonymous
و حتی سردوشی. بدون سردوشی نباید سلام نظامی داد
Anonymous
بهش میگن کلاه بردار
Anonymous
بدون کلاه هم مشکلی نداره
Anonymous
سرباز خانم!!!
Anonymous
کلاه که خوبه نصفشون با دست چپ سلام میدن کاری که تو ارتـش تقریباً معادل.........هست
شهروند گیلیاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
فقط یه چیز قطعی نت خوبه
اینکه دیگه نمیتونن قطعش کنن
Anonymous
خوبی گرونیم اینکه دیگه نمیتونن گرونش کنن(ا خیابانی)
شهروند گیلیاد
اتفاقا گرونی تو این کشور هیچ انتهایی نداره
هر دقیقه می‌تونه گرون تر از دقیقه پیش باشه
هانا
میتونن اینترانت(اینترنت داخلی) رو هم قطع کنن، گرچه خیییلی بیشتر وضعشون خراب میشه اونطوری.
زم
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
یعنی فردا کدوم مادری داغدار بچه اعدامیش میشه خدایا 😭
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
قیمت ها داره منفجر میشه.
روان ما هم داره متلاشی میشه.
اینا که میخواستن ما رو به مقام انسانیت برسونن!
پس چی شد؟!
Anonymous
برو فیلم مد مکس ببین داریم اون شکلی میشیم کم کم مقام انسانیت چه عرض کنم وقتی قحطی و گرونی زیاد بشه عین این فیلم مد مکس همه همدیگرو جر میدن دیگه منطقی در کار نی
🌀
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🌀منابع آگاه در سازمان صداوسیما تایید کرده‌اند
که به کارمندان این مجموعه بزرگ هشدار داده شده است:
که لوازم شخصی و ضروری خود را جمع‌آوری کرده و آمادگی کامل برای تخلیه احتمالی ساختمان در صورت اعلام وضعیت اضطراری را داشته باشند.🌀
Anonymous
داداش همه تو خونه تلویزیون دارن ، اگه بخوان اخبار صدا و سیما رو ببینند میرم سراغش ، اگه چیز جدیدی نداری بیخودی دیوار رو شلوغش نکن ، آفتاب هم ... داره تاییدت می‌کنه عههه
Anonymous
شما اژدهای حلزونی آبی هستی ؟
محمد
تنها سازمانی که هیچ فایده ای برای مردم نداره همین سیماب میلی می باشد که تنها دروغ و یکسری مطالب بی فایده پخش می شود انشالله هر چه زودتر صدای اکثر مردم شود
Anonymous
خبر خوندم زاکانی همچین آماده باشی رو داده به شهرداری‌ها، صدا و سیما هم همچین فرمانی رو داده؟!
ب
👌👌👌👌👌
Anonymous
باز خونه کدوم بدبختی سپر انسانی میشه و با این جابجایی خراب میشه
حسن فرزانه
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
لطفا نشر بده همش که نباید اخبار سیاسی باشه.
اخبار تکنولوژی : گویا پروژه تله تکست کاملا از بین رفته و منسوخ شده و کارشناسان تکنولوژی در حال ساخت میر تله تکست جدید هستند .
Anonymous
میشه یکی تله تکست بکه چیه؟
Anonymous
جریان تله تکست چیه؟
Anonymous
واقعن دوزاریم کجه حرف تله تکست خیلی هست نمیدونم چیه میشه آگاهم کنید لطفن !...
Anonymous
تله‌تکست از اولش هم وجود خارجی نداشت
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
هوش این خانم را نگاه کنید، با پرچم الله اکبر رفته جلوی سنگ نگاره های ساسانیان ایستاده و سلام میده! یکی نیست بهش بگه ساسانیان با شعار الله اکبر سرنگون شدند
Anonymous
قطعا خودش می‌دونه. صرفا تبلیغاته
Anonymous
ریاکاری
Anonymous
عمرن اگه دوزار تاریخ بدونه.
Anonymous
این شوهای بی سر و ته را جدی نگیر
Anonymous
بالاخره ج.ا پس از چند دهه نفیِ تاریخِ کهنِ ایران، ناچار به پذیرش و ادای احترام به آن شد!
Anonymous
با شناختی که من از اسلام دارم می شد هر دو این ها رو با هم داشت....متاسفانه نذاشتن.....حیف....
Anonymous
ناشناس ۰۲۳۶
کاملا شناخت اشتباهی از اسلام داری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ما مردم زیر ساخت ها و نیروگاه های برق و پل ها و هر آنچه متعلق به کشور مان ایران است را لازم داریم .
آن طرف حواسش باشد.
مس
جنگه ستون ، بازی دوستانه نیست که
این صحبت هارو به این طرفی ها بگو ، توی جنگ طرف مقابل هر کاری میکنه که ضربه بزنه ، شما باید به این طرفی ها بگی ما زیرساخت هامونو میخوایم
علیرضا!
خدا کنه این طرف هم حوایشون باشه !
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
به نظرم ترامپ کار بسیار هوشمندانه ای داره انجام میده
دو حالت داره :
۱ آمریکا به کشتیها کمک کنه و ایران بهشون شلیک کنه
۲ ایران فقط نظاره گر باشه و کاری نکنه و بسنده کنه به تبلیغات رسانه ای
نتیجه :
در هر دو صورت برای ایران بد میشه اما برای آمریکا خوب چون اگه ایران حمله کنه آمریکا بهانه موجهی برای حمله به ایران برای پاسخ به فشارهای داخل و خارج داره و اگه ایران فقط نظاره کنه باز آمریکا بسیار دستش باز میمونه و باعث تخریب وجهه ایران بر اساس تیلیغات سنگین آن در جهت اقتدار و ... میشه
Anonymous
در هر دو حالت البته ج ا پیروز است.
محمد
همه دنیا می دونن طبل تو خالیه حتی مردم ایران کشوری که دچار رکود و اقتصاد ورشکسته باشد هیچی نداره حتی مردم خودش را
غلامرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
سلام علیکم
Anonymous
داش یه چیزی میگفتی سلام علیکم چیه 😄🤣
غلامرضا
محض خنده گفتم آخر اینجا هر چی پیام میدی غیب میشه
Anonymous
لابد توقع داری جوابتو به زبان ساسانیان بدم؟!
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اینترمیلان
افشاگری قالیباف از دخالت م .خ در مذاکرات
یک نماینده مجلس از قول قالیباف فاش کرد که هیات ایرانی از طرف م.خ از مذاکره بر سر مسائل هسته‌ای منع شده‌اند.
.
6 hours ago
سید
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
عکس گویاست… فاصله بین ایران و عوامل نابودی ایران
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
برد کوپر فردا ساعت ۱۰ صبح به وقت خاورمیانه :

م......... یکی دیگه رفت :|

پس از خروج کشتی ۳۳ :

خیلی م........ داره |:
Anonymous
عالی بود😂😂😂😂
Anonymous
من که نفهمیدم😑
رفوزه
😂👌 خیلی ماشالله داره
Anonymous
سردار سردار 👈🏻
سید
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
عکس گویاست… فاصله بین ایران و عوامل ...
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
کرملین گفت : ترجیح می‌دهیم با توافق به اهداف خود درباره
نبرد اوکراین دست پیدا کنیم!
نه بابا؟ شما که بزن بودید
ظاهرا از طرف شمال آتیشی براتون گرم نمیشه دوستان
Anonymous
توی این جنگ روسیه خیلی بیشتر از اوکراین ضربه خورده ، اوکران خیلی خوب عمل کرده
🌀
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🌀
یکی از اعضای خاندان معروف علاالدین،
صاحب پاساژ علاالدین
در خیابان جمهوری تهران هفته گذشته جانش را از دست داد.
برخی گزارش ها مدعی شده اند که او به اتهام داشتن استارلینک بازداشت بوده است.🌀
Anonymous
مواظب برخی از این گونه اخبار باشید چون قالبا فیک هستند و برای ترساندن مردم از داشتن اینترنت آزاد تهیه می شود و اساسی ندارد!
Anonymous
دستم خورد مثبت دادم ، یکی به منفی ها اضافه کنید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
روز از نو روزی از نو....
در دروازه و سوراخ سوزن
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
درود بر ادمین محترم آفتاب نیوز
دیروز کلا کامنت های من رو منتشر نکردی اشکال نداره
ولی چرا کامنت هایی که گیر دادن به ترانه که چرا گفتی شربت بخورین منتشر میکنی!
جالبه یکی دیگه که گفته بود از اخبار بد پوستم خراب شده یا هزینه تراپی و دکتر پوست و بوتاکس و کرم دور چشم و...اینا اوکیه مشکلی نیست! عصر بهاریتون بخیر و شربت زعفران بخورین واسه اعصاب این خیلیییی بده🙄😏
ناشناس
اون که گفته بود از اخبار بد پوستم خراب شده هم ترانه بود😁
دورافتاده
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
احتمالا درگیری قطعی در تنگه هرمز به پیاده شدن نیروهای امریکایی به جزایر منجر میشه پشت عملیات فردای ازادسازی کشتیرانی به نظر میاد عملیات وسیع و اشغال جزایر نهفته باشد
مس
احتمالش خیلی زیاده
ایران بزنه براش بد میشه نزنه براش بد میشه
ترامپ وززه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
...تو عکسی که گذاشتید. استفاده ابزاری از زنان‌..
Anonymous
استفاده ابزاری از تاریخ و تمدن ایرانی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
گونتر شابوفسکی ایران مسعود پزشکیان :
مردم خودرا برای بدترین سناریو ها آماده کنند!
وینستون
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
تصویر منتخب بالا پُر از تناقضِ

لطفاً اقدامات لازم را مبذول فرمایید

با تشکر

Winston
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بشدت به کارکنان پنج ضلعی وزارتخونه توصیه میکنم
جای پیتزا خوردن برای همدیگه محسن لرستانی بلوتوث کنید
Sara
ایول منم دقیقا همینو گفتم که این تصویر برا توضیح عبارت متناقض نما در ادبیات فارسی خیلی خوبه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨هشدار 🚨هشدار
همین
فقط گفتم حواستون جمع باشه
هششششششدااااارررررر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
عکس انتخاب شده..
واقعا دو قطب متضاد همدیگه هستن از دید مردم..
مثل تو قطب مثبت آهنربا یا دوتا خط موازی..
این عکس نه قابل درکه نه قابل باوره نه قابل پذیرش ...
اون کتیبه دقیقا با آرمان های ج ا متضاده ...
ج ا اصلا اون کتیبه باور نداره مگر در مواقع ضروری و لازم
مثل گذاشتن مجسمه مدیون تهران و بعد از این که کارشون تموم شد مجسمه برداشتن و .......
Anonymous
جمله آخرت همه حرفای قبلیتو توجیح میکنه
Anonymous
حجاب دختره هم با پرچم متناقضه
Anonymous
بله همینطوره
علیرضا!
پس چه جوری باید مردم را گول بزنند ؟!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دیشب یه شخصی رو در خواب دیدم و چهره‌ش زیاد آشنا نبود و بهم گفت من ش...... شدم ولی فعلاً اعلام نخواهد شد😴
جانی سینز
تله تکست بوده ، خوابنما شدی
Anonymous
نمیدونم شما شوخی میکنین یا نه ولی من واقعا این خوابو دیدم وکاملا رودررو با اون شخص صحبت میکردم و برام خیلی عجیب بود بهم میگفت من خیلی انسان خوبی بود نشد به ارزوهام برسم😐😐
حلما👩‍⚕️
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴🔴ابراهیم عزیزی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پستی در ایکس نوشت: «هشدار! هرگونه مداخله آمریکایی‌ها در روند نظام جدید دریایی تنگه هرمز به منزله نقض آتش‌بس خواهد بود. تنگه هرمز و خلیج فارس محل لفاظی نیست»
Anonymous
راس میگه تنگه جای لفاظی نیس محل عمل است
همچنین لفاظ اهل عمل نیس
Anonymous
همچین میگه "نظام جدید دریایی تنگه هرمز" انگار غیر بستن تنگه کار نظامند دیگری انجام دادن!!؟؟
خوب بگید این نظام جدید چی هست؟ که ما هم بدونیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
...در تجمعاتتان بدون شال و روسری افرادی دیده میشوند!
در تجمعات مشکلی ندارد؟ خارج از تجمع مشکل دارد؟
کم حجاب هستند یا ...؟
اگر کم حجاب هستند چرا خارج از تجمعاتتان مشکل دارد؟ اگر... پس در تجمعاتتان چه کار میکنند؟
غیر از این دو که نیست! از کدام دسته اند؟
ناشناس
به مصلحت خود به دختر بی حجاب گفت
مهم این که دلت پاکه
مهم بهم رسوندن نقاط اشتراکه ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آیا جنگ میشه؟
+ بله
- خیر
Anonymous
در بینهایت بلاخره میشه، ولی اینکه کی این اتفاق میفته مهم ترست.
ترامپ
چرا باید به شما بگویم ولی خواهیم دید چه خواهد شد.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دوستان لطفا راهنمایی کنید
کسی خودش دیده ک دلار رو به قیمت ارزان تر با پول نقد معامله کنند؟
چاووشی
تاااا دلت بخاد
Anonymous
نمیدانم اطلاعی ندارم
ناشناس
درود فقط با ایران چک ۱ میلیونی یا ۵۰۰ هزاری و نه پول خرد تر
Anonymous
داستان‌سرایی برای ترسوندن مردم بود، جدی نگیر
Anonymous
در بازار سبزه میدون دلالا داد میزدند که با تراول میفروشند اما قیمت نگرفتم
افتب جان اطلاع رسانیه انتشار بده 😑
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
درباره عکس :
توصیه میکنم همین ارادتی که به تاریخ و فرهنگ‌
اصیل ایرانی داری رو به کودکان سیستان و بلوچستان هم
داشته باشی!!

البته از نوع واقعی اش
Anonymous
از توجه شما سپاسگزارم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بشر دوستانه دیگه چه......؟ بزنید غرق کنید هر کشتی‌ای که بخواد از تنگه عبور کنه و این برای ما تحقیری بزرگ است اگر کشتی ای از تنگه خارج شود🧐
علیرضا!
با چی ؟! با پاره آجر خوبه ؟!
🌀
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🌀صداوسیما:
ایران طی ساعات آینده اقدامات مهمی برای شکستن محاصره دریایی انجام می‌دهد
🌀
Anonymous
همون اندازه که محسن رضایی حرفاش اعتبار داره صدا و سیما و فارس و روبیکا و بله و ایتا اعتبار دارن😀
Anonymous
به نظرم باز شدن تنگه در مقابل برداشتن محاصره توافق شده و هرکدوم از دو طرف برای خودشون یه روایت پیروزی باید بسازن
Anonymous
پیشوازانه اسکی روی آب میروند
Anonymous
مصادره به مطلوب
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اگه فرداباآرامش وبدون سروصداکشتیهاردشدن،یعنی توافق پشت پرده انجام شده و بایدشاهدبقیه مراح توافق درادامه باشیم.درغیراینصورت و درگیری،معلوم میشه ایران توافقی نداشته و راست راستی جنگ میشه. بایدببینیم چی میشه
Anonymous
هیچ توافقی وجود ندارد همیشه شر و نیکی با هم در جدال هستند امیدوارم نیکی به این مردم درمانده کمک کند نه اینکه خود سری شود برای مردم و خاک وطن
Anonymous
جرات و حقیقت
فرفر
یا شاید دلیلش اینه نمیتونن جلوی کشتی ها رو بگیرن. لزوما دلیل بر توافق نیست.
🌀
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🌀رئیس کمیسیون امنیت ملی هشدار داد:
مداخله آمریکایی‌ها در تنگه هرمز به منزله نقض آتش بس خواهد بود.
🌀
Anonymous
حالا گیریم دوباره اتش بس را نقض کرد شما مثلا میخواهید چکار کنید؟
Anonymous
شما که آتش بس رو نپذیرفتید 🤔
.
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
تناقض حرفای حقوق بشری و صلح: چنتا نفتکش مسخره مظلومن و باید نجات پیدا کنن
مردم ایران زیر اینهمه فشار روحی و اقتصادی پشمکن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بشتابید بشتابید
امسب و هر شب
WINNIG SERIES
پخش مستقیم با دوبله اختصاصی
از سواحل جنوبی ایران
بر روی پلتفرم های
دریای عمان و خلیج فارس رایگان ببینید
سرپرست گویندگان : آقای هرمز!
صدابردار : برج مراقبت آبراهام لینکلن!
مترجمین : کامنت نویس های آفتاب نیوز!
Anonymous
چه کامنت مزخرف و بی معنی ای🤔😐😐
کیوا
عالی بود
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
عکس جالبی نیست ...
Anonymous
امپراتوری کورشه دیگه
Anonymous
😂😂
🌀
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🌀رییس جمهور کوبا: حقیقتا از حرفای ترامپ خیلی میترسیم
ولی سعی میکنیم مقاومت کنیم.
🌀
Anonymous
باز خوبه حقیقتو میگن اینجا یکسره با فیک نیوز سعی در تزریق امید دارن و یکسره در حال غرق کردن ناو هاییم
Anonymous
کوبا کشور داغونی هست
فقیر و عقب افتاده
Anonymous
در پاسخ ناشناس ۰۲۲۰
کاش تزریق امید بود بیشتر توهم پیروزیه!
اراد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
این ۸ صبح به وقت خاورمیانه بدجوری بوی جنگ میده ترامپ ازقصد میخواد جمهوری اسلامی رو وادار به واکنش جنگی کنه که میکنه
🌀
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🌀در صورت هرگونه حمله به کشتی ها
عملیات نظامی آمریکا حتی شامل اختیارات ۶۰ روزه رییس‌جمهوری نمیشود
و یک عملیات دفاعی بین‌المللی تلقی می‌شود.
حالا این گوی و این میدان
هرکه دارد هوس اون دنیا بسم الله🌀
عیدوک
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دوشنبه دوشنبه دوشنبه دوشنبه دوشنبه دوشنبه دوشنبه دوشنبه دوشنبه
Anonymous
خب چی دوشنبه ،،اینقدر از این هفته ها اومد رفت چی شد ول کنید توروخدا اینها دیگه واسع من وشما نون وآب نمیشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
عجب عکسی ... جل الخالق
پرچم ج‌ ا. و احترام به میراث ایرانی !!!!
Anonymous
پارادکس عجیبیه !
روشنا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
افتاب جون، میری بخوابی قبلش یه شب به خیر بگو ما تا صبح اینجا واسه در و دیوار حرف نزنیم
Anonymous
وااای خیلی خوب بود دو ساعت تایپ میکنیم بعد نگو دیگه تعطیل شده🤣🤣🤣
ســامــان
حق ✅
مارادونا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
به نظرم فردا یک گل مارادونایی میخوریم که داور نفهمه و در تاریخ ثبت بشه
Anonymous
گل مارادونایی رو طوری نمیزنن که تو بتونی پیش بینیش کنی خیالت راحت باشه