کد خبر: ۱۱۱۵۲۶
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۴

انتقاد نماينده‌ بندرعباس نسبت به افزايش قيمت‌ها، پيش ازاجرای هدفمندی‌يارانه‌ها

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده بندرعباس درمجلس، نسبت به افزایش قیمت‌ها پیش از اجرای قانون هدفمند‌سازی یارانه‌ها انتقاد کرد و گفت: امروز بلیط هواپیما 30 درصد گران می‌شود و فردا قیمت آب، برق و گاز افزایش می‌یابد سوال اینست که در این صورت وضعیت مردم در آینده چه خواهد شد؟ 

سید مصطفی ذوالقدردرنطق میان دستورمجلس شورای اسلامی، با اشاره به آغاز سفرحج تمتع گفت: حج از عبادات بسیار بزرگ اسلام و بهترین مکان برای خودشناسی است. 

نماینده‌ی مردم بندرعباس، وقوف دومیلیون مسلمان در سرزمین عربستان را بهترین فرصت برای طرح و دنبال کردن مسائل و مشکلات جهان اسلام دانست و خاطر نشان کرد: مشکلات مسلمان عراق، افغانستان و سودان باید در این فرصت مطرح شود. حجاج ایرانی نباید وقت خود را در بازارها سپری کنند چرا که اجناس عرضه شده در بازار عربستان اکثرا اجناس چینی گران و بی‌کیفیت است. 

وی با اشاره به درخواست‌های مردم از مجلس دراین‌زمینه گفت: 70 میلیون ایرانی نگاه‌شان به بیان، تذکر و عملکرد شماست پس کاری کنید که آنان خوشحال شود. 

ذوالقدربا اشاره به جلسه وزیر بازرگانی با حدود 20 نفر از نمایندگان مجلس پرسید: نتیجه این جلسه در خصوص خرما چه شد؟ چرا خرما کیلویی 150 تومان به فروش می‌رسد. 

عضو کمیسیون اجتماعی در تذکری به وزرای راه و نیرو گفت:‌ کارخانجات زیادی در بندرعباس قراردارد ولی با مشکل برق مواجه هستند. وزیر راه وعده احداث پل ارتباطی بندرعباس – قشم را داده است که امیدواریم این قول به سرنوشت جاده حاجی آباد – بندرعباس که 10 سال است در دست ساخت است، دچار نشود. 

ذوالقدر خواستار رعایت وضعیت اقتصادی محرومان و مستضعفان از سوی وزیرمسکن و شهرسازی نیزشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین