کد خبر: ۱۰۷۶۲۹
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۵

مشاور احمدی‌نژاد: برخی خانم‌ها هنگام رانندگی کلاس بدحجابی می‌گذارند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بی‌ریا خاطرنشان کرد: مسأله امر به معروف و نهی از منکر بسیار خوب است ولی در عمل شیطان از ریشه جلوی انجام آن را می‌گیرد و گویا انسان خجالت می‌کشد امر و نهی کند. 

مشاور رییس‌جمهوری در امور روحانیت در جمع فرمانده‌هان پایگاه‌های بسیج ادارات استان قم خاطرنشان کرد: ریشه بسیاری از کارهای زشت در جامعه لذت طلبی بی‌حد و مرز است.
 
وی اظهار داشت: کسانی نمی‌خواهند در جامعه هیچ حد ومرزی برای لذت‌طلبی آنها وجود داشته باشد و اگر در برابر این معضلات اقدامی صورت گیرد توجیهاتی مانند تجدد و تمدن را به خورد افراد می‌دهند.

بی‌ریا خاطرنشان کرد: مسأله امر به معروف و نهی از منکر بسیار خوب است ولی در عمل شیطان از ریشه جلوی انجام آن را می‌گیرد و گویا انسان خجالت می‌کشد امر و نهی کند.

وی تصریح کرد: آنها قصد دارند به‌گونه‌ای تلقین کنند که انجام این‌ کارها (دست‌یابی به هوای نفس و منافع خود) اشکالی ندارد و بعد از آن شاهد انحراف عملی در جامعه هستیم.

وی تصریح کرد: امروز در قم برخی خانم‌ها در کوچه و خیابان مقیدند ولی وقتی در خودروها رانندگی می‌کنند گویا وظیفه‌ای ندارد و برای خود کلاس بدحجابی خاصی می‌گذارند. 

بی‌ریا اظهار داشت :هیچ‌کس حق ندارد حدود الهی را بشکند و همه باید در برابر منکرات حساس باشیم و در قم نیز باید این حساسیت‌ها بیشتر باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین