وزارت مخابرات طالبان اعلام کرد که به تمام شبکههای مخابراتی فرصت کوتاهی داده است تا قیمت بستههای اینترنتی را دوباره به حالت قبلی بازگردانند.
این اقدام پس از آن صورت میگیرد که طی چند روز گذشته، شماری از کاربران از افزایش قیمت بستههای اینترنتی و هزینه مکالمات تلفنی شکایت کردند و در شبکههای اجتماعی هم کارزار اعتراضی راهاندازی کردند.
مدیر مسئول یکی از شرکتهای مخابراتی در کابل گفته است که قیمت بستههای اینترنتی در روزهای اخیر بهطور میانگین حدود ۲۰ درصد افزایش یافته و در مقایسه با گذشته، قیمت هر گیگابایت اینترنت بیش از ۲۰ افغانی افزایش داشته است.