کد خبر: ۱۰۹۵۵۹
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۸۹ - ۱۹:۴۴

کارگران پرنده آبی جهان اخراج شدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عیسی محمد کمالی، دبیر اجرایی خانه‌کارگر بوشهر گفت: شرکت پرنده‌آبی‌جهان 3 سال پیش و از محل پرداخت تسهیلات زودبازده تاسیس شد تا با جذب نیروهای بومی در زمینه تصفیه فرآورده‌های نفتی فعالیت کند. 

نماینده ویژه کارگری رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس با بیان این‌که این کارخانه با وارد کردن فرآورده‌های نفتی از سرخس و ماهشهر آنها را برای عرضه به بازار تصفیه می‌کرد؛ گفت: در این واحد ۱۵۰ کارگر متخصص بومی و غیربومی به تصفیه مواد و فراورده‌های نفتی مشغول بودند. 

این فعال کارگری با یادآوری اینکه مدتی قبل دستگاه‌های مسئول با مدیران این کارخانه به دلیل انجام برخی تخلفات برخورد کردند؛ گفت: از همان زمان مدیران و کارفرمایان شرکت پرنده آبی جهان با این استدلال که دیگر نمی‌توانند فعالیت کنند تمامی کارگران را اخراج کردند. 

به گفته کمالی این اخراج درحالی است که کارگران پرنده آبی جهان مدعی هستند: کارخانه می‌تواند همچنان با وارد کردن مواد نفتی از سرخس و ماهشهر به فعالیت خود ادامه دهد. 


وی به نقل از کارگران این کارخانه احتمال داد که مدیران پرنده آبی‌جهان قصد دارند تا با تعطیل کردن کارخانه و اخراج کارگران مسئولان استانی را تحت تاثیر قرار دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین