کد خبر: ۱۰۶۷۹۶
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۳
داریوش قنبری، خبر داد:

سوال از وزیر ارشاد به دلیل اعمال محدودیت برای مطبوعات

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فراکسیون خط امام(ره) مجلس با تشکیل جلسه‌ای نسبت به اعمال محدودیت وزارت ارشاد بر فعالیت‌های مطبوعات ابراز نگرانی کرده و از بررسی لایحه حمایت از خانواده در مجلس نیز انتقاد کرد.

داریوش قنبری سخنگوی این فراکسیون، با اشاره به اینکه یکی از اعضای فراکسیون خط امام(ره) مامور مذاکره با وزیر ارشاد جهت بررسی محدودیت‌های ایجاد شده برای مطبوعات شده بود، گفت: به دلیل بی‌نتیجه بودن این مذاکرات قرار بر این شد تا در قالب سوال از وزیر این مسأله را در صحن علنی مجلس مطرح کنیم.

وی با اشاره به بررسی لایحه حمایت از خانواده در صحن علنی مجلس، ادامه داد: اعضای فراکسیون موضوع این لایحه را در راستای مشکلات واقعی کشور ندانستند و از اینکه وقت مجلس صرف امور غیر ضرور می‌شود، انتقاد کردند.

به گفته قنبری، اعضای فراکسیون خط امام(ره) مجلس خواستار بررسی مشکلات جامعه همچون کنترل تورم و بیکاری و تدوین راه‌کارهای رشد اقتصادی کشور از سوی مجلس شده‌اند. 

وی همچنین با اشاره به اینکه وزیر اطلاعات نیز دریافت یک میلیارد دلار از سوی سران اصلاحات را تایید کرده است، گفت: قرار بر این شد تا فراکسیون خط امام در این مورد نیز از وزیر اطلاعات پرس‌و جو کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین