کد خبر: ۱۱۰۵۲۶
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۱
در دیدار اعضای هیأت مؤسس جمعیت فدائیان اسلام

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی: ايجاد فضای مطلوب آزادی بيان، بركات وسيعی برای نظام دارد

بدون اتحاد در داخل نمی‌توانیم در خارج از مرزهای‌مان اتحاد ایجاد کنیم
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب - سرویس سیاسی: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار اعضای هیأت مؤسس جمعیت فدائیان اسلام با تأکید بر لزوم اتحاد در کشور گفت: جامع‌ترین موضوعی که می‌تواند جامعه را متحد کند، دین و مذهب است. 

به گزارش آفتاب، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تأکید کرد: بدون اتحاد در داخل نمی‌توانیم در خارج از مرزهای‌مان اتحاد ایجاد کنیم و تفرقه می‌تواند باعث مسائلی مانند صدر اسلام شود. 

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به وسعت ابزارهای اطلاع‌رسانی و استفاده دشمنان اسلام و انقلاب از این فناوری‌ها، تصریح کرد: آنها با سوءاستفاده از برخی مسائل داخلی و مشکلات به‌دنبال زیر سؤال بردن اصل نظام، امام و رهبری هستند و همگان در مقابله با این توطئه‌ها باید هوشیار باشند. 

ایشان آزادی را یکی از اصول مورد تأکید در انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تلاش در ایجاد فضایی مطلوب برای آزادی بیان و عقاید می‌تواند افتخارات و برکات وسیعی برای نظام جمهوری اسلامی به همراه داشته باشد و این یکی از اصول اسلامی بسیار مترقی است.
 
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تأکید کرد: جمعیت فدائیان اسلام با توجه و تکیه بر اصول موردنظر خود و تطبیق برنامه‌ها و شعارها با زمان حاضر باید به دنبال ساخت ظرفیت جهت جذب نیروهای جوان و آموزش آنها جهت بقای تفکر خود باشد. 

در ابتدای این دیدار آقای عبد خدایی و همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبائی به بیان مطالب درخصوص ریشه‌های شکل‌گیری جمعیت فدائیان اسلام و همچنین مسائل روز پرداختند. 

همچنین در دیدار جداگانه‌ای اعضای ستاد یادواره شهدای عرفه ویژه شهید صفدر رشاد با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دیدار کردند. 

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دیدار با اشاره به جایگاه شهید در دین اسلام تأثیر شهدا در تقویت نظام جمهوری اسلامی را دائمی عنوان کرد و گفت: این اثرگذاری وعده الهی است و همگان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. 

ایشان احترام به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و بزرگداشت یاد و کرامات آنها را مهم عنوان کرد و گفت: بیان ارزش‌ها و خواست‌هایی که این شهدا برای آنها جان خود را ایثار کردند، می‌تواند چراغ راهنمای جامعه باشد. 

در ابتدای این دیدار آقایان حجت‌الاسلام والمسلمین مقدم پدر دو شهید، شعبانلو برادر دو شهید و جبارزاده دبیر ستاد یادواره شهدای عرفه ویژه شهید صفدر رشاد مطالبی را درخصوص مسائل مختلف بیان کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین