کد خبر: ۱۰۷۱۷۵
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۰

جمع کثیری از شهروندان مازندرانی در اعتراض به آزمون استخدامی آموزش و پرورش تجمع کرده‌اند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جمع کثیری از شهروندان مازندرانی با تجمع در جلوی ساختمان آموزش و پرورش مازندران نسبت به اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون‌ استخدامی اعتراض کردند.

به گزارش شمال‌نیوز، تعدادی از تجمع‌کنندگان افرادی بودند که طبق اعلام اولیه در رشته مرتبط ثبت‌نام و در مراحل ابتدایی و نهایی آزمون شرکت کردند ولی به‌جای آنان از افراد غیرمرتبط در رشته‌ آنان استفاده و اعلام نتیجه گردید.

یکی از افراد حاضر دراین تجمع گفت که برخی قبول‌‌شدگان در رشته غیرمرتبط پذیرفته شده‌اند، به‌طوری که فردی با لیسانس صنایع چوب در رشته مشاوره تحصیلی قبول شده است یا داوطلب دیگری که رشته‌اش الکترونیک بوده اما در مشاوره ابتدایی پذیرفته شده است!

معترضان معتقدند که برخی از رشته‌هایی که در اجازه ثبت‌نام نداشتند و آموزش و پرورش در اعلام نیاز خود اعلام نکرده بود، در رشته‌هایی دیگر و غیرمرتبط به‌کارگیری و اعلام نتیجه شده است.

یکی دیگر از معترضین اظهار کرد که شایعه کرده‌اند برخی که در ستاد دکتر احمدی‌نژاد فعالیت داشته‌اند، بدون داشتن حد نصاب پذیرفته شده‌اند که من البته این قضیه را شایعه می‌دانم، ولی از مسئولان تقاضای پی‌گیری دارم.

یکی دیگر از حاضران در این تجمع اعتراضی گفت به‌رغم اینکه در آزمون استخدامی اعلام نیازی به فوق‌دیپلم نشده بود‍، برخی شرکت‌کنندگان با مدرک فوق‌دیپلم پذیرفته شده و شرکت‌کنندگان با مدرک لیسانس پذیرفته نشده‌اند.

این تجمع که خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان به همراه مردم عادی در آن حضور داشتند موجب مسدود شدن خیابان فرهنگ ساری به مدت 2ساعت شد که باعث اخلال در عبور و مرور وسایل نقلیه و عابران شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین