کد خبر: ۱۰۷۳۰۲
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۲۳:۳۹
تابش، دبیرکل فراکسیون خط امام(ره) مجلس شورای اسلامی:

اجرای پروژه‌های عمرانی در مناطق محروم، از توزیع پول بین مردم ماندگار‌تر است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب - سرویس سیاسی: دبیرکل فراکسیون خط امام(ره) مجلس گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی در مناطق محروم از توزیع پول بین مردم ماندگار‌تر است.

به گزارش آفتاب، محمدرضا تابش در مراسم افتتاح طرح‌های آبرسانی به روستاهای عقدا و چاه افضل که با حضور معاون عمرانی استاندار و جمعی از مديران استان، فرماندار و مسئولان شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: استقرار عدالت در جامعه شاه بيت حکومت حضرت علی(ع) و خدمت خالصانه به مردم سيره و برنامه آن حضرت و اوليا الله است و از خداوند می‌خواهم تا به همه مسئولان توفيق ره‌پويی از آن امام همام را نصيب گرداند.

وی افزود: اجرای چنين پروژه‌هايی در مناطق محروم يکی از مظاهر اجرای عدالت است که مردم می‌توانند از مواهب آن بهره‌مند شوند و قطعا انجام چنين کارهايی در تحقق بخشيدن به عدالت موثرتر و ماندگارتر است،تا توزيع پول بين مردم.

نماينده مردم اردکان گفت: برای اجرای اين طرح‌ها مجموعا 2 ميليارد تومان تخصيص يافته که بيش از 8 روستا از نعمت آب آشاميدنی سالم بهره‌مند می‌شوند.

تابش با اشاره به پيگيری‌های مستمر جهت آب‌رسانی و گازرسانی به روستاهای شهرستان اردکان، گاز‌رسانی و آبرسانی روستای سروسفلی و گازرسانی به فخرآباد در عقدا را مورد اشاره قرار داد و گفت: هرچند با توجه به بعد مسافت هزينه‌های سنگينی برای اين پروژه‌ها متصور است، ولی به لطف خدا اين مهم نيز با همت مسئولان اجرايی به سرانجام خواهد رسيد.

نماينده مردم اردکان در بخش ديگری از سخنانش با اشاره به درآمدهای مناسبی که از منابع مختلف از جمله عوارض آلايندگی و خارج از حريم نصيب دهياری‌ها گرديده پيشنهاد کرد تا فرمانداری تلاش خود را جهت کسب مجوزهای لازم برای سرمايه‌گذاری توليدی اين وجوه به‌کار گيرد تا ضمن ايجاد اشتغال، بتوانند درآمدهای ثابتی را برای انجام امور عمرانی در روستاها در اختيار داشته باشند.

گفتنی است، با پيگيری‌های نماينده مردم اردکان مبلغ 5 ميليارد ريال در سال‌جاری جهت آبرسانی و اصلاح شبکه آب روستاهای اين شهرستان اختصاص يافته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین