کد خبر: ۱۰۷۸۴۶
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۴

شگفتی در لیگ فوتبال اسپانیا

بارسلونا در خانه 2 گل از تیم تازه وارد هرکولس خورد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هفته دوم لالیگا با یک شگفتی بزرگ آغاز شد.بارسلونا با همه ستارگانش در ورزشگاه خانگی‌اش نیوکمپ دو گل از تیم تازه وارد هرکولس خورد بی‌آنکه بتواند گلی بزند. 

در این بازی والدز دقایق 27 و 59 هر دوگل هرکولس را زد. این تیم که به تازگی به لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا صعود کرده در ترکیبش از بازیکنانی مانند داوید ترزگه و درنته استفاده می‌کرد. پپ گواردیولا هم در این بازی به بازیکنان تازه واردش مانند آدریانو و ماسکرانو بازی داد. 

بارسلونا هفته گذشته در اولین بازی خارج از خانه 3 به صفر مقابل سانتاندر پیروز شده بود.
 
رئال مادرید که شروعی ناامید کننده داشت و در هفته اول تنها یک امتیاز از بازی با مایورکا گرفته بود، شنبه شب هم به سختی از پس اوساسونا برآمد.شاگردان خوزهمورینیو در بیشتر دقایق بازی تیم برتر زمین بودند با این حال تنها در دقیقه 48 با ریباند کاروالیو توانستند دروازه تیم بی‌ستاره اوساسونا را باز کند. 

این بازی در سانتیاگو برنابئو برگزار شد .نزدیک به 80 هزار تماشاگر مادریدی نارضایتی شان از کیفیت بد رئال را با سوت‌های ممتد نشان دادند. 

جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی ایران در این بازی 90 دقیقه برای اواسونا بازی کرد. مسعود شجاعی هم از دقیقه 67 به زمین آمد. برخلاف نکونام او اتلتیکو مادرید 2 به یک بیلبائو را در خانه‌اش شکست داد تا با 6 امتیاز از دو بازی صدرنشین شود. فورلان و تیاگو گل‌های تیم مهمان را زدند و یورنته زننده تک گل بیلبائو بود. 

والنسیا هم با تنها گل مادورو ،سانتاندر را برد تا با 6 امتیاز پشت سر اتلتیک مادرید قرار بگیرد. 

برنامه دیگر بازی‌های هفته دوم لالیگا: 

امروز:
ختافه – لوانته
خیخون – مایورکا
ساراگوسا – مالاگا
ویارئال – اسپانیول
سویا – دپورتیوو لاکرونیا
دوشنبه:
آلمریا – سوسیداد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین