کد خبر: ۱۰۷۶۸۷
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۸

زن اخراجی در فیلادلفیا وحشت بپا کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دیشب دقایقی پس از اخراج یکی از زنان کارگر کارخانه مواد غذایی کرافت نمی‌گذشت که حفاظ امنیتی جلوی درب کارخانه توسط سرنشین اتومیبلی شکسته شد. 
مظنون تفنگ به‌دست از اتومبیل پیاده شده و وارد ساختمان 6 طبقه کارخانه شد. 

ساعت حدود 8:30 شب بود و شیفت شب مشغول کار بودند که زن اسلحه به‌دست به‌طرف کارگران مشغول کار رفته و به‌طرف آنها شلیک نمود.

پلیس مرگ آنی 2 نفر را که ظاهرا کارفرما و سرپرست قاتل بودند تایید کرده است. نفر سوم که به‌شدت زخمی شده در بیمارستان بستری است.

حادثه در شمال غرب ایالت جایی که بزرگ‌ترین کارخانه ساخت مواد غذایی در آنجاست رخ داده است.

پلیس ایالتی تا کنون موارد زیادی از کشتار کارگران توسط مظنونان اخراجی را به ثبت رسانده اما اخیرا در این ایالت با ضارب زن برخورد نداشته است.(آخرین مورد مشابه به سال 1985 بر می‌گردد که در آن سیلویا سیگریست 3 نفر را کشته و 7 نفر را زخمی کرد.) 

گارد امنیتی ساختمان می‌گوید بعد از مشاجره ضارب با روسای خود، آنها ضارب را تا بیرون کارخانه اسکورت کردند اما فکر نمی‌کردند دقایقی بعد وی با اسلحه پر از گلوله به کارخانه باز گردد.

یکی از کارگران که ضارب را با اسلحه دیده بود به سایر همکاران با فریاد یادآوری کرد که وی مسلح است و بلافاصله کارگران پا به فرار گذاشتند. 

در زمان وقوع حادثه 100 کارگر مشغول کار بودند.
 
پلیس و نیروهای امنیتی ضارب را داخل اتاقی به‌دام انداخته و ضارب با شلیک چند گلوله سعی کرد آنها را بکشد اما با تمام شدن گلوله‌هایش چاره‌ای جز تسلیم ندید.

هویت ضارب اعلام نشده و اکنون در بازداشت پلیس به‌سر می‌برد. تلویزیون محلی از آسیب جزیی نفر چهارمی نیز سخن به‌میان آورده است.

حمله به جمعیت کارمندان و کارگران در امریکا اخیرا زیاد شده است. در ابتدای سال جاری میلادی آمی بی‌شاپ محقق و استاد دانشگاه هانسویل در آلاباما با حمله به همکارانش 3 پروفسور را کشته و 3 نفر دیگر را زخمی نمود.
 
چند هفته قبل نیز راننده اخراجی کارخانه نوشابه‌سازی که متهم به‌دزدی شده بود 8 نفر از جمله خودش را به‌ضرب گلوله کشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین