ریاست هیات ایران در مذاکرات فنی بر عهده کاظم غریب آبادی، معاون وزیر خارجه است.
براساس این گزارش در هیئت فنی ایران کارشناسان حوزه سیاسی ،اقتصادی و حقوقی حضور دارند. این مذاکرات فنی با حضور نمایندگان ایران، آمریکا و دو کشور میانجی مذاکرات پاکستان و قطر در سوئیس برگزار میشود .
تیم اصلی مذاکره کننده ایران به ریاست قالیباف سوئیس را به مقصد تهران ترک کرده ولی هیاتهای فنی به مذاکرات خود در سوئیس ادامه میدهند.
سخنگوی هیات مذاکرهکننده جمهوری اسلامی ایران در سوئیس افزود: نکته دیگر این هست که قرار شد گروههای فنی به کار خود ادامه دهند.