کد خبر: ۱۱۰۴۲۵
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۶

درگیری مسلحانه در طبس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رزمندگان جان برکف طبس با انهدام یک دستگاه خودروی اشرار موفق شدند ضمن کشف مقدار 530 کیلو و 710 گرم تریاک و 319 کیلو و 690 گرم سوخته تریاک در مجموع 850 کیلو و 400 گرم موادمخدر کشف کنند. 

فرمانده نیروی انتظامی یزد از درگیری مسلحانه در شهرستان طبس خبر داد و گفت: به دنبال این درگیری 850 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

علی علی‌اکبریان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این درگیری مسلحانه با اشرار و قاچاقچیان رخ داد و در این بین دو نفر از قاچاقچیان به هلاکت رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران تلاشگر فرماندهی انتظامی طبس پس از انجام یک‌سری اقدامات اطلاعاتی و به‌کارگیری شگردهای خاص پلیسی، موفق شدند پس از درگیری با اشرار مسلح در کویر طبس در عملیاتی غافلگیرانه دو نفر از اشرار مسلح و سوداگران مرگ را به هلاکت برسانند.

علی‌اکبریان بیان داشت: رزمندگان جان برکف طبس با انهدام یک دستگاه خودروی اشرار موفق شدند ضمن کشف مقدار 530 کیلو و 710 گرم تریاک و 319 کیلو و 690 گرم سوخته تریاک در مجموع 850 کیلو و 400 گرم موادمخدر کشف کنند.

وی ادامه داد: در این درگیری‌ها همچنین تعدادی اسلحه و مهمات نیز از اشرار غنیمت گرفته شد.

علی‌اکبریان با بیان اینکه استان یزد به دلیل همجواری با استان‌های مرزی به ویژه مرز افغانستان که مرکز تولید موادمخدر به شمار می‌رود، در معرض خطر است، افزود: کویرهای برهوت این استان از گذشته‌های دور پناهگاه قاچاقچیان و اشرار بوده است اما امروز با حضور ماموران سلحشور و هوشیار نیروی انتظامی این منطقه برای اشرار و قاچاقچیان نا امن شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین