کد خبر: ۱۱۰۲۲۳
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۲
در همایش همیاران پلیس کشور

احمدی‌نژاد: همه باید جلوی تخلف از قانون را بگیرند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی‌نژاد با بیان اینکه همه اعضای جامعه باید پلیس باشند و جلوی تخلف از قانون را بگیرند، همیاری پلیس را یک ماموریت بسیار زیبا، ارزشمند و انسانی دانست. 

احمدی‌نژاد پیش از ظهر امروز در همایش همیاران پلیس کشور، که در مجموعه ورزشی 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شد، خطاب به دانش‌آموزان جامعه را تشبیه به یک کشتی کرد و افزود: اگر کسی در داخل کشتی بنشیند و زیر پایش را سوراخ کند آیا افراد دیگر می‌توانند نسبت به کار این فرد بی‌تفاوت باشند؟ یا احساس مسئولیت می‌کنند و جلوی این کار بد را می گیرند.

وی ادامه داد: جامعه هم مانند یک کشتی است که همه در آن اثر دارند. 

احمدی‌نژاد با بیان اینکه همه آحاد جامعه مواظب امنیت و سلامت جامعه باشند گفت: کسی نمی‌تواند بگوید کاری به دیگران ندارم و دیگران هم به من کاری نداشته باشند.

احمدی‌نژاد گفت: در جامعه کسی نمی‌تواند بگوید که ماشین برای خودم است و هر طور که بخواهم رانندگی می‌کنم چون اگر آن شخص قانون را رعایت نکند جان یک ملت را به خطر خواهد انداخت. پس برای اینکه جامعه سالم بماند و جان اعضای آن حفظ شود همه اعضای جامعه باید قانون را رعایت کنند.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه نقش همیاران پلیس نقش بسیار مهمی است چرا که مواظب جان افراد در جامعه هستند، گفت: همه باید پلیس باشند چون تخلف از قانون، منافع، امنیت و جان همه آحاد جامعه را به خطر خواهد انداخت.

وی تصریح کرد: همیاری پلیس یک ماموریت بسیار زیبا، ارزشمند و انسانی است.

احمدی‌نژاد خطاب به دانش‌آموزان عنوان کرد: نائل شدن همه شما به مقام همیاری پلیس را تبریک می‌گویم. به امید روزی که همه کودکان، نوجوانان، زنان و مردان ایران همیاران خوبی برای پلیس باشند تا همه در امنیت کامل زندگی کنند و هیچ‌کس در هیچ کجای کشور اجازه پیدا نکند تا به کشتی جامعه آسیب وارد کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین