کد خبر: ۱۰۵۸۵۵
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۱
هیات موسس دانشگاه آزاد :

نظری مبنی‌بر غیرشرعی بودن وقف دانشگاه آزاد اعلام نشده است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس قوه قضاییه با اظهار تعجب از انتشار چنین اخباری به رئیس مجمع تشخیص مصلحت اعلام كرد هنوز هیأت منتخب مقام معظم رهبری برای بررسی وقف دانشگاه آزاد نظری نداده و اصولا این هیأت تصمیم‌گیر نیست و نهایتا نظر خود را به  مقام معظم رهبری اعلام كند.

هیأت موسس دانشگاه آزاد با ارسال نمابری اعلام كرد: به گفته‌ رییس قوه قضاییه، هیأت منتخب رهبر معظم انقلاب برای بررسی وقف دانشگاه آزاد اسلامی در این خصوص نظری نداده و اصولا این هیات تصمیم‌گیر نیست.

در این اطلاعیه آمده است: 

در پی اخبار منتشره در بعضی از سایت‌ها و رسانه‌های دولتی پیرامون نظر هیات منتخب رهبر معظم انقلاب برای بررسی وقف دانشگاه آزاد اسلامی، در سحرگاه امروز 27/5/89 آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با آیت‌الله لاریجانی در خصوص صحت و سقم خبر مذكور مذاكره و رئیس قوه قضاییه ضمن اظهار تعجب از انتشار چنین اخباری به ایشان اعلام كردند هنوز هیات مذكور در این خصوص نظری نداده و اصولا این هیأت تصمیم‌گیر نیست و بنا هست نظر خود را به رهبر معظم انقلاب اعلام كند.

از طرف دیگر مقرر شد نظرات حقوقی و فقهی هیأت موسس و هیات متولیان موقوفات دانشگاه آزاد اسلامی در مورد وقف دانشگاه آزاد اسلامی نیز برای ریاست محترم قوه قضاییه ارسال شود.

بنابراین با توجه به كذب اخبار منتشره كه معلوم نیست با چه انگیزه‌ای منتشر می‌شود، لطفا مراتب را برای اطلاع افكار عمومی اعلان شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین