کد خبر: ۱۰۶۶۸۵
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۶

حاج منصور ارضی از صداوسیما تقدیر کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حاج منصور ارضی از جمله مداحان کشور در شب‌های گذشته چندین بار از فعالیت‌های رسانه ملی و برنامه‌های تلویزیون به طور ویژه تقدیر کرده است. 

منصور ارضی، از مداحان شناخته شده کشور که از ابتدای ماه مبارک رمضان برنامه ثابتی به صورت شبانه در مسجد ارگ تهران دارد، در شب‌های گذشته چندین بار به طور ویژه از برنامه‌های تلویزیون و فعالیت‌های رسانه ملی تقدیر کرده است و برنامه های تلویزیونی را بسیار خوب ارزیابی کرده است.

این مداح که اظهارات سیاسی‌اش همواره خبرساز بوده است، همچنین نسبت به رفتار برخی زنان متدین در استفاده از مد و همچنین برخی آرایش‌های زننده انتقاد کرد و گفت: متاسفانه برخی زنان مومن جامعه در دام آرایش‌های غربی گرفتار شده‌اند.

امسال در برنامه سحر شبکه اول سیما، از مرثیه‌خوانی و مناجات‌خوانی حاج منصور ارزی به‌تناوب استفاده می‌شود.

شایان ذکر است برپایی مراسم دعا در مسجد ارگ امسال با برخی تمهیدات ویژه و همچنین رعایت برخی نکات امنیتی همراه است و حاج منصور نیز به طور متناوب به برخی سیاسیون و بعضا برخی مرتبطان با حوادث سال گذشته می‌تازد.

وی که همواره با طیف مخاطبان متعددی روبه‌روست، همچنین در تشبیه‌سازی‌های تاریخی بدون محابا از اسامی و الفاظ برای مسئولان فعلی و قبلی کشور استفاده کرده و می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین