کد خبر: ۱۱۰۹۵۳
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۵
طی حکمی از سوی امیر خوراکیان؛

سادات اخوی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با حکمی سیدمحمد سادات اخوی را به سمت معاون هنری این سازمان منصوب کرد. 

امیر خوراکیان در جلسه تودیع و معارفه معاون هنری سازمان اظهار داشت: «حمایت از هنرمندان و تکریم آنها از وظایف سازمان است که سهم آن در ادامه فعالیت معاونت هنری 30 درصد خواهد بود و 70 درصد بقیه منابع و انرژی معاونت باید صرف تولید و ارائه آثار هنری برای مخاطب شود. مخاطبی که نه تنها در فرهنگسراها و خانه​های فرهنگ که در بوستان‌ها و سایر محافل شهری باید یافت شود.»

خوراکیان تاکید کرد رشته​ای از هنر را نمی توان حذف و یا جایگزینی برایش پیدا کرد، اما می‌​توان با جهت‌گیری صحیح، از آن استفاده صحیح کرد.

او درباره انتصاب سادات اخوی گفت: «تجربه​های پیشکسوتان ارزشمند و محترم است و باید از آنها در شناخت مسیر استفاده کرد، اما برای راهبری مجموعه این نسل جوان است که با توجه به چابکی و نوع نگاهی که دارد می تواند کارساز باشد. از این رو انتصابات اخیر که به واقع با وسواس و دقت بسیاری صورت گرفت، منجر به دعوت از جوانان پرتلاش و همفکر شد. آقای سادات اخوی از جمله این افرادند.»

خوراکیان با اشاره به فعالیت​های پیشین سادات اخوی در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران افزود: «شایسته است تا حد توان از افرادی استفاده کنیم که شناخت کافی نسبت به سازمان داشته باشند. مخصوصا در حوزه معاونت هنری که می​بایست فعالیت‌هایش برای عرضه در مناطق و مراکز طراحی و اجرا شود و این ویژگی هم در ایشان یافت می​شود چون از خانواده سازمان هستند.»

همچنین طی احکام جداگانه​ای از سوی خوراکیان، هادی منبتی به سمت مشاور رییس سازمان و علی​اکبر عصارنیا به سمت مدیر دفتر مطالعات فرهنگی شهر تهران منصوب شد. عصارنیا پیش از این معاون فرهنگی سازمان ملی جوانان بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین