کد خبر: ۱۰۶۱۵۴
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۸:۲۷
فصلنامه توسعه مهندسي بازار منتشر شد

اين سه كلمه كليدي در بازاريابي: شناسايي،شناساندن و رضايت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب- سرويس فرهنگ و ادب: فصلنامه " توسعه مهندسي بازار" سال چهارم، تابستان 89 به قيمت 3500 تومان منتشر شد.

بر اساس اين گزارش در اين شماره فصلنامه توسعه مهندسي بازار مطالبي چون بازاريابي حسي فصلي نوين در ارتباطات بازاريابي، آگاهي از آينده بازاريابي، جام جهاني 2010؛ تبليغ در فوتبال يا فوتبال در تبليغ، تئوري شبكه به روايت آلبرت لازلو باراباسي، انواع روش‌هاي اثربخشي تبليغات، تبليغات پنهان و نامحسوس در بازي‌هاي رايانه‌اي و ويدئويي و... منتشر شده است.

پرويز درگي مدير مسئول اين فصلنامه مي‌نويسد: بازاريابي را به سه كلمه شناسايي، شناساندن و رضايت تعريف مي كنند.

او تاكيد دارد كه براي شناساندن بنگاه اقتصادي و محصولات آن به مشتريان علاوه بر اين كه خود محصول با تمام ابعاد آن نظير بسته بندي، رنگ آميزي و ... اين وظيفه را تا حدي انجام مي‌دهند، ناچار از به كار گيري ابزار ترويج هستيم.

از اين رو درگي در ادامه با معرفي ابزارهاي ترويج بازاريابي به ابزار ششمي يعني بازار يابي حسي اشاره كرده و در ادامه مقاله آن را توضيح مي‌دهد.

درگي تاكيد دارد كه بازاریابی حسی که با "تجربه‌ی زنده برند" به بهترین و کاملترین روش، خود را از دیگر کانال‌های ارتباطات بازاریابی متمایز می‌کند و طی آن مصرف‌کنندگان با محصولات، برندها و سفرای برند به شکلی چهره به چهره طی تعاملی هیجان‌انگیز و به یاد ماندنی ارتباط برقرار می‌کنند، یکی از اثربخش‌ترین و بدیع‌ترین طبقه بندی‌های ارتباطات در بازاریابی به حساب می‌آید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین