کد خبر: ۱۰۷۷۸۹
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۸۹ - ۲۰:۳۱

اولین برد راه‌آهن با تارتار و پیروزی سپاهان در اصفهان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: راه‌آهن در اولین بازی با سرمربیگری مهدی تاتار با دوگل مقابل ملوان به پیروزی رسید. 

سپاهان هم در اصفهان 3 امتیاز مقابل تیم تبریزی گرفت و به رده 5 جدول صعود کرد. 

راه‌آهن خیلی زود با مهدی تارتار بردن را شروع کرد. این تیم دیروز موفق شد در ورزشگاه تختی تهران ملوان بندر انزلی را 2- صفر شکست دهد. 

مهدی تارتار دستیار سابق علی دایی در پرسپولیس که هفته قبل جایگزین رسول کربکندی شد، در این بازی برای اولین بار روی نیمکت راه آهن می نشست. این در حالی بود که به دلیل نامناسب بودن زمین چمن ورزشگاه اکباتان، راه آهن مجبور بود بازی خانگی‌اش را در ورزشگاه تختی تهران انجام دهد. 

کمال کامیابی‌نیا در دقیقه 44 و محمود آمنه بازیکن سوریه‌ای راه‌آهن در دقیقه 57 گل‌های این تیم را در این بازی زدند تا تارتار شروع خوبی داشته باشد. 

راه‌آهن با این برد 8 امتیازی شد و با استفاده از شکست شهرداری تبریز یک رتبه در جدول رده‌بندی صعود کرد و تیم هفدهم جدول شد. 

شهرداری در بازی همزمان مقابل سپاهان قرار گرفته بود که در پایان یک-صفر از این تیم شکست خورد. ابراهیم توره در دقیقه 21 تنها گل بازی را زد تا امیرقلعه نویی با آرامش بیشتری به مسابقات آینده فکرکند. او در این بازی مجبور شد به دلیل مصدومیت 3 بازیکن خود یعنی محسن بنگر، احمد جمشیدیان و یانوش، 3 تعویض اجباری داشته باشد. سپاهان با این برد با 12 امتیاز به رتبه پنجم جدول صعود کرد. 

قضاوت این مسابقه بر عهده رحیم مهرپیشه بود.
 
وی به محسن بنگر و مهدی رحمتی از سپاهان و محسن نیسانی، حبیب گردانی و علی کریمی از شهرداری تبریز کارت زرد نشان داد. 

البته علی کریمی در اولین دقیقه از وقت‌های اضافی بازی به دلیل دریافت کارت زرد دوم اخراج شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین