کد خبر: ۱۰۵۳۳۳
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۵
نماينده شهرستان پاكدشت؛

خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات آنان امري مهم است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بشیری نماینده مردم پاکدشت در جلسه شورای اداری شهرستان، جدیت کامل مسئولان در جهت خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات آنان را وظیفه ای دانست که باید خالصانه و بی منت اداشود.

بشیری نماینده مردم پاکدشت در جلسه شورای اداری شهرستان، جدیت کامل مسئولان در جهت خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات آنان را وظیفه ای دانست که باید خالصانه و بی منت اداشود. منتخب مردم پاکدشت در خانه ملت با اشاره به اقدامات زیربنایی انجام گرفته و فراهم آوردن زیرساختهای مورد نیاز در چند سال اخیر تلاش برای استقرار توسعه متوازن و پایدار در شهرستان را مورد تاکید قرار داد . 

بشیری تصریح کرد: تاکنون پروژه های مهمی در سطح شهرستان راه اندازی شده وپروژهای عظیمی در دست اجراست که ان شا ا.. در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید که می تواند نقش به سزایی در تحول شهرستان ، داشته باشد و لازم است مسئولان نیزمتناسب با سرعت این تحولات و چشم انداز آن برنامه ریزی و تصمیم گیری کنند.بشیری تعامل و هماهنگی با مسئولان ارشد کشور و استان را زمینه ساز اجرای چنین پروژه های مهم و تحول زا دانست و از حمایتهای مدیران مختلف در سطح دولت جهت مرتفع شدن مشکلات قدردانی نمود. 

وی همچنین با اشاره به جهت گیری سفرهای دور سوم هیات دولت که با رویکردی فرهنگی در حال انجام است ، ابراز امیدواری کرد مسئولان شهرستان پروژه هایی را پیش بینی کنند که در تقویت بنیان های فرهنگی شهرستان پاکدشت موثر باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین