کد خبر: ۱۰۸۹۵۹
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۲

انتقال نیروهای قراردادی آموزش و پرورش تهران به شهرستان‌ها

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش طی بخشنامه‌ای از انتقال کارمندان آموزش و پرورش استان تهران به شهرستان‌های کشور خبر داد. 

بر اساس این بخشنامه تنها نیروهای قراردادی آموزش و پرورش می‌توانند از کلان‌شهر تهران به سایر استان‌های کشور منتقل شوند. 

همچنین انتقال نیروهای شاغل در سایر دستگاه‌ها به آموزش و پرورش شهرستان‌ها بر اساس اعلام نیاز واقعی آموزش و پرورش مقصد و با رعایت شرایط احراز طرح طبقه‌بندی مشاغل اداری و سایر ضوابط و مقررات صورت می‌گیرد. 

متن بخشنامه به شرح زیر است: 

1ـ منظور از سایر کارمندان انتقال یافته مورد اشاره در بندهای 1 و 2، نیروهای قراردادی کار معین می‌باشد که به استناد ماده 18 مصوبه شماره فوق‌الذکر از کلان شهر تهران به سایر استان‌های کشور منتقل گردیده‌اند. 

2ـ انتقال نیروهای شاغل در سایر دستگاه‌ها که از کلان شهر تهران منتقل شده‌اند و از سوی استانداری مقصد به آموزش و پرورش استان مربوطه معرفی می‌گردند در صورت نیاز واقعی آموزش و پرورش مقصد در پست اداری با رعایت شرایط احراز طرح طبقه‌بندی مشاغل اداری و رعایت سایر ضوابط و مقررات مربوطه به شرط انتقال پست فرد از دستگاه مبداء وی بلامانع است. 

3ـ اجرای تبصره 2 بند 4 و بند 5 مصوبه مذکور موضوع تعیین میزان هفتصد تا دو هزار امتیاز و تا بیست و پنج درصد امتیاز حقوق ثابت نیاز به آیین‌نامه اجرایی مربوط از سوی مراجع ذی‌صلاح می‌باشد که در صورت وصول مراتب متعاقبا اعلام خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین