کد خبر: ۱۰۸۹۸۶
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۹

خوش‌چهره: کارگزاران کوروش زمان، به علم و فرهنگ یورش برده‌اند

اقدامات انحرافی پایدار نخواهد بود و به بیداری بیشتر جامعه منجر خواهد شد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بازنشستگی دکتر محمد خوش‌چهره از دانشگاه تهران با ۲۳ سال سابقه تدریس بازتاب‌های مختلفی در محافل علمی و دانشگاهی داشت. خوش‌چهره با بسنده کردن به گفت‌و گویی کوتاه به آیات شریفه سوره الرحمن اشاره کرد و گفت: به علم و فرهنگ یورش برده‌اند اما قطعا این اقدامات انحرافی پایدار نخواهد بود و در آینده نزدیک برعکس به بیداری بیشتر جامعه و افزودن به سرمایه‌های انقلاب اسلامی منجر خواهد شد.

محمد خوش چهره ر درباره بازنشستگی از دانشگاه تهران به آیات شریفه ۲۶ و ۲۷ سوره الرحمن (کُلُّ مَنْ عَلَیْهَا فَانٍ (۲۶) وَیَبْقَى وَجْهُ رَبِّکَ ذُو الْجَلَالِ وَالْإِکْرَامِ (۲۷ ا) شاره کرد و گفت: همه چیز فانی و رفتنی است. مگر کاری که برای خدا باشد و وجه الهی پیدا کرده باشد. همه باید بروند، چه از مسئولیت‌ها و چه از حیات دنیوی.

این عضو هیأت علمی بازنشسته شده در پاسخ به اینکه منشأ این بازنشستگی که برخی از آن به عنوان “بازنشستگی شتابان” نام برد‌ه‌اند چیست با مزاح گفت: خیلی از مسائل جاری را باید در فضای حاکم تحت عنوان فضای ایجاد شده منتسب به کوروش و اسفندیار جستجو کرد. مخصوصا کارگزاران کوروش زمان در محیط فرهنگی و دانشگاهی کشور به‌طور شتابان قصد عملیاتی کردن منویات خود را دارند و به علم و فرهنگ یورش برده‌اند.

خوش‌چهره افزود: قطعا این انحرافات (که الهی نیستند) پایدار نخواهد بود و در آینده نزدیک برعکس به بیداری بیشتر در سطح جامعه خواهد انجامید. به‌خصوص به تسریع آگاهی و در نهایت بلوغ سیاسی مذهبی جمعیت غالب کشور یعنی جوانان - که از درک شیطنت‌ها و حرکات انحرافی جریانات منافقین و منحرفین مذهبی در اوایل انقلاب دور بوده‌اند - منجر می‌شود که این به امید خدا سرمایه‌ای عظیم برای پایداری و حفظ صیانت از اسلام و نظام جمهوری اسلامی برای دهه‌های آینده خواهد شد.

دکتر محمد خوش‌چهره اقتصاددان و از چهره‌های شاخص اصولگ‌را پس از گذشت ۲۳ سال سابقه تدریس در دانشگاه تهران به جمع اساتید بازنشسته پیوست. حکم بازنشستگی این استاد دانشگاه تهران از اول مهرماه شکل اجرایی به خود گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین