پایگاه خبری آفتاب
۰۷ /تير /۱۴۰۵
Sunday 28 June 2026
کد خبر:۱۰۵۳۷۸۹
۱۹:۱۴
۱۴۰۵/۰۴/۰۷

استقلال صعود مسی‌ها را تبریک گفت

مس شهر بابک
تیم فوتبال مس شهر بابک با کسب جواز حضور در لیگ برتر فوتبال ایران، فصل آینده در بالاترین سطح فوتبال کشور به میدان خواهد رفت.
۱۹:۱۴
۱۴۰۵/۰۴/۰۷
به گزارش آفتاب نیوز،

تیم فوتبال مس شهر بابک روز گذشته موفق شد با پیروزی برابر نیروی زمینی، توانست راهی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران شود.

باشگاه استقلال که پیش از این نیز صعود نساجی را تبریک گفته بود، با انتشار پیامی نوشت:

صعود تیم فوتبال مس شهر بابک به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران را به مردم شریف و ورزش‌دوست شهرستان شهر بابک، استان کرمان، مدیران، اعضای کادر فنی، بازیکنان و هواداران این باشگاه تبریک می‌گوییم.

حضور نماینده‌ای جدید از استان کرمان در سطح نخست فوتبال کشور، اتفاقی ارزشمند برای توسعه و گسترش فوتبال در نقاط مختلف ایران محسوب می‌شود و می‌تواند به افزایش جذابیت و رقابت در لیگ برتر کمک کند.

باشگاه استقلال ضمن خوشامدگویی به مس شهر بابک در جمع لیگ برتری‌ها، برای این تیم در فصل پیش رو آرزوی موفقیت، سربلندی و حضوری شایسته در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران را دارد.

منبع: ورزش سه
گزارش خطا
ارسال پیام
captcha