کد خبر: ۱۰۹۷۷۰
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۴
الیاس نادران، نماینده تهران:

اسامی كسانی كه امضای خود را پس گرفته‌اند منتشر شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نادران با انتقاد از منتفی شدن تقاضای استیضاح وزیر آموزش و پرورش خواستار اعلام اسامی افرادی شد كه امضا خود را در این مورد پس گرفته‌اند.

الیاس نادران نماینده تهران طی تذكری با اشاره به منتفی شدن استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: تا به حال چندین مورد استیضاح كه ماه‌ها از مطرح شدن آن می‌گذرد در هیات‌رئیسه وجود دارد كه اعلام وصول نمی‌شود.

به گفته وی، از سویی دیگر یک استیضاح كه روند آن طی نشده، اعلام وصول می‌شود و سه روز دیگر این تقاضا پس گرفته می‌شود.

نادران ادامه داد: من استدعا دارم اسامی استیضاح‌كنندگان حاجی‌بابایی و كسانی كه امضاهاشان را پس گرفتند، اعلام كنید كه تكلیف مجلس روشن شود.

سیدشهاب‌الدین صدر كه ریاست جلسه علنی را برعهده داشت در پاسخ به این تذكر گفت: اینجا هم اسامی امضاكنندگان اعلام شده است و هم كسانی كه امضای خود را پس گرفتند مشخص هستند. چندین‌بار هم تطبیق داده شد و كاری كه در مورد اعلام وصول استیضاح صورت گرفت براساس آیین‌نامه بود.

وی افزود: هیات‌رئیسه طبق ماده 220 آیین‌نامه داخلی عمل كرد.

استیضاح وزیر آموزش و پرورش روز سه‌شنبه تقدیم رئیس مجلس شده بود كه روز چهارشنبه با توجه به اصرار 28 امضاكننده استیضاح، اعلام وصول شد.

به گفته صدر نمایندگان مختار به استفاده از ابزار نظارتی خود هستند و اگر موارد دیگری از استیضاح باشد طبق آیین‌نامه دنبال می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین