کد خبر: ۱۱۰۹۲۳
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۹

رئیس بسیج خواهران: طرفداران حقوق زن در ایران از سوی صهیونیست‌ها حمایت می‌شوند

جنبش زنان نداریم
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مینو اصلانی رئیس بسیج خواهران گفت: چیزی به نام جنبش زنان در ایران وجود ندارد و کسانی که خود را مدعی دفاع از حقوق زنان می‌دانند از طرف کشورهای غربی و رژیم‌ صهیونیستی و سازمان‌های جاسوسی تغذیه می‌شوند و اصلا دغدغه حقوق زنان ندارند و خوشبختانه زنان ایرانی از این حرکت‌های سیاسی هدفدار استقبال نکردند و این حرکت‌های سیاسی سطحی تبدیل به کف روی آب شد. 

مینو اصلانی گفت: بسیج خواهران کشور اخیرا با همکاری خبرگزاری زنان ایران (ایونا) دوره آموزشی برای خبرنگاران جوان برگزار کرده و در این کلاس به خبرنگاران، جنگ نرم را آموزش داده است.

او ادامه داد: مقام رهبری جوانان و دانشجویان را افسران جنگ نرم نامیده‌اند و به همین جهت ما نیز به دنبال آن هستیم تا آموزش‌های لازم را در این زمینه به جوانان ارائه کنیم.

رئیس بسیج خواهران کشور مدعی شد: در حال حاضر جنگ نرم مهم‌ترین مسئله‌ای است که باید به آن پرداخته شود زیرا دشمن با جنگ نرم در حال مقابله با ایران است.

اصلانی گفت: دوره‌های آموزشی زیادی نیز برای خواهران بسیجی در رابطه با جنگ نرم برگزار شده و می‌شود تا آنها با چگونگی جنگ نرم آشنا شوند. این دوره‌های آموزشی از یک روز تا یک هفته متغیر است.

رئیس بسیج خواهران کشور در پاسخ به این سئوال که چه مباحثی در کلاس‌های جنگ نرم مطرح می‌شود، گفت: بحث‌هایی مانند دشمن‌شناسی، غرب‌شناسی و توطئه‌هایی که غرب علیه نظام جمهوری اسلامی انجام می‌دهد و همچنین مباحث مربوط به جنگ نرم اقتصادی و فرهنگی در این کلاس‌ها ارائه می‌شود.

او گفت: بر اساس قانون اساسی یکی از مسئولیت‌هایی که بر عهده ما گذاشته شده است حفاظت از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است و جنگ نرم دقیقا ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب را نشانه می‌رود بنابراین باید سعی کنیم جوانان را با چگونگی جنگ نرم آشنا کنیم و برای مقابله با جنگ نرم بسیج دائما در حال تربیت مربی است.

اصلانی اظهار داشت: در کلاس‌های آموزش جنگ نرم تلاش می‌شود از اساتید دانشگاه و حوزه علمیه و حتی گاهی برخی از معاونان وزرا که اطلاعات مناسبی در رابطه با جنگ نرم دارند، استفاده شود اما گاهی حتی یک مدیر مدرسه نیز با مطالعاتی که انجام داده، صلاحیت لازم را برای برگزاری این کلاس‌ها دارد.

او ادامه داد: در حال حاضر کتاب‌های مفید بسیاری در حوزه جنگ نرم نگاشته شده و بسیج جامع زنان نیز کتاب بسیار خوبی با عنوان "جنگ نرم و نقش زنان" را منتشر کرده است.

رئیس بسیج خواهران کشور اظهار نظر کرد: برای انتخاب اساتیدی که قرار است کلاس‌های جنگ نرم را برگزار کنند گزینش‌های لازم انجام می‌گیرد و کسانی انتخاب می‌شوند که موضع آنها در رابطه با فتنه سال 88 مشخص باشد و سران فتنه را به خوبی بشناسند و مواضع آنها نسبت به سران فتنه کاملا مشخص باشد.

او ادامه داد: بنابراین جهت‌گیری سیاسی اساتید کلاس‌های جنگ نرم کاملا شفاف است و از نخبگانی برای تدریس در این کلاس‌ها دعوت می‌شود که با ارزش‌های انقلاب اسلامی همراه باشد.

اصلانی گفت: یکی دیگر از مباحثی که در کلاس‌های جنگ نرم مطرح می‌شود، تبیین جایگاه ولایت مطلقه فقیه است، چیزی که سران فتنه به آن اعتقاد ندارند.

رئیس بسیج خواهران کشور ابراز نظر کرد: با توجه به اینکه زنان تاثیرگذاری خاصی در خانواده‌ها دارند و مدیریت خانواده و تربیت فرزندان بر عهده زنان است آموزش جنگ نرم به زنان می‌تواند اثرات فرهنگی مثبتی را در جامعه ایجاد کند.

اصلانی همچنین در پاسخ به این سئوال که "آیا بسیج بانوان با حرکت‌هایی که جنبش زنان در ایران انجام می‌دهند، موافق است یا گمان می‌کند که باید این حرکت‌ها سرکوب شود"، گفت: ما چیزی به نام جنبش زنان در ایران نداریم و آنچه گاهی مشاهده می‌شود حرکت‌های سیاسی سطحی است و کسانی که این حرکت‌های سیاسی را ساماندهی می‌کنند به اسم حقوق زنان می‌خواهند با نظام مقابله کنند و دلشان هم برای زنان جامعه ما نسوخته است.

او ادامه داد: خوشبختانه زنان ایرانی از این حرکت‌های سیاسی هدفدار استقبال نکردند و این حرکت‌های سیاسی سطحی تبدیل به کف روی آب شد.

رئیس بسیج خواهران کشور ادعا کرد: کسانی که خود را مدعی دفاع از حقوق زنان می‌دانند از طرف کشورهای غربی و رژیم‌ صهیونیستی و سازمان‌های جاسوسی تغذیه می‌شوند و اصلا دغدغه حقوق زنان ندارند.

اصلانی گفت: حامیان حرکت‌های سیاسی که خود را مانع حقوق زنان می‌دانند از سازمان‌های جاسوسی و کشورهای غربی پول می‌گیرند و در واقع از همان دلارهایی که آمریکا علیه دولت ایران تصویب کرده تغذیه مالی می‌شوند.

او گفت: البته این حرکت‌های سیاسی که به اسم حقوق زنان راه‌اندازی شده است، آنقدر کم‌اهمیت هستند که اصلا به چشم نمی‌آیند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین