کد خبر: ۱۰۸۱۲۱
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۲

نماينده مردم اردکان حرکت جاهلانه اهانت به ساحت قرآن کريم را محکوم کرد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب - سرویس سیاسی: نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با محکوم نمودن حرکت جاهلانه اهانت به ساحت مقدس کلام ا.. مجید گفت: حرکت خودجوش مردمی مانند سیل بنیان‌برکنی، عقاید و افکار انحرافی هتاکان و مسببان این حرکت نابخردانه را نشانه خواهد رفت و درس عبرتی خواهد شد برای هتاکان و آنان که اجازه دادند این اهانت در کشورشان روا داشته شود.

به گزارش آفتاب، محمدرضا تابش در گفتگوی تلفنی با ویژه برنامه شبکه تلویزیونی تابان یزد با تسلیت این اقدام سخیف،اسلام و کلام ا.. مجید را آئین نجات بخش و رهگشا برای جامعه بشری دانست که با حرکت پر جوش و خروش خود در سطح جامعه بشری منشا حرکات بزرگی بوده است. 

دبیرکل فراکسیون خط امام (ره) مجلس افزود: همه مسلمانان جهان با واکنش خود پاسخ کوبنده‌ای به اهانت‌کنندگان و آمریکائی‌ها که اجازه انجام چنین حرکت سخیف و جاهلانه‌ای را دادند نشان دادند و الحمدا.. در سطح کشور ما نیز این حرکت خودجوش مردمی شروع شده و این سیل بنیان برکن ،عقاید و افکار انحرافی هتاکان را نشانه خواهد رفت و این واکنش‌ها درس عبرتی خواهد بود برای هتاکان و آنهایی که اجازه دادند که این هتاکی در کشورشان روا داده شود. 

نماینده مردم اردکان در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: در استان دارالعباده یزد و شهرستان اردکان نیز به این گستاخی به خوبی واکنش نشان داده شده است و مردم درصددند تا با حضور خود در صحنه ناراحتی قلبی خود از این حرکت که دلشان را به درد آورد را به بهترین نحو نشان دهند. 

تابش در پایان نیز مجدداً این حرکت جاهلانه و نابخردانه را تسلیت گفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین