کد خبر: ۱۰۷۶۵۰
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۹

ایجاد دیوار حائل بین دختران و پسران در برخی از دانشگاه‌ها

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ دانشجویان دانشکده علوم اقتصادی به‌تازگی شاهد اقدام مسئولان دانشکده به احداث دیواری در محوطه این دانشکده برای جداسازی جنسیتی بوده‌اند. 

با نزدیک شدن به زمان آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها، مسئولان دانشکده علوم اقتصادی با همکاری حراست این دانشکده، اقدام به ساختن دیواری در محوطه این دانشکده برای جدایی خواهران و برادران کرده‌اند.

این اقدام پس از آن صورت می‌گیرد که در ابتدای سال تحصیلی گذشته، حراست دانشکده اقدام به نصب پرده برزنتی در محوطه دانشکده کرده بود که با مخالفت و اعتراض دانشجویان مجبور به برداشتن آن شد.

دانشجویان این دانشکده همچنین خبر داده‌اند که همزمان از این اقدام، حراست دانشکده چند نگهبان زن نیز استخدام کرده است که وظیفه آنها تذکر به دانشجویان دختر در خصوص رعایت شئونات اسلامی است.

دانشکده علوم اقتصادی که پیش از این تحت عنوان دانشکده امور اقتصادی و دارایی شناخته می‌شد، جدا از دیگر دانشگاه‌های شهر تهران به فعالیت می‌پردازد و به صورت نیمه متمرکز دانشجو می‌پذیرد.

در دانشگاه‌ سیستان و بلوچستان نیز مسئولان این دانشگاه، برخی از خوابگاه‌های دختران و پسران که قبلا در دانشکده‌های مختلف در کنار هم بوده‌‌اند، از هم جدا کرده‌اند و هرکدام را به دانشکده‌های جداگانه‌ای، منتقل کرده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۸
0
0
بسيار كار عاليست. بايد زودتر از اين شروع می‌شد. دشمنان اسلام می‌خواهند كه اختلاط باشد تا فساد زياد شود. درود و سلام بر دكتر احمدی‌‌نژاد مرد شجاع و صادق!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۸
0
0
تو این جامعه همه چیز روبراه شده فقط مشکل ما رابطه دخترو پسره اره؟واقعا متاسفم برا مسئولین کشورمون
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین