کد خبر: ۱۱۰۵۹۷
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۸

پورمحمدی: مدیران باید خود را در معرض پاسخ‌گویی قرار بدهند

مبارزه با زمین‌خواری از اولویت‌های اصلی است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس سازمان کل بازرسی کشور مبارزه با زمین‌خواری را ازجمله اولویت‌های اصلی آن سازمان دانست و خاطرنشان کرد: اکنون بحث زمین‌خواری به یکی از مباحث کلان ما تبدیل شده و در این زمینه می‌کوشیم تا فعالیت مدیریتی را با رویکرد مبارزه با این پدیده پیش ببریم. 

مصطفی پورمحمدی شامگاه چهارشنبه ٢١ مهرماه در شورای اداری استان فارس، اصلاح قوانین در راه مبارزه با مفاسد اقتصادی را از اهداف این سازمان دانست و گفت: خودبازبینی و خود بازرسی اوج بحث نظارتی ماست که با پشتوانه قوانین درست و به جای مدیریتی حاصل می شود و ما در این رابطه بحث شناسایی قوانین معارض با یکدیگر را آغاز کرده‌ایم.

پورمحمدی در ادامه سخنان خود گفت: شفاف سازی و پاسخ‌گویی که استاندار فارس به دنبال آن است از محورهای اصلی فعالیت سازمان بازرسی کل کشور محسوب می‌شود زیرا این اهداف انضباط اجتماعی و فسادزدایی را به دنبال دارد.

وی تصریح کرد: ایران اکنون در کانون توجه جهانی قرار دارد و جمهوری اسلامی منشا تحولات بین‌المللی بسیاری شده و این حاصل نیروی بالای دافعه و جاذبه جمهوری اسلامی است.

پورمحمدی بهره‌گیری از ظرفیت‌های مدیریتی را فرصتی مناسب برای خدمت مدیران به مردم دانست و افزود: مدیران باید خود را در معرض پاسخ‌گویی قرار بدهند تا این حرکت امکان ایجاد فضای ابهام و توطئه را از اذهان عمومی بگیرد.

وی افزود: اکنون بحث زمین‌خواری به یکی از مباحث کلان ما تبدیل شده و در این زمینه می‌کوشیم تا فعالیت مدیریتی را با رویکرد مبارزه با این پدیده پیش ببریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین