کد خبر: ۱۱۱۵۲۵
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۰

نادارن: تفحص از شورای عالی ایرانیان را زودتر در دستورکار مجلس قرار دهید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: الیاس نادران در تذکری خواستار توجه هیأت‌رئیسه مجلس به کارآمدی وظایف نظارتی نمایندگان اعم از سوال از وزرا و تحقیق و تفحص‌ها شد. 

نماینده تهران با اعتراض نسبت به اینکه برخی از سوالات وی از وزرای دولت، هنوز در نوبت رسیدگی در صحن علنی قرار نگرفته است، یادآور شد که پیشنهادش برای تفحص از شورای عالی ایرانیان در کمیسیون امنیت ملی رای آورده و باید در دستور کار این هفته مجلس قرار می‌گرفت که چنین نشده است.

به گفته وی، دو هفته از تصویب این تفحص در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گذشته ولی هنوز به صحن نرسیده و مشخص نیست کوتاهی از سوی کمیسیون است یا از سوی هیات رئیسه مجلس.

نادران با بیان اینکه حرمت امامزاده را متولی نگه می‌دارد، ادامه داد: اگر می‌خواهید حفظ شان و جایگاه مجلس شود، باید به وظایف نظارتی نمایندگان اعتنا شود تا مدیریت کشور ساماندهی شود.

ابوترابی فرد که رئیس جلسه امروز بود با بیان اینکه گزارش تصویب تفحص از شورای عالی ایرانیان از کمیسیون امنیت‌ملی به هیأت‌رئیسه نرسیده است، گفت: به واسطه تراکم سوالات با کمبود وقت مواجه هستیم و سوالات نمایندگان از وزرا با تاخیر بررسی می‌شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین