کد خبر: ۱۱۱۵۳۸
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۹
علی‌رضا دهقانی در گفت‌و گو با آفتاب:

انتقاد از عملکرد هیأت‌رئیسه مجلس در اعلام وصول طرح استیضاح وزیر نیرو

نامجو باید پاسخ‌گوی نمایندگان مجلس باشد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب - سرویس سیاسی: علیرضا دهقانی نماینده ایذه و باغملک در گفت و گو با خبرنگار آفتاب با انتقاد از شیوه هیأت رئیسه مجلس در اعلام وصول طرح‌های استیضاح، اظهار داشت: طرح استیضاح وزیر نیرو با 57 امضاء دو هفته قبل به هیأت رئیسه مجلس تقدیم شده اما همکاران در هیأت‌رئیسه مجلس در اعلام وصول آن تامل به خرج می‌دهند. 

وی که در حین برگزاری جلسه علنی مجلس با ورود به راهروی مجلس خطاب به خبرنگاران اعتراض خود به این شیوه عملکرد هیأت‌رئیسه مجلس را فریاد زد و بدون توضیح بیشتری وارد صحن مجلس شد به خبرنگار آفتاب گفت: اعضای هیأت رئیسه مجلس معتقدند امضاء کنندگان طرح باید صددرصد معتقد به انجام استیضاح باشند و پیشنهاد دادند تا امضاء کنندگان طرح جلسه دیگری باهم داشته و مجددا درباره انجام استیضاح مشورت کنند. 

دهقانی گفت: دو سه نفر از امضاء کنندگان امضای خود را پس گرفته‌اند اما باقی امضاء کنندگان بر امضای خود پابرجا هستند و مصر به استیضاح وزیر نیرو هستند معلوم نیست چرا هیأت رئیسه به وظیفه قانونی خود که اعلام وصول این طرح است عمل نمی‌کند. 

وی مهمترین محور این طرح را عملکرد وزارت نیرو در مهار آب‌های زیرزمینی و زمین‌های پایین سدها دانست. 

دهقانی با بیان اینکه نامجو باید پاسخ‌گوی نمایندگان مجلس باشد تاکید کرد: امضاء کنندگان طرح همچنان پیگیر اعلام وصول این طرح خواهند بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین