کد خبر: ۱۰۹۶۳۴
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۴
سجادی جاغرق،رئیس مركز آزمون دانشگاه آزاد:

نتايج 80 رشته آزمون دكترای تخصصی دانشگاه آزاد، امروز اعلام می شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عبدالله سجادی جاغرق، با اشاره به اعلام نتایج نهایی 80 رشته‌ آزمون دكترای تخصصی تا بعد از ظهر امروز افزود: داوطلبان می‌توانند برای اطلاع از نتایج خود به سایت مركز آزمون به نشانی AZMOON.COM مراجعه كنند.

وی با بیان این كه نتایج تعداد دیگری از رشته‌ها نیز هفته‌ آینده اعلام خواهد شد، اظهار كرد:‌ اطلاعیه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان روز سه شنبه جاری (13 مهر ماه) از طریق سایت مركز آزمون به نشانی AZMOON.NET منتشر می‌شود.

وی با اشاره به شركت بیش از20 هزار نفر در آزمون دكترای تخصصی دانشگاه آزاد، از پذیرش نهایی یک هزار و 600 نفر در این آزمون خبر داد.

سجادی با اشاره به افزایش 10 درصدی تعداد متقاضیان آزمون دكترای تخصصی دانشگاه آزاد نسبت به سال گذشته تصریح كرد: پس از اعلام نتایج آزمون كتبی، 2 برابر ظرفیت پذیرش داوطلبان با توجه به كسب 75 درصد نمره حد نصاب برای مرحله شفاهی، به گروه‌های آموزشی مربوطه دعوت می‌شوند.

وی با تاكید بر این كه امكان اعمال سلیقه در مرحله شفاهی آزمون وجود ندارد، افزود: فقط 25 درصد آزمون شفاهی در پذیرش نهایی داوطلبان تاثیر دارد و گروهای آموزشی تنها با مشخصات علمی داوطلب روبرو هستند.

رئیس مركز آزمون دانشگاه آزاد درباره شرایط شركت در دوره‌ مرحله بدون آزمون دكترای تخصصی دانشگاه آزاد، خاطر نشان كرد: ‌فارغ‌التحصیلان ممتاز كلیه‌ دانشگاه‌های كشور به شرط دارا بودن شرایط معدل پایان‌نامه، سن و داشتن مقاله پژوهشی می‌توانند در این دوره وارد شوند و در پذیرش تنها شرایط علمی داوطلب ملاک عمل است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۳
0
0
بنده در رشته تاریخ و تمدن ملل اسلامی در آزمون کتبی رتبه 5 کسب نموده ام لی در مرحله نهایی قبول نشده ام و رتبه 10 برایم اعلام گردیده است با توجه به اینکه ازمون شفاهی 25درصد تاثیر دارد و در رشته مزبور 8 نفر پذیرفته شده اند برای من جای سوال است که چرا من با رتبه 5 کتبی پذیرفته نشده ام.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۴
0
0
جاغرق خان ۲۵/۰۷/۸۹شد؟ميشه بگي کي بقيه دکتري رو اعلام مي کنين؟البته جسارت ها....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
0
0
سلام . اگر برایتان مقدور است نتایج دکترای بدون ازمون . رشته شیمی را برایم ارسال نمایید.باتشکر
من دارای معدل ارشد 19.30 و نمره پایان نامه 20 و دارای حداقل 15 مقاله هستم ولی شرط سنی را ندارم ٰ آیا امکان دارد که شرط سنی نادیده گرفته شود؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین