کد خبر: ۱۰۸۲۷۹
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۸۹ - ۲۲:۱۶

همشهری ماه خطاب به رامین: یک «واو» را تغییر ندادیم و آماده انتشار فایل صوتی هستیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در پی انتشار نقل قولی از معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد در خصوص مصاحبه او با همشهری ماه در رسانه‌ها، روابط عمومی همشهری ماه توضیحی را منتشر کرد.

به گزارش سایت گروه مجلات همشهری، در این توضیح آمده است: روز چهارشنبه خبری با روایت‌ها و ادبیات مختلف مبنی بر انتقاد معاونت محترم مطبوعاتی در خصوص تیتر داخلی مصاحبه ایشان با همشهری ماه منتشر شد.در برخی رسانه‌ها از دکتر رامین نقل شده بود که تحریفی در متن رخ داده که انشالله این سخن تحریف این رسانه‌ها باشد و نه اصل سخنان جناب آقای رامین، چرا که بعد از انجام مصاحبه طبق درخواست ایشان متن مصاحبه که شامل لید، سوالات و جواب‌ها بود برای دفتر ایشان ارسال و بعد از تائید و ویراستاری و حذف بخشی از مطالب برای خبرنگار همشهری ماه از سوی دفتر ایشان مجددا ایمیل شد و این مطلب عینا و بدون تغییر در همشهری ماه منتشر شد.

هرچند تیتر « روحانیت به مسجد باز گردد» و «مسجد به جای حزب» عینا از سخنان تائید شده ایشان نقل شده اما جای تعجب است که این تیترها تحریف شده عنوان شده است . متهم کردن همشهری ماه به برخی مسائل در شرایطی که به گفته خود ایشان طرح جلد مجله به خواست آقای رامین تغییر کرده بود را کم لطفی معاونت محترم مطبوعاتی که باید حامی رسانه‌های داخلی باشد می دانیم.

اگر سوءنیت درمیان بود نه تغییری درچندهزار جلد منتشر شده می‌دادیم، نه عقب افتادن چاپ و توزیع برای رضایت ایشان را به جان می‌خریدیم و نه متن تائید شده مصاحبه انجام شده را بدون تغییر حتی یک «واو» منتشر می‌کردیم.

همچنین با توجه به ایراد اتهام تحریف نسبت به «همشهری ماه» از سوی ایشان ،جهت اثبات حسن نیت، آمادگی خود را مبنی بر ارائه فایل صوتی مصاحبه به ایشان و دیگر رسانه ها اعلام می داریم.

با تشکر
روابط عمومی همشهری ماه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین