کد خبر: ۱۱۱۱۸۹
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۸۹ - ۲۲:۵۱

گزارش فرانس 24 از روابط دختر و پسر در تهران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روابط دختر و پسر در مناطق بالاشهر تهران به سوژه خبری شبکه فرانس 24 تبدیل شد.

به گزارش آخرین‌نیوز این شبکه گزارش‌های مردمی خود را به گزارشی درباره نحوه آشنا شدن و قرار گذاشتن پسرها و دخترها در بین خانواده های ثروتمند تهرانی اختصاص داد . در این گزارش شخصی بنام السیو رستانی ساکن لندن که برای ملاقات باخانواده‌اش به ایران سفر کرده از پدیده نادری در روابط دختر و پسر در تهران صحبت می‌کند.
 
رستانی در آخرین سفرش به تهران؛ از طریق پسر عموی خود با این پدیده جالب که فقط در تهران و از طریق خودرو امکان‌پذیر است، آشنا شد.

این شهروند درباره مشاهداتش از خیابان‌های شمال شهر تهران گفت: من در خانه پسرعمویم بودم. به او گفتم آیا می‌توانی مرا به خیابانی ببری که در آن پسرها و دخترها باهم ملاقات می‌کنند؟ او مرا به خیابان ایران زمین در شهرک غرب برد. من با دوربینم می‌خواستم از این روش عجیب ملاقات فیلمبرداری کنم.

رستانی افزود: آنجا خودروها کنار هم رانندگی می‌کنند، سرنشینان یکی از خودروها پسر و سرنشین دیگر دختر. ناگهان آنها در وسط خیابان متوقف می‌شوند و من خودم شاهد رد و بدل کردن شماره تلفن بین آنها بودم. این واقعا عجیب است و هیچ‌‌جای دیگر در جهان مشاهده نمی‌شود. این خودروها در بین خیابانی پرتردد متوقف می‌شوند تا با هم شماره تلفن رد و بدل کنند و حتی چند دقیقه مانع تردد خودروهای دیگر می‌شوند.

وی افزود: نمی‌دانم پس از ان چه می‌گذرد اما تصور می‌کنم جایی باهم قرار می‌گذارند و با هم حرف می‌زنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
0
1
کشور اسلامی ایران
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین