کد خبر: ۱۰۸۱۱۰
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۶

اعتراف 4متهم در لندن به قاچاق دختران ایرانی و اروپای شرقی به انگلستان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: 4 نفر از اعضای یک گروه که به قاچاق دختران کم‌سن و باکره از ایران، انگلیس و اروپای شرقی می‌پرداختند روز دوشنبه در لندن به جرم خود اعتراف کردند.
 
به گزارش پلیس بریتانیا، این چهار فرد ساکن بریتانیا که حق‌نژاد، ماهرخ جمالی، رسول غلام‌پور و سارا بردبار نام دارند دختران ۱۴ تا ۲۰ ساله را در لندن در ازای دریافت پول در اختیار «تاجران عرب» و دیگران قرار می‌دادند. 

به گزارش خبرآنلاین به نقل از رادیو فردا، این 4 نفر که در خلال ماه‌های ژوئیه و اکتبر سال گذشته به قاچاق دختران فعالیت داشتند، پس از نفوذ پلیس مخفی بریتانیا به حلقه مشتریان خود اعتراف کرده‌اند که شش دختر را به عنوان روسپی در اختیار مشتریان قرار داده‌اند.

دختران قربانی این گروه به پلیس گفته‌اند که این افراد آنها را تحت عنوان «رقصیدن برای یک گروه از مردان ثروتمند» به شمال غرب لندن بردند و پس از رسیدن «مشخص شد که منظور از این کار بهره‌کشی جنسی بوده ‌است.» 

3 زن و یک مرد دستگیر شده در این پرونده روز دوشنبه در دادگاه عالی «هرو» در شمال لندن به جرم خود اعتراف کردند.

سربازرس ریچارد مارتین، رئیس بخش «قاچاق انسان و جرایم سازمان‌دهی شده» بریتانیا، در این باره گفت: «این که متهمان عملاً اقدام به فروش بکارت دخترانی حتی ۱۳ ساله به قیمت ۱۵۰ هزار پوند (۲۳۱٬۳۰۰ دلار) می‌کردند مسئله‌ای غم‌انگیز و دلخراش است.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین