کد خبر: ۱۰۵۸۵۷
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۲
رئيس پليس ورامين:

تعطيلی واحدهای صنفی متخلف در امر روزه‌داری در ورامين

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: سرهنگ میری فرمانده انتظامی شهرستان ورامین ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن و آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی مومنان در تشریح این خبر به خبرنگار آفتاب در ورامین گفت: به منظور رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و حقوق شهروندان با هماهنگی و تعامل اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و بازرسان مجمع امور صنفی طرح کنترل نظارت کامل بر واحدهای صنفی از جمله اغذیه فروشی‌ها، مراکز پذیرایی، کافی‌شاپ‌ها فروشگاه‌های موادغذایی و . . . به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: در این طرح که در طول ماه مبارک رمضان به اجرا در می‌آید با آن دسته از واحدها و متصدیانی که شئونات اسلامی در این ماه را رعایت نکنند، برخورد قاطعانه انجام می‌گیرد.

سرهنگ میری افزود: در طول اجرای این طرح 90 مورد از تالارهای فعال شهرستان، 14 اغذیه فروشی و 10 قهوه خانه مورد بازدید قرار گرفتند که در از این تعداد، 2 باب قهوه خانه متخلف در امر روزه داری پلمپ شد.

این مقام مسئول به متصدیان کلیه مراکز پذیرایی که قصد ارائه خدمات در طول روز را دارند توصیه کرد مجوز لازم را از مبادی ذیربط اخذ کنند.

وی تصریح کرد: در ایام و لیالی شهادت حضرت علی (ع) برگزاری هرگونه مراسم جشن و شادمانی در اماکن عمومی ممنوع و برای تامین امنیت مطلوب و رفاه حال شهروندان، پلیس حضور گسترده‌ایی در مساجد، حسینیه و تکایا خواهد داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در خاتمه از عموم شهروندان درخواست کرد: ضمن همکاری با نیروی انتظامی در صورت مشاهده تخلف مراتب را بلافاصله از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی 110 به اطلاع ماموران رسانده تا برخورد قانونی با متخلفان صورت پذیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین