کد خبر: ۱۰۷۱۶۲
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۱
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار تهران خبر داد:

حکم انتقال 3 هزار کارمند از پایتخت صادر شد

برای سبک‌سازی جمعیت تهران باید 191 شرکت از تهران خارج شوند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار تهران گفت: حکم انتقال 3 هزار کارمند از پایتخت صادر شد و این افراد، به‌طور قطعی به شهرهای مورد تقاضای خود منتقل شدند.

نعمت‌الله ترکی افزود: 22 هزار نفر از کارمندان شاغل در دستگاه‌های اجرایی و دولتی پایتخت در طرح خروج از تهران نام‌نویسی کردند.

وی تصریح کرد از این تعداد، برای 7 هزار نفر از کارمندان مقدمات نقل و انتقال به دستگاه‌های اجرایی سایر شهرها و مراکز استان‌های کشور انجام شده و خروج 3 هزار نفر از آنان قطعی شده است.

ترکی اظهار داشت: اکنون در حال صدور احکام و رایزنی با استان‌های مقصد برای پست‌ها و مسئولیت‌های سازمانی 4 هزار کارمند دیگری هستیم که متقاضی خروج از تهران هستند و تلاش می‌کنیم در سریعترین زمان شرایط انتقال آنها نیز فراهم شود.

به گفته وی، انتقال به استان‌های مازندران، گیلان، اصفهان، خراسان‌رضوی و فارس در اولویت درخواست‌های انتقال کارمندان تهرانی قرار دارند.

وی تاکید کرد برای سبک‌سازی جمعیت تهران باید 191 شرکت از تهران خارج شوند که از این تعداد تاکنون انتقال 115 شرکت قطعی شده است و سایر شرکت‌ها نیز در مرحله انتقال قرار دارند و با آماده شدن جایگاه و موقعیت آنها در استان‌های مقصد، این شرکت‌ها نیز منتقل خواهند شد.

ترکی گفت: خروج کارمندان از استان تهران داوطلبانه است ولی برخی شرکت‌های مادر که لزومی به ماندن در تهران ندارند باید به همراه کارکنان خود به صورت اجباری از پایتخت خارج شوند.

وی خاطر نشان کرد: متقاضیان انتقال از تهران با هماهنگی‌های انجام شده از تسهیلات تشویقی در نظر گرفته شده همچون وام مسکن و افزایش حقوق و مزایا بهره‌مند می‌شوند.

معاون پشتیبانی وتوسعه منابع انسانی استاندار تهران افزود: براساس مصوبه دولت باید 40 درصد از شاغلین دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی تهران به شهرهای خارج از این استان منتقل شوند که براین اساس حدود 57 هزار نفر مشمول این طرح می‌شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۳
0
0
پناه به خدا می بریم خدا پشیمونی نده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۳
0
0
يعني مشكلات تهران با خروج 22000كارمند حل مي شود؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین