کد خبر: ۱۰۹۳۵۴
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۵

داود احمدی‌نژاد: "مکتب ایرانی" قرآن را سوزاند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: داوود احمدی‌نژاد گفت: کسانی که به عنوان پیاده نظام استکبار شعار اصلاح‌طلبی و عدالت‌خواهی سر می‌دادند، هدفشان نوکری آمریکا بود. 

دبیرکل پدافند غیرعامل کشور در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس كه به همت كانون فرهنگی هنری بصیرت و پایگاه بسیج شهید انگیزه در مسجد حجت‎ ابن الحسن(عج) مشهد برگزار شد، با بیان این مطلب، افزود: امروز دشمن با وجود تمام امکانات حتی با استفاده از عوامل درونی و داخل کشور به دنبال گرفتن انقلاب اسلامی است. 

وی تصریح کرد: همین فتنه سبز، سپاه استکبار بود، آن‌ها شعارهایی علیه برخی اصول نظام دادند، اصولی که در قانون اساسی ثبت شده است. چرا 31 سال نتوانستند انقلاب را از ما بگیرند؟ چون خلیفه خدا بر زمین حاکم است؛ زمانی می‌توانند انقلاب را از ما بگیرند که ولایت را گرفته باشند. 

احمدی‌نژاد گفت: آن‌ها به دنبال ذلت و خواری انقلاب بودند؛ اگر این انقلاب را از ما بگیرند، آیا باز هم با عزت هستیم؟ 

وی ادامه داد: یکی از ترفندهای شیطانی استکبار استفاده از پیاده نظام استکبار است، به عنوان مثال در دولت مشارکت در دانشگاه شریف کاریکاتور امام زمان(عج) را کشیدند و چندی بعد کاریکاتور پیامبر اکرم را در دانمارک کشیدند؛ آن‌ها به دنبال ایجاد تشتت و تفرقه و چالش هستند. 

وی با اشاره به ماجرای اهانت به قرآن در آمریكا، افزود: اگر اکنون شاهد قرآن‌سوزی هستیم به خاطر توهین به مکتب اسلام در داخل کشور است. بحث مکتب ایرانی به جای مکتب اسلامی پیامدی جز هتک حرمت و آتش زدن قرآن به همراه نداشت. 

دبیرکل پدافند غیرعامل کشور افزود: اگر از حوزه فرهنگی وارد می‌شوند، به دنبال گرفتن ولایت فقیه هستند؛ اگر می‌بینید با تمام هجمه‌ها نمی‌توانند کاری از پیش ببرند، به خاطر عفت و پاکدامنی است و عاملی که موجبات استمرار نظام اسلامی را فراهم می‌کند. 

وی خاطرنشان کرد: در کشورهای استکباری فساد موجبات استمرار نظام را فراهم می‌کند، در کشورهای استکباری بی‌عفتی و بی‌غیرتی رییس‌جمهور که سگش بعد از خودش وارد کاخ سفید می‌شود، موجبات استمرار نظام استکباری است. 

احمدی‎نژاد خاطرنشان كرد: چرا شاهد بی‌عفتی و بی‌غیرتی در کشورهای استکباری هستیم؟ چون در نظام خانواده و عفت و پاکدامنی وجود ندارد؛ در کشورهای استکباری سگ مونس و شوهر، زن است. 

وی ابراز داشت: دولت های استکباری با چنین تفکری به دنبال گرفتن و از بین بردن انقلاب شما و به دنبال از بین بردن 31 سال دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند. 

وی تصریح كرد: نقد کردن خلیفه و پیامبر خدا جایز نیست، کسی جز خداوند حق نقد کردن پیامبر و خلیفه خدا را ندارد و اگر کسانی امروز به دنبال نقد کردن هستند، می‌خواهند تشتت ایجاد کنند. 

وی افزود: امروز ولی‌فقیه، خلیفه خداست و هر کسی با اوست ما نیز با او هستیم و هر کسی که با رهبری نباشد، از ما نیست. 

دبیرکل پدافند غیرعامل کشور گفت:حواس شما نسبت به کسانی که این هجویات و چرندیات را می‌گویند؛ جمع باشد، دشمن شناسی به این معنا نیست که آمریکا دشمن ماست، به این معناست که عوامل و مهره‌های آمریکا چه کسانی هستند؛ نباید غفلت کنیم و همه هوش و حواس‌ها باید ولایی باشد. 

وی خاطرنشان کرد: تجمع حول محور رهبری از ساختن مدرسه و بیمارستان و خانه واجب‌تر و بالاتر است. 

احمدی‌نژاد ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی به همه کشورهای جهان صادر شده است؛ انقلاب اسلامی حتی از حصار امنیتی کشورها گذشته و در دل و قلب مردم نفوذ کرده است. 

وی با اشاره به تشکیل نامشروع و غیرقانونی اسراییل افزود: آن‌ها می‌دانستند که خاورمیانه منطقه‌ای ثروتمند است و به همین دلیل بود که کشور اسراییل را در قلب خاورمیانه تشکیل دادند. 

دبیرکل پدافند غیرعامل کشور تصریح كرد: البته خدا مسلمانان را برای پاسداری از این ذخایر گران‌بها در این منطقه ساکن کرده است، کشورهای استکباری به دنبال گرفتن تایید کشورهای جهان به خصوص مردم و سران کشورهای خاورمیانه در به رسمیت شناختن اسراییل بودند. 

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز مردم کشورهای استکباری و آمریکا هم‌صدا با شما شعار "مرگ بر اسراییل" را سر می‌دهند، این نشانگر تاثیر انقلاب شما بر مردم جهان است، آن‌ها به دنبال در پیش گرفتن راه انقلاب اسلامی هستند. 

احمدی‌نژاد ادامه داد: این دلایل اثبات می‌کند که انقلاب شما صادر شده است و قلب‌های مردم جهان را متحول کرده و این نتیجه 31 سال پایداری و صبر در مقابل تمام هجمه‌ها و تهاجم‌های استکبار است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین