کد خبر: ۱۱۰۸۲۲
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۸
تابش، دبیر كل فراكسیون خط امام مجلس شورای اسلامی:

كميته‌ای از سوی رئيس مجلس مسئول پيگيری هتک حرمت به نماينده شيراز شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: كمیته‌ای از سوی رئیس مجلس مسئول پیگیری هتک حرمت به نماینده شیراز شد.

به گزارش پایگاه خبری فراكسیون خط امام(ره) مجلس شورای اسلامی، محمدرضا تابش دبیر كل فراكسیون خط امام مجلس شورای اسلامی در دیدار با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به هتک حرمت نماینده شیراز و اعمال محدودیت در ایفای وظایف نمایندگی نمایندگان ملت اعتراض كرد.

وی در این دیدار با اشاره به تخریب و به آتش كشیده شدن دفاتر نمایندگان اصلاح‌طلب در حوزه‌های انتخابیه تصریح كرد: اگر هیأت‌رئیسه مجلس نسبت به این رفتارهای غیرقانونی واكنشی به موقع نشان می‌داد و مسئولان امنیتی و انتظامی مسببان این حوادث را مجازات می‌كردند، كسی در خانه ملت شاهد هتک  حرمت وكلای مردم نبود.

دبیركل فراكسیون خط امام(ره) گفت: افرادی كه در مباحث منطقی كم می‌آورند دست به چنین رفتارهای سخیفی می‌زنند و كار را در مجلس سخت‌تر می‌كنند.

تابش گفت: در این مجلس با این فضای بعضا خیابانی نمی‌توان آزادانه ادامه فعالیت داشت و این فضای كاری نمایندگان اقلیت را كه به‌رغم مشكلات و مسایل بسیار جامعه به واسطه سوء‌استفاده دشمنان سكوت كرده و در تنگنا هستند را با محدودیت بیشتری در ایفای وظایف نمایندگی روبه‌رو می‌كند.

وی خاطر نشان کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار با ابراز تأسف و محكومیت این حادثه، كمیته‌ای را به سرپرستی یكی از اعضای هیأت‌رئیسه مأمور بررسی این موضوع نموده است.

دبیركل فراكسیون خط امام همچنین از رئیس مجلس خواسته است تا با پروژه هتاكی به نمایندگان مجلس به منظور تشدید فضای محدودیت برای نمایندگان به شدت برخورد كند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین