کد خبر: ۱۰۹۱۹۷
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۰
در همایش ائمه جمعه سراسر کشور، خطاب به غرب

احمدی‌نژاد: تحریم‌های‌تان اثری ندارد، همان غلطی را که می‌خواهید 2 سال دیگر انجام دهید، زودتر انجام دهید

دبیرکل سازمان ملل کاره‌ای نیست و کارمندان ایران جربزه و قدرت بیشتری از او دارند
آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: احمدی‌نژاد به پیشنهاد خود در سازمان ملل برای تشکیل کمیته‌حقیقت یاب برای بررسی موضوع 11 سپتامبر اشاره کرد و گفت: چندی پیش طی نامه‌ای خطاب به دبیر کل سازمان ملل خواستار تشکیل کمیته حقیقت‌یاب شدم. منتها ایشان کاره‌ای نیست و کارمندان نظام جمهوری اسلامی نیز در داخل اختیار، جربزه و قدرت بیشتری دارند. 

احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود در گردهمایی بیست‌ویکمین ائمه جمعه کشور گفت: بعد از چند هزار سال انبیاء، پیامبر اکرم و اهل بیت برای رساندن انسان به نقطه نهایی یک اتفاق و انفجار در دنیا رخ داد و منحنی رو به سقوط بشریت تغییر مسیر داد. در دوران یاس همه ملت‌ها، و امام خمینی آمد و با پیروزی انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی را برپا کرد. 

احمدی‌نژاد بزرگ‌ترین مانع در برابر تحقق آرمان‌های انبیاء الهی را حکومت استکباری امروز دنیا دانست و گفت: قدرتمندتر، فریبنده‌تر و آدم‌کش‌‌تر از استکبار امروز در طول تاریخ دیده نشده است. 

وی به مساله هولوکاست در 60 سال پیش اشاره کرد و گفت: آنها هولوکاست را مصوبه سازمان ملل کردند و اجازه می‌دهند که افراد به حضرت عیسی، پیامبر اکرم، ‌قران کریم و سایر کتب آسمانی توهین کنند. اما اجازه نمی‌دهند کسی در مورد هولوکاست سوال مطرح کند. 

وی ادامه داد: 30 سال پیش در همین ایام جنگی را علیه ما آغاز کرده و حتی سیم خاردار هم به ما نفروختند. سرزمین ما در اشغال بود اما ما را تجاوزگر معرفی می‌کردند. اما امروز در کجا هستیم؟ به فضل الهی این جرثومه استکبار در حال فرو ریختن است. 

احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه نظام استکباری در همه جبهه‌ها در بن بست قرار دارد، گفت: هنر آنها این است که همواره از موضع قدرت سوال می‌پرسند اما در حال حاضر به واسطه قدرت ملت و ایستادگی مقام معظم رهبری همه معادلات تغییر کرده است. کسی جرئت نداشت خطاب به آمریکا چیزی بگوید اما امروز شاهدیم که ملت ایران در خاک آمریکا همه موجودیت این کشور را زیر برده و در هم می‌شکند. 

احمدی‌نژاد به بیان خاطره‌ای از سفر خود به نیویورک پرداخت و گفت: در اجتماعی سوالاتی را مطرح کردند و بعد از آنکه به همه آنها پاسخ دادم به آنها گفتم که در حال حاضر باید زبان را کوتاه و گوش‌ها را دراز کنید. شما حالا‌ها حالاها باید بشنوید و درباره غارت‌گری‌ها و کشتارهایی که به راه انداختید باید پاسخ‌گو باشید. 

احمدی نژاد، مصاحبه‌های انجام داده در نیویورک را یک زنگ خطر جدی برای آنها عنوان کرد و گفت: در این مصاحبه‌ها با یک مصاحبه‌گر صحبت نمی‌کردیم بلکه آنها نماینده مسئولان آمریکایی بودند و برخلاف ادعای‌شان، هیچ رسانه آزادی در آمریکا وجود ندارد. 

وی با تاکید بر اینکه امروز همه مناسبات دنیا یعنی آرمان‌های انقلاب در حال تحول است، اظهار داشت: محور این ایستادگی در برابر نظام سلطه ملت ایران و انقلاب اسلامی و اندیشه‌های ناب اسلامی است که در کشور ما حاکم است.
احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: در این سفر به آنها اعلام کردیم تحریم‌ها هیچ اثری ندارد و همان غلطی را که می‌خواهید دو سال دیگر انجام دهید، زودتر انجام دهید. در آنجا 13 بار به صراحت اعلام کردم که چه کسی جرئت دارد به ایران حمله کند؟ 

وی ادامه داد: در مرکز حاکمیت نظام مادی که 100 سال است خدا، پیامبر و ارزش‌های الهی را کنار گذاشته و آنها را از همه ادبیات‌ها و مناسبات خود بیرون گذاشتند گروهی از ایران به آنجا رفته و فریاد می‌زنند تنها راه نجات بشریت بازگشت به راه انبیاء الهی است. 

وی تصریح کرد: آرایش سیاسی دشمن در برابر انقلاب در هم شکسته شده است. 

احمدی نژاد با بیان اینکه آمریکایی‌ها 60 فیلم بر ضد ظهور ساخته و می‌خواهند اعلام کنند که با ظهور منجی تمام جهان نابود خواهد شد، اظهار داشت: امروز به لطف خدا رسانه‌های آمریکا از اثرگذاری بر افکار مردم خود عاجز شده و نظام سلطه در حال فروپاشی است. 

احمدی‌نژاد به پیشنهاد خود در سازمان ملل برای تشکیل کمیته حقیقت یاب برای بررسی موضوع یازده سپتامبر اشاره کرد و گفت: چندی پیش طی نامه‌ای خطاب به دبیر کل سازمان ملل خواستار تشکیل کمیته حقیقت یاب شدم. منتها ایشان کاره‌ای نیست و کارمندان نظام جمهوری اسلامی نیز در داخل اختیار، جربزه و قدرت بیشتری دارند. 

احمدی‌نژاد با بیان اینکه مهمترین جنگ ما در حال حاضر با دشمنان، جنگ روانی است؛ اظهار داشت: در حال حاضر دولت آمریکا در برابر ملت ایران در موضع انفعال و سردرگم قرار دارد. ما باید همچون گذشته با تدبیر و استحکام به پیش رویم. اما متاسفانه برخی افراد در داخل کشور به آنها همراهی می‌کنند و البته ارزشی هم ندارند. 

وی تصریح کرد: سران استکبار اعتماد به نفس و خودباوری خود را از دست داده و نظم فکری‌شان از بین رفته است. 

احمدی‌نژاد با بیان اینکه شرایط امروز جهان به سرعت در حال تغییر بوده و ما باید خود را آماده کنیم، مسئولیت علما را در این زمینه سنگین و خطیر دانست و گفت: بنده اهل گلایه نیستم. اما باید علما در مرز تحولات جهان و نیازهای بشری حرکت کنند و برای سوال‌های آنها جواب قانع‌کننده‌ای داشته باشد. 

وی به جوسازی و تبلیغات دشمنان علیه کشور اشاره کرد و گفت: آنها در مورد محاکمه یک خانم در داخل کشور بیش از 4 میلیون صفحه در اینترنت درست کردند و در مصاحبه‌هایی که با بنده نیز انجام دادند این مسأله جزو محور سوالات‌شان بود. اما در روز دوم مصاحبه‌ها به آنها اعلام کردم که 53 نفر را خودتان می‌خواهید اعدام کنید. به همین دلیل دیگر آنها روی این مسأله مانور ندادند. آنها هیچ نقطه مثبتی در عملکرد خود ندارند و دست‌شان نیز بر علیه ما خالی است. 

وی در پایان با بیان اینکه حکومت مهدوی در راه است گفت: ما باید خود را برای برپایی حکومت عادلانه در جهان آماده کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین