کد خبر: ۱۰۶۲۲۱
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۸
با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام

دبیرکل جامعه زینب: اصولگرایان سراغ ناطق نوری و اصلاح‌طلبان سراغ مجمع روحانیون مبارز بروند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیر کل جامعه زینب(س) پیشنهاد کرد که در میان هر کدام از دو جناح اصول‌گرا و اصلاح‌طلب شورای هماهنگی ایجاد شود تا در نهایت مکانیزمی برای وحدت در فضای سیاسی شکل گیرد. 

وی ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام لازم است تا افراد انقلابی و وابسته به نظام که زمانی در این کشور مسئولیتی داشته‌اند، به دایره نظام بازگردانده شوند، اما حساب کسانی که از ابتدا با انقلاب همراهی نداشته‌اند و همواره بر طبل آتش‌افروزی کوبیدند باید جدا شود.

مریم بهروزی افزود: با توجه به ضرورت ایجاد وحدت بیشتر در کشور ، پیشنهاد می‌کنم که علی‌اکبر ناطق‌نوری به میدان بیاید و نقش کلیدی خود را در این بحث ایفا کند.

وی با بیان اینکه ناطق نوری که زمانی ریاست این شورا را برعهده داشتند، می‌توانند هم اکنون نیز با توجه به تاثیرگذاری‌شان موجبات نزدیک کردن اصول‌گرایان به یکدیگر را فراهم کنند، افزود: از سوی دیگر در بین اصلاح‌طلبان تشکلی همچون مجمع روحانیون مبارز برای طیف‌های اصلاح‌طلب یک شورای هماهنگی راه‌اندازی کنند تا بین خودشان به نزدیکی برسند.

دبیرکل جامعه زینب گفت: شخصیت‌های بزرگ اصلاح‌طلب می‌توانند کسانی را که نظام اسلامی، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را قبول دارند جمع کنند و در انتها به یک نظر واحد برسند و پس از آن در مرحله بعدی روسای شورای هماهنگی اصول‌گرایان و اصلاح‌طلبان با برگزاری نشست‌هایی به تبادل نظر بپردازند و یک مکانیزم برای خدمت به نظام و فعالیت‌های دامنه‌دار تدوین کنند. 

وی گفت: به هر ترتیب باید پذیرفت اصلاح‌طلب هیچ‌گاه اصول‌گرا و اصول‌گرا هیچ‌گاه اصلاح‌طلب نمی‌شود و در این راستا من، اصلاح‌طلب اصول‌گرا و یا اصول‌گرای اصلاح‌طلب را قبول ندارم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین