کد خبر: ۱۰۹۸۸۳
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۹

ناطق نوری: به نشانه اعتراض در جلسات جامعه روحانیت مبارز شرکت نمی‌کنم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی اکبر ناطق نوری در گفت‌و گو با باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به عدم حضور خود در جلسات جامعه روحانیت مبارز گفت: به دلیل رعایت نشدن قواعد و ضوابط تشکیلاتی در جامعه روحانیت مبارز و افشای مواضع و رأی‌های مخفی در این تشکل به نشانه اعتراض در جلسات آن شرکت نمی‌کنم.

وی با بیان اینکه از صحنه سیاسی جدا نشده‌ام، سیاست ما عین دیانت و دیانت ما عین سیاست ماست و این روشی که اتخاذ کرده‌ام نیز یک روش سیاسی و اعتقادی استع گفت: دشمن‌شناسی رمز نجات خواص است. مرزبندی شفاف و روشن با دشمنان و هوشیاری در مقابل فریب دشمن و اطاعت از ولی‌فقیه باید ملاک عمل خواص و نیروهای انقلابی باشد. 

ناطق‌نوری رویکرد جذب حداکثری و دفع حداقلی را وظیفه اصلی جریان های سیاسی در شرایط کنونی دانست و تصریح کرد:نگاه جذب حداکثری و دفع حداقلی و پررنگ کردن مشترکات و پرهیز از اعمال سلیقه ها موجب وحدت و پیوند عمیق تر و همگرایی بیشتر میان جریانات سیاسی و نیروهای انقلابی و در نتیجه تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد. ریاست شورای هماهنگی بین نیروهای انقلابی را نپذیرفتم. ریش سفیدی و پا در میانی در شرایط فعلی کار ساز نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین