کد خبر: ۱۰۶۷۱۱
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۸

« آخرین جن‌گیری»، درصدر پرفروش‌ترین آثار گیشه آمریكای شمالی قرار گرفت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: « آخرین جن‌گیری» با 9.4 میلیون دلار فروش در روز جمعه هفته گذشته، توانست درصدر پرفروش‌ترین آثار گیشه آمریكای شمالی قرار گیرد.

این فیلم كه در گونه آثار وحشت ساخته شده است هم اكنون در 2874 سالن سینمایی به روی پرده رفته است.

آخرین جن‌گیری به كارگردانی «دنیل استام» داستان تلاش یک کشیش کلیسا را روایت می‌كند كه سعی دارد با استفاده از دعا و اعمال مذهبی و حتی توسل به جادوگری دخترکی را که به نظر می‌رسد روحش توسط ارواح خبیث تسخیر شده است، نجات دهد، اما تمامی کارهای او بی نتیجه می‌ماند.

هنگامی که او ایمان خود را کم کم به بهبود کارهایش از دست می‌دهد جن و ارواح قدرتشان بیشتر شده و به زودی با کشیش و کسانی که سعی در جن گیری داشته‌اند درگیر می‌شود.

بنابراعلام ورایتی، فیلم (Takers) محصول جدید كمپانی فیلمسازی سونی و به كارگردانی «جان لوسنهاپ» نیز با 7.2 میلیون دلار در 2206 سالن سینمایی توانست رتبه دوم جدول را به خود اختصاص دهد.

فیلم «بی‌مصرف‌ها» ساخته سیلوستر استالونه نیز با 7 .2میلیون دلار فروش در 3398 سالن سینمایی در جای سوم فروش و فیلم «خوردن، ‌نیایش كردن وعاشق شدن» از محصولات سونی با 2.1میلیون دلار در 3108 دررتبه چهارم جدول گیشه قرار گرفتند.

فیلم «دیگر رفقا» با بازی ویل فریل و مارك والبرگ نیز با1.9میلیون دلار فرو ش در 3181 سالن سینمایی سالن سینمایی به همراه فیلم خون آشامی Vampires sack با 1.7 میلیون دلار در 3233 سالن و« آغاز» با 1.4 میلیون دلار در 2070 و سوئیچ با 1.5 میلیون دلار در 2017 بالاتر از آثاری چون «بازگشت نانی مكفی» با 1.3 میلیون دلار فروش در 2798 سالن سینمایی و نسخه جدید آواتار با 1.2میلیون دلار فروش در 811 سالن قرار گرفتند.

فیلم Vampires sack كه از روز دو هفته گذشته اكران شده، با نگاهی مجدد بر آثار پر فروشی چون گرگ و میش ساخته شده است و داستان مثلث عشقی یک دختر مدرسه‌ای را با یک خون آشام و یک گرگ‌نما به شكل و سیاق طنز‌آمیز روایت می‌كند.

خوردن،‌نیایش كردن وعاشق شدن براساس یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان به قلم «الیزابت گیلبرت » ساخته شده است. کتاب «گیلبرت» براساس خاطرات و داستان‌های شخصی خودش نوشته شده است.

لیز گیلبرت (جولیا رابرتز) زنی است که در زندگی‌اش به تمام چیزهای مورد علاقه‌اش رسیده است. شوهر او مردی کاملا ایده آل و زندگی‌اش نیز از هر لحاظ تکمیل است. اما لیز به تازگی کشف کرده است که در زندگی‌اش به دنبال چیزهای جدیدی است، او برای کشف ناشناخته‌ها و چیزهایی که فکر می‌کند باید بدان دست پیدا کند تصمیم می‌گیرد که از همسرش جدا شود!

بعد از یک طلاق دردناک، لیز عازم ایتالیا می شود. او در این کشور در باب غذا و مسائل مربوط به آن اطلاعات زیادی بدست می‌آورد. بعد از ایتالیا، مقصد بعدی او کشور هندوستان است، کشوری که او در آنجا نیایش و معنویت را یاد می‌گیرد. اما مقصد آخر او جزیره بالی (در کشور اندونزی) است.او در این کشور با یک عشق واقعی روبرو می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین