کد خبر: ۱۰۸۱۴۱
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۹

وزرای اقتصاد وتعاون، مشاوران رییس‌جمهوری در امور آفریقا و آمریکای لاتین شدند

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: از سوی احمدی‌نژاد وزرای امور اقتصاد و دارایی و تعاون به عنوان مشاوران رییس‌جمهوری در امور آفریقا و آمریکای لاتین انتخاب شدند. 

گفتنی است پیش از این در احکام مشایی، بقایی، ظهره‌وند و آخوندزاده از عنوان ”نماینده ویژه رییس‌جمهور“ در حوزه خاورمیانه، آسیا، افغانستان و دریای خز استفاده شده بود که امروز این احکام نیز به پست “مشاور” تغییر یافت. 

متن حکم به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای سید شمس‌الدین حسینی
نظر به تعهد،دانش و تجربیات مفید جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان مشاور رییس جمهور در امور آفریقا منصوب می‌شوید.
توسعه روابط و گسترش همکاری‌های متقابل بین جمهوری اسلامی ایران و کشورهای آفریقایی در ابعاد گوناگون به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های عظیم قاره آفریقا از اهمیت زیادی برخوردار است. در این زمینه لازم است کلیه دستگاه‌های اجرایی در بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های ملی و در هماهنگی با وزارت امور خارجه،در جهت تسهیل و تسریع در پیشبرد اهداف و منافع ملی و بین‌المللی نظام با انسجام کامل عمل کنند. 

از جناب‌عالی انتظار می‌رود ضمن استفاده از همکاری وزارت امور خارجه و سایر دستگاه‌های مرتبط، فرایند تصمیم‌گیری و اقدامات اجرایی مربوطه را مورد مداقه مستمر قرار داده و چگونگی تمشیت امور را به اینجانب گزارش نمایید.

بسم الله الرحمن الرحیم 

جناب آقای محمد عباسی
نظر به تعهد، دانش و تجربیات مفید جناب‌عالی‌، به موجب این حکم به عنوان مشاور رییس جمهور در امور آمریکای لاتین منصوب می‌شوید. 

توسعه روابط و گسترش همکاری‌های متقابل بین جمهوری اسلامی ایران و کشورهای آمریکای لاتین در ابعاد گوناگون به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های عظیم این قاره از اهمیت زیادی برخوردار است. در این زمینه لازم است کلیه دستگاه‌های اجرایی در بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های ملی و در هماهنگی با وزارت امور خارجه،در جهت تسهیل و تسریع در پیشبرد اهداف و منافع ملی و بین المللی نظام با انسجام کامل عمل کنند. 

از جناب عالی انتظار می رود ضمن استفاده از همکاری وزارت امور خارجه و سایر دستگاه‌های مرتبط، فرایند تصمیم‌گیری و اقدامات اجرایی مربوطه را مورد مداقه مستمر قرار داده و چگونگی تمشیت امور را به اینجانب گزارش نمایید.
محمود احمدی نژاد
رییس جمهوری اسلامی ایران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین