کد خبر: ۱۰۷۷۱
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۸۴ - ۰۹:۴۸

فروش قرص اکستازي به جاي داروي لاغري و استرس !!

آفتاب‌‌نیوز : راز فعاليت باند فروش قرصهاي اکستازي به جاي داروهاي لاغري زماني فاش شد که مردي که به مشکل اضافه وزن دچار بود با مراجعه به شعبه سوم بازپرسي دادسراي جرايم پزشکي تهران به قاضي فتح اللهي گفت : به خاطر اضافه وزن به دنبال راه حلي براي لاغر شدن مي گشتم ، يکي از دوستانم يک موسسه لاغري را به من معرفي کرد. وقتي به اين موسسه مراجعه کردم ، صاحب آن قرصي به من داد و گفت اگر هفته اي يکبار از اين قرصها بخورم ، پس از يک ماه لاغر مي شوم.
پس از خوردن اين قرصها ، حالت سرخوشي به من دست مي داد ولي هيچ تاثيري در لاغري من نداشت.
اين مرد در ادامه گفت : پس از سه هفته به موضوع شک کردم و قرصها را به يک پزشک نشان دادم که او مدعي شد ، قرصها از نوع قرصهاي اکستازي است.
با مطرح شدن اين شکايت ، بازپرس پرونده به کارآگاهان پليس دستور داد تا تحقيقات خود را در مورد اين پرونده آغاز کنند.در حالي که تحقيقات پليس در باره فعاليت اعضاي اين موسسه ادامه داشت ، پسر جواني با مراجعه به شعبه سوم بازپرسي دادسراي جرايم پزشکي ، شکايت مشابه اي را از اعضاي اين باند مطرح کرد. وي به قاضي شعبه سوم دادسراي جرايم پزشکي گفت : مدتي قبل براي رفع استرس کنکور به يک موسسه که در زمينه کاهش وزن و رفع استرس فعاليت مي کرد مراجعه کردم ، مردي که خودش را متخصص معرفي مي کرد به من قرصهاي رنگي اي را داد و گفت با خوردن آنها استرسم کاهش مي يابد ، ساعاتي قبل از کنکور يکي از قرصها را براي از بين رفتن استرسم خوردم اما هنگامي که به جلسه رفتم دچار شوک عجيبي شده بودم و به شدت عرق مي کردم ، به سختي در جايم نشستم و به سوالات پاسخ دادم اما چون نمي توانستم فکرم را متمرکز کنم نتوانستم به سوالات به درستي جواب دهم.
با افزايش تعداد شاکيان ، ماموران پليس با گرفتن مجوز قضايي به محل موسسه در غرب تهران مراجعه کرده و به بازرسي دفتر موسسه پرداختند که موفق به کشف تعدادي قرص اکستازي و داروهاي انرژي زاي غير مجاز شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین