کد خبر: ۱۰۴۸۴۰
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۵
با انتقاد از بی‌تجربگی وزیر بازرگانی

نصیرپور: عدم پرداخت پول کشاورزان فعالیت‌های آنان را با مشکل مواجه کرده است

بیش از 15 روز از عدم پرداخت پول کشاورزان می‌گذرد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از روند نادرست توزیع سیمان و عدم پرداخت پول کشاورزان انتقاد کرد. 

مجید نصیرپور نماینده سراب و مهربان، با انتقاد از بی‌تجربگی وزیر بازرگانی اظهار داشت: بار کوتاهی وزیر بازرگانی به دوش مردم افتاده است و با وجود آنکه در فصل برداشت گندم قرار داریم و موضوع خرید گندم در دستور کار سازمان غله قرار دارد، اما معاونت بازرگانی وزیر بازرگانی از پرداخت پول کشاورزان خودداری می‌کند. 

به گفته وی، در حال حاضر کشاورزان آذربایجان شرقی مصولات خود را به سیلوها تحویل داده‌اند، اما عدم پرداخت پول کشاورزان موجب نارضایتی مردم شده است و با ادامه این روند کشاورزان دجار مشکل خواهند شد که درنهایت لب به اعتراض خواهند گشود. 

این عضو فراکسیون خط امام(ره)، با بیان اینکه بیش از 15 روز از عدم پرداخت پول کشاورزان می‌گذرد، یادآور شد: وزارت بازرگانی باید همزمان با تحویل گندم پول کشاورزان را به صورت نقد تحویل دهد اما در حال حاضر برای این عدم پرداخت هیچ توجیهی ندارد. 

وی در ادامه از روند توزیع سیمان در آذربایجان شرقی نیز انتقاد کرد و گفت: با وجود آنکه در فصل کار در این استان قرار داریم، اما توزیع سیمان دارای مشکل است که فعالیت‌های مردم را با مشکل مواجه کرده است. این درحالیست که طبق اطلاعات رسیده بخش عمده‌ای از تولیدات سیمان کشور صرف صادرات به خارج از کشور می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین