کد خبر: ۱۰۶۵۵۴
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۱:۳۶

جزئیات جلسه جامعه روحانیت مبارز

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت الاسلام سالک از تشکیل کمیته‌ها مشترک در جامعه روحانیت و جامعه مدرسین برای بحث روی محورهای مشترک خبر داد.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، گفت: این جلسه با حضور اکثریت اعضا و با دبیری آیت‌الله مهدوی‌کنی تشکیل شد.

وی به مباحث مطرح شده در این جلسه اشاره و تصریح‌ کرد: موضوع اول که در جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز مطرح شد اخبار داخل و خارج کشور بود که یکی از آنها فاجعه سیل پاکستان بود.

حجت‌الاسلام سالک در ادامه افزود: جلسه مشترک مجلس و دولت دومین سوژه مباحث جلسه جامعه روحانیت مبارز بود که به‌ دنبال فرمایشات هدفمند و حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای جلسه مشترکی میان مجلس و دولت تشکیل شد و گزارش از وضعیت این جلسه در رابطه با موضوع‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی مورد بحث قرار گرفت و به تناسب موضوع‌‌های مورد بحث نمایندگان و اعضای هیأت دولت قرار گرفتند که نتیجه برگزاری متداوم این جلسات است.

این فعال سیاسی اصول‌گرا موضوع تحریم را سومین مبحث جلسه جامعه روحانیت عنوان کرد و گفت: تحریم‌هایی که بعد از قطعنامه سازمان ملل شده مورد بحث این جلسه قرار گرفت که باید راهکارهایی برای کاهش فشار تحریم دولت و مجلس با کمک مردم و نخبگان کشور و هدایت آن به سمت این مسئله صورت گیرد.

حجت‌الاسلام سالک با اشاره به اینکه جلسه جامعه روحانیت مصوبه‌ای را به همراه نداشت، خاطرنشان کرد: با تشکیل کمیته‌ها مشترک در جامعه روحانیت و جامعه مدرسین برای بحث روی محورهای مشترک نتایج آن را برای ملت ایران از طریق رسانه‌ها منتشر می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین