کد خبر: ۱۰۷۳۶۱
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۱

معاون سابق استاندار به حبس، شلاق، انفصال دائم از خدمت و جزای نقدی، محکوم شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اسماعیل مسعودی معاون سابق استانداری تهران به اتهام اختلاس به مبلغ 5 میلیاردو 765 میلیون ریال محكوم شد.

معاون سابق استانداری تهران به اتهام اختلاس و اهمال و تفریط در انجام وظیفه به تحمل 4 سال حبس تعزیری و پرداخت جزای نقدی به مبلغ 11 میلیاردو 530 میلیون ریال در حق صندوق دولت و انفصال دائم ازخدمات دولتی و رد مبلغ 765 میلیون ریال درحق استانداری تهران و 74 ضربه شلاق محكوم شد.

مسعودی مقام مستشارشعبه 68دادگاه تجدید نظراستان تهران حکم قطعی معاون سابق استاندار تهران که متهم اصلی این پرونده اختلاس بود را صادر کرد.

براساس این گزارش؛ اسماعیل مسعودی فرزند تقی معاون سابق استانداری تهران به اتهام اختلاس به مبلغ 5میلیارد و 765 میلیون ریال به تحمل 4 سال حبس تعزیری و پرداخت جزای نقدی به مبلغ 11 میلیارد و 530 میلیون ریال درحق صندوق دولت و انفصال دائم ازخدمات دولتی و رد مبلغ 765 میلیون ریال درحق استانداری تهران و همچنین از حیث اتهام تصرف غیرقانونی دراموال و وجوه دولتی به پرداخت جزای نقدی به مبلغ100میلیون ریال درحق دولت بدل از شلاق تعزیری و ازحیث اتهام اهمال و تفریط درانجام وظیفه منجر به تضییع اموال و وجوه دولتی به تحمل 74ضربه شلاق تعزیری محکوم شد.

گفتنی است فرد متهم پیش از این معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری تهران در زمان مسؤلیت، دانشجو و تمدن بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین