کد خبر: ۱۰۸۸۶۱
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۵
در عیادت از مجروحان انفجار مهاباد

نجار: بمب‌گذاری مهاباد ارزش تاکتیکی نداشت؛ ایران امن‌ترین کشور منطقه است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد مصطفی‌نجار، وزیر کشور در حالی که از مجروحان انفجار مهاباد عیادت می‌کرد، گفت: ایران در حال حاضر امن‌ترین کشور در منطقه در تمامی ابعاد است. 

محمد مصطفی‌نجار با اشاره به اینکه مولفه‌های امنیتی در بالاترین سطح خود در کشور رعایت می‌شود، افزود: نیروهای نظامی و انتظامی در کشور هوشیار بوده به‌طوری‌که هم‌اکنون تمامی نوار و خلاهای مرزی در کشور تحت کنترل این نیروها هستند.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی‌بر تمهیدات امنیتی برای جلوگیری از بروز چنین حوادثی در کشور، بیان داشت: ایران اسلامی دشمنان زیادی دارد ولی این امر موجب نمی‌شود در استقرار و حفظ امنیت کشور کوتاهی شود.

وی در خصوص جزئیات این بمب‌گذاری گفت: این اقدام از لحاظ نظامی، امنیتی و دفاعی ارزش تاکتیکی نداشته و این‌گونه عملیات نهایت ناتوانی ضد انقلاب در مقابل نیروهای نظامی و امنیتی و اختلال در آرامش داخلی کشور را نشان می‌دهد.

وزیر کشور با اشاره به شناسایی عوامل این حادثه افزود: به‌زودی افراد شناسایی شده دستگیر و به مکافات عمل ننگین و خفت‌بار خود می‌رسند.

روز چهارشنبه 31 شهریور در مراسم سان و رژه نیروهای مسلح مهاباد بمبی در بین زنان حاضر در مراسم منفجر و در پی آن 12 نفر شامل ۱۱ زن و یک پسر بچه 6 ساله کشته و بیش از 80 نفر مجروح شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین