کد خبر: ۱۰۶۲۴۹
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۳
مهدی کلهر، مشاور رسانه‌ای رییس‌جمهوری:

به هیچ عنوان نمی‌توان حوادث بعد از انتخابات را فراموش کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مشاور رسانه‌ای رییس‌جمهوری گفت: ماجرای سال گذشته به هیچ عنوان از ذهن ما پاک نخواهد شد اما باید به این نکته توجه کنیم که مانند سال گذشته نباشیم بلکه سال جریان را بشناسیم و از آن درس بگیریم و به این نکته بار دیگر فکر کنیم که چه چیزی می‌تواند ما را نجات دهد؟ 

مشاور رسانه‌ای رییس‌جمهوری با اشاره به خطبه قاصعه حضرت علی(ع) درباره آفرینش زشتی‌ها و زیبایی‌های جهان خلقت گفت اگر خدا می‌خواست همه چیز را زیبا می‌آفرید ولی در این صورت امتحان برای انسان معنایی نداشت و به خاطر همین باید برای موفق شدن در امتحان خداوند در میان توطئه و دسیسه های منافقان زشت از زیبا تمیز داده شود.

وی گفت: اگر سختی ها برای امتحان انسان قرار داده نمی‌شد مکه رفتن با سفر هاوایی چه فرقی داشت؟ 

وی افزود: حزب توده حتی از نمادهای اسلامی شیعیان مثل عاشورا و امام حسین(ع) برای پیشبرد اهداف خود در براندازی نظام شاه استفاده می کردند که با هوشیاری روحانیت نتوانستند در بدنه انقلاب جایی داشته باشند.

مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهوری در پاسخ به یکی از حاضران که سوالی درباره تشکیل غرفه بصیرت قرآنی در نمایشگاه قرآنی و اینکه تشکیل چنین مجامع سیاسی در نمایشگاه های قرآن صحیح است، گفت: جواب من برای این سوال که آیا قرآن سیاسی است به طور حتم جواب مثبت خواهد داد. انقلاب اسلامی بر اساس دین اسلام و آموزه‌های آن پایه‌ریزی شد و حضرت امام(ره) به صراحت می‌گوید، مدرس معلم سیاسی ایشان است، همان که می‌گوید سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ما است.

وی افزود: کسی که می‌گوید قرآن را سیاسی نکنیم نمی‌تواند شعور دینی سیاسی کافی داشته باشد.

کلهر گفت: اگر بخواهیم از یاران و پیروان اهل بیت(ع) عصمت و طهارت باشیم باید تاریخ و قرآن را جدی بگیریم و اگر جایی قرار باشد درباره سیاست و سنت‌های الهی گفت‌و گو و بحث کرد نمی‌توان جایی غیر از نمایشگاه قرآن را انتخاب کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به مسائل بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته گفت: به هیچ عنوان نمی‌توان مسائل و رویدادهای بعد از انتخابات را فراموش کرد البته نوع نگاه ما به این مسائل بسیار مهم است اینکه ما به دنبال حقیقت باشیم و با بصیرت و نه با صورت به این جریان نگاه کنیم. ماجرای سال گذشته به هیچ عنوان از ذهن ما پاک نخواهد شد اما باید به این نکته توجه کنیم که مانند سال گذشته نباشیم بلکه سال جریان سال گذشته را بشناسیم و از آن درس بگیریم و به این نکته بار دیگر فکر کنیم که چه چیزی می‌تواند ما را نجات دهد؟

وی با اشاره به تلاش دشمن در راه اندازی جنگ نرم گفت: جنگ نرم از جایی شروع می‌شود که دشمن، یک ملت را از داشته‌های تاریخی خود خالی و آنها را دچار تردید می‌کند و کارهای کپسولی را به مردم ما می‌دهد که به طور حتم دامنه بسیاری بدی خواهد داشت. این جنگ نرمی که ما از آن صحبت می‌کنیم به سال‌های گذشته بر نمی‌گرد بلکه ریشه‌ای چند صد ساله دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۱
0
0
دیگه قول میدیم فیلم وسترن نگاه نکنیم که یک وقت جبهه نرویم درس گرفتیم استاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۲
0
0
واقعا نميشه فراموش كرد!
جنايات كهريزک و .............
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین