کد خبر: ۱۰۷۴۹۵
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۶
بر اساس گزارش رئيس پليس ورامين؛

قتل در شيريني فروشي به خاطر 200 تومان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فردي که براي خريد شيريني در شهرستان «قوچان» به علت اختلاف حساب 200 توماني با فروشنده درگير و وي را به قتل رسانده بود ، پس از گذشت 2 سال ونيم در ورامين دستگير شد.
 
سرهنگ سيد احمد ميري فرمانده انتظامي شهرستان ورامين درتشريح اين خبر به خبرنگار آفتاب در ورامين بيان داشت : اواخر سال 86 فردي با مراجعه به مغازه شيريني فروشي در قوچان پس از خريد خود، به علت اختلاف حساب 200 توماني با فروشنده درگير و وي را به قتل رساند و متواري شد .

وي افزود : ماموران انتظامي قوچان اقدامات لازم براي دستگيري وي را انجام دادند ولي در آن زمان موفق به شناسايي مخفيگاه متهم نشدند و در ادامه تحقيقات پس از گذشت 2 سال و نيم مشخص شد قاتل فراري در شهرستان ورامين مخفي شده است که با هماهنگي مقام قضايي شناسايي محل اختفاي متهم به نام «پير علي – ج » در ورامين و همچنين دستگيري وي در دستور کار مأموران دايره جنايي پليس آگاهي قرار گرفت .

سرهنگ ميري ادامه داد: با توجه به اهميت موضوع ، در تحقيقات انجام شده مشخص شد قاتل مدت 8 ماه در ورامين مخفي شده است که با شگردهاي خاص پليسي محل اختفاء متهم شناسائي و مأموران با اعزام به محل سکونت وي در يک عمليات غافلگيرانه او را دستگير و جهت بازجوئي و سير مراحل قانوني به پليس آگاهي منتقل کردند.

ميري اضافه کرد: در بازجوئي هايي انجام شده ، متهم معترف شد که اواخر سال 86 جهت خريد شيريني به مغازه مقتول مراجعه و به علت اختلاف حساب 200 توماني با يکديگر در گير شدند که در اين ميان با از دست دادن کنترل خود ، به وسيله يک قبضه چاقو ، مقتول را از پاي در آورده و متواري شده است .

فرمانده انتظامي شهرستان ورامين در پايان گفت : قاتل که از زمان قتل تا کنون متواري بود پس از دستگيري از سوي ماموران انتظامي ورامين جهت سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضايي شد .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین